Nu proberen ze Markkanen maar ze hebben een ziekelijke obsessie met Kuminga die ze niet kwijt willen want de ''toekomst''quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon te bevatten, het lukt me niet.
Kameroen zou ook wel iemand kunnen gebruiken.... ... ...quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Giannis 32 punten in 18 minuten met 100% FG
Olympisch kwalificatie toernooi is echt oneerlijk als je toevallig een NBA ster hebt, wat een verschil zeg
Wat een geld voor iemand die net komt kijken, niks bijzonders is en zo laat gekozen werd. Ik wist niet eens dat rookies zoveel mochten verdienen, hebben ze zeker veranderd dan weer, dat soort dingen volg ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
Wat maakt het uit joh , die reallife soap
Het is uniek ja voor een 50 zoveelste pick . Maar goed we weten waarom lol . Buddy Hield bijvoorbeeld en Stotts + Stackhouse zullen waarschijnlijk geen trek hebben in die nepotisme shitshow zoals Jerry West het noemde .quote:Op vrijdag 5 juli 2024 06:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een geld voor iemand die net komt kijken, niks bijzonders is en zo laat gekozen werd. Ik wist niet eens dat rookies zoveel mochten verdienen, hebben ze zeker veranderd dan weer, dat soort dingen volg ik niet.
Zijn pa die er weer niet is uiteraard gaat ervoor zorgen dat die eindigt als Lisa Marie Presley.quote:
33k kijkers, not bad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |