Tijd om in te stappen voor mij denk ik?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 17:15 schreef Aether het volgende:
Japanse Direct had een langere trailer
Wel opschieten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd om in te stappen voor mij denk ik?
24,99quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wel een (Metroid)vania shadow drop
Oh wow haha. Maar tits is een kortere serie daarbinnen tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:31 schreef Aether het volgende:
[..]
Wel opschieten.
Deel 13 komt volgende maand uit in Japan (en deel 12 volgend jaar in Europa).
Ja, eerste twee games kun je ook het best mee starten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh wow haha. Maar tits is een kortere serie daarbinnen toch
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:45 schreef Aether het volgende:
Nintendo Runs Out Of Replacement Parts For New 3DS, Ends Repairs In Japan
https://www.nintendolife.(...)nds-repairs-in-japan
Ho ho. Het zijn twee vinkjes he. Voor handheld en docked.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:24 schreef MMaRsu het volgende:
Donkey country returns hd is nog niet uit? Ze hoeven alleen maar bij de build exporter het 1920x1080 vinkje aan te vinken toch? 🥲
De FPS naar sub 30FPS graag.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ho ho. Het zijn twee vinkjes he. Voor handheld en docked.
En drie extra talen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ho ho. Het zijn twee vinkjes he. Voor handheld en docked.
N64 mini incoming?quote:
Dan verdienen ze niets meer aan Switch Online.quote:
Nee nee. Ik ga er blind in. Ik wil ZELF ontdekken.quote:
quote:
Dit ja. Toch bedankt GGMM.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:14 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nee nee. Ik ga er blind in. Ik wil ZELF ontdekken.
Die zijn gedownload toch, dan heb je geen internet nodig?quote:Op maandag 2 september 2024 11:01 schreef Droopie het volgende:
Vraagje, jullie hebben ook vast een paar digitale spellen op je switch staan?
Hoe doen jullie dat in het vliegtuig als je van spel wilt wisselen en er geen internet beschikbaar is?
Hij moet de software/ licentie dan verifieren? of moet ik dan ergens een online instelling uitzetten?quote:Op maandag 2 september 2024 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zijn gedownload toch, dan heb je geen internet nodig?
Dit is alleen nodig als het systeem niet het hoofdaccount is.quote:Op maandag 2 september 2024 11:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hij moet de software/ licentie dan verifieren? of moet ik dan ergens een online instelling uitzetten?
Jaaa ga ik ook altijd heen als ik in NYC ben. Erg tof. Wordt weer tijd.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:41 schreef CoExist het volgende:
Ben net ff in de Nintendo Store in NYC geweest. Nog steeds een toffe ervaring.
Wel erg prijzige merchandise.
Nintendo World Championships: NES Edition – Deluxe Set ligt er ook gewoon te koop voor $ 59,99 excl. salestax.
Top. Dan geef ik dat even door en dan kunnen we eindelijk los.quote:Op dinsdag 17 september 2024 03:49 schreef Bartttt het volgende:
Ben nu wel klaar voor die Switch 2 announcement
Fijn dat jij die taak op je neemt royke.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Top. Dan geef ik dat even door en dan kunnen we eindelijk los.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had net een heel leuk verhaal geschreven over hoe ik er ook zoveel lol mee heb op het werk, klik ik het weg.
Samenvatting.481 dagen geleden maar wilde toch even wat met jullie delen. (Het terugzoeken van deze post was leuk om alles weer een beetje te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor dit persoonlijke verhaal/)
Maar goed, die moeder dus, met dat spel en die handtas? Haar zoon was vandaag voor het laatst bij mij op de groep, kleine jongens worden groot en hij kan nu zelfstandig naar huis uit school. Hij had voor mij een afscheidscadeautje. Of cadeau eigenlijk.
Ik kreeg dit:
Was best een beetje flabberquested. Ik kan me niet herinneren ooit zo'n enorm tof afscheidscadeautje te hebben gekregen.En hij is nog eens niet makkelijk ook. Heb hem er nog niet uitgekregen.
/dagboek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |