Daarom zit jij nu ook op je zolderkamer en niet op het EK.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:40 schreef Kriegel het volgende:
Wel respect eigenlijk dat je met 1-0 achter in zo'n wedstrijd als keeper even besluit om een instormende aanvaller uit te kappen (ietsjes geleden).
Eén vergissing en je bent gruwelijk de lul. Ik had 'm dom weggerost hoor.
Zo!quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daarom zit jij nu ook op je zolderkamer en niet op het EK.
Dat zegt dat kutkind in die reclame volgens mij. Het blijft een matige 'grap', dat wel.quote:
Meer dan terechte klacht van Servië.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook schandalig beledigd door Kroatië en Albanië!!
Servië is altijd het slachtoffer.
Nou ja zegquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zegt dat kutkind in die reclame volgens mij. Het blijft een matige 'grap', dat wel.
Servië is een beetje het Israel van Europaquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht van Servië.
Met dien verstande dat ze nooit echt slachtoffer van een massale genocide zijn geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Servië is een beetje het Israel van Europa
De meest ranzige shit uithalen maar bij elk zuchtje tegenstand in de slachtofferrol
Het Israël van de Balkan (lol)quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Meer dan terechte klacht van Servië.
O, al besproken.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Servië is een beetje het Israel van Europa
De meest ranzige shit uithalen maar bij elk zuchtje tegenstand in de slachtofferrol
Laten we wel hopen dat de Denen niet gaan verliezen van deze prutsers, anders is het misschien allemaal voor niks geweest.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat ik mijn toto fout heb.
Mooi dat Servië achter staat
Nog een goaltje van Servië graag.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:44 schreef Zorro het volgende:
Ik heb deze uitslag fout.
Laten we hopen dat dat zo blijft
Zinininquote:Op donderdag 20 juni 2024 16:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik krijg nu wel zin om weer een keer naar Slovenie te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |