Heb je frietekes gegeten?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:20 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Nou ja deed ik al maar dat was nog met bordopschoot.
Belgjes doen mijn pooltjes geen deugd met hun tegengoal.
*Frittenquote:
Ik wilde zien wie er geliked had. Waarom? Ja weet ik veel. Maar toen klikte ik per ongeluk op like. Maar ik ga niet zo flauw zijn die weer weg te halen.quote:
Prima, maar je staat nu wel op de lijst.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wilde zien wie er geliked had. Waarom? Ja weet ik veel. Maar toen klikte ik per ongeluk op like. Maar ik ga niet zo flauw zijn die weer weg te halen.
Nee gewoon aardappelkes met bloemkool en gehaktballekesquote:
Tijd dat Elon dit forum overneemt. Dan kan je niet eens meer zien wie er geliked heeftquote:Op maandag 17 juni 2024 18:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wilde zien wie er geliked had. Waarom? Ja weet ik veel. Maar toen klikte ik per ongeluk op like. Maar ik ga niet zo flauw zijn die weer weg te halen.
Is dit een bewuste geweldige woordgrap ?quote:Op maandag 17 juni 2024 18:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze keeper zit niet op voetballen
Het is Dombo, dus nee.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is dit een bewuste geweldige woordgrap ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |