POLLquote:Na het Nederlands elftal zijn maandag de Belgen aan de beurt. De Rode Duivels zitten samen met Oekraïne, Roemenië en Slowakije in Groep E. De verwachting is dan ook dat België zonder problemen de volgende ronde zal bereiken van het EK voetbal.
Toch zullen we een vrij nieuw team zien aan de Belgische kant. Na het WK in Qatar stopten grote namen zoals Nacer Chadli, Eden Hazard, Toby Alderweireld en Simon Mignolet. Ook Axel Witsel kondigde toen aan zich niet meer beschikbaar te stellen voor het nationale team, maar hij heeft zich bedacht en we zien hem dit EK terug bij de Rode Duivels. Uiteraard zijn ook Kevin De Bruyne, Jan Vertonghen, Romelu Lukaku van de partij.
Thibaut Courtois
Wel bijzonder is, is dat keeper Thibaut Courtois, over het algemeen gezien als een van de beste keepers ter wereld, niet meegaat naar het EK. Hij werd niet geselecteerd door de nieuwe trainer Domenico Tedesco, omdat ze met elkaar in de clinch liggen.
Slowakije en België speelden in het verleden al drie keer eerder tegen elkaar. Twee daarvan eindigden in een gelijkspel en de laatste werd gewonnen door de Belgen. Deze wedstrijden waren wel allemaal vriendschappelijk, dus het is de eerste keer dat Slowakije en België op een EK toernooi tegen elkaar spelen.
Stadion: Frankfurt Arena
Aftrap: Maandag 17 juni om 18:00
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Steek ik zo'n moeit in die topic open jij hem GVD man
Pas maar op of ik sluit dit topic en we gebruiken de mijnequote:Op zondag 16 juni 2024 20:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal het gaan ja? GODVERDOMME.
quote:Op zondag 16 juni 2024 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie mogen voortaan alle topics openen godverdomme man al die moeite voor niks
Moet zij weten.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wouter Faes kon er bij Excelsior geen ene klote van.
"selected by PWC" that's your problem right therequote:
haten op de big 4quote:Op maandag 17 juni 2024 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"selected by PWC" that's your problem right there
Welke keeper keepte de laatste wedstrijd op een groot toernooi voor Courtois?quote:Op maandag 17 juni 2024 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Is België nog wat waard onder de lat zonder Courtois?
Pfaff denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke keeper keepte de laatste wedstrijd op een groot toernooi voor Courtois?
Vandaag nog eens de statistieken van Lukaku bekeken. Imponerend.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lukaku vs Bozenik, een titanenstrijd tussen twee spitsen.
RAZENDquote:Op zondag 16 juni 2024 20:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie mogen voortaan alle topics openen godverdomme man al die moeite voor niks
Dat zal in 2002 zijn geweest.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mignolet?quote:Op maandag 17 juni 2024 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mignoletquote:Op maandag 17 juni 2024 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zal in 2002 zijn geweest.
De Wilde?quote:Op maandag 17 juni 2024 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goeie gast. Zowel de verslaggever als de speler.quote:
één van mijn favoriete rubrieken.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Belgen zijn VOL vertrouwen.
Misschien dan een betere monitor aanschaffen.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:33 schreef Danielion het volgende:
De Roemeense vlag lijkt op de Belgische bekeken op een slechte monitor.
quote:Op maandag 17 juni 2024 17:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Misschien dan een betere monitor aanschaffen.
De Belg is prima.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een genant stukje van schoolkrant
Ja 3,5 uur met bus gereden. Niets te doen in Wolfsburg. Training is uitgesteld. Familie is er. Kind wil haarband van Depay niet.
Karl houdt zich tot nu toe in.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik schakel in en zie kale kop van Karrul
HEM!quote:Op maandag 17 juni 2024 17:31 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ze deze speler niet hebben meegenomen
Op papier in hun prime zeker, alleen is het vergane glorie.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:39 schreef -XOR- het volgende:
Belgie blijft natuurlijk wel een indrukwekkende ploeg.
Doku, Trossard, Onana zijn natuurlijk geen vergane glorie, al is Onana wisselvallig als de pest.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op papier in hun prime zeker, alleen is het vergane glorie.
Kan die Nederlands dan?quote:Op maandag 17 juni 2024 17:44 schreef Stefanovich het volgende:
Wel een verademing dat commentaar van Wout brama in de vooranalyse nu.
Zeg maar gewoon de Nigga.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef Xylos het volgende:
Mag je nog wel de Bruyne zeggen tegenwoordig?
Ja, moet welquote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef Xylos het volgende:
Mag je nog wel de Bruyne zeggen tegenwoordig?
Daar heb ik de TV voor aangeslingerd inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko en Bozenik gaan België slopen, maat.
Vraag nieuwe aan een stewardessquote:Op maandag 17 juni 2024 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn koptelefoon is uitgevallen en ik zit in een trein met brullende corpsballen en een krijsende baby.
Ik vind dit NIET LEUK. Ik wil voetbal kijken verdomme.
Brullen en krijsen ze door je beeld heenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn koptelefoon is uitgevallen en ik zit in een trein met brullende corpsballen en een krijsende baby.
Ik vind dit NIET LEUK. Ik wil voetbal kijken verdomme.
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ja, moet wel
Gebruikersnaam de Rooye was al bezet 😹
Ruim je het wel op?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Leuk feitje: Frankfurt is een stad waar ik dit jaar nog drie keer ga komen.
Misschien luistert hij graag naar deze commentatorquote:Op maandag 17 juni 2024 18:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Brullen en krijsen ze door je beeld heen
Hebben ze daar zo'n mooie verzameling hoeren?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Leuk feitje: Frankfurt is een stad waar ik dit jaar nog drie keer ga komen.
Wat is in dit geval het ergste?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hopen op een leuke wedstrijd met veel goals maar ik vrees het ergste.
Overal spuitende zwervers op straat.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze daar zo'n mooie verzameling hoeren?
Ik heb 2-1 voorspeldquote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hopen op een leuke wedstrijd met veel goals maar ik vrees het ergste.
Hello Nasty, is mijn favoriete album van de Beastie Boys.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze daar zo'n mooie verzameling hoeren?
Dit lijkt me niet in Duitsland, alhoewel Engelsen er bij +10 graden al zomers bijlopenquote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Frankfurt is een stad waar ik dit jaar nog drie keer ga komen.
quote:
Heb ik gepould. Nu al spijt.quote:
Belgen maken over het algemeen een intelligente fout.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belgen maken over het algemeen een intelligente fout.
Al besproken.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:10 schreef PSVCL het volgende:
Dit is een herhaling van NL vs Polen
[..]
[..]
Voetbal is fouten maken.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Belgen maken over het algemeen een intelligente fout.
Dat van Oekraïne of het Roemeensequote:Op maandag 17 juni 2024 18:08 schreef -XOR- het volgende:
Verdomme, bij mij zijn de volksliederen nog bezig.
Dat is dan het enige juiste. Verder kraamt ie alleen maar onzin uit,.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Voetbal is fouten maken.
Dat zei Marco van Basten gister nog.
Zit je bij Drizzt thuis te kijken?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:08 schreef -XOR- het volgende:
Verdomme, bij mij zijn de volksliederen nog bezig.
Daarom werd Neuman bij Anderlecht ontslagen.quote:
Onder welke sneltoets staat deze mening? ALT+Marco?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige juiste. Verder kraamt ie alleen maar onzin uit,.
Ik zit in de Himalaya met een hele crappy internetverbinding.quote:
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:12 schreef Nober het volgende:
Wel hands, geen penalty.
Er is geen VAR!? Schandalig.
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Bleeckere was dit NOOIT overkomen.
Suck the fuck upquote:Op maandag 17 juni 2024 18:12 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Onder welke sneltoets staat deze mening? ALT+Marco?
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zit in de Himalaya met een hele crappy internetverbinding.
Topvoetballer, maar als analist is het echt een zeikerd iddquote:Op maandag 17 juni 2024 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is dan het enige juiste. Verder kraamt ie alleen maar onzin uit,.
Ze hebben wel echt kwaliteit hoor.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan weer genieten van de zoveelste Belgische choke, heerlijk.
(Maar als ze dit niet vandaag of in een andere poulewedstrijd goedmaken zou het wel heel triest zijn)
Ho maar weerquote:Op maandag 17 juni 2024 18:15 schreef 3rr0r het volgende:
Wel een snelle voorsprong voor een land dat begint met slow
Doe dit alsjeblieft niet nog een keer.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:15 schreef 3rr0r het volgende:
Wel een snelle voorsprong voor een land dat begint met slow
Wat is nu echt een mooi like-moyenne?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees welkom(ik ga hier weer voor de like)
Heb je frietekes gegeten?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:20 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Nou ja deed ik al maar dat was nog met bordopschoot.
Belgjes doen mijn pooltjes geen deugd met hun tegengoal.
*Frittenquote:
Ik wilde zien wie er geliked had. Waarom? Ja weet ik veel. Maar toen klikte ik per ongeluk op like. Maar ik ga niet zo flauw zijn die weer weg te halen.quote:
Prima, maar je staat nu wel op de lijst.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wilde zien wie er geliked had. Waarom? Ja weet ik veel. Maar toen klikte ik per ongeluk op like. Maar ik ga niet zo flauw zijn die weer weg te halen.
Nee gewoon aardappelkes met bloemkool en gehaktballekesquote:
Tijd dat Elon dit forum overneemt. Dan kan je niet eens meer zien wie er geliked heeftquote:Op maandag 17 juni 2024 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wilde zien wie er geliked had. Waarom? Ja weet ik veel. Maar toen klikte ik per ongeluk op like. Maar ik ga niet zo flauw zijn die weer weg te halen.
Is dit een bewuste geweldige woordgrap ?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze keeper zit niet op voetballen
Het is Dombo, dus nee.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit een bewuste geweldige woordgrap ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |