Haags kwartiertje.quote:
Zelfde geldt voor Denemarken natuurlijk met wellicht 1 punt uit 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:29 schreef DeeBee het volgende:
Straks Servië twee keer verloren en dan zeker alsnog door met een lelijke zege in wedstrijd 3
quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind de tattoos van Stojanovic niet zo heel mooi.
Goed filmpje.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In de Balkan gokt iedereen.
Het is ook wel een onwijs vervelend potje zegquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dit zou wel eens de eerste wedstrijd zonder #2 kunnen worden
FOK is doot *hips*
Gaan we iets aan doen!quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:39 schreef GGMM het volgende:
Dit zou wel eens de eerste wedstrijd zonder #2 kunnen worden
FOK is doot *hips*
Ik vraag me dat helemaal niet af ik vraag me vooral af of iemand dit tweetal permanent van TV kan verwijderen.quote:
Ze zijn dan ook schandalig beledigd door Kroatië en Albanië!!quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Tadic eruit. Servië heeft het opgegeven.
Daar heb ik dan wel weer zinin in.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me dat helemaal niet af ik vraag me vooral af of iemand dit tweetal permanent van TV kan verwijderen.
Daarom zit jij nu ook op je zolderkamer en niet op het EK.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:40 schreef Kriegel het volgende:
Wel respect eigenlijk dat je met 1-0 achter in zo'n wedstrijd als keeper even besluit om een instormende aanvaller uit te kappen (ietsjes geleden).
Eén vergissing en je bent gruwelijk de lul. Ik had 'm dom weggerost hoor.
Zo!quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daarom zit jij nu ook op je zolderkamer en niet op het EK.
Dat zegt dat kutkind in die reclame volgens mij. Het blijft een matige 'grap', dat wel.quote:
Meer dan terechte klacht van Servië.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook schandalig beledigd door Kroatië en Albanië!!
Servië is altijd het slachtoffer.
Nou ja zegquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt dat kutkind in die reclame volgens mij. Het blijft een matige 'grap', dat wel.
Servië is een beetje het Israel van Europaquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht van Servië.
Met dien verstande dat ze nooit echt slachtoffer van een massale genocide zijn geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Servië is een beetje het Israel van Europa
De meest ranzige shit uithalen maar bij elk zuchtje tegenstand in de slachtofferrol
Het Israël van de Balkan (lol)quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht van Servië.
O, al besproken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Servië is een beetje het Israel van Europa
De meest ranzige shit uithalen maar bij elk zuchtje tegenstand in de slachtofferrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |