Tsja, hij vraagt gewoon absurd veel voor een contract van 3 jaar, en dat is hij gewoon niet meer waard. Hij had ook water bij de wijn kunnen doen en wat minder hoog in de boom gaan zitten, want me dunkt dat de Warriors hem heel goed behandeld hebben in die twee jaar dat hij eruit is geweest met die blessures.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Laat Curry ook maar gaan en wordt de Knicks of de Bulls .
Dat klopt inderdaad maar zo tekent die bij LA voor 6 miljoen omdat GSW druk was eerst met George die niet komt omdat die stronteigenaar geen afscheid wil nemen van Kuminga . Dus nu heeft GSW beide niet , geen capruimte en zit Curry er voor Jan Lul bij net als Kobe en Dirk . Alleen maar omdat de eigenaar een bizarre lijn volgt dat je geen enkele pick of jonge speler mag traden voor hulp .quote:Op zondag 30 juni 2024 08:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, hij vraagt gewoon absurd veel voor een contract van 3 jaar, en dat is hij gewoon niet meer waard. Hij had ook water bij de wijn kunnen doen en wat minder hoog in de boom gaan zitten, want me dunkt dat de Warriors hem heel goed behandeld hebben in die twee jaar dat hij eruit is geweest met die blessures.
De sleet zit erop, het is gewoon niet meer de Thompson van 3 jaar geleden, het is op.
Ah ja weer een groot contract laten opdampen en er niks voor terugkrijgen en nu proberen om Danny Ainge een loer te draaien . Ze zeggen dat ze het proberen maar het is compleet ongeloofwaardig .quote:Op maandag 1 juli 2024 08:58 schreef Hathor het volgende:
GSW heeft ook een trade proposal van de Bulls afgewezen heb ik gelezen. De Bulls zouden CP3 en Wiggins krijgen in ruil voor Lavine, Maar dat is een afwijzing waar ik nog wel kan inkomen, die gast is ook vaker geblesseerd dan dat hij speelt. Volgens geruchten zouden ze ook bezig zijn met Markkanen, en dat is op zich wel een speler waar je wat aan hebt, is groot, kan blokken en behoorlijk schieten ook.
Er moet in ieder geval wel wat gebeuren nu, anders kan je net zo goed de hele toko verkopen en in volle rebuildmode gaan.
Caruso wel. Hartenstein wel een overpay.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Caruso en Hartenstein zijn betere moves dan PG .
Zal je helaas als OKC altijd moeten doen, niemand wil daar voor z’n lol wonen. Beste free agent signing tot nu toe was Patrick Pattersonquote:Op maandag 1 juli 2024 16:03 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Caruso wel. Hartenstein wel een overpay.
quote:Op maandag 1 juli 2024 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zal je helaas als OKC altijd moeten doen, niemand wil daar voor z’n lol wonen. Beste free agent signing tot nu toe was Patrick Patterson![]()
Bovendien heeft het geen effect op de exstensies van Chet en JDub, dus ik denk dat het een goede deal is voor OKC. Makkelijk te traden ook in z’n laatste jaar als het moet.
Bij GSW kon hij 48 krijgen voor 2 jaar, bij Dallas pakt met 50 voor 3 jaar in principe dus minder. Hij wilde dus gewoon echt weg.quote:
Niet raar verder dat die weg wilde .quote:Op maandag 1 juli 2024 22:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bij GSW kon hij 48 krijgen voor 2 jaar, bij Dallas pakt met 50 voor 3 jaar in principe dus minder. Hij wilde dus gewoon echt weg.
Ik las dat Lebron hem al meteen heeft proberen te recruteren voor de Lakers door hem vanaf de eerste minuut persoonlijk te bellen, ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat hij daar zou gaan spelen, hij woont daar toch ook?
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:14 schreef Hathor het volgende:
En dan halen ze een speler van Philadelphia die afgelopen seizoen de helft van alle games gemist heeft vanwege een rugblessure.
Schiet mij maar lek, ik begrijp niks meer van dit beleid.
Ja dit dus.quote:
Het is al kut sinds West is weggejaagd , Curry camoufleerde het nog maar nu zinkt het hard .quote:
Ik probeer het gewoon te bevatten, het lukt me niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is al kut sinds West is weggejaagd , Curry camoufleerde het nog maar nu zinkt het hard .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |