SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door heywoodu op 12-08-2024 19:25:34 ]
Zo goed?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 06:49 schreef franklop het volgende:
Voor de terugkijkers is de TT niet echt handig. Al is het niet perse een verrassing
Hopelijk kan @:borisz het op tijd aanpassen voor anderen
Ik had er totaal geen vertrouwen in omdat Tatum toch wel heel erg vaak niet thuisgeeft als het erom gaat, maar hij heeft wel een dijk van een wedstrijd gespeeld deze game 5. Brown wel de terechte MVP, die was toch wel de meest constante factor in de finals.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:10 schreef PippenScottie het volgende:
Dit was toch wel één van de meest dominante seizoenen ooit. Ik had wat scepsis omdat hun weg naar de finale wel erg open lag, maar die finale was ook never in doubt.
Respect ook voor de organisatie, jaren geduldig aan een team gesleuteld, moeilijke keuzes durven maken en het betaalt zich uiteindelijk uit.
Nu een paar maanden niet naar Bill Simmons luisteren.
Jrue Holiday was een gouden greep, ongelofelijk dat ze die bij Milwaukee hebben laten gaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Goh, PJ Washington blijkt toch maar een hele middelmatige speler te zijn. Erg zonde voor ons dat die de series van z’n leven had tegen OKC. Had lekker ervaring op doen geweest.
Celtics mokergoed dit jaar, niets aan te doen.
Ik vond White eigenlijk degene die heel vaak de doorslaggevende factor was, de extra speler die echt leverde, daar waar andere teams dat vaak niet hadden.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jrue Holiday was een gouden greep, ongelofelijk dat ze die bij Milwaukee hebben laten gaan.
Milwaukee huurt Rivers als coach en ze zetten vol in op Lillard die nooit heeft bijgedragen aan 'winnen'.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jrue Holiday was een gouden greep, ongelofelijk dat ze die bij Milwaukee hebben laten gaan.
Das denk ik voor het eerst in mijn leven dat ik ergens in de top 5 sta.quote:Op woensdag 19 juni 2024 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "NBA" van 24-10-2023 t/m 18-06-2024
nr / aantal posts / gebruiker
01 849 3rr0r
02 367 GotenSSJ
03 313 PowerLoungen
04 287 Hathor
05 111 Zipportal
06 077 tong80
07 040 Salina
08 036 Zwansen
09 029 DeeBee
10 026 wimderon
10 026 sly-nl
12 015 DrMarten
13 012 franklop
14 010 PippenScottie
14 010 RipCity
16 009 Omega
17 008 BlaZ
18 007 Wienerschnitzels
18 007 danusz1986
20 006 Mykonos
21 005 Dunckie
22 003 Bugno3
22 003 Aguero
22 003 de_boswachter
22 003 hiburg
26 002 ThePlaneteer
26 002 JayJay8
26 002 Kansenjongere
26 002 H.Vviv
30 001 Nober
30 001 jorienvdherik
30 001 Spaulding
30 001 The_Playmaker
30 001 Slobeend
30 001 Alpha0
30 001 chufi
30 001 vivelafete
30 001 Leatherface
30 001 borisz
Daar komen de Thunder beter uit als de Bulls denk ik.quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:44 schreef Dunckie het volgende:
Woah! Giddey naar de Bulls en Caruso naar de Thunder.
Er gaan nu ook geruchten, via de maker van de grootste OKC podcast die soms wat inside info heeft, dat er interesse zou zijn om Paul George terug te halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 00:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daar komen de Thunder beter uit als de Bulls denk ik.
Brengt een hoop ervaring mee, en dat is altijd welkom.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 09:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Er gaan nu ook geruchten, via de maker van de grootste OKC podcast die soms wat inside info heeft, dat er interesse zou zijn om Paul George terug te halen.
Ik denk niet dat PG daar zelf zin in heeft, maar die kan ook van waarde zijn. Moet dan wel een kort contract zijn.
Nee, niet zien aankomen?quote:Op donderdag 20 juni 2024 23:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Afscheid genomen van Giddey, die zag ik niet aankomen!
Caruso wel een uitstekende fit denk ik. Veel beter dan Giddey, maar ik denk ook wel dat de Bulls plezier gaan beleven aan hem. Hij pastte totaal niet in de spotup rol die hij in OKC kreeg omdat Shai en Jalen Williams betere spelers zijn. Erg benieuwd hoe die het daar gaat doen.
Ik dacht eigenlijk dat het idee was om het te blijven proberen en hopen dat het gaat lopen met 3 ball handlers. Giddey lag/ligt niet goed in de markt en kon je waarschijnlijk met ren hele vriendelijke deal lang vastleggen. Zou best kunnen dat Presti besloten heeft dat wat Giddey zou krijgen het niet waard is, en nu dus voor 1 van de meest gewilde roleplayers heeft gekozen.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 10:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, niet zien aankomen?
Toch wel een beetje toch? Afgelopen jaar?
Weet het niet zo met deze trade. Aan de ene kant is Caruso natuurlijk een uitstekende speler, defensief dan vooral. Aan de andere kant loopt OKC al over van de sterke defensive minded spelers.
Ik snap ook wel dat Giddey minder in de melk te brokkelen had met Shai en JWill. Sta er een beetje mixed in.
Voor Chicago snap ik het nog minder, die hebben met LaVine en Ball (als ie ooit nog speelt, lol) al twee offensive minded point guards met matig tot slechte defense. Caruso was een perfecte speler voor dat team om hun tekortkomingen te verbloemen. Nu krijgen ze Giddey er nog eens bij. Vreemde keuze, maar misschien sorteren ze voor op een vertrek van LaVine.
Zou je PGeorge bij OKC zien zitten? Zou wel de laatste zet zijn richting kampioenschap, maar zo'n ervaren speler kan ook de chemie en ontwikkeling van het team soms in de weg zitten. Kweetnie (weet weinig zeker vandaag).![]()
Ah ja , de stuurloze , geen richting willen kiezen Warriors, alleen maar hopen dat gevaarlijk domme Kuminga eens een brein krijgt hahahhaha.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 16:05 schreef Hathor het volgende:
Ik las vanochtend dat de Warriors Thompson een nieuwe tweejarige verbintenis willen voorleggen, maar dat hij zelf loopt te hengelen naar een contract voor 3 jaar, dus het zal er wel op neerkomen dat die de deur uitloopt straks.
Tsja, die ziet dat er daar iets aan het groeien is en wil daar de vruchten van plukken. Hij is op het punt aangekomen dat het niets meer dan een ordinaire ringchaser is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
En ander nieuws, de OKC podcast met de soort van insider journalist zegt dat de geruchtenmolen harder en harder begint te draaien dat Durant terug zou willen keren in OKC. Twee grote geruchten gaande dus, terugkeer van KD of van PG.Durant
En het grootste talent had totaal geen trek om in Atlanta te gaan spelen, dus die gaat nu naar Washingtonquote:Op donderdag 27 juni 2024 03:02 schreef Hathor het volgende:
Lache deze draft, ze doen het net voorkomen alsof er een paar generational talents tussen zitten, en het is precies helemaal niks.
Proficiat Atlanta met je nr1 pick waar wss over 3 jaar niemand meer over spreekt.
Lindy Waters hebben ze vast binnen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:44 schreef Hathor het volgende:
Ergens gelezen dat GSW en de Bucks het eens zijn over een trade, Wiggins voor Portis.
JAAAAA ZE KUNNEN EEN TRADE DOENquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lindy Waters hebben ze vast binnen.
Boeien.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Het is en blijft een shitshow met nepotisme
Golden State Warriors (from Milwaukee via Indiana,[AH] traded back to Golden State via Portland and Oklahoma City)quote:
Mwoah, ik ken iemand die als 41e is gedraft en die veel speelt en vrij goed is geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boeien.
De nummer 55 pick komt toch zelden in de NBA uit.
Jesse Edwards een two-way contract bij Minnesota.quote:
Wie is dat ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mwoah, ik ken iemand die als 41e is gedraft en die veel speelt en vrij goed is geworden.
Ik verwachtte een grote naam, maar ditquote:
Dit was toch overduidelijk het planquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:07 schreef Hathor het volgende:
Er zijn op social media een flink stel Laker fans die hier helemaal kruisdol van worden.
Best veel kans dat die veel gaat ballen ook daar.quote:
Tsja, hij vraagt gewoon absurd veel voor een contract van 3 jaar, en dat is hij gewoon niet meer waard. Hij had ook water bij de wijn kunnen doen en wat minder hoog in de boom gaan zitten, want me dunkt dat de Warriors hem heel goed behandeld hebben in die twee jaar dat hij eruit is geweest met die blessures.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Laat Curry ook maar gaan en wordt de Knicks of de Bulls .
Dat klopt inderdaad maar zo tekent die bij LA voor 6 miljoen omdat GSW druk was eerst met George die niet komt omdat die stronteigenaar geen afscheid wil nemen van Kuminga . Dus nu heeft GSW beide niet , geen capruimte en zit Curry er voor Jan Lul bij net als Kobe en Dirk . Alleen maar omdat de eigenaar een bizarre lijn volgt dat je geen enkele pick of jonge speler mag traden voor hulp .quote:Op zondag 30 juni 2024 08:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, hij vraagt gewoon absurd veel voor een contract van 3 jaar, en dat is hij gewoon niet meer waard. Hij had ook water bij de wijn kunnen doen en wat minder hoog in de boom gaan zitten, want me dunkt dat de Warriors hem heel goed behandeld hebben in die twee jaar dat hij eruit is geweest met die blessures.
De sleet zit erop, het is gewoon niet meer de Thompson van 3 jaar geleden, het is op.
Ah ja weer een groot contract laten opdampen en er niks voor terugkrijgen en nu proberen om Danny Ainge een loer te draaien . Ze zeggen dat ze het proberen maar het is compleet ongeloofwaardig .quote:Op maandag 1 juli 2024 08:58 schreef Hathor het volgende:
GSW heeft ook een trade proposal van de Bulls afgewezen heb ik gelezen. De Bulls zouden CP3 en Wiggins krijgen in ruil voor Lavine, Maar dat is een afwijzing waar ik nog wel kan inkomen, die gast is ook vaker geblesseerd dan dat hij speelt. Volgens geruchten zouden ze ook bezig zijn met Markkanen, en dat is op zich wel een speler waar je wat aan hebt, is groot, kan blokken en behoorlijk schieten ook.
Er moet in ieder geval wel wat gebeuren nu, anders kan je net zo goed de hele toko verkopen en in volle rebuildmode gaan.
Caruso wel. Hartenstein wel een overpay.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Caruso en Hartenstein zijn betere moves dan PG .
Zal je helaas als OKC altijd moeten doen, niemand wil daar voor z’n lol wonen. Beste free agent signing tot nu toe was Patrick Pattersonquote:Op maandag 1 juli 2024 16:03 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Caruso wel. Hartenstein wel een overpay.
quote:Op maandag 1 juli 2024 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal je helaas als OKC altijd moeten doen, niemand wil daar voor z’n lol wonen. Beste free agent signing tot nu toe was Patrick Patterson![]()
Bovendien heeft het geen effect op de exstensies van Chet en JDub, dus ik denk dat het een goede deal is voor OKC. Makkelijk te traden ook in z’n laatste jaar als het moet.
Bij GSW kon hij 48 krijgen voor 2 jaar, bij Dallas pakt met 50 voor 3 jaar in principe dus minder. Hij wilde dus gewoon echt weg.quote:
Niet raar verder dat die weg wilde .quote:Op maandag 1 juli 2024 22:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij GSW kon hij 48 krijgen voor 2 jaar, bij Dallas pakt met 50 voor 3 jaar in principe dus minder. Hij wilde dus gewoon echt weg.
Ik las dat Lebron hem al meteen heeft proberen te recruteren voor de Lakers door hem vanaf de eerste minuut persoonlijk te bellen, ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij daar zou gaan spelen, hij woont daar toch ook?
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:14 schreef Hathor het volgende:
En dan halen ze een speler van Philadelphia die afgelopen seizoen de helft van alle games gemist heeft vanwege een rugblessure.
Schiet mij maar lek, ik begrijp niks meer van dit beleid.
Ja dit dus.quote:
Het is al kut sinds West is weggejaagd , Curry camoufleerde het nog maar nu zinkt het hard .quote:
Ik probeer het gewoon te bevatten, het lukt me niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is al kut sinds West is weggejaagd , Curry camoufleerde het nog maar nu zinkt het hard .
Nu proberen ze Markkanen maar ze hebben een ziekelijke obsessie met Kuminga die ze niet kwijt willen want de ''toekomst''quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon te bevatten, het lukt me niet.
Kameroen zou ook wel iemand kunnen gebruiken.... ... ...quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Giannis 32 punten in 18 minuten met 100% FG
Olympisch kwalificatie toernooi is echt oneerlijk als je toevallig een NBA ster hebt, wat een verschil zeg
Wat een geld voor iemand die net komt kijken, niks bijzonders is en zo laat gekozen werd. Ik wist niet eens dat rookies zoveel mochten verdienen, hebben ze zeker veranderd dan weer, dat soort dingen volg ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Wat maakt het uit joh , die reallife soap
Het is uniek ja voor een 50 zoveelste pick . Maar goed we weten waarom lol . Buddy Hield bijvoorbeeld en Stotts + Stackhouse zullen waarschijnlijk geen trek hebben in die nepotisme shitshow zoals Jerry West het noemde .quote:Op vrijdag 5 juli 2024 06:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een geld voor iemand die net komt kijken, niks bijzonders is en zo laat gekozen werd. Ik wist niet eens dat rookies zoveel mochten verdienen, hebben ze zeker veranderd dan weer, dat soort dingen volg ik niet.
Zijn pa die er weer niet is uiteraard gaat ervoor zorgen dat die eindigt als Lisa Marie Presley.quote:
33k kijkers, not bad.quote:
Servie zijn geen bums, die zaten in de semifinale vorig jaar bij het FIBA WK waar ze (net) van kampioen Duitsland verloren. En dat was zonder Jokic. Bogdanovic is altijd wel goed inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 00:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Franse fenomeen met een -18 boxscore tegen Jokic, Bogdanovic en stelletje bums uit Servie.
Ja dat is leuk en aardig natuurlijk, maar bij Frankrijk is het veelal NBA spelers wat mee deed. De gemiddelde NBA speler schat ik toch hoger in dat wat er in Europa speelt. Dat zie je ook met Micic, top in Europa en niets bijzonders in de NBA. Dat Fiba WK zegt ook niet alles natuurlijk, USA met een kut selectie en ook veel NBA spelers die daar geen trek in hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 03:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Servie zijn geen bums, die zaten in de semifinale vorig jaar bij het FIBA WK waar ze (net) van kampioen Duitsland verloren. En dat was zonder Jokic. Bogdanovic is altijd wel goed inderdaad.
Je zou zeggen dat met NBA spelers je het beter zal doen, maar het zegt ook weer niet alles als dat 'has beens' zijn die om te beginnen al niet echt sterren waren (Fournier, Batum). Dan kunnen die Europese spelers die goed drietjes schieten opeens veel waardevoller zijn. Was vroeger ook vaak bij Spanje zo. Geen idee hoe die tegenwoordig zijn eigenlijk. Na het Gasol tijdperk.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat is leuk en aardig natuurlijk, maar bij Frankrijk is het veelal NBA spelers wat mee deed. De gemiddelde NBA speler schat ik toch hoger in dat wat er in Europa speelt. Dat zie je ook met Micic, top in Europa en niets bijzonders in de NBA. Dat Fiba WK zegt ook niet alles natuurlijk, USA met een kut selectie en ook veel NBA spelers die daar geen trek in hebben.
Zal allemaal wel goed komen met Frankrijk en Wemby, maar ik had er meer van verwacht al is het maar een oefenpotje.
Is niet zoveel meer, twee spelers in de NBA, Aldama bij Memphis en Garuba bij GSW, en beiden ken ik eigenlijk totaal niet. Verder speelt er nog een bij Panathinaikos en een in Duitsland, en de rest speelt voornamelijk bij Real Madrid en Valencia. Ze zullen best wel kunnen ballen, maat al te veel hoef je er niet van te verwachten.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 16:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat met NBA spelers je het beter zal doen, maar het zegt ook weer niet alles als dat 'has beens' zijn die om te beginnen al niet echt sterren waren (Fournier, Batum). Dan kunnen die Europese spelers die goed drietjes schieten opeens veel waardevoller zijn. Was vroeger ook vaak bij Spanje zo. Geen idee hoe die tegenwoordig zijn eigenlijk. Na het Gasol tijdperk.
De Franse selectie is afgezien van de Twin Towers juist best wel matig, vergeleken met voorgaande toernooien.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 09:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat is leuk en aardig natuurlijk, maar bij Frankrijk is het veelal NBA spelers wat mee deed.
Je kan je alleen wel afvragen waar Giddey straks mee moet samenspelen, er is een beetje een leegloop aan de gang bij Chicago.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 09:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Prima game van Giddey, die gaat het in Chicago ook gewoon prima doen verwacht ik. Werkte simpelweg niet in OKC met Shai en JDub, helaas.
JJ Reddick had ook nog een mooie quote: ‘Bronny James will eventually develop into something lime Lu Dort’.
Ja, het gehandicapte broertje van Lu Dort misschien. Schei uit zeg
Zou eerder Podz behouden over Kuminga omdat die winnende plays maakt terwijl Kuminga er heel leuk uitziet omdat zijn dunks spectaculair zijn maar verder is die niet veel als die gescout wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:57 schreef danusz1986 het volgende:
Meningen over Kuminga en Podz? Onaantastbaar of gewoon prima trade assets? Ik bedoel deze 2 + pick voor Markkanen is dat een slechte deal als dat zou gebeuren? Kuminga behouden denk ik.
Is ook beter voor de Bulls joh, Giddey is een leuk begin en dan de komende 2 a 3 jaar hoog draften. Met LaVine en Vucevic ga je ook nergens heen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 11:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan je alleen wel afvragen waar Giddey straks mee moet samenspelen, er is een beetje een leegloop aan de gang bij Chicago.
Servie is ook geen wereldploeg, dan vind ik -18 boxscore voor een generationeel talent niet bepaald goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 10:28 schreef Salina het volgende:
Jong0ns, we hebben al een tijdje een OS-topic hé.
Voor alle voorpret en voorpraat, oefenpotjes en andere verheven zaken.
Hier verder:
[Basketbal] Het olympisch basketbaltoernooi (M+V regulier)
[..]
De Franse selectie is afgezien van de Twin Towers juist best wel matig, vergeleken met voorgaande toernooien.
quote:Op dinsdag 16 juli 2024 16:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou eerder Podz behouden over Kuminga omdat die winnende plays maakt terwijl Kuminga er heel leuk uitziet omdat zijn dunks spectaculair zijn maar verder is die niet veel als die gescout wordt.
Ainge wil trouwens meerdere picks en die zal je hem denk ik moeten geven anders gaat Curry heel kribbig worden en die nieuwe spelers gaan zich ook afvragen waarom ze eigenlijk getekend hebben . Zit je ook nog met een rits spelers die weten dat ze op het trade blokkie staan zoals Wiggins en Moody en die moet je ook zien te lozen.
Aldus Charania. Zou Ainge een drinker zijn?quote:The Jazz don’t want to trade Lauri Markkanen, but if the Warriors want to put in a Brandin Podziemski, and — from what I’m told — 3 first round picks, 3-4 unprotected pick swaps, 3-4 second round picks…
Ainge weet vooral dat ze wanhopig zijn. En het is vooral onderhandelen want stiekem weet hij ook wel dat ze nooit op die prijs uitkomen.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Aldus Charania. Zou Ainge een drinker zijn?
En straks zelf 50 miljoen per jaar betalen om voor eeuwig 11de te worden in het westen. Lijkt mij ook geen handige zet.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ainge weet vooral dat ze wanhopig zijn. En het is vooral onderhandelen want stiekem weet hij ook wel dat ze nooit op die prijs uitkomen.
Ze zullen hem wel traden voor die tijd maar niet aan de Warriors.quote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En straks zelf 50 miljoen per jaar betalen om voor eeuwig 11de te worden in het westen. Lijkt mij ook geen handige zet.
Maar wie gaat zo'n package samenstellen? Er zijn een paar teams die dit kunnen, OKC/Spurs/Nets en Utah zelf oid? Ja, veel succesquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zullen hem wel traden voor die tijd maar niet aan de Warriors.
Maar Ainge gaat niet vasthouden aan die vraagprijs mettertijd . Deed die bij Mitchell en Gobert ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2024 23:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar wie gaat zo'n package samenstellen? Er zijn een paar teams die dit kunnen, OKC/Spurs/Nets en Utah zelf oid? Ja, veel succes![]()
Het zou mij heel erg verbazen als Markkanen deze transferperiode nog gaat verhuizen als ze vast houden aan deze absurde vraagprijs.
Omdat je ziet hoe Curry lekker speelt en je je weer realiseert hoe zonde het is dat hij geen goede steun gaat hebben?quote:
Inderdaad want boehoe Podziemski ofzo en Kuminga zijn de tOekOmst (En dus belangrijker dan Curry) Die ranzige zieke combo van Jerry Jones/Krause heeft geen enkel benul of nooit gehad dat Curry zijn zooi heel veel geld heeft opgeleverd en nog steeds overschat die die klote draftpicks en kinderen tot in den treure terwijl ze nooit wat hebben toegevoegd .quote:Op donderdag 18 juli 2024 02:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat je ziet hoe Curry lekker speelt en je je weer realiseert hoe zonde het is dat hij geen goede steun gaat hebben?
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 08:17 schreef Hathor het volgende:
Westbrook getrade naar Utah, men verwacht dat hij na afkoop van zijn contract bij Denver terecht komt. Die probeert in de nadagen van zijn carriere minstens eenmaal voor elk NBA team uit te komen.
quote:The Nuggets can use a veteran backup point guard who can provide energy and defend after Kentavious Caldwell-Pope and Reggie Jackson left in free agency.
"I think we need some help in the backcourt," Nuggets general manager Calvin Booth told ''Altitude TV'' on Tuesday.
quote:Bronny James becomes popular betting pick for Rookie of Year
quote:The odds to win NBA Rookie of the Year have shuffled since the start of summer league, with the Memphis Grizzlies' Zach Edey now the consensus betting favorite at sportsbooks. But the most popular pick by bettors so far is a massive long shot with a famous last name.
More bets have been placed on Bronny James to win Rookie of the Year (ROY) than any other player at multiple sportsbooks. James has attracted nearly one in four of the bets placed on the ROY market at ESPN BET. BetMGM reported taking a $1,000 ROY bet on James at 250-1 on July 6, from a bettor in Ontario, and DraftKings said that only Edey had attracted more money wagered than James in its ROY market.
Wie bij Frankrijk mocht hem verdedigen?quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:36 schreef GotenSSJ het volgende:
SGAgod 23 punten tegen 4x DPOY Gobert en future 4x DPOY WembyDie gaat lekker door waar die mee bezig was in het NBA seizoen.
Vooral Coulibaly geloof ik, niet zo vreemd dat een bijna 20-jarige rookie in de blender zit natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 05:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie bij Frankrijk mocht hem verdedigen?
Tegen wat kindsoldaten. Ook niet het gluren waard.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
USA vs South Sudan
Sat July 20 3 p.m. ET South Sudan London, UK FOX (21:00 CET, ESPN 1)
Embiid krijgt net een in your face drietje tegenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 16:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tegen wat kindsoldaten. Ook niet het gluren waard.
Ze zien hem vast als een verrader.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Embiid krijgt net een in your face drietje tegen
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 21:49 schreef Zipportal het volgende:
Camera achter een plastic plaat geplaatst. Amateurs ook.
Jrue maakt het verschil de laatste minuten, speelt hele goede defense.quote:
Vond het eerder ook laks van die Sudan spelers, zo'n bal die uit dreigt te gaan gewoon aanzien en dan gaat USA ermee vandoor ja. Kan je driekwart wedstrijd stunten maar dan moet je wel scherp blijven.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jrue maakt het verschil de laatste minuten, speelt hele goede defense.
Dat ook, maar je ziet ook wel dat die gasten moe worden en het allemaal niet meer weten. 3'tjes chucken in de hoop dat die er in gaat etcquote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vond het eerder ook laks van die Sudan spelers, zo'n bal die uit dreigt te gaan gewoon aanzien en dan gaat USA ermee vandoor ja. Kan je driekwart wedstrijd stunten maar dan moet je wel scherp blijven.
Ja ze zijn op, 2 en een half kwart volgehouden. Maar goed, als ze dit kunnen dan mogen de andere landen ze ook wel serieus nemen mochten ze dat niet van plan zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 22:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat ook, maar je ziet ook wel dat die gasten moe worden en het allemaal niet meer weten. 3'tjes chucken in de hoop dat die er in gaat etc
Ik denk oprecht dat er niemand beter is dan Giddey als het om de bal inbouden gaat. Krijgt hem op de een of andere manier altijd bij een medespeler voor een goede look.quote:
Als je binnen 3 seconden van de schotklok lekker 3tjes wil knallen weet je het wel. Helpt ook niet meer dat ze Curry uitzoeken om aan te vallen en dat Lebrick het ook gewoon laat lopen.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:08 schreef Hathor het volgende:
Was dit van de VS nu pure onderschatting van de tegenstander of is het gewoon een team dat niet kan verdedigen?
Knicks kregen het ook jaren toen ze een puinhoop waren vanwege MSG en New York . Puur en alleen de markten voor de kijkcijfers en een paar goede teams tussendoor want anders valt het teveel op. Kan nu al raden dat de Wolves-Dallas de laagste kijkcijfers krijgen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
De immer lachwekkende NBA. Spurs? Warriors? Lakers? Suns?
Dacht dat de kerst games voor de beste teams waren![]()
Nuggets Suns is ook wel een dramapot qua markt etc. Wel Jokic en Durant natuurlijk, maar ja.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Knicks kregen het ook jaren toen ze een puinhoop waren vanwege MSG en New York . Puur en alleen de markten voor de kijkcijfers en een paar goede teams tussendoor want anders valt het teveel op. Kan nu al raden dat de Wolves-Dallas de laagste kijkcijfers krijgen.
Ticket naar Orlando en dan lekker naar de Magic zal goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 12:09 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net gekeken naar kaartjes voor de NBA wedstrijden in Parijs volgend jaar. Leek me een leuk cadeau voor mijn broer.
De kaartjes zijn tussen de 900 en 7500 euro
Durant vooral . En dan bij Jokic hopen dat er veel Europeanen kijken want uiteindelijk zien Amerikanen ons zo : Als 1 land.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nuggets Suns is ook wel een dramapot qua markt etc. Wel Jokic en Durant natuurlijk, maar ja.
Mijn broer is milieubewust en wij gaan echt niet voor een weekend een trans-atlantische vlucht maken.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 18:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ticket naar Orlando en dan lekker naar de Magic zal goedkoper zijn.
All Star weekend danquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:25 schreef Zipportal het volgende:
Voor de OP:
22 oktober, 2024 – 13 april, 2025 (regulier seizoen)
12 november – 17 december 2024 (NBA Cup)
15–18 april, 2025 (Play-in tournament)
19 april – mei/juni 2025 (Playoffs)
Juni 2025 (Finals)
Oude data mag eruit. @:heywoodu, @:borisz
Lekker jezelf laten gaan als clown voordat die weer een frustrerend seizoen tegemoet gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:53 schreef 3rr0r het volgende:
@:PowerLoungen zit al klaar want Steve Kerr gaat vandaag spreken op de Democratic National Convention
Hij had het over de kwaliteiten die je wil zien in een leider, indirect duidend dat Trump die niet heeft. En over hoe je samenwerkt, ondanks rivaliteit, om het land het goed te laten doen, net als de mannen met hem onlangs in Parijs.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 05:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker jezelf laten gaan als clown voordat die weer een frustrerend seizoen tegemoet gaat.
De familie Tatum zal het hier roerend mee eens zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij had het over de kwaliteiten die je wil zien in een leider, indirect duidend dat Trump die niet heeft. En over hoe je samenwerkt, ondanks rivaliteit, om het land het goed te laten doen, net als de mannen met hem onlangs in Parijs.
AR15 FUCK YEAH.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 02:53 schreef 3rr0r het volgende:
@:PowerLoungen zit al klaar want Steve Kerr gaat vandaag spreken op de Democratic National Convention
quote:The Philadelphia 76ers have agreed to a one-year, $2.1 million deal with forward Guerschon Yabusele, sources told ESPN's Adrian Wojnarowski on Sunday, after he played a big role in France's run to the silver medal at the Olympics earlier this month.
quote:Worthy de Jong is vandaag naar de nummer één positie op de wereldranglijst van het 3x3-basketbal gestegen.
Da's geen kattepisquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Die kan het ook geen niks meer schelen he
Van 'Shut up and play ball' te horen krijgen naar zelf 'Shut up and let us play ball' zeggen?quote:Two U.S. senators sent a letter Tuesday to NBA commissioner Adam Silver accusing the league of "putting profit over principle," in response to an ESPN story that detailed the NBA's extensive relationship with Rwandan dictator Paul Kagame.
The bipartisan letter, signed by Marsha Blackburn (R-Tenn.) and Jeff Merkley (D-Ore.), says the NBA "has long positioned itself as a beacon of social justice" but instead has continued "developing relationships with dictators and despots" such as Kagame.
The senators cited an ESPN article published last month that described how the NBA built a relationship with Kagame that, on the one hand, was central to launching its first league outside of North America, the Basketball Africa League, but, on the other, forced the NBA to look past persistent human rights abuses far worse than those it opposes at home.
In the letter, the senators wrote that, "Anyone who dares to question Kagame's rule -- whether it be opposition candidates or the free press -- is jailed, disappeared or brutally murdered." In addition, the senators questioned the NBA's business in China, which ESPN previously investigated.
The senators asked Silver to respond within one week to a series of questions. They want Silver to "outline the scope of the NBA's relationship with the Rwandan government" and to describe the steps the league is taking to improve the lives of Rwandan people, "including those subject to human rights abuses" by Kagame's regime.
The NBA, Rwanda & Sportswashing
Kagame has been Rwanda's president since 2000; last month, he was reelected with 99% of the vote.
NBA deputy commissioner Mark Tatum previously told ESPN: "The conversations that we've had with Paul Kagame have all been about improving the lives of Rwandan people. How can we create, how can we inspire and connect people through the game of basketball to make Rwandan peoples' lives better."
The senators concluded their letter to Silver by saying, "Playing ball with dictators and brutal regimes should not be the NBA's business model. Instead, the league should use its influence to advocate for governance reforms, including respect for the rule of law."
60Mquote:The Phoenix Suns are embroiled in a dispute with a former employee who is claiming discrimination and wrongful termination and is seeking $60 million in damages, according to a 25-page statement from August 2024 that was obtained by ESPN.
That ex-employee, Andrea Trischan, who was the Suns' program manager of diversity, equity and inclusion, filed a complaint with the U.S. Equal Employment Opportunity Commission and the Arizona attorney general's office's civil rights division, which is investigating the matter.
"Ms. Trischan filed a formal complaint ... due to ongoing racial discrimination, harassment, and retaliation she experienced while employed with the Phoenix Suns," Trischan's attorney, Sheree Wright, wrote in an email to ESPN. "Specifically, Ms. Trischan endured overt racist comments and a hostile work environment that went unaddressed despite being reported to HR and executive leadership."
Kan in de VS zomaar gebeuren. Zaten de Lakers ooit niet als Franchise in Minnesota? En meest recent natuurlijk de Seattle Sonics die zomaar hun koffers pakken en verhuizen naar Oklahoma City.quote:
Of de Clippers van San Diego naar LA . Maar meestal is het van een kleinere naar een grote stad met als uitzondering de FC Clay Bennett die schunnige dealtjes sloot met de burgemeester van Seattle .quote:Op maandag 16 september 2024 22:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kan in de VS zomaar gebeuren. Zaten de Lakers ooit niet als Franchise in Minnesota? En meest recent natuurlijk de Seattle Sonics die zomaar hun koffers pakken en verhuizen naar Oklahoma City.
KAT speelt meestal als een pussy dus misschien is Randle wel de 'grit' die ze kunnen gebruikenquote:The New York Knicks and Minnesota Timberwolves are working through the framework of a trade involving Julius Randle and Donte DiVincenzo for Karl-Anthony Towns
Denk dat vooral Gobert en Randle niet gaat werken, dan heb je aan KAT meer denk ik. Maar ja, Minnesota gaat ook geen 3 50+ miljoen contracten aanbieden aan Edwards, Gobert en KAT, dus dan moet je iets.quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:31 schreef Hathor het volgende:
Wow Randle naar Wolves en KAT naar de Knicks, kan niet met zekerheid zeggen wie hier nu sterker uitkomt, maar ik ben geneigd te zeggen dat het de Knicks zijn. Randle is toch ook wel een beetje blessuregevoelig.
quote:Basketbaltalent gooit bijna 4 miljoen in de prullenmand om… “Jezus te volgen”
Voormalig toptalent AJ Griffin (21) heeft besloten om te stoppen met basketbal. De 1m98 lange Amerikaan maakte die beslissing dit weekend via zijn YouTube bekend.
Vorige week stemde de amper 21-jarige Griffin in met een afkoopsom van zijn contract bij de Houston Rockets. De zestiende selectie in de NBA Draft van 2022 was door de Atlanta Hawks in het tussenseizoen naar Texas gestuurd. Griffin - ooit aanzien als een groots talent - stelt dat hij in zijn leven geen ruimte meer heeft voor basketbal.
“Ik heb basketbal opgegeven om Jezus te volgen”, aldus de Amerikaan. “Ik weet dat het in de ogen van veel mensen een speciale keuze is. Ik heb het gevoel dat ik door basketbal los te laten fulltime voor mijn geloof kan gaan en de Heer echt met heel mijn hart kan dienen. Ik dacht dat basketbal de reden was waarom ik leefde, maar toen kwam ik God tegen. Hij liet me zien dat we allemaal gemaakt zijn om God te verheerlijken. We zijn allemaal gemaakt met een doel, een door God gegeven doel.”
Talent
Na een goed seizoen bij de befaamde Duke Blue Devils in het universiteitsbasketbal leek Griffin als eerstejaars bij de Hawks zijn opmars verder te zetten. De jonge Amerikaan tekende voor gemiddeld 9 punten en 2 rebounds in 72 wedstrijden in de NBA. Als ‘rookie’ scoorde hij 39 procent van zijn driepunters, een meerwaarde voor zijn positie.
Zijn tweede seizoen werd echter een teleurstelling. Mede door blessures kwam Griffin tot slechts 20 optredens voor Atlanta, dat hem afgelopen zomer dus naar Houston stuurde in een zogenaamde ‘three-team trade’ met ook de Miami Heat erbij. Maar Griffin zal dus geen enkele partij spelen voor de Rockets. Hij zou normaal gezien bijna 4 miljoen dollar (3,6 miljoen euro) verdienen komend seizoen, maar dat contract werd dus uitgekocht.
Las het net. Beetje droevig van wel. Had als kleine jongen een poster van hem hangen met zijn volledige naam erop.quote:
Alvast present. ESPN gaat het uitzenden. Net als zondag.quote:Op zondag 29 september 2024 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
Vrijdag 4 oktober Celtics vs Nuggets
NBA Abu Dhabi Games 2024, Preseason
Als 6th man lijkt die me prima toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:20 schreef 3rr0r het volgende:
Nou wat vinden we van Westbrook bij de Nuggets?
Hij mag wel wat beter schieten want hij heeft weer een 3/10 FG, dat zag je toch ook vaak afgelopen tijd. Probeer me te herinneren of hij vroeger toen hij het goed deed en jonger was eigenlijk alleen maar drives deed of ook wel rake schoten. Had hij niet een prima jumper?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als 6th man lijkt die me prima toch?
Tot aan 2017 oid had die een meer dan prima jumper, daarna meer de drives en dunks, en nu is het allemaal een beetje aflopende zaak natuurlijk. Maar denk wel dat vanaf de bank het een prima speler is, als die maar niet te vaak schiet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij mag wel wat beter schieten want hij heeft weer een 3/10 FG, dat zag je toch ook vaak afgelopen tijd. Probeer me te herinneren of hij vroeger toen hij het goed deed en jonger was eigenlijk alleen maar drives deed of ook wel rake schoten. Had hij niet een prima jumper?
Papa mag direct een psycholoog regelen want Bronny gaat overal bij iedere kans die men krijgt belachelijk gemaakt wordenquote:
Dat was toch al bekend?quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:46 schreef Zipportal het volgende:
Jonkje Downie James kan er geen kut van.
Met Bronny op de vloer -16 als team in 13 minuten. Vier turnovers, 3 fouls.quote:Op maandag 7 oktober 2024 09:46 schreef Zipportal het volgende:
Jonkje Downie James kan er geen kut van.
Dat valt wel mee denk ik in dit geval. Om voor 'dat soort awards' in aanmerking te komen moet je sowieso een minimum aantal wedstrijden mee hebben gespeeld, daar zal Bronny nooit aankomen denk ik. Meeste tijd zal die in de G-League vertoeven.quote:Op maandag 7 oktober 2024 10:20 schreef DeeBee het volgende:
Media hype gaat hem wel richting dat soort awards praten, stukje fixing genot
Ik bedoel, dezelfde mensen vinden Gobert DPOTY
Ik heb enkele jaren geleden ticketmaster gebruikt voor de Jazz en Nets, werkte prima. Heb toen ook een aantal dagen voor de wedstrijd een ticket gekocht omdat de prijzen toen omlaag aan het gaan waren, maar of dat nu nog steeds zo goed weet ik niet.quote:Op maandag 7 oktober 2024 15:02 schreef peasant het volgende:
Deze vraag zal vast al wel eens langsgekomen zijn.
In december ben ik enkele dagen in Washington en wil naar de Nuggets-Wizards. Ik zou het uitermate frusterend vinden als ik daar ben en niet kan gaan, dus wil eigenlijk een ticket kopen in de presale.
Kan ik het best de ticketmaster kanalen via de wizards gebruiken? of juist iets zoals hello tickets? Of beter gokken op daarheen gaan en net voor de wedstrijd een ticket scoren?
Dank alvast
Thanks, via ticketmaster kaartje gekocht.quote:Op maandag 7 oktober 2024 18:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb enkele jaren geleden ticketmaster gebruikt voor de Jazz en Nets, werkte prima. Heb toen ook een aantal dagen voor de wedstrijd een ticket gekocht omdat de prijzen toen omlaag aan het gaan waren, maar of dat nu nog steeds zo goed weet ik niet.
Edit: voor de Jazz heb ik ze geloof ik wel via de Jazz zelf gekocht, maar Nets was iemand die ze door verkocht op Ticketmaster.
Triple ZEROquote:Op vrijdag 11 oktober 2024 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Vaders narcistische droom ten koste van alles.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 02:03 schreef 3rr0r het volgende:
Geinig om KAT in een Knicks uniform te zien. Is weer even wennen wie ook alweer over welke poppetjes beschikt.
No play no pay, kijken wat hij ervan vindt als z'n salaris wordt aangepast.quote:Embiid, who has struggled with injuries since being drafted third overall in the 2014 NBA Draft, made a startling proclamation about his playing status going forward as it pertains to back-to-backs. "If I had to guess, I would probably never play back-to-backs the rest of my career," Embiid told ESPN.
Unprotected pick swap dit seizoenquote:Op donderdag 17 oktober 2024 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Al je picks weg +toekomstige MVP weg , George laten gaan voor niks terwijl je een aanbod van GSW in je zak had , Voorkeur geven aan een kreupele die zo met pensioen gaat , nieuw stadion waar niemand komt .
Ballmer neem je rotzooi mee.
Hij is niet achterlijk, dat zou hem ruim 150 miljoen kosten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:18 schreef Hathor het volgende:
Kawhi kan beter stoppen, dit gaat nergens meer over.
Dan zijn de Clippers achterlijk dat ze een invalide zo'n grote zak hooi geven. Als ik in de ziekenwet zat bij mijn ouwe werkgever moest ik het ook doen met 70%. Als ze 30% van je loon inhouden is de motivatie om wat sneller terug te keren misschien wat groter. Er zijn vrij veel spelers in de NBA die ongewoon vaak iets mankeren, je bent toch helemaal door de ratten besnuffelt als je een Ben Simmons bv nog een dik contract betaald terwijl hij er letterlijk niks tegenover zet. Paul George is er ook zo een, altijd wel iets met die gast.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij is niet achterlijk, dat zou hem ruim 150 miljoen kosten.
Ik heb het idee dat hij juist een van de spelers is die dat niet zoveel boeit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 09:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij is niet achterlijk, dat zou hem ruim 150 miljoen kosten.
Dat zal best, maar niemand laat 150 miljoen liggen als je daarvoor enkel een beetje rehab hoeft te doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 15:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij juist een van de spelers is die dat niet zoveel boeit.
Ik vind het vooral sneu om te zien hoe zo'n grote speler zo geplaagd wordt door blessures.
Zou me niet verbazen als ie inderdaad de handdoek in de ring gooit als ie met de kerst nog niet fit is.
In ieder geval telkens wel meer minuten gemaakt elke wedstrijd. En 8 punten in laatste duel met 100% percentagequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk niet dat Quinten Post voorlopig bij de Warriors te zien zal zijn. Puur afgaand op preseason stats
Nuggets zouden goed partij kunnen bieden. En even kijken hoe Dallas zich gaat ontwikkelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit er niet zo in dit jaar. Geen previews gelezen, geen podcasts geluisterd.
Volgens mij is de draft class heel matig en zijn er geen spectaculaire trades geweest. Randle - KAT vind ik niet spectaculair. En er is geen reden om te denken dat een ander team nu serieus de Celtics uit kan dagen.
Goed samengevat?
Smerig traag , niet sterk , heeft wel een beetje gevoel wat die moet doen maar ook niet extreem .quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk niet dat Quinten Post voorlopig bij de Warriors te zien zal zijn. Puur afgaand op preseason stats
Best aardig samengevat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit er niet zo in dit jaar. Geen previews gelezen, geen podcasts geluisterd.
Volgens mij is de draft class heel matig en zijn er geen spectaculaire trades geweest. Randle - KAT vind ik niet spectaculair. En er is geen reden om te denken dat een ander team nu serieus de Celtics uit kan dagen.
Goed samengevat?
Ik heb echt ongelofelijk veel zin in dit seizoen, zonde dat Hartenstein met een blessure begint, maar het is echt een selectie om van te gaan genieten denk ik. De 2 grootste zwaktes van vorig jaar gefixed met het vertrek van Giddey voor Caruso, en de rebounding met Hartenstein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Best aardig samengevat.
New York kan Boston aardig tegenspel bieden in de East. Van Milwaukee en Philadelphia verwacht ik niet zo veel als in voorgaande jaren.
In het westen gaat het denk ik tussen OKC, dat nu al akelig sterk is en zo'n beetje de beste verdediger van de league heeft, Dallas en Denver.
Kampioen: Boston
MVP: Doncic (dit jaar echt). Of Gilgeous-Alexander.
DPOY: Gobert (hahaha, nee). Wenbanyama toch maar.
ROTY: Reed Sheppard (Houston). Of Zaccharie Risacher. Of Dalton Knecht (Lakers). Die laatste is wel echt een steal voor die kutLakers.
Beste Nederlander in de liek: Quinten PostOf Jesse Edwards (Minnesota)
![]()
Die andere twee hebben het net niet gered (Tristan Enaruna bij Boston en Malevy Leons bij OKC, beiden gewaived deze week).
Game on. Have fun iedereen.
Tevens:
Hup Doncic.
Hup Jokic.
Goed dat je dat gedeelte zwart hebt gearceerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb echt ongelofelijk veel zin in dit seizoen, zonde dat Hartenstein met een blessure begint, maar het is echt een selectie om van te gaan genieten denk ik. De 2 grootste zwaktes van vorig jaar gefixed met het vertrek van Giddey voor Caruso, en de rebounding met Hartenstein.
Genoten van LeBronny?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 05:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Randle en Gobert samen is nog erger dan die aids Pistons trio met Drummond-Smith-Monroe. Ogen bloeden mokertjehard
Ja dat begreep ik, stuk voor stuk zijn ze misschien niet de beste, maar collectief zie ik niet echt een betere. Dort is misschien de beste op zijn positie, de anderen niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Goed dat je dat gedeelte zwart hebt gearceerd.
Ik zie nu een fout in mijn verhaal (autocorrect ofzo).
Ik zei "beste verdediger" maar ik bedoelde "beste verdediging".
Ze hebben natuurlijk met Dort, Jalen Williams en Caruso meerdere topverdedigers. En Hartenstein inderdaad. En Holmgren. Fucking hell. Scary team.
Evenaring record! Daarna 13 pogingen mis om record te verbrekenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Genoten van LeBronny?
Celtics met 29 driepunters, koekoek
Het is de show van zijn gestoorde vader die zijn zoon misbruikt . Zal hem een zorg zijn dat die overal belachelijk wordt gemaaktquote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Genoten van LeBronny?
Celtics met 29 driepunters, koekoek
Dat begint pas half-november, plus eerste assist van vader op zoon of zoon op vader willen we ook nog zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:19 schreef DrMarten het volgende:
Bronny heeft zijn 2 minuten gehad samen met pa. Die kan nu dus naar de G-league?
En beide scoren in een wedstrijd. Als pa de assist geeft kan beide tegelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat begint pas half-november, plus eerste assist van vader op zoon of zoon op vader willen we ook nog zien.
Stroll is wel een heel stuk beter in wat die doet dan Bronny. Podiums en Pole position gehaald bijv. Bronny kan in de G-league waarschijnlijk niet eens meequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En beide scoren in een wedstrijd. Als pa de assist geeft kan beide tegelijk.
Nu heb je natuurlijk wel vaker dat kinderen dankzij pa/hun naam mee mogen doen. Dit lijkt me toch wel by far het extreemste voorbeeld samen met stroll wellicht.
Nou stroll heeft ook wel een redelijke auto maar maakt wel erg veel amateuristisch fouten hoor zeker met al zijn ervaring.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Stroll is wel een heel stuk beter in wat die doet dan Bronny. Podiums en Pole position gehaald bijv. Bronny kan in de G-league waarschijnlijk niet eens mee
Denk dat je Bronny beter met Mazepin kan vergelijken, die kon er ook helemaal niets vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou stroll heeft ook wel een redelijke auto maar maakt wel erg veel amateuristisch fouten hoor zeker met al zijn ervaring.
Ik doelde ook meer op de hoogte van het niveau/podium. Meestal zie je dit in de lagere klasses.
Genant dat hij niet eens die paar extra minuten tot half time erin kon blijven omdat bij te undersized was voor de tegenstanders van de Wolves.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:19 schreef DrMarten het volgende:
Bronny heeft zijn 2 minuten gehad samen met pa. Die kan nu dus naar de G-league?
Lol.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:48 schreef Zwansen het volgende:
Mooie highlights van Quinten Post
[ x ]
Meteen het Mavericks record voor aantal gemaakt 3's in een wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:51 schreef 3rr0r het volgende:
Klay goed bezig tot nu toe. Wordt hij lekkerder in stelling gebracht door Luka?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meteen het Mavericks record voor aantal gemaakt 3's in een debuutwedstrijd.
Chet Holgrened.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
De huidige MVP en z'n team compleet ondergescheten vannacht.Als dit team geen serieuze blessures oploopt gaat het een heel leuk seizoen worden.
Holmgren was insane, echt abnormaal goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Chet Holgrened.
Denver heeft wel een matige bank eigenlijk. Ok, Westbrick er bij maar KCP, Brown, Jeff Green kwijtgeraakt afgelopen twee jaar.
Dallas zelfde: Thompson er bij maar ook spelers verloren; Jones Jr, DFS, Josh Green.
Concurrentie is niet super sterk eerlijk gezegd. Tenzij Luka echt een topseizoen tegemoet gaat.
Van andere teams hoeft het niet te komen (Memphis, Clippers, Lakers, Warriors).
Weg ligt wagenwijd open voor OKC.
Scary.
Lekker in de 2nd unit. Ook gewoon zo houden. Warriors lijken een stuk dieper dit jaar qua selectie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hieldgod. 10-14 FG, 7-9 3PT. Zo mis je Klay niet.
Ik had eerlijk gezegd gemist dat Hield bij GSW zat tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hieldgod. 10-14 FG, 7-9 3PT. Zo mis je Klay niet.
Nate McMillan is de assistent dus misschien fluistert die wel het meeste inquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd gemist dat Hield bij GSW zat tegenwoordigDie past prima daar denk ik ja.
Overigens gaan de Lakers ook niet slecht, moeten we de excuusbrieven aan Reddick uit de kast gaan halen?
Mwah, Warriors hebben genoeg diepte om mee te doen voor een long run, denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Chet Holgrened.
Denver heeft wel een matige bank eigenlijk. Ok, Westbrick er bij maar KCP, Brown, Jeff Green kwijtgeraakt afgelopen twee jaar.
Dallas zelfde: Thompson er bij maar ook spelers verloren; Jones Jr, DFS, Josh Green.
Concurrentie is niet super sterk eerlijk gezegd. Tenzij Luka echt een topseizoen tegemoet gaat.
Van andere teams hoeft het niet te komen (Memphis, Clippers, Lakers, Warriors).
Weg ligt wagenwijd open voor OKC.
Scary.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |