Ah top. Heb m nu ook in preorder. Drukke maanden vanaf sept.quote:Op donderdag 20 juni 2024 17:32 schreef Aether het volgende:
[..]
DQ3 fysiek: https://www.dekudeals.com/items/dragon-quest-iii-hd-2d-remake
2D > 3Dquote:Op donderdag 20 juni 2024 19:41 schreef Donderkonijn het volgende:
Als we nou allemaal laten zien dat we Zelda als een MC of then minste playable character in een full blown 3d Zelda willen.... en damn Nintendo.... zoveel tijd heb ik niet om dat allemaal te spelen.
Erg indrukwekkende lineup ja... Ik denk niet dat ik alles ga kopen. Maar zeker Zelda en DQ.quote:Op donderdag 20 juni 2024 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah top. Heb m nu ook in preorder. Drukke maanden vanaf sept.
Hmm, bij dit soort vergelijkingen op basis van een eerste trailer, meh. Ja, het is een stap terug, maar zie je dit echt tijdens de hectische gameplay?quote:
Dat is Xenoblade X, en daar krijg je de Mech pas halverwege (na een uur of 30-50 ofzoquote:Op maandag 24 juni 2024 11:26 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb Xenoblade Chronicles 3 besteld. Het is toch wel die game waarin je een gigantische wereld verkent in een robot? Of is dat een andere game in de serie?
Game sizes rijzen de pan uit!quote:Op maandag 24 juni 2024 16:12 schreef Aether het volgende:
Tijd om de SD-kaart op te schonen
Donkey Country Country Returns: 9 GB
Mario & Luigi: Brothership: 10 GB
The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom: 6 GB
Gewoon luie developers.quote:
Heb je er ook verkoop cijfers bij?quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Crash Nsane Trilogy - a complete remake of 3 games - $40
Spyro Reignited - a complete remake of 3 games - $40
Donkey Kong Country Returns HD - A lazy remaster - $60
When Activision destroys you on value you know you screwed up.
Hebben we cijfers hiervoor? Van alle consoles die EEN GIGANTISCH PROBLEEM hebben, ging alleen mijn originele PSP batterij naar de knoppen door uitzetting.quote:
Tony Hawk Pro Skaer 1+2, Spyro en Crash remakes zijn echt goedquote:Op donderdag 27 juni 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Crash Nsane Trilogy - a complete remake of 3 games - $40
Spyro Reignited - a complete remake of 3 games - $40
Donkey Kong Country Returns HD - A lazy remaster - $60
When Activision destroys you on value you know you screwed up.
Crash team racingquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tony Hawk Pro Skaer 1+2, Spyro en Crash remakes zijn echt goed
R.I.P. Tijdelijke opleving Activision
Heb het vorig jaar ook een keer gehoord, maar geen aantallen gezien.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hebben we cijfers hiervoor? Van alle consoles die EEN GIGANTISCH PROBLEEM hebben, ging alleen mijn originele PSP batterij naar de knoppen door uitzetting.
RIPquote:
quote:
Is dat het eerste deel?quote:
Nee, dit is een remake van Ys III.quote:
Ah okay. Zijn deze delen losse verhalen? Heb nog altijd geen Ys gespeeldquote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:30 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, dit is een remake van Ys III.
Eerder uitgebracht in 2005 voor PC in Japan, 2012 wereldwijd en in 2010 voor de PSP.
Ja, alleen I en II moet je in die volgorde spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Zijn deze delen losse verhalen? Heb nog altijd geen Ys gespeeld
Thnx!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:52 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, alleen I en II moet je in die volgorde spelen.
Er is wel een groter verhaal, maar dat is meer te vergelijken met de Zelda games.
What is Ys?
https://www.digitalemelas.com/index_ys.php
[ afbeelding ]
Ik denk zelfs dat ik die al op Steam hebquote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zag trouwens dat Ys I&II voor een grijpstuiver op Steam staan op het moment, voor als je toch graag bij het begin begint.
Wel meteen gezien dat 'ie niet voor mij weggelegd is.
PC en PSP zijn de beste versies van Ys I en Ys II.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx!
[..]
Ik denk zelfs dat ik die al op Steam hebMaar ik ga toch niet op een
PC
spelen
Ik identificeer mezelf als Type Aquote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:25 schreef Aether het volgende:
Dragon Quest III HD-2D Remake confusingly removes gender from protagonist, subclasses
https://nichegamer.com/dr(...)make-removes-gender/
Toffe update.quote:
Ik twijfel nog of ik hem moet halen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |