🥳quote:
Ik vergeet altijd dat pubquiz feitje waarmee ze nou begonnen waren als bedrijf.quote:
Speelkaartenquote:Op maandag 23 september 2024 18:39 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd dat pubquiz feitje waarmee ze nou begonnen waren als bedrijf.![]()
Postzegels of zo
Met naake wijven er opquote:
Ohh, die wil ik wel.quote:
Freemreet nerdsquote:Op donderdag 26 september 2024 18:31 schreef Aether het volgende:
Zelda: Echoes Of Wisdom's Frame Rate Is "Even Worse" Than Link's Awakening
https://www.nintendolife.(...)than-links-awakening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden ze beter een Switch 2 Exlusive kunnen maken.quote:Op donderdag 26 september 2024 18:31 schreef Aether het volgende:
Zelda: Echoes Of Wisdom's Frame Rate Is "Even Worse" Than Link's Awakening
https://www.nintendolife.(...)than-links-awakening
Alles wat uitkomt sinds 2022 hadden ze beter op de opvolger kunnen uitbrengen.quote:Op maandag 30 september 2024 17:06 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hadden ze beter een Switch 2 Exlusive kunnen maken.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:32 schreef FlyingFish het volgende:
Zelda: Exhoes of Wisdom is erg tof! Het eerste stukje als link voelde weer erg vertrouwd, maar daarna was het even wennen aan Zelda en de nieuwe speelstijl. Hoewel ik mijn echte zwaard wel nog steeds mis vind ik het toveren van objecten wel erg leuk. Het is nu nog meer een tactische puzzelgame geworden ipv een actie puzzelgame. Ik heb wel bij de eerste kleine tempel al een guide nodig omdat ik vast zat wegens slecht level designAls je eenmaal spinnen kan toveren is het klimmen in dungeons een stuk makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De game draait op 120fps, zonder gekke mods of wat dan ook, op de emulators. Als je die mogelijkheid hebt (en het originele spel), speel hem dan daar.quote:Op maandag 30 september 2024 17:06 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hadden ze beter een Switch 2 Exlusive kunnen maken.
Breath of the wild stelde als Zelda-game wel teleur imo. Ik vind de stijl van EoW veel fijner.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:04 schreef Nielsch het volgende:
Ja Zelda EoW is echt een heel fijn spel. Ik game niet veel, maar Zelda games pak ik altijd wel mee (ben ooit begonnen met The Legend of Zelda op de NES) en die stellen eigenlijk nooit teleur.
Ik vond BotW en TotK ook heel tof, maar deze stijl is wel lekker old school én heerlijk nostalgisch.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:55 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Breath of the wild stelde als Zelda-game wel teleur imo. Ik vind de stijl van EoW veel fijner.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nadat hij iets had aangepast lees ik.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:26 schreef Evangelion het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-eerst-weer-level-0
Dus na 3 decennia wordt dit jaar level 157 bereikt, waarbij het spel crasht, en deze dude gaat daar 100 levels overheen? 🤨
quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:13 schreef Bananenpap het volgende:
Gisteren Zelda uitgespeeld, in tegenstelling tot alle reviews en lovende reacties vond ik het eerlijk gezegd helemaal niet zo goed.Volledig eens met jouw kritiek. Ik gebruik de Link power-up alleen bij boss fights omdat het anders onmogelijk lijkt om echt effectief schade toe te brengen met je echoes op het moment dat ze stunned zijn. Maar jammer is het wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was ook uiterst verbaasd toen ik het op de radio hoorde vanochtend. Dit is niet het hele verhaal.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:26 schreef Evangelion het volgende:
Dus na 3 decennia wordt dit jaar level 157 bereikt, waarbij het spel crasht, en deze dude gaat daar 100 levels overheen? 🤨
met een aangepaste versie die bugs verhelptquote:Op woensdag 9 oktober 2024 09:26 schreef Evangelion het volgende:
Maar nog altijd geen Switch opvolgerquote:
Alweer F Zeroquote:
Ik vind Zelda tot nu toe erg leukquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news, bij Mario & Luigi krijg je een steel case
SPOILER: Dit is eigenlijk geen spoiler als je meer dan een uur gespeeld hebt weet je dit al maar ik weet dat jij allergisch bent voor alles wat je niet zelf kan ontdekkenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal je nog wel even op de hoogte houden als ik hem uitgespeeld heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |