SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Aether op 18-06-2024 18:01:53 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dit keer praat Link i.p.v. Zeldaquote:
Ja, we kregen in Europa eindelijk de SNES games in 2019 en nu de HD games.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Veel toffe games.
Alle drie de originele DQ in 2D HD is aweome.
Dat denken @Pheno en ik ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:47 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
Metroid 2025, ik denk dat dit een crossgen word.
Ik had vooraf het idee dat het allemaal ports zouden zijn, maar dat viel relatief mee. Alleen DK ietwat in teleurgesteld omdat ik een nieuwe 2D wil. Returns en Tropical Freeze had ik natuurlijk allang al gespeeld op Wii en WiiU.quote:
Dat is toch om makkelijker jezelf in de rol van de hoofdpersoon te kunnen plaatsen. Daarom hebben ze vaak geen persoonlijkheid en hebben ze een sidekick die de gesprekken voert (zeker in de klassieke franchises).quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:39 schreef Friday12 het volgende:
Ik snap niet dat bij games als fire emblem de player geen voice actor heeft terwijl de rest dat wel heeft
Ik vind het juist altijd raarquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:43 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat is toch om makkelijker jezelf in de rol van de hoofdpersoon te kunnen plaatsen. Daarom hebben ze vaak geen persoonlijkheid en hebben ze een sidekick die de gesprekken voert (zeker in de klassieke franchises).
Beste ooitquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:03 schreef Thaddeus het volgende:
Wat vinden de mensen hier van de Metroid Prime 4
trailer?
Het lijkt er wel op dat wat we zagen in de trailer een soort van opening is. Je ziet dat Samus geen energytanks of extra raketten heeft. Ook zag je haar ''gewone'' power suit zonder enige upgrade.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:19 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk hooguit van: waarom nu nog voor de Switch? Maar ja, die game is inmiddels zelfs al vier, straks vijf jaar OPNIEUW in ontwikkeling, laat misschien ook maar gewoon komen dan. Voor Switch-begrippen ziet het er prima uit en het is gewoon fucking Metroid Prime, dus ik ben gelukkig.
Hopelijk is trouwens dat stuk waar de trailer op focust een beetje zo'n opening set piece (zoals Frigate Orpheon) en gaat de hoofdmoot eerder op dat laatste stukje lijken, want Metroid moet vooral niet teveel een lineaire game met gescripte actie willen zijn. Meer Prime 1 en 2, minder 3 (laat staan Other M).
Al was Prime 3 an sich een goed spel hoor, daar niet van.
Vraag me nu al af wat deze keer weer het excuus gaat zijn om praktisch naakt een gewapend conflict in te wandelen, dan wel plotseling al je dikke shit kwijt te raken.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:26 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat wat we zagen in de trailer een soort van opening is. Je ziet dat Samus geen energytanks of extra raketten heeft. Ook zag je haar ''gewone'' power suit zonder enige upgrade.
ben zeer benieuwd in ieder geval!
Nou ja op zich prima om die game ter beschikking te stellen voor nieuwere spelers die hem nog niet gespeeld hebben. De 3DS-versie is namelijk ook alweer elf jaar oud. Wat het wel een beetje armoedig maakt is dat Nintendo qua Donkey Kong al tien jaar teert op ports. Ik vind de releasedatum wel een beetje verdacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:08 schreef GGMM het volgende:
En Donkey Kong Country Returns HD heeft niemand iets aan. Iedereen met smaak heeft die game al gespeeld. Snap niet dat ze daar geen shawdowdrop van hebben gemaakt, dan had je misschien nog wat enthousiastelingen gehad die zouden happen.
Ik denk dat Metroid 4 voor zowel de Switch als Switch 2 uitkomt. Denk niet dat Nintendo na zo'n lange ontwikkeling er op gaat gokken om hem alleen voor de Switch 2 uit te brengen. Metroid is goed, maar niet perse een systemseller.quote:Op woensdag 19 juni 2024 00:19 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk hooguit van: waarom nu nog voor de Switch? Maar ja, die game is inmiddels zelfs al vier, straks vijf jaar OPNIEUW in ontwikkeling, laat misschien ook maar gewoon komen dan. Voor Switch-begrippen ziet het er prima uit en het is gewoon fucking Metroid Prime, dus ik ben gelukkig.
GBA: QoL aanpassingen, iets betere besturing, betere vertaling, wat slechter geluid en Link roept Hiya!quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:11 schreef JimmyJames het volgende:
Als er nog mensen Perfect Dark willen gaan proberen. Dit controleschema werkt aardig. Ik heb hem nooit gespeeld (had mijn N64 toen al ingeruild voor een PS1).
Vraagje: heeft de GBA versie van ALTTP enige meerwaarde boven de SNES versie? Ik moet hem nog een keer echt spelen![]()
Installbase van 130 miljoenquote:Op woensdag 19 juni 2024 00:19 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk hooguit van: waarom nu nog voor de Switch?
Dragon Quest krijgt denk ik wel een fysieke uitgave.quote:Op donderdag 20 juni 2024 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi, en Zelda in preorder gezet. Heb genoeg gezien. #zinin
Fantasian, en de Dragon Quest trilogie zijn denk ik digital only?
En een extra tempel toch?quote:Op woensdag 19 juni 2024 21:19 schreef Aether het volgende:
[..]
GBA: QoL aanpassingen, iets betere besturing, betere vertaling, wat slechter geluid en Link roept Hiya!
https://www.allyourgames.(...)d-2d-remake-pre.htmlquote:Op donderdag 20 juni 2024 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest trilogie zijn denk ik digital only?
Ik vond DKR erg leuk, maar TF is wel next level. Weinig kan tippen aan die game.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:35 schreef satecl het volgende:
Wat denken jullie? Zal de gameplay van Donkey Kong Country Returns HD net zo fijn zijn als Tropical Freeze? Dan is het een instant buy voor mij.
Ik heb de Wii versie gespeeld en Tropical Freeze op de WiiU.quote:Op donderdag 20 juni 2024 12:35 schreef satecl het volgende:
Wat denken jullie? Zal de gameplay van Donkey Kong Country Returns HD net zo fijn zijn als Tropical Freeze? Dan is het een instant buy voor mij.
Had het idee dat de levels van TF veel uitgebreider zijn, maar het is al een tijd terug dat ik ze allebei heb gespeeld.quote:Op donderdag 20 juni 2024 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond DKR erg leuk, maar TF is wel next level. Weinig kan tippen aan die game.
Als je DKR nog nooit gespeeld hebt, en TF tof vindt, dan moet je sowieso DKR gaan spelen.
DQ3 fysiek: https://www.dekudeals.com/items/dragon-quest-iii-hd-2d-remakequote:Op donderdag 20 juni 2024 08:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fantasian, en de Dragon Quest trilogie zijn denk ik digital only?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |