Its happeningquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 04:26 schreef Bartttt het volgende:
Yooka-Replaylee is aangekondigd met een nieuwe trailer:
Als je goed oplet staat er aan het einde dat de game naar XBOX Series X/S, Playstation 5 en "Nintendo" komt. Er staan zelfs 2 oogjes boven het Nintendo logo, de Switch wordt niet genoemd.
Ik heb hem op de PS4 een keer gekocht vor 5.99 ofzo nog niet gespeeld. Deze nieuwe versie schijnt een grote verbetering te zijn dus ik wacht daar wel op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:04 schreef MMaRsu het volgende:
De eerste yooka laylee was toch niet zo goed?
Had ooit een corrupte savegame. Toen dacht ik dat het via Nintendo Online mogelijk zou zijn een oudere savegame terug te zetten, maar Nintendo bewaart alleen de laatste (corrupte) versiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, savegame vernaggeld in Live A Live. Heb 15 save files staan, maar net in die ene dungeon waar je jezelf kan locken doe ik het verkeerd.
Nu boos, morgen misschien toch een save van 1.5 uur terug opnieuw starten.
Godver dat is ook klotequote:Op zondag 27 oktober 2024 09:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Had ooit een corrupte savegame. Toen dacht ik dat het via Nintendo Online mogelijk zou zijn een oudere savegame terug te zetten, maar Nintendo bewaart alleen de laatste (corrupte) versie
Hoppa, helemaal klaar voor de final dungeon nu. Was nu 10 levels hoger dan waar ik gister vast liep. Stukje makkelijker zo.quote:Op zondag 27 oktober 2024 05:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, ik ga het laatste hoofdstuk opnieuw starten. Weet nu de ideale route en dan ben ik relatief snel terug op het punt waar ik vastliep gister.
En nieuw plan de campagne.
Dan moet je het automatisch uploaden van backup save games stopzetten en het handmatig gaan doen denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Had ooit een corrupte savegame. Toen dacht ik dat het via Nintendo Online mogelijk zou zijn een oudere savegame terug te zetten, maar Nintendo bewaart alleen de laatste (corrupte) versie
Gewoon Minecraft. Ik zie op Budgetgaming geen andere versie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:01 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn zoon wil graag Minecraft voor de switch van Sinterklaas, ik zie alleen meerdere edities en ben niet thuis in die serie. Welke is aan te raden? Hij is 9, heeft Minecraft regelmatig bij vriendjes gespeeld.
Maar bol.com heeft van gewoon Minecraft bijvoorbeeldquote:Op maandag 28 oktober 2024 05:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon Minecraft. Ik zie op Budgetgaming geen andere versie.
Legends en Dungeons zijn spinoffs.
1e: verkoop door bol zelfquote:Op maandag 28 oktober 2024 06:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar bol.com heeft van gewoon Minecraft bijvoorbeeld
https://www.bol.com/nl/nl(...)ch/9200000073795774/
En
https://www.bol.com/nl/nl(...)on/9200000095438730/
Zit daar verschil tussen? Schoonvader koopt alles via bol bij voorkeur…
Ja, maar de hoesjes zijn ook anders, en ik kan me niet voorstellen dat ze die aanpassen voor een game die inhoudelijk exact hetzelfde is.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
1e: verkoop door bol zelf
2e: verkoop door "game paradijs" (3rd party)
Ja, klopt. Ik gebruik het voornamelijk om tussen twee Switchen te syncen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 03:05 schreef Bartttt het volgende:
[..]
Dan moet je het automatisch uploaden van backup save games stopzetten en het handmatig gaan doen denk ik.
Lekker de digitale versie kopen, die is ¤29,99. Geen gezeik met cartridges wisselen, kwijt raken en uitlenen aan vriendjes om het spel vervolgens nooit meer terug te krijgen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 06:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En
*Pakt popcornquote:Op maandag 28 oktober 2024 12:20 schreef GGMM het volgende:
Deze week moet de Switch 2 aangekondigd worden hoor, ik ben er nou helemaal klaar mee hoor
Twee is inclusief Mario dlc. Die kan je ook nog los kopen in de eShop als je dat echt wil. Zou lekker voor de bovenste gaanquote:Op maandag 28 oktober 2024 06:58 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
En
Uitgespeeld. Full ending. Traantje gelaten vanwege het mooie einde.quote:Op zondag 27 oktober 2024 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoppa, helemaal klaar voor de final dungeon nu. Was nu 10 levels hoger dan waar ik gister vast liep. Stukje makkelijker zo.
Ik heb hem vorig jaar al gedownload toen hij in de aanbieding was, maar ik ben zo druk dat ik er nog steeds niet aan toegekomen ben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uitgespeeld. Full ending. Traantje gelaten vanwege het mooie einde.
Live a Live is beter dan Octopath @:ggmm
Akkoord.quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar al gedownload toen hij in de aanbieding was, maar ik ben zo druk dat ik er nog steeds niet aan toegekomen ben.
Een RPG verdient tijd.
Ik ga hem in 2025 spelen dat beloof ik!
Tijd voor een nieuwe Starfox zoals op de N64. Ook al is het een tech demo I don’t care. Zo veel mooie IPs en dan alleen maar met Mario games komen of remasters komen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:20 schreef GGMM het volgende:
Deze week moet de Switch 2 aangekondigd worden hoor, ik ben er nou helemaal klaar mee hoor
Eternal Darkness remaster when?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:07 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe Starfox zoals op de N64. Ook al is het een tech demo I don’t care. Zo veel mooie IPs en dan alleen maar met Mario games komen of remasters komen.
Zeer goede game. Allemaal kopen als je m nog niet op WiiU hebt uitgespeeld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:25 schreef Aether het volgende:
Xenoblade Chronicles X: Definitive Edition Confirmed For Switch
Bekijk deze YouTube-video
300 uur als je alles wilt doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zeer goede game. Allemaal kopen als je m nog niet op WiiU hebt uitgespeeld.
Lees al dat er extra content is, dus afhankelijk van hoeveel dat wordt ga ik misschien ook een replay doen.
Ik kwam uit op 73. Toen vond ik het ook wel weer mooi geweest.quote:
Je gelooft het niet maar ik heb X, her origineel en deel 2 allemaal gekocht omdat ik steeds dacht dat ik het wel mis zou hebben en het spel op een gegeven moment wel leuk zou worden.quote:
Kalender jaar, of Financial jaar van Nintendo?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:39 schreef GGMM het volgende:
Maar in maart 2025 dus jeetje dan is de Switch 1 dus nog steeds een ding in 2025.
[poll=7981]
Kloptquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 19:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kalender jaar, of Financial jaar van Nintendo?
Het is een rpgquote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
Wat voor game is xenoblade eigenlijk?
Is het ingewikkeld? Kan ik via ergens instappen?
Ik heb niks nieuws om te spelen op dit moment, en door die aankondiging en nu alles op switch beschikbaar wordt..
Ingewikkeld is het niet nee. Het battle-systeem is ga bij een vijand staan en je slaat hem automatisch dood.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 10:56 schreef Spyrodedraak het volgende:
Wat voor game is xenoblade eigenlijk?
Is het ingewikkeld? Kan ik via ergens instappen?
Ik heb niks nieuws om te spelen op dit moment, en door die aankondiging en nu alles op switch beschikbaar wordt..
quote:
Leuk, maar ook weer typisch Nintendo om een aparte app uit te brengen i.p.v. bijvoorbeeld een Spotify-kanaal.quote:
maar alles en iedereen zit op spotify. Ik ga geen NSO nemen voor alleen Nintendo muziek (hoe vaak ik het ook luister via YouTube).quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Spotify is kutIk vind dit een beter idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |