SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Aether op 18-06-2024 18:01:53 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dit keer praat Link i.p.v. Zeldaquote:
Ja, we kregen in Europa eindelijk de SNES games in 2019 en nu de HD games.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veel toffe games.
Alle drie de originele DQ in 2D HD is aweome.
Dat denken @Pheno en ik ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:47 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Metroid 2025, ik denk dat dit een crossgen word.
Ik had vooraf het idee dat het allemaal ports zouden zijn, maar dat viel relatief mee. Alleen DK ietwat in teleurgesteld omdat ik een nieuwe 2D wil. Returns en Tropical Freeze had ik natuurlijk allang al gespeeld op Wii en WiiU.quote:
Dat is toch om makkelijker jezelf in de rol van de hoofdpersoon te kunnen plaatsen. Daarom hebben ze vaak geen persoonlijkheid en hebben ze een sidekick die de gesprekken voert (zeker in de klassieke franchises).quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:39 schreef Friday12 het volgende:
Ik snap niet dat bij games als fire emblem de player geen voice actor heeft terwijl de rest dat wel heeft
Ik vind het juist altijd raarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat is toch om makkelijker jezelf in de rol van de hoofdpersoon te kunnen plaatsen. Daarom hebben ze vaak geen persoonlijkheid en hebben ze een sidekick die de gesprekken voert (zeker in de klassieke franchises).
Beste ooitquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:03 schreef Thaddeus het volgende:
Wat vinden de mensen hier van de Metroid Prime 4
trailer?
Het lijkt er wel op dat wat we zagen in de trailer een soort van opening is. Je ziet dat Samus geen energytanks of extra raketten heeft. Ook zag je haar ''gewone'' power suit zonder enige upgrade.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:19 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk hooguit van: waarom nu nog voor de Switch? Maar ja, die game is inmiddels zelfs al vier, straks vijf jaar OPNIEUW in ontwikkeling, laat misschien ook maar gewoon komen dan. Voor Switch-begrippen ziet het er prima uit en het is gewoon fucking Metroid Prime, dus ik ben gelukkig.
Hopelijk is trouwens dat stuk waar de trailer op focust een beetje zo'n opening set piece (zoals Frigate Orpheon) en gaat de hoofdmoot eerder op dat laatste stukje lijken, want Metroid moet vooral niet teveel een lineaire game met gescripte actie willen zijn. Meer Prime 1 en 2, minder 3 (laat staan Other M).
Al was Prime 3 an sich een goed spel hoor, daar niet van.
Vraag me nu al af wat deze keer weer het excuus gaat zijn om praktisch naakt een gewapend conflict in te wandelen, dan wel plotseling al je dikke shit kwijt te raken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:26 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat wat we zagen in de trailer een soort van opening is. Je ziet dat Samus geen energytanks of extra raketten heeft. Ook zag je haar ''gewone'' power suit zonder enige upgrade.
ben zeer benieuwd in ieder geval!
Nou ja op zich prima om die game ter beschikking te stellen voor nieuwere spelers die hem nog niet gespeeld hebben. De 3DS-versie is namelijk ook alweer elf jaar oud. Wat het wel een beetje armoedig maakt is dat Nintendo qua Donkey Kong al tien jaar teert op ports. Ik vind de releasedatum wel een beetje verdacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
En Donkey Kong Country Returns HD heeft niemand iets aan. Iedereen met smaak heeft die game al gespeeld. Snap niet dat ze daar geen shawdowdrop van hebben gemaakt, dan had je misschien nog wat enthousiastelingen gehad die zouden happen.
Ik denk dat Metroid 4 voor zowel de Switch als Switch 2 uitkomt. Denk niet dat Nintendo na zo'n lange ontwikkeling er op gaat gokken om hem alleen voor de Switch 2 uit te brengen. Metroid is goed, maar niet perse een systemseller.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:19 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk hooguit van: waarom nu nog voor de Switch? Maar ja, die game is inmiddels zelfs al vier, straks vijf jaar OPNIEUW in ontwikkeling, laat misschien ook maar gewoon komen dan. Voor Switch-begrippen ziet het er prima uit en het is gewoon fucking Metroid Prime, dus ik ben gelukkig.
GBA: QoL aanpassingen, iets betere besturing, betere vertaling, wat slechter geluid en Link roept Hiya!quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:11 schreef JimmyJames het volgende:
Als er nog mensen Perfect Dark willen gaan proberen. Dit controleschema werkt aardig. Ik heb hem nooit gespeeld (had mijn N64 toen al ingeruild voor een PS1).
Vraagje: heeft de GBA versie van ALTTP enige meerwaarde boven de SNES versie? Ik moet hem nog een keer echt spelen![]()
Installbase van 130 miljoenquote:Op woensdag 19 juni 2024 00:19 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk hooguit van: waarom nu nog voor de Switch?
Dragon Quest krijgt denk ik wel een fysieke uitgave.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi, en Zelda in preorder gezet. Heb genoeg gezien. #zinin
Fantasian, en de Dragon Quest trilogie zijn denk ik digital only?
En een extra tempel toch?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:19 schreef Aether het volgende:
[..]
GBA: QoL aanpassingen, iets betere besturing, betere vertaling, wat slechter geluid en Link roept Hiya!
https://www.allyourgames.(...)d-2d-remake-pre.htmlquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest trilogie zijn denk ik digital only?
Ik vond DKR erg leuk, maar TF is wel next level. Weinig kan tippen aan die game.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:35 schreef satecl het volgende:
Wat denken jullie? Zal de gameplay van Donkey Kong Country Returns HD net zo fijn zijn als Tropical Freeze? Dan is het een instant buy voor mij.
Ik heb de Wii versie gespeeld en Tropical Freeze op de WiiU.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:35 schreef satecl het volgende:
Wat denken jullie? Zal de gameplay van Donkey Kong Country Returns HD net zo fijn zijn als Tropical Freeze? Dan is het een instant buy voor mij.
Had het idee dat de levels van TF veel uitgebreider zijn, maar het is al een tijd terug dat ik ze allebei heb gespeeld.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond DKR erg leuk, maar TF is wel next level. Weinig kan tippen aan die game.
Als je DKR nog nooit gespeeld hebt, en TF tof vindt, dan moet je sowieso DKR gaan spelen.
DQ3 fysiek: https://www.dekudeals.com/items/dragon-quest-iii-hd-2d-remakequote:Op donderdag 20 juni 2024 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fantasian, en de Dragon Quest trilogie zijn denk ik digital only?
Ah top. Heb m nu ook in preorder. Drukke maanden vanaf sept.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:32 schreef Aether het volgende:
[..]
DQ3 fysiek: https://www.dekudeals.com/items/dragon-quest-iii-hd-2d-remake
2D > 3Dquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:41 schreef Donderkonijn het volgende:
Als we nou allemaal laten zien dat we Zelda als een MC of then minste playable character in een full blown 3d Zelda willen.... en damn Nintendo.... zoveel tijd heb ik niet om dat allemaal te spelen.
Erg indrukwekkende lineup ja... Ik denk niet dat ik alles ga kopen. Maar zeker Zelda en DQ.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah top. Heb m nu ook in preorder. Drukke maanden vanaf sept.
Hmm, bij dit soort vergelijkingen op basis van een eerste trailer, meh. Ja, het is een stap terug, maar zie je dit echt tijdens de hectische gameplay?quote:
Dat is Xenoblade X, en daar krijg je de Mech pas halverwege (na een uur of 30-50 ofzoquote:Op maandag 24 juni 2024 11:26 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb Xenoblade Chronicles 3 besteld. Het is toch wel die game waarin je een gigantische wereld verkent in een robot? Of is dat een andere game in de serie?
Game sizes rijzen de pan uit!quote:Op maandag 24 juni 2024 16:12 schreef Aether het volgende:
Tijd om de SD-kaart op te schonen
Donkey Country Country Returns: 9 GB
Mario & Luigi: Brothership: 10 GB
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom: 6 GB
Gewoon luie developers.quote:
Heb je er ook verkoop cijfers bij?quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Crash Nsane Trilogy - a complete remake of 3 games - $40
Spyro Reignited - a complete remake of 3 games - $40
Donkey Kong Country Returns HD - A lazy remaster - $60
When Activision destroys you on value you know you screwed up.
Hebben we cijfers hiervoor? Van alle consoles die EEN GIGANTISCH PROBLEEM hebben, ging alleen mijn originele PSP batterij naar de knoppen door uitzetting.quote:
Tony Hawk Pro Skaer 1+2, Spyro en Crash remakes zijn echt goedquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Crash Nsane Trilogy - a complete remake of 3 games - $40
Spyro Reignited - a complete remake of 3 games - $40
Donkey Kong Country Returns HD - A lazy remaster - $60
When Activision destroys you on value you know you screwed up.
Crash team racingquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tony Hawk Pro Skaer 1+2, Spyro en Crash remakes zijn echt goed
R.I.P. Tijdelijke opleving Activision
Heb het vorig jaar ook een keer gehoord, maar geen aantallen gezien.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hebben we cijfers hiervoor? Van alle consoles die EEN GIGANTISCH PROBLEEM hebben, ging alleen mijn originele PSP batterij naar de knoppen door uitzetting.
RIPquote:
quote:
Is dat het eerste deel?quote:
Nee, dit is een remake van Ys III.quote:
Ah okay. Zijn deze delen losse verhalen? Heb nog altijd geen Ys gespeeldquote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, dit is een remake van Ys III.
Eerder uitgebracht in 2005 voor PC in Japan, 2012 wereldwijd en in 2010 voor de PSP.
Ja, alleen I en II moet je in die volgorde spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Zijn deze delen losse verhalen? Heb nog altijd geen Ys gespeeld
Thnx!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, alleen I en II moet je in die volgorde spelen.
Er is wel een groter verhaal, maar dat is meer te vergelijken met de Zelda games.
What is Ys?
https://www.digitalemelas.com/index_ys.php
[ afbeelding ]
Ik denk zelfs dat ik die al op Steam hebquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zag trouwens dat Ys I&II voor een grijpstuiver op Steam staan op het moment, voor als je toch graag bij het begin begint.
Wel meteen gezien dat 'ie niet voor mij weggelegd is.
PC en PSP zijn de beste versies van Ys I en Ys II.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx!
[..]
Ik denk zelfs dat ik die al op Steam hebMaar ik ga toch niet op een
PC
spelen
Ik identificeer mezelf als Type Aquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:25 schreef Aether het volgende:
Dragon Quest III HD-2D Remake confusingly removes gender from protagonist, subclasses
https://nichegamer.com/dr(...)make-removes-gender/
Toffe update.quote:
Ik twijfel nog of ik hem moet halen.quote:
Ik vind het een leuke game, en het is zonde dat ik m niet eerder heb gespeeld eigenlijkquote:
Hmmm, ik weet het nog niet. Moet meer foto's zien denk ik.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:26 schreef Aether het volgende:
https://www.nintendolife.(...)d-heres-a-first-look
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkeerde topic om dat te vragenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef Kijkvooruit het volgende:
De Switch gaat volgende week de deur uit en van het geld wil ik een andere console kopen.
Ik wil dit keer digital only gaan.
Wat raden jullie aan, X box of Playstation?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Niet omdat het vakantie is en er niet veel bijzonders uitkomt momenteel (behalve Trails Through Daybreak)?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
https://www.nu.nl/tech/63(...)e-nieuwe-switch.html
[ afbeelding ]
wees lief voor hem, hij is eerlijk geweestquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:57 schreef Evangelion het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)tende-winkeleigenaar
1) Een werkstraf voor 4000 euro stelen
2) Feraligatr
Nooit geweten dat Red GBA was en Blue DS. Weet ook eigenlijk niet meer welke van de twee ik heb gespeeld.quote:
Als de core RPG’s van gen 1 t/m 3 makkelijk op de Switch kunnen uitkomen en je dit krijgtquote:
Ik denk dat die van het 30-jarig jubileum is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 20:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Is 1e plaatje (linksboven) de reboot? Yikes
Waarom ook niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 17:22 schreef Aether het volgende:
Man Sets World Record By Connecting 400+ Working Game Consoles To One TV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Iemand die in Groningen woont die hem voor mij kan kopen en opsturen?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:30 schreef Aether het volgende:
Super Mario RPG nu 23,99
https://www.gamemania.nl/(...)2529_super-mario-rpg
@RickoKunquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Iemand die in Groningen woont die hem voor mij kan kopen en opsturen?
Switch Online is de basis; uitbreidingspakket is extra en kost extra.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
nu heb ik switch online gekocht, moet ik daarbij apart nog eens online kopen en uitbreidingspakket?
Nu Octopath nogquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou jongens, het wonder is geschied. Ik heb na vijf jaar eindelijk Ask Iwata uit![]()
End credits zijn end creditsquote:
Nintendo propaganda van de NOSquote:
Genotquote:
Wel een (Metroid)vania shadow dropquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
SILKSONG SHADOWDROP
[ afbeelding ]
Ja, remake en voor het eerst op de Switch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was dat eindelijk LoH TitS @:aether?
ja maar de gratis versie is van ps plus af dus dan mot ik 'm alsnog kopen wil ik de dlc kunnen spelen.quote:
Tijd om in te stappen voor mij denk ik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:15 schreef Aether het volgende:
Japanse Direct had een langere trailer
Wel opschieten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd om in te stappen voor mij denk ik?
24,99quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel een (Metroid)vania shadow drop
Oh wow haha. Maar tits is een kortere serie daarbinnen tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Wel opschieten.
Deel 13 komt volgende maand uit in Japan (en deel 12 volgend jaar in Europa).
Ja, eerste twee games kun je ook het best mee starten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh wow haha. Maar tits is een kortere serie daarbinnen toch
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:45 schreef Aether het volgende:
Nintendo Runs Out Of Replacement Parts For New 3DS, Ends Repairs In Japan
https://www.nintendolife.(...)nds-repairs-in-japan
Ho ho. Het zijn twee vinkjes he. Voor handheld en docked.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:24 schreef MMaRsu het volgende:
Donkey country returns hd is nog niet uit? Ze hoeven alleen maar bij de build exporter het 1920x1080 vinkje aan te vinken toch? 🥲
De FPS naar sub 30FPS graag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ho ho. Het zijn twee vinkjes he. Voor handheld en docked.
En drie extra talen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ho ho. Het zijn twee vinkjes he. Voor handheld en docked.
N64 mini incoming?quote:
Dan verdienen ze niets meer aan Switch Online.quote:
Nee nee. Ik ga er blind in. Ik wil ZELF ontdekken.quote:
quote:
Dit ja. Toch bedankt GGMM.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee nee. Ik ga er blind in. Ik wil ZELF ontdekken.
Die zijn gedownload toch, dan heb je geen internet nodig?quote:Op maandag 2 september 2024 11:01 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, jullie hebben ook vast een paar digitale spellen op je switch staan?
Hoe doen jullie dat in het vliegtuig als je van spel wilt wisselen en er geen internet beschikbaar is?
Hij moet de software/ licentie dan verifieren? of moet ik dan ergens een online instelling uitzetten?quote:Op maandag 2 september 2024 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn gedownload toch, dan heb je geen internet nodig?
Dit is alleen nodig als het systeem niet het hoofdaccount is.quote:Op maandag 2 september 2024 11:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij moet de software/ licentie dan verifieren? of moet ik dan ergens een online instelling uitzetten?
Jaaa ga ik ook altijd heen als ik in NYC ben. Erg tof. Wordt weer tijd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:41 schreef CoExist het volgende:
Ben net ff in de Nintendo Store in NYC geweest. Nog steeds een toffe ervaring.
Wel erg prijzige merchandise.
Nintendo World Championships: NES Edition – Deluxe Set ligt er ook gewoon te koop voor $ 59,99 excl. salestax.
Top. Dan geef ik dat even door en dan kunnen we eindelijk los.quote:Op dinsdag 17 september 2024 03:49 schreef Bartttt het volgende:
Ben nu wel klaar voor die Switch 2 announcement
Fijn dat jij die taak op je neemt royke.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Top. Dan geef ik dat even door en dan kunnen we eindelijk los.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had net een heel leuk verhaal geschreven over hoe ik er ook zoveel lol mee heb op het werk, klik ik het weg.
Samenvatting.481 dagen geleden maar wilde toch even wat met jullie delen. (Het terugzoeken van deze post was leuk om alles weer een beetje te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor dit persoonlijke verhaal/)
Maar goed, die moeder dus, met dat spel en die handtas? Haar zoon was vandaag voor het laatst bij mij op de groep, kleine jongens worden groot en hij kan nu zelfstandig naar huis uit school. Hij had voor mij een afscheidscadeautje. Of cadeau eigenlijk.
Ik kreeg dit:
Was best een beetje flabberquested. Ik kan me niet herinneren ooit zo'n enorm tof afscheidscadeautje te hebben gekregen.En hij is nog eens niet makkelijk ook. Heb hem er nog niet uitgekregen.
/dagboek.![]()
🥳quote:
Ik vergeet altijd dat pubquiz feitje waarmee ze nou begonnen waren als bedrijf.quote:
Speelkaartenquote:Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat pubquiz feitje waarmee ze nou begonnen waren als bedrijf.![]()
Postzegels of zo
Met naake wijven er opquote:
Ohh, die wil ik wel.quote:
Freemreet nerdsquote:Op donderdag 26 september 2024 18:31 schreef Aether het volgende:
Zelda: Echoes Of Wisdom's Frame Rate Is "Even Worse" Than Link's Awakening
https://www.nintendolife.(...)than-links-awakening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden ze beter een Switch 2 Exlusive kunnen maken.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:31 schreef Aether het volgende:
Zelda: Echoes Of Wisdom's Frame Rate Is "Even Worse" Than Link's Awakening
https://www.nintendolife.(...)than-links-awakening
Alles wat uitkomt sinds 2022 hadden ze beter op de opvolger kunnen uitbrengen.quote:Op maandag 30 september 2024 17:06 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hadden ze beter een Switch 2 Exlusive kunnen maken.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:32 schreef FlyingFish het volgende:
Zelda: Exhoes of Wisdom is erg tof! Het eerste stukje als link voelde weer erg vertrouwd, maar daarna was het even wennen aan Zelda en de nieuwe speelstijl. Hoewel ik mijn echte zwaard wel nog steeds mis vind ik het toveren van objecten wel erg leuk. Het is nu nog meer een tactische puzzelgame geworden ipv een actie puzzelgame. Ik heb wel bij de eerste kleine tempel al een guide nodig omdat ik vast zat wegens slecht level designAls je eenmaal spinnen kan toveren is het klimmen in dungeons een stuk makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
De game draait op 120fps, zonder gekke mods of wat dan ook, op de emulators. Als je die mogelijkheid hebt (en het originele spel), speel hem dan daar.quote:Op maandag 30 september 2024 17:06 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hadden ze beter een Switch 2 Exlusive kunnen maken.
Breath of the wild stelde als Zelda-game wel teleur imo. Ik vind de stijl van EoW veel fijner.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:04 schreef Nielsch het volgende:
Ja Zelda EoW is echt een heel fijn spel. Ik game niet veel, maar Zelda games pak ik altijd wel mee (ben ooit begonnen met The Legend of Zelda op de NES) en die stellen eigenlijk nooit teleur.
Ik vond BotW en TotK ook heel tof, maar deze stijl is wel lekker old school n heerlijk nostalgisch.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Breath of the wild stelde als Zelda-game wel teleur imo. Ik vind de stijl van EoW veel fijner.
Nadat hij iets had aangepast lees ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:26 schreef Evangelion het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-eerst-weer-level-0
Dus na 3 decennia wordt dit jaar level 157 bereikt, waarbij het spel crasht, en deze dude gaat daar 100 levels overheen? 🤨
quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:13 schreef Bananenpap het volgende:
Gisteren Zelda uitgespeeld, in tegenstelling tot alle reviews en lovende reacties vond ik het eerlijk gezegd helemaal niet zo goed.Volledig eens met jouw kritiek. Ik gebruik de Link power-up alleen bij boss fights omdat het anders onmogelijk lijkt om echt effectief schade toe te brengen met je echoes op het moment dat ze stunned zijn. Maar jammer is het wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Ik was ook uiterst verbaasd toen ik het op de radio hoorde vanochtend. Dit is niet het hele verhaal.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:26 schreef Evangelion het volgende:
Dus na 3 decennia wordt dit jaar level 157 bereikt, waarbij het spel crasht, en deze dude gaat daar 100 levels overheen? 🤨
met een aangepaste versie die bugs verhelptquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:26 schreef Evangelion het volgende:
Maar nog altijd geen Switch opvolgerquote:
Alweer F Zeroquote:
Ik vind Zelda tot nu toe erg leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news, bij Mario & Luigi krijg je een steel case
SPOILER: Dit is eigenlijk geen spoiler als je meer dan een uur gespeeld hebt weet je dit al maar ik weet dat jij allergisch bent voor alles wat je niet zelf kan ontdekkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal je nog wel even op de hoogte houden als ik hem uitgespeeld heb.
Its happeningquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:26 schreef Bartttt het volgende:
Yooka-Replaylee is aangekondigd met een nieuwe trailer:
Als je goed oplet staat er aan het einde dat de game naar XBOX Series X/S, Playstation 5 en "Nintendo" komt. Er staan zelfs 2 oogjes boven het Nintendo logo, de Switch wordt niet genoemd.
Ik heb hem op de PS4 een keer gekocht vor 5.99 ofzo nog niet gespeeld. Deze nieuwe versie schijnt een grote verbetering te zijn dus ik wacht daar wel op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:04 schreef MMaRsu het volgende:
De eerste yooka laylee was toch niet zo goed?
Had ooit een corrupte savegame. Toen dacht ik dat het via Nintendo Online mogelijk zou zijn een oudere savegame terug te zetten, maar Nintendo bewaart alleen de laatste (corrupte) versiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, savegame vernaggeld in Live A Live. Heb 15 save files staan, maar net in die ene dungeon waar je jezelf kan locken doe ik het verkeerd.
Nu boos, morgen misschien toch een save van 1.5 uur terug opnieuw starten.
Godver dat is ook klotequote:Op zondag 27 oktober 2024 09:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Had ooit een corrupte savegame. Toen dacht ik dat het via Nintendo Online mogelijk zou zijn een oudere savegame terug te zetten, maar Nintendo bewaart alleen de laatste (corrupte) versie
Hoppa, helemaal klaar voor de final dungeon nu. Was nu 10 levels hoger dan waar ik gister vast liep. Stukje makkelijker zo.quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ga het laatste hoofdstuk opnieuw starten. Weet nu de ideale route en dan ben ik relatief snel terug op het punt waar ik vastliep gister.
En nieuw plan de campagne.
Dan moet je het automatisch uploaden van backup save games stopzetten en het handmatig gaan doen denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Had ooit een corrupte savegame. Toen dacht ik dat het via Nintendo Online mogelijk zou zijn een oudere savegame terug te zetten, maar Nintendo bewaart alleen de laatste (corrupte) versie
Gewoon Minecraft. Ik zie op Budgetgaming geen andere versie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:01 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon wil graag Minecraft voor de switch van Sinterklaas, ik zie alleen meerdere edities en ben niet thuis in die serie. Welke is aan te raden? Hij is 9, heeft Minecraft regelmatig bij vriendjes gespeeld.
Maar bol.com heeft van gewoon Minecraft bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 oktober 2024 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon Minecraft. Ik zie op Budgetgaming geen andere versie.
Legends en Dungeons zijn spinoffs.
1e: verkoop door bol zelfquote:Op maandag 28 oktober 2024 06:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar bol.com heeft van gewoon Minecraft bijvoorbeeld
https://www.bol.com/nl/nl(...)ch/9200000073795774/
En
https://www.bol.com/nl/nl(...)on/9200000095438730/
Zit daar verschil tussen? Schoonvader koopt alles via bol bij voorkeur…
Ja, maar de hoesjes zijn ook anders, en ik kan me niet voorstellen dat ze die aanpassen voor een game die inhoudelijk exact hetzelfde is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
1e: verkoop door bol zelf
2e: verkoop door "game paradijs" (3rd party)
Ja, klopt. Ik gebruik het voornamelijk om tussen twee Switchen te syncen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 03:05 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Dan moet je het automatisch uploaden van backup save games stopzetten en het handmatig gaan doen denk ik.
Lekker de digitale versie kopen, die is 29,99. Geen gezeik met cartridges wisselen, kwijt raken en uitlenen aan vriendjes om het spel vervolgens nooit meer terug te krijgen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En
*Pakt popcornquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:20 schreef GGMM het volgende:
Deze week moet de Switch 2 aangekondigd worden hoor, ik ben er nou helemaal klaar mee hoor
Twee is inclusief Mario dlc. Die kan je ook nog los kopen in de eShop als je dat echt wil. Zou lekker voor de bovenste gaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 06:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En
Uitgespeeld. Full ending. Traantje gelaten vanwege het mooie einde.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoppa, helemaal klaar voor de final dungeon nu. Was nu 10 levels hoger dan waar ik gister vast liep. Stukje makkelijker zo.
Ik heb hem vorig jaar al gedownload toen hij in de aanbieding was, maar ik ben zo druk dat ik er nog steeds niet aan toegekomen ben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uitgespeeld. Full ending. Traantje gelaten vanwege het mooie einde.
Live a Live is beter dan Octopath @:ggmm
Akkoord.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar al gedownload toen hij in de aanbieding was, maar ik ben zo druk dat ik er nog steeds niet aan toegekomen ben.
Een RPG verdient tijd.
Ik ga hem in 2025 spelen dat beloof ik!
Tijd voor een nieuwe Starfox zoals op de N64. Ook al is het een tech demo I don’t care. Zo veel mooie IPs en dan alleen maar met Mario games komen of remasters komen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:20 schreef GGMM het volgende:
Deze week moet de Switch 2 aangekondigd worden hoor, ik ben er nou helemaal klaar mee hoor
Eternal Darkness remaster when?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe Starfox zoals op de N64. Ook al is het een tech demo I don’t care. Zo veel mooie IPs en dan alleen maar met Mario games komen of remasters komen.
Zeer goede game. Allemaal kopen als je m nog niet op WiiU hebt uitgespeeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:25 schreef Aether het volgende:
Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition Confirmed For Switch
Bekijk deze YouTube-video
300 uur als je alles wilt doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeer goede game. Allemaal kopen als je m nog niet op WiiU hebt uitgespeeld.
Lees al dat er extra content is, dus afhankelijk van hoeveel dat wordt ga ik misschien ook een replay doen.
Ik kwam uit op 73. Toen vond ik het ook wel weer mooi geweest.quote:
Je gelooft het niet maar ik heb X, her origineel en deel 2 allemaal gekocht omdat ik steeds dacht dat ik het wel mis zou hebben en het spel op een gegeven moment wel leuk zou worden.quote:
Kalender jaar, of Financial jaar van Nintendo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:39 schreef GGMM het volgende:
Maar in maart 2025 dus jeetje dan is de Switch 1 dus nog steeds een ding in 2025.
[poll=7981]
Kloptquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kalender jaar, of Financial jaar van Nintendo?
Het is een rpgquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
Wat voor game is xenoblade eigenlijk?
Is het ingewikkeld? Kan ik via ergens instappen?
Ik heb niks nieuws om te spelen op dit moment, en door die aankondiging en nu alles op switch beschikbaar wordt..
Ingewikkeld is het niet nee. Het battle-systeem is ga bij een vijand staan en je slaat hem automatisch dood.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
Wat voor game is xenoblade eigenlijk?
Is het ingewikkeld? Kan ik via ergens instappen?
Ik heb niks nieuws om te spelen op dit moment, en door die aankondiging en nu alles op switch beschikbaar wordt..
quote:
Leuk, maar ook weer typisch Nintendo om een aparte app uit te brengen i.p.v. bijvoorbeeld een Spotify-kanaal.quote:
maar alles en iedereen zit op spotify. Ik ga geen NSO nemen voor alleen Nintendo muziek (hoe vaak ik het ook luister via YouTube).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Spotify is kutIk vind dit een beter idee.
Ik andersom. Ik ga geen Spotify nemen voor Nintendo muziek.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
maar alles en iedereen zit op spotify. Ik ga geen NSO nemen voor alleen Nintendo muziek (hoe vaak ik het ook luister via YouTube).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |