abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213966278
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 21:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat dit allemaal uit de GL hoek komt. Dat gedoe rondom Oekraïne komt echt uit de koker van Timmermans.
https://www.trouw.nl/poli(...)rkiezingen~bc9f2ac6/
Ik vraag mij nog steeds af hoe je het anders voor elkaar krijgt dat je niet opnieuw (zoals tijdens Rutte 1) de gaten die PVV laat vallen opvult? Dat ze het vaker dan één keer gebruiken is wat mij betreft een ergernis (bootjes) maar snap de frustratie van Timmermans hierin best.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 22:02:35 #152
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213966289
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:00 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Ik zeg ook nergens dat het "permanent" ingezet kan worden. Het is wel een goed middel als de instroom te hoog is ipv de dure opvang in hotels en cruiseschepen.
Wel eens van de EU gehoord? Dat kan dus niet onder de verdragen en afspraken waar we aan gebonden zijn.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213966299
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 21:56 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Blijkbaar wel dus.
Het is je ontgaan dat er in Duitsland momenteel een groot evenement met mondiale uitstraling met bijbehorend veiligheidsrisico plaatsvind? Ik verklap je alvast: de Fransen houden eind juli begin augustus ook grenscontroles.

Bijzondere omstandigheden heet dat. Heel duidelijk afgekaderd in tijd.
zie email 27 oktober
pi_213966302
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Wel eens van de EU gehoord? Dat kan dus niet onder de verdragen en afspraken waar we aan gebonden zijn.
Het kan dus wel tijdelijk onder bepaalde voorwaarden zoals een asielcrisis.
pi_213966328
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:01 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ik vraag mij nog steeds af hoe je het anders voor elkaar krijgt dat je niet opnieuw (zoals tijdens Rutte 1) de gaten die PVV laat vallen opvult? Dat ze het vaker dan één keer gebruiken is wat mij betreft een ergernis (bootjes) maar snap de frustratie van Timmermans hierin best.
Dan kies je je onderwerpen, maar die onderwerpen zijn niet onze nationale veiligheid (als de onderzeeboten nu niet werden goedgekeurd, zou de marine een periode zonder onderzeeboten komen te zitten) of de veiligheid van Europa. Bepaalde dingen moeten ver boven het partijbelang uitstijgen.
pi_213966338
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 21:59 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
De reistijd Heerlen - Aken per auto is door al die politiecontroles de afgelopen week opgelopen van 20 minuten tot twee uur _O- Iedereen hier in Z-Limburg is er volledig van over de zeik, maar volgende keer wel weer massaal PVV stemmen...
Ik woon niet ver van Hazeldonk vandaan. Als de Belgen ooit denken van laten we Nederland in de zeik nemen moeten ze daar een grenscontrole houden. Dan staat half Brabant vast en waarschijnlijk tot aan Rotterdam. De andere kant op precies hetzelfde dan staat het vast tot aan Antwerpen wat het al regelmatig doet vanwege kruispunt Galder.
pi_213966342
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het is je ontgaan dat er in Duitsland momenteel een groot evenement met mondiale uitstraling met bijbehorend veiligheidsrisico plaatsvind? Ik verklap je alvast: de Fransen houden eind juli begin augustus ook grenscontroles.

Bijzondere omstandigheden heet dat. Heel duidelijk afgekaderd in tijd.
Duitsland had ook al afgelopen oktober t/m maart grenscontroles omdat ze de vele asielaanvragen niet meer aankonden.
pi_213966346
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:03 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Nee, een zelf uitgeroepen asielcrisis valt er niet onder, dat heeft Rutte IV zelfs nagevraagd in de EU.
pi_213966360
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:06 schreef Hanca het volgende:

[..]
Nee, een zelf uitgeroepen asielcrisis valt er niet onder, dat heeft Rutte IV zelfs nagevraagd in de EU.
Nee, het mocht niet van D66. Duitsland heeft het namelijk met toestemming van Brussel wel gedaan.
https://nos.nl/artikel/25(...)itsland-migratie-aan
pi_213966364
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dan kies je je onderwerpen, maar die onderwerpen zijn niet onze nationale veiligheid (als de onderzeeboten nu niet werden goedgekeurd, zou de marine een periode zonder onderzeeboten komen te zitten) of de veiligheid van Europa. Bepaalde dingen moeten ver boven het partijbelang uitstijgen.
Nou ja dat. Thema’s genoeg voor obstructive oppositie. Sociale zekerheid, asielopvang, natuur, Europa. Maar sommige dingen moet je gewoon niet willen.
zie email 27 oktober
pi_213966383
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:07 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Nee, het mocht niet van D66. Duitsland heeft het namelijk met toestemming van Brussel wel gedaan.
Steekproefsgewijs. Dat hebben wij ook. Dat heet MTV.
zie email 27 oktober
pi_213966424
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:06 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Ik woon niet ver van Hazeldonk vandaan. Als de Belgen ooit denken van laten we Nederland in de zeik nemen moeten ze daar een grenscontrole houden. Dan staat half Brabant vast en waarschijnlijk tot aan Rotterdam. De andere kant op precies hetzelfde dan staat het vast tot aan Antwerpen wat het al regelmatig doet vanwege kruispunt Galder.
Ik snap sowieso de obsessie met grenscontroles niet. Het is niet alsof we een groot probleem hebben met mensen die hier illegaal vestigen. Die mensen melden zich gewoon in Ter Apel. Daar is gewoon zicht op. Wat mij betreft een gevalletje amerikaatje spelen.
zie email 27 oktober
pi_213966459
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
Zo’n jonge onervaren hond (dit is een uitdrukking geen belediging) als Timmermans moet ook nog wat dingen proberen, laat hem. Vooral tegenover zo’n ervaren kabinet met 0 jaar ministeriële ervaring in de ministerraad.
pi_213966487
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:14 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Zo’n jonge onervaren hond (dit is een uitdrukking geen belediging) als Timmermans moet ook nog wat dingen proberen, laat hem. Vooral tegenover zo’n ervaren kabinet met 0 jaar ministeriële ervaring in de ministerraad.
Timmermans is passé. Als ik GL ongevraagd advies mag geven; lozen. Klaver adje interim maken.
zie email 27 oktober
pi_213966548
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:07 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Nederland doet exact hetzelfde als Duitsland toen: https://www.bnr.nl/nieuws(...)ntroles-intensiveren
pi_213966859
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Timmermans is passé. Als ik GL ongevraagd advies mag geven; lozen. Klaver adje interim maken.
Ik zie Timmermans ook meer in een andere rol, een rol waar die het volk bezielend toespreekt, een rol waar het echt om hem draait. Koning van Nederland misschien, of net een treetje hoger opvolger van Mart Smeets of misschien Ivo Niehe.
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 22:32:32 #167
236264 crew  capricia
pi_213966904
Die opmerking "pleur op" komt initieel bij Rutte vandaan, toch? Klaver werd er toen nog boos om.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_213966917
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ik zie Timmermans ook meer in een andere rol, een rol waar die het volk bezielend toespreekt, een rol waar het echt om hem draait. Koning van Nederland misschien, of net een treetje hoger opvolger van Mart Smeets of misschien Ivo Niehe.
Burgervader van Rotjeknor :9
pi_213966945
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:32 schreef capricia het volgende:
Die opmerking "pleur op" komt initieel bij Rutte vandaan, toch? Klaver werd er toen nog boos om.
Klopt: https://www.nu.nl/politie(...)spraak-premier-.html
Maar er is geen enkele reden om hem te herhalen. Aangeven dat je moeite met Faber als minister hebt: graag. Maar van "pleur op" wordt het landsbestuur echt niet beter.
pi_213966946
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:33 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Burgervader van Rotjeknor :9
Burgemeester zit er gezien zijn leeftijd niet meer in. Hij heeft trouwens altijd gezegd dat burgemeester van Heerlen zijn laatste klusje zou worden. Maar goed, inmiddels roept hij overal dat hij een echte Sjeng is.
pi_213966949
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik snap sowieso de obsessie met grenscontroles niet. Het is niet alsof we een groot probleem hebben met mensen die hier illegaal vestigen. Die mensen melden zich gewoon in Ter Apel. Daar is gewoon zicht op. Wat mij betreft een gevalletje amerikaatje spelen.
Ik neem aan dat de (onrealistische) wens is dat die mensen überhaupt niet in Ter Apel komen, maar bij de grens tegengehouden worden en vervolgens de Dublinprocedure gevolgd wordt qua land waar asiel aangevraagd wordt.
  Moderator dinsdag 18 juni 2024 @ 22:38:46 #172
236264 crew  capricia
pi_213966985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar er is geen enkele reden om hem te herhalen. Aangeven dat je moeite met Faber als minister hebt: graag. Maar van "pleur op" wordt het landsbestuur echt niet beter.
Nee, zou mijn woordkeus ook niet zijn. Maar als ik zie hoe verhard alles geworden is, en dat de minister president ook deze woorden gebruikt heeft, verbaast het mij niet. Chique is anders.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_213966990
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:35 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Ik neem aan dat de (onrealistische) wens is dat die mensen überhaupt niet in Ter Apel komen, maar bij de grens tegengehouden worden en vervolgens de Dublinprocedure gevolgd wordt qua land waar asiel aangevraagd wordt.

En wat nou als blijkt (niet onwaarschijnlijk, met Rotterdam) dat er meer mensen zo illegaal de grens naar Duitsland of België oversteken en dus in Nederland naar Ter Apel worden gestuurd, ipv andersom?

Als Nederland, België en Duitsland grenscontroles invoeren, stijgt de toestroom in Ter Apel volgens mij. Genoeg mensen die hier binnenkomen en doorreizen naar Duitsland of via België naar het VK.
pi_213966995
quote:

[..]

Als er al zover doorgedacht wordt… Het lijkt me eerder een vrij primaire respons zonder dat echt nagedacht is over nut en noodzaak.
pi_213967032
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar het is uiteraard niet zo dat "de oppositie" hiermee er nog lager zakt dan het NSC of dat deze mevrouw van de grootste oppositiepartij de oppositie als zodanig vertegenwoordigt.
pi_213967036
quote:

[..]

En hangende die dublinprocedure? Want daar gaat nog best wat tijd overheen. Dan knuppelen we ze terug ofzo? Zo werkt het natuurlijk niet.
zie email 27 oktober
pi_213967041
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:30 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Ik spreek hier met de voorzitter van de fanclub volgens mij :D
zie email 27 oktober
pi_213967133
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Maar het is uiteraard niet zo dat "de oppositie" hiermee er nog lager zakt dan het NSC of dat deze mevrouw van de grootste oppositiepartij de oppositie als zodanig vertegenwoordigt.
Eens, dat is ook overdreven. Faber (en complottheorie-aanhanger Klever en de rest van PVV) op het bordes helpen blijft lager zinken dan ze weg willen hebben.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 22:46:57 #179
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213967167
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 19:09 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Je zegt het nu over jezelf, ik maak het nu mee om mijn vriendin. Die haat vanuit zo'n groot deel van de bevolking en straks uit de regering, gesteund door VVD en NSC, die vind ik ondraaglijk.

En dan constant vanaf de zijlijnen de oproepen om het bagatelliseren daarvan. 'Het zijn andersdenkenden, daar moet je ook naar luisteren.' 'Het zijn mensen met oprechte zorgen!' 'Daar moet je niet zo fel tegen doen, want anders worden ze alleen maar groter.' 'Je moet respect voor die mensen hebben, ze hebben alleen maar een andere mening.'

Dus ja, ik probeer het meestal weg te lachen. Het zijn maar tokkies, met een paar weken is het weer over, freakshow, enzovoort. Maar ik haat dat tyfustuig oprecht en intens.
Probleem is ook dat die mensen zich door de monsterzege van de PVV nu meer gesteund voelen om die discriminerende en racistische bagger te uiten. Het nieuwe normaal.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213967196
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:46 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Probleem is ook dat die mensen zich door de monsterzege van de PVV nu meer gesteund voelen om die discriminerende en racistische bagger te uiten. Het nieuwe normaal.
Monsterzege :9~

[ Bericht 91% gewijzigd door KoningWouter op 18-06-2024 22:55:28 ]
pi_213967257
quote:

[..]

Pakken ze de trein, reguliere busverbinding of lopen ergens anders de grens over. Denk dat grenscontroles weinig uithalen behalve een hoop ellende.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 22:51:46 #182
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213967317
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:48 schreef KoningWouter het volgende:

Was het toch? Bijna een kwart van de stemmen helaas.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213967401
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Was het toch? Bijna een kwart van de stemmen helaas.
Ja vond het wat flauw en niet inhoudelijk van mezelf. Daarom had ik het weggehaald.
pi_213967413
Tjibbe Joustra voegt zich trouwens bij de lange lijst aan VVders die moeite hebben met dit kabinet: https://wnl.tv/2024/06/17(...)gevoel-bekruipt-mij/

Volgens mij is er nog meer onrust binnen de VVD over dit kabinet dan binnen het CDA over Rutte 1 was.

En Ton Elias wil een veto voor het vice-premierschap van Agema, volgens hem vinden ze zelfs bij de PVV haar ongeschikt: https://www.volkskrant.nl(...)r-het-ambt~b64f3ea0/
pi_213967478
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:54 schreef Hanca het volgende:
Tjibbe Joustra voegt zich trouwens bij de lange lijst aan VVders die moeite hebben met dit kabinet: https://wnl.tv/2024/06/17(...)gevoel-bekruipt-mij/

Volgens mij is er nog meer onrust binnen de VVD over dit kabinet dan binnen het CDA over Rutte 1 was.

En Ton Elias wil een veto voor het vice-premierschap van Agema, volgens hem vinden ze zelfs bij de PVV haar ongeschikt: https://www.volkskrant.nl(...)r-het-ambt~b64f3ea0/
Tja als je Agema al veto-waardig vind dan kun je niet met de PVV. Die nog van de gematigde tak. En volgens mij was het dezelfde Elias die na de verkiezingen het met PVV wilde proberen als ik me niet vergis.
zie email 27 oktober
pi_213967656
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 21:50 schreef capricia het volgende:
Tekent o.a. voor Het Parool:

[ x ]

Ik vind dit toch wel ver gaan.
Gewoon terecht opbokken met dat wijf. Groot gelijk dat zon groenlinkser gewoon zegt hoe het zit. Rechts wil polarisatie die kunnen ze krijgen. Wat is nou erger een spotprent of een naziminister.
Als Faber diep door het stof zou gaan en haar fouten toegeeft geen probleem, iedereen kan belachelijke fouten maken. Maar gezien ze geen afstand van wat dan ook neemt moet ze gewoon weg.
Absoluut idioot dat mensen meer aanstoot nemen aan de reactie op Faber dan op het mens zelf, wereld op zijn kop.
pi_213967756
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik spreek hier met de voorzitter van de fanclub volgens mij :D
Haha, mwa dat niet, vond zijn inbreng met het antisemitisme debat wel de beste inbreng die ik dit jaar gehoord heb. Van mij mag hij, maar ook alle andere kamerleden, dat meer doen!
pi_213968129
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:03 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Jammer wel dat er geen asielcrisis is. En dan nog is het tijdelijk maar hey, als jij de marechaussee bij de Duitse en Belgische grens wil posteren en alle verkeer wil gaan controleren, be my guest. Niet dat de Marechaussee daar de mankracht voor heeft maar dat is een detail.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2024 00:47:56 ]
pi_213968425
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 22:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Tja als je Agema al veto-waardig vind dan kun je niet met de PVV. Die nog van de gematigde tak. En volgens mij was het dezelfde Elias die na de verkiezingen het met PVV wilde proberen als ik me niet vergis.
Klopt, staat er ook. Het gaat hem ook niet om haar standpunten, maar om haar kwaliteiten.
  woensdag 19 juni 2024 @ 07:15:34 #190
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213968449
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 07:07 schreef Hanca het volgende:

[..]
Klopt, staat er ook. Het gaat hem ook niet om haar standpunten, maar om haar kwaliteiten.
Dat is niet aan de VVD om dat te beoordelen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 19 juni 2024 @ 07:22:35 #191
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_213968479
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 07:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het is anderzijds ook extreem simpel en naïef om als VVD de keuze voor bewindslieden in een coalitie maar gewoon een verantwoordelijkheid te maken van de desbetreffende partij. Zeker als je in zee gaat met een partij die geen enkel bestuurlijk netwerk heeft.

Wat ik overigens niet heel erg vind, het is alleen maar goed als er shit aan de VVD blijft plakken.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_213968481
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 07:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Eens, maar Elias heeft 11 jaar bij Agema in de Kamer gezeten en zat van alle kamerleden zo ongeveer het dichtst tegen de PVV aan in die tijd. Als hij dan zegt dat Agema totaal ongeschikt is en dat de PVVers dat ook vinden, vind ik dat een opvallend signaal. Zeker nadat tot ieders verbazing Markuszower eerst werd gekozen.
pi_213968561
quote:

[ x ]

Waarom?
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213968597
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 07:35 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat je ook racisten met fluwelen handschoenen moet behandelen. Denk ik, geen idee eigenlijk. Maar het zal met niveau te maken hebben. Je verlaagt je met zon prent natuurlijk een mininiem beetje richting degene waar je over klaagt.
  woensdag 19 juni 2024 @ 08:01:33 #195
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_213968653
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 20:48 schreef zimmy910 het volgende:

[..]
Klinkt als Forest Gump :P
Eerder Walter Mitty.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_213968735
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 07:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je verlaagt je met zon prent natuurlijk een mininiem beetje richting degene waar je over klaagt.
Volgens mij kan dat met een spotprent niet anders. Dat het zo'n lelijk beeld oplevert, komt doordat het een afschuwelijk mens is.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  woensdag 19 juni 2024 @ 08:19:21 #197
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213968751
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 00:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Jammer wel dat er geen asielcrisis is. En dan nog is het tijdelijk maar hey, als jij de marechaussee bij de Duitse en Belgische grens wil posteren en alle verkeer wil gaan controleren, be my guest. Niet dat de Marechaussee daar de mankracht voor heeft maar dat is een detail.
En het zal ook wel niet de bedoeling zijn dat je zelf drie kwartier voor de grens moet wachten als je even in Duitsland bent gaan tanken. Dus etnisch profileren zal deel van de taakinstructie moeten worden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213968765
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 07:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Omdat je ook racisten met fluwelen handschoenen moet behandelen. Denk ik, geen idee eigenlijk. Maar het zal met niveau te maken hebben. Je verlaagt je met zon prent natuurlijk een mininiem beetje richting degene waar je over klaagt.
Bij mij is het in elk geval zo omdat de kleding iets nazistisch oproept. Zeker in combinatie met het woord er onder. En dan die oorbellen, alsof ze voor haar plezier mensen vermoord.

Mij doet het in elk geval veel denken aan deze vrij bekende foto: https://upload.wikimedia.(...)_Berg_%281945%29.jpg
De houding klopt ook precies.

Mensen met nazi's vergelijken is sowieso ineffectief (zo erg is niemand in Nederland momenteel) en wat mij betreft ook gewoon zeer smakeloos. Los van het feit dat Faber zover ik weet geen doden op haar geweten heeft. Ben het dus met @capricia eens, ik vind dit ook erg ver gaan en zulke tekeningen verminderen de polarisatie ook echt niet. Als je de andere kant weg zet als nazi's, moet je niet gek op kijken als ze steeds meer van je vervreemden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Hanca op 19-06-2024 08:30:14 ]
  Moderator woensdag 19 juni 2024 @ 08:23:47 #199
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213968792
quote:

[ x ]

Je suis CHarlie!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213968805
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2024 08:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je suis CHarlie!
Je mag alles tekenen, maar dat bevrijdt je niet van de vraag of je alles moet willen tekenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')