Ik zou een maandsalaris over hebben om bij de volgende ministerraad in Wenen te mogen zitten.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nou ja, ze gaan niet vallen zo te lezen maar het zal vertrouwen geen goed doen daar.
Bedenk dat Omtzigt in zijn ideale coalitie JA21 en SGP noemde en dat hij ook altijd zeer, zeer kritisch op de EU is geweest. Wellicht was 'hou Timmermans uit het torentje en D66 van het pluche' wel een heel belangrijk onderdeel van zijn doel. Moeten we er niks verheveners achter zoeken, hij is gewoon ook een 'ja, maar Timmermans...' roeper.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:19 schreef Buitendam het volgende:
Maar wat de fuck had Omtzigt in gedachte hierbij? De PVV en BBB zijn tot in hun kern van partijvezels populisten zonder haalbare agenda en de VVD heeft een paar maanden terug politieke zelfmoord gepleegd. Wat kon er in dit hele plan überhaupt slagen?
(Wow! Samen met Hanca en Etto uit Belgie mijn favoriete users)quote:Op maandag 17 juni 2024 21:11 schreef Hexagon het volgende:
Doet een beetje denken aan de redding van Vitesse in de jaren 80. Waarbij een dissident stemmende PvdA'er toch een meerderheid aan het plan gaf.
Dit klinkt als een ondertekening in een gastenboek van een hotel.quote:
Ik ben vóór implementatie van de Natuurwet, maar snap heel goed de ergernis. Het zou al enorm veel schelen als er uit de kringen van media en ‘opiniemakers’ wat minder dedain zou zijn voor de mensen voor wie dit slecht uitkomt. Het is bv. niet om aan te horen hoe in de podcast van de Volkskrant over boeren en vissers wordt gesproken. Alsof het halfdebiele criminelen zijn, en dit door stukjesschrijvers die waarschijnlijk nooit een bedrijf van binnen hebben gezien.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In dit geval wel omdat deze wet heel erg noodzakelijk is en al stevig afgezwakt is. Nederland moet toch aan de bak, ook al op basis van bestaande wetgeving zoals de kaderrichtlijn water. Dat bepaalde mensen dat slecht uit komt mag, maar voor onze gezondheid op lange termijn is dit onontkoombaar.
Rare definities hou jij er op na wat echte banen zijn, naar mijn weten is journalist of schrijver gewoon een beroep.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:23 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Ik ben vóór implementatie van de Natuurwet, maar snap heel goed de ergernis. Het zou al enorm veel schelen als er uit de kringen van media en ‘opiniemakers’ wat minder dedain zou zijn voor de mensen voor wie dit slecht uitkomt. Het is bv. niet om aan te horen hoe in de podcast van de Volkskrant over boeren en vissers wordt gesproken. Alsof het halfdebiele criminelen zijn, en dit door stukjesschrijvers die waarschijnlijk nooit een bedrijf van binnen hebben gezien.
Zodra deze types zélf getroffen dreigen te worden door een maatregel (bv. bezuinigingen op NPO of BTW verhoging op kranten) wordt ons immers wekenlang voorgehouden hoe verschrikkelijk en democratie-bedreigend dit wel niet is.
Het zal een mooie dag zijn als ooit zal blijken dat het schrijven van columns destructieve gevolgen voor de natuur heeft en de EU ons een maatregel oplegt waardoor er in dit land nog maar één column of opiniestuk per week zou mogen verschijnen. Dan zie ik de Wagendorps, Sitalsings en Schimmelpennincks graag uitvechten wie dit voorrecht toekomt en wie een normale baan zal moeten zoeken.
Welke podcast is dat? Dat wil ik wel horen.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:23 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Het is bv. niet om aan te horen hoe in de podcast van de Volkskrant over boeren en vissers wordt gesproken. Alsof het halfdebiele criminelen zijn, en dit door stukjesschrijvers die waarschijnlijk nooit een bedrijf van binnen hebben gezien.
Ik neem aan de Kamer van Klok.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 03:48 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Welke podcast is dat? Dat wil ik wel horen.
Slotje op een Parijse brug.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit klinkt als een ondertekening in een gastenboek van een hotel.
De Guardian van Nederland, dixit Schippers, zou zich toch nooit tot dat niveau kunnen verlagen.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:23 schreef JaxStrumleyII het volgende:
Het is bv. niet om aan te horen hoe in de podcast van de Volkskrant over boeren en vissers wordt gesproken. Alsof het halfdebiele criminelen zijn, en dit door stukjesschrijvers die waarschijnlijk nooit een bedrijf van binnen hebben gezien.
als dat waar is is de media wel weer polariserend bezig. Gaat de Volkskrant de Telegraaf achterna? Krijgen we een heuze Fox vs CNN?quote:Op maandag 17 juni 2024 23:23 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Ik ben vóór implementatie van de Natuurwet, maar snap heel goed de ergernis. Het zou al enorm veel schelen als er uit de kringen van media en ‘opiniemakers’ wat minder dedain zou zijn voor de mensen voor wie dit slecht uitkomt. Het is bv. niet om aan te horen hoe in de podcast van de Volkskrant over boeren en vissers wordt gesproken. Alsof het halfdebiele criminelen zijn, en dit door stukjesschrijvers die waarschijnlijk nooit een bedrijf van binnen hebben gezien.
Zodra deze types zélf getroffen dreigen te worden door een maatregel (bv. bezuinigingen op NPO of BTW verhoging op kranten) wordt ons immers wekenlang voorgehouden hoe verschrikkelijk en democratie-bedreigend dit wel niet is.
Het zal een mooie dag zijn als ooit zal blijken dat het schrijven van columns destructieve gevolgen voor de natuur heeft en de EU ons een maatregel oplegt waardoor er in dit land nog maar één column of opiniestuk per week zou mogen verschijnen. Dan zie ik de Wagendorps, Sitalsings en Schimmelpennincks graag uitvechten wie dit voorrecht toekomt en wie een normale baan zal moeten zoeken.
Ben benieuwd of er PVV bewindspersonen zijn die bij een MVW gewoon blijven zittenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Lees dit eens, legio voorbeelden waarin moties niet uitgevoerd worden:
[..]
https://eenvandaag.avrotr(...)veel-meer-ingediend/
Een motie is geen dienstbevel aan de regering hè.
Willem Vissers was dat toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:26 schreef nostra het volgende:
[..]
De Guardian van Nederland, dixit Schippers, zou zich toch nooit tot dat niveau kunnen verlagen.
Yes, nog geen koffie gehad.quote:
Wat een onzin. Er is geen polarisatie. Er is radicalisering op rechts, maar de rest heeft nog nooit zo dicht bij elkaar gezeten.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:28 schreef Origami94 het volgende:
[..]
als dat waar is is de media wel weer polariserend bezig.
Ik weet niet. Schijnt dat zelfs AH medewerkers hun werk niet vreedzaam kunnen doen volgens de NOS. Al zal dat meer incidenteel zijn dan de NOS ons doet gelovenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:48 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is geen polarisatie. Er is radicalisering op rechts, maar de rest heeft nog nooit zo dicht bij elkaar gezeten.
Niet volgens de NOS, maar volgens de directie van de AH. Ook de directies van de andere supermarkten geven aan dat hetzelfde speelt. En dat geeft inderdaad wel wat aan over dit land, het respect naar elkaar is heel vaak ver te zoeken helaas.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Schijnt dat zelfs AH medewerkers hun werk niet vreedzaam kunnen doen volgens de NOS. Al zal dat meer incidenteel zijn dan de NOS ons doet geloven
Maar die polarisatie in een laag vertrouwen samenleving is er
Ik kan me de laatste keer niet meer bedenken dat de burgemeester een gebaricareerd tentenkamp in "mag" komen van een stel losgeslagen idioten op de linkerzijde, maar bon.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:48 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is geen polarisatie. Er is radicalisering op rechts, maar de rest heeft nog nooit zo dicht bij elkaar gezeten.
burgemeesters hebben ook niks te zoeken bij een demonstratie, ze moeten de orde handhaven ipv de politicus uithangenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet meer bedenken dat de burgemeester een gebaricareerd tentenkamp in "mag" komen van een stel losgeslagen idioten op de linkerzijde, maar bon.
ja dat zie je ook bij sommige users in het israel topic. roepen maar wat en gaan totaal niet meer over de feitenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
Niet volgens de NOS, maar volgens de directie van de AH. Ook de directies van de andere supermarkten geven aan dat hetzelfde speelt. En dat geeft inderdaad wel wat aan over dit land, het respect naar elkaar is heel vaak ver te zoeken helaas.
Dat klopt wel aardig. Als we radicaal links ook nog als serieuze tegenpool hadden gehad (niet PvdAGL en de linkse partijen nu) dan zaten we wel ongeveer op het niveau van een bananenrepubliek.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:48 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |