In ieder geval telkens wel meer minuten gemaakt elke wedstrijd. En 8 punten in laatste duel met 100% percentagequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk niet dat Quinten Post voorlopig bij de Warriors te zien zal zijn. Puur afgaand op preseason stats
Nuggets zouden goed partij kunnen bieden. En even kijken hoe Dallas zich gaat ontwikkelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit er niet zo in dit jaar. Geen previews gelezen, geen podcasts geluisterd.
Volgens mij is de draft class heel matig en zijn er geen spectaculaire trades geweest. Randle - KAT vind ik niet spectaculair. En er is geen reden om te denken dat een ander team nu serieus de Celtics uit kan dagen.
Goed samengevat?
Smerig traag , niet sterk , heeft wel een beetje gevoel wat die moet doen maar ook niet extreem .quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 19:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk niet dat Quinten Post voorlopig bij de Warriors te zien zal zijn. Puur afgaand op preseason stats
Best aardig samengevat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 13:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zit er niet zo in dit jaar. Geen previews gelezen, geen podcasts geluisterd.
Volgens mij is de draft class heel matig en zijn er geen spectaculaire trades geweest. Randle - KAT vind ik niet spectaculair. En er is geen reden om te denken dat een ander team nu serieus de Celtics uit kan dagen.
Goed samengevat?
Ik heb echt ongelofelijk veel zin in dit seizoen, zonde dat Hartenstein met een blessure begint, maar het is echt een selectie om van te gaan genieten denk ik. De 2 grootste zwaktes van vorig jaar gefixed met het vertrek van Giddey voor Caruso, en de rebounding met Hartenstein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 22:54 schreef Salina het volgende:
[..]
Best aardig samengevat.
New York kan Boston aardig tegenspel bieden in de East. Van Milwaukee en Philadelphia verwacht ik niet zo veel als in voorgaande jaren.
In het westen gaat het denk ik tussen OKC, dat nu al akelig sterk is en zo'n beetje de beste verdediger van de league heeft, Dallas en Denver.
Kampioen: Boston
MVP: Doncic (dit jaar echt). Of Gilgeous-Alexander.
DPOY: Gobert (hahaha, nee). Wenbanyama toch maar.
ROTY: Reed Sheppard (Houston). Of Zaccharie Risacher. Of Dalton Knecht (Lakers). Die laatste is wel echt een steal voor die kutLakers.
Beste Nederlander in de liek: Quinten PostOf Jesse Edwards (Minnesota)
![]()
Die andere twee hebben het net niet gered (Tristan Enaruna bij Boston en Malevy Leons bij OKC, beiden gewaived deze week).
Game on. Have fun iedereen.
Tevens:
Hup Doncic.
Hup Jokic.
Goed dat je dat gedeelte zwart hebt gearceerd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb echt ongelofelijk veel zin in dit seizoen, zonde dat Hartenstein met een blessure begint, maar het is echt een selectie om van te gaan genieten denk ik. De 2 grootste zwaktes van vorig jaar gefixed met het vertrek van Giddey voor Caruso, en de rebounding met Hartenstein.
Genoten van LeBronny?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 05:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Randle en Gobert samen is nog erger dan die aids Pistons trio met Drummond-Smith-Monroe. Ogen bloeden mokertjehard
Ja dat begreep ik, stuk voor stuk zijn ze misschien niet de beste, maar collectief zie ik niet echt een betere. Dort is misschien de beste op zijn positie, de anderen niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 23:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Goed dat je dat gedeelte zwart hebt gearceerd.
Ik zie nu een fout in mijn verhaal (autocorrect ofzo).
Ik zei "beste verdediger" maar ik bedoelde "beste verdediging".
Ze hebben natuurlijk met Dort, Jalen Williams en Caruso meerdere topverdedigers. En Hartenstein inderdaad. En Holmgren. Fucking hell. Scary team.
Evenaring record! Daarna 13 pogingen mis om record te verbrekenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Genoten van LeBronny?
Celtics met 29 driepunters, koekoek
Het is de show van zijn gestoorde vader die zijn zoon misbruikt . Zal hem een zorg zijn dat die overal belachelijk wordt gemaaktquote:Op woensdag 23 oktober 2024 07:15 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Genoten van LeBronny?
Celtics met 29 driepunters, koekoek
Dat begint pas half-november, plus eerste assist van vader op zoon of zoon op vader willen we ook nog zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:19 schreef DrMarten het volgende:
Bronny heeft zijn 2 minuten gehad samen met pa. Die kan nu dus naar de G-league?
En beide scoren in een wedstrijd. Als pa de assist geeft kan beide tegelijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat begint pas half-november, plus eerste assist van vader op zoon of zoon op vader willen we ook nog zien.
Stroll is wel een heel stuk beter in wat die doet dan Bronny. Podiums en Pole position gehaald bijv. Bronny kan in de G-league waarschijnlijk niet eens meequote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:46 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En beide scoren in een wedstrijd. Als pa de assist geeft kan beide tegelijk.
Nu heb je natuurlijk wel vaker dat kinderen dankzij pa/hun naam mee mogen doen. Dit lijkt me toch wel by far het extreemste voorbeeld samen met stroll wellicht.
Nou stroll heeft ook wel een redelijke auto maar maakt wel erg veel amateuristisch fouten hoor zeker met al zijn ervaring.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Stroll is wel een heel stuk beter in wat die doet dan Bronny. Podiums en Pole position gehaald bijv. Bronny kan in de G-league waarschijnlijk niet eens mee
Denk dat je Bronny beter met Mazepin kan vergelijken, die kon er ook helemaal niets vanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Nou stroll heeft ook wel een redelijke auto maar maakt wel erg veel amateuristisch fouten hoor zeker met al zijn ervaring.
Ik doelde ook meer op de hoogte van het niveau/podium. Meestal zie je dit in de lagere klasses.
Genant dat hij niet eens die paar extra minuten tot half time erin kon blijven omdat bij te undersized was voor de tegenstanders van de Wolves.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 09:19 schreef DrMarten het volgende:
Bronny heeft zijn 2 minuten gehad samen met pa. Die kan nu dus naar de G-league?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |