Lol.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 07:48 schreef Zwansen het volgende:
Mooie highlights van Quinten Post
[ x ]
Meteen het Mavericks record voor aantal gemaakt 3's in een wedstrijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 02:51 schreef 3rr0r het volgende:
Klay goed bezig tot nu toe. Wordt hij lekkerder in stelling gebracht door Luka?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meteen het Mavericks record voor aantal gemaakt 3's in een debuutwedstrijd.
Chet Holgrened.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:01 schreef GotenSSJ het volgende:
De huidige MVP en z'n team compleet ondergescheten vannacht.Als dit team geen serieuze blessures oploopt gaat het een heel leuk seizoen worden.
Holmgren was insane, echt abnormaal goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Chet Holgrened.
Denver heeft wel een matige bank eigenlijk. Ok, Westbrick er bij maar KCP, Brown, Jeff Green kwijtgeraakt afgelopen twee jaar.
Dallas zelfde: Thompson er bij maar ook spelers verloren; Jones Jr, DFS, Josh Green.
Concurrentie is niet super sterk eerlijk gezegd. Tenzij Luka echt een topseizoen tegemoet gaat.
Van andere teams hoeft het niet te komen (Memphis, Clippers, Lakers, Warriors).
Weg ligt wagenwijd open voor OKC.
Scary.
Lekker in de 2nd unit. Ook gewoon zo houden. Warriors lijken een stuk dieper dit jaar qua selectie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hieldgod. 10-14 FG, 7-9 3PT. Zo mis je Klay niet.
Ik had eerlijk gezegd gemist dat Hield bij GSW zat tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 06:17 schreef 3rr0r het volgende:
Hieldgod. 10-14 FG, 7-9 3PT. Zo mis je Klay niet.
Nate McMillan is de assistent dus misschien fluistert die wel het meeste inquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd gemist dat Hield bij GSW zat tegenwoordigDie past prima daar denk ik ja.
Overigens gaan de Lakers ook niet slecht, moeten we de excuusbrieven aan Reddick uit de kast gaan halen?
Mwah, Warriors hebben genoeg diepte om mee te doen voor een long run, denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:07 schreef Salina het volgende:
[..]
Chet Holgrened.
Denver heeft wel een matige bank eigenlijk. Ok, Westbrick er bij maar KCP, Brown, Jeff Green kwijtgeraakt afgelopen twee jaar.
Dallas zelfde: Thompson er bij maar ook spelers verloren; Jones Jr, DFS, Josh Green.
Concurrentie is niet super sterk eerlijk gezegd. Tenzij Luka echt een topseizoen tegemoet gaat.
Van andere teams hoeft het niet te komen (Memphis, Clippers, Lakers, Warriors).
Weg ligt wagenwijd open voor OKC.
Scary.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |