Zeg maar gewoon de Nigga.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef Xylos het volgende:
Mag je nog wel de Bruyne zeggen tegenwoordig?
Ja, moet welquote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef Xylos het volgende:
Mag je nog wel de Bruyne zeggen tegenwoordig?
Daar heb ik de TV voor aangeslingerd inderdaadquote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hancko en Bozenik gaan België slopen, maat.
Vraag nieuwe aan een stewardessquote:Op maandag 17 juni 2024 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn koptelefoon is uitgevallen en ik zit in een trein met brullende corpsballen en een krijsende baby.
Ik vind dit NIET LEUK. Ik wil voetbal kijken verdomme.
Brullen en krijsen ze door je beeld heenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn koptelefoon is uitgevallen en ik zit in een trein met brullende corpsballen en een krijsende baby.
Ik vind dit NIET LEUK. Ik wil voetbal kijken verdomme.
quote:Op maandag 17 juni 2024 18:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ja, moet wel
Gebruikersnaam de Rooye was al bezet 😹
Ruim je het wel op?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Leuk feitje: Frankfurt is een stad waar ik dit jaar nog drie keer ga komen.
Misschien luistert hij graag naar deze commentatorquote:Op maandag 17 juni 2024 18:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Brullen en krijsen ze door je beeld heen
Hebben ze daar zo'n mooie verzameling hoeren?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Leuk feitje: Frankfurt is een stad waar ik dit jaar nog drie keer ga komen.
Wat is in dit geval het ergste?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hopen op een leuke wedstrijd met veel goals maar ik vrees het ergste.
Overal spuitende zwervers op straat.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze daar zo'n mooie verzameling hoeren?
Ik heb 2-1 voorspeldquote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Hopen op een leuke wedstrijd met veel goals maar ik vrees het ergste.
Hello Nasty, is mijn favoriete album van de Beastie Boys.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hebben ze daar zo'n mooie verzameling hoeren?
Dit lijkt me niet in Duitsland, alhoewel Engelsen er bij +10 graden al zomers bijlopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |