Nee dat is voorbehouden aan spelers die er wat van kunnen.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:47 schreef VoMy het volgende:
Weet Tadic dat als je de bal hebt dat je er op een gegeven moment iets mee moet doen en dat je niet kunt blijven aarzelen, dreigen, twijfelen, dribbelen?
Tadic naar de bank is de enige juiste oplossing.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:47 schreef Szura het volgende:
Laat die Serviërs eerst eens een fatsoenlijke opstelling in mekaar timmeren.
Punt een: Vlahovic eruit donderen. Punt twee: Tadic naar de flank. En de rest zoeken ze zelf maar uit.
Oké Domboquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:41 schreef Caland het volgende:
Ik haal al sinds mensenheugenis Slovenië en Slowakije door elkaar
Dat jij nog geen bondscoach bentquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:47 schreef Szura het volgende:
Laat die Serviërs eerst eens een fatsoenlijke opstelling in mekaar timmeren.
Punt een: Vlahovic eruit donderen. Punt twee: Tadic naar de flank. En de rest zoeken ze zelf maar uit.
Dan gaat BalkanDirk ziedend worden, de trainer ondermijnen en in de pers vertellen dat hij ZOVEEL geeft om de ploeg en hij afgedankt wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic naar de bank is de enige juiste oplossing.
Tadic zat tegen Engeland op de bankquote:Op donderdag 20 juni 2024 15:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan gaat BalkanDirk ziedend worden, de trainer ondermijnen en in de pers vertellen dat hij ZOVEEL geeft om de ploeg en hij afgedankt wordt.
Dus dat durft niemand.
Ik postte 7-1 maar moet 9-0 zijn. Grootste uitslag op een WK. (Joegoslavië-Zaïre). Goeiemiddag.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat voor record? Grootste uitslag tussen landen die niet meer in de atlas staan?
Zou Tadic over een tijdje ook zijn gezicht verbouwen, zijn kinderen afdanken en vervolgens op Crypto-conventies shirtjes met zijn naam erop uitdelen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Tadic zat tegen Engeland op de bank
En toen gebeurde jouw scenario
Ik kom net m'n nest uit. Keek op de NPO en snel naar de Belg. Reclame erger ik me buiten voetbal aan.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat jij nog geen bondscoach bent
Albanië erbij en je bent onverslaanbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2024 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
S?NAPPEN JULLIE dan mijn post niet. Ik bedoel als je een elftal zou selecteren uit de voormalige landne van Joegoslavië dan hadden ze een heel goed team.
Dan mis je dus wel veel.quote:Op donderdag 20 juni 2024 16:09 schreef Jane het volgende:
Ik mis geloof ik niet veel?
(het staat op maar ik ben andere dingen aan het doen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |