Tsja, die ziet dat er daar iets aan het groeien is en wil daar de vruchten van plukken. Hij is op het punt aangekomen dat het niets meer dan een ordinaire ringchaser is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 22:05 schreef GotenSSJ het volgende:
En ander nieuws, de OKC podcast met de soort van insider journalist zegt dat de geruchtenmolen harder en harder begint te draaien dat Durant terug zou willen keren in OKC. Twee grote geruchten gaande dus, terugkeer van KD of van PG.Durant
En het grootste talent had totaal geen trek om in Atlanta te gaan spelen, dus die gaat nu naar Washingtonquote:Op donderdag 27 juni 2024 03:02 schreef Hathor het volgende:
Lache deze draft, ze doen het net voorkomen alsof er een paar generational talents tussen zitten, en het is precies helemaal niks.
Proficiat Atlanta met je nr1 pick waar wss over 3 jaar niemand meer over spreekt.
Lindy Waters hebben ze vast binnen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 10:44 schreef Hathor het volgende:
Ergens gelezen dat GSW en de Bucks het eens zijn over een trade, Wiggins voor Portis.
JAAAAA ZE KUNNEN EEN TRADE DOENquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lindy Waters hebben ze vast binnen.
Boeien.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Het is en blijft een shitshow met nepotisme
Golden State Warriors (from Milwaukee via Indiana,[AH] traded back to Golden State via Portland and Oklahoma City)quote:
Mwoah, ik ken iemand die als 41e is gedraft en die veel speelt en vrij goed is geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Boeien.
De nummer 55 pick komt toch zelden in de NBA uit.
Jesse Edwards een two-way contract bij Minnesota.quote:
Wie is dat ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mwoah, ik ken iemand die als 41e is gedraft en die veel speelt en vrij goed is geworden.
Ik verwachtte een grote naam, maar ditquote:
Dit was toch overduidelijk het planquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:07 schreef Hathor het volgende:
Er zijn op social media een flink stel Laker fans die hier helemaal kruisdol van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |