mAaR gElukKig iS eR RoDe DiEsEl!!!!!quote:Op maandag 17 juni 2024 12:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
15 miljard minder in het Stikstoffonds lijkt mij toch wel de grootste backfire ooit in de NL politiek en dat is voordat ze zelfs maar begonnen zijn.
Zie nu beelden voor me van de BBB-mevrouw die probeert het Zwanenmeer te dansen.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:49 schreef Beathoven het volgende:
Vraag me af in welke heftige emotie Van der Plas schiet als de eerste trekkers straks voorrijden bij de BBB. Gaat ze dan de stervende zwaan spelen?
Ik hoop dat die boeren gewoon beseffen dat het echt moet, als het deze samenstelling ook niet lukt. En dat we dus gelukkig geen protesterende boeren meer krijgen.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:49 schreef Beathoven het volgende:
Vraag me af in welke heftige emotie Van der Plas schiet als de eerste trekkers straks voorrijden bij de BBB. Gaat ze dan de stervende zwaan spelen?
En vergeet niet wat ze in de provincies allemaal bereikt hebben! Zo mogen er op meer provinciale wegen weer trekkers rijden! Dat is één groot feest voor de boer en de burger!quote:
Denk dat de woede zich gewoon nog steeds gaat richten op Klaver en zeker ook Timmermans, Jetten. Misschien ook nog op wat NSC'ers of VVD'ers die bij het dossier betrokken zijn, Holman bijvoorbeeld. Toen ze vorige keer met de kist van Klaver gingen toeren, zat Klaver ook gewoon in de oppositie he, dus het maakt maar gedeeltelijk uit of je daadwerkelijk verantwoordelijk bent.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:08 schreef BlackLining het volgende:
Ben benieuwd of ze dan straks ook met zo'n doodskist met de naam van Van der Plas erop gaan rondrijden.
Kijken of het dan nog steeds zo leuk is als bij Klaver.
En weg is het transitiefonds, dankzij de BBB. Jammer de bammer voor de boeren.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:06 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
"Ongekend. Kan niet zonder gevolgen blijven"
Dat klopt Sander. Succes ermee en veel plezier met je teleurgestelde achterban.
Ik hoop dat ze blijven protesteren, maar dan tegen big agro.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik hoop dat die boeren gewoon beseffen dat het echt moet, als het deze samenstelling ook niet lukt. En dat we dus gelukkig geen protesterende boeren meer krijgen.
Welke gevolgen Sander? Gaat FDF nu naar Oostenrijk?quote:Op maandag 17 juni 2024 11:06 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
"Ongekend. Kan niet zonder gevolgen blijven"
Dat klopt Sander. Succes ermee en veel plezier met je teleurgestelde achterban.
Hoe werkt dat eigenlijk, moet er tweederde meerderheid zijn? Waarom wordt de doorslaande rol van Oostenrijk anders steeds genoemd?quote:Op maandag 17 juni 2024 12:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Totaal niet aan de orde
20 van de 27 landen stemden voor. Ons binnenlandse beleid moet zich hierna nog vormen en hangt af van het beleid dat de regering zelf uitstippelt.
Merci!quote:Op maandag 17 juni 2024 12:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De wet heeft een qualified majority nodig.
Dat wil zeggen:
- Minstens 55% van de lidstaten
- Minstens 65% van de EU bevolking
Gekwalificeerde meerderheid: de voorstemmers moeten 65% van de inwoners vertegenwoordigen.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, moet er tweederde meerderheid zijn? Waarom wordt de doorslaande rol van Oostenrijk anders steeds genoemd?
Ministers die vanuit Vak K lekker de oppositie gaan aanvallen.quote:Op maandag 17 juni 2024 13:30 schreef VoMy het volgende:
[..]
Denk dat de woede zich gewoon nog steeds gaat richten op Klaver en zeker ook Timmermans, Jetten. Misschien ook nog op wat NSC'ers of VVD'ers die bij het dossier betrokken zijn, Holman bijvoorbeeld. Toen ze vorige keer met de kist van Klaver gingen toeren, zat Klaver ook gewoon in de oppositie he, dus het maakt maar gedeeltelijk uit of je daadwerkelijk verantwoordelijk bent.
Blijkbaar niet, in Oostenrijk in elk geval: https://www.nd.nl/varia/v(...)iat-natuurherstelwetquote:Op maandag 17 juni 2024 13:59 schreef Hexagon het volgende:
Is het trouwens niet zo dat de regering wel achter die stem moet staan (dus niet de volksvertegenwoordiging)?
Ik hoop het ook, maar ik geef het vrij weinig kans. Meestal volgt op "we hebben op een radicale club gestemd en die doet niet wat wij willen" een "dus dan gaan we nu op een nóg radicalere club stemmen".quote:Op maandag 17 juni 2024 12:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik hoop dat die boeren gewoon beseffen dat het echt moet, als het deze samenstelling ook niet lukt. En dat we dus gelukkig geen protesterende boeren meer krijgen.
Het klinkt als 'het kanon' van kunde, maar het is nou niet bepaald een plus met de BBB. Dat is bijna zeggen als dat we met Feyenoord de competitie niet kunnen winnen en het met 'Telstar' "ook niet" lukt.. dan..quote:Op maandag 17 juni 2024 12:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dit een kwalitatief goede samenstelling is, bepaald niet. Maar het is wel de meest pro-boer samenstelling die ze zich kunnen wensen. Dus als deze nu alsnog de dingen niet kunnen regelen voor de boeren, zoals iedereen verwacht, hoop ik dat de boeren voor het overgrote deel gewoon accepteren dat het niet anders is.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:12 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het klinkt als 'het kanon' van kunde, maar het is nou niet bepaald een plus met de BBB. Dat is bijna zeggen als dat we met Feyenoord de competitie niet kunnen winnen en het met 'Telstar' "ook niet" lukt.. dan..
Aanstaand woonminister Mona Keijzer procedeerde tegen bouwplannen in haar woonplaatsquote:Op maandag 17 juni 2024 14:25 schreef KareldeStoute het volgende:
Wat een toppers
https://www.ad.nl/politie(...)woonplaats~a0567c8c/
De schaamteloosheid voorbij. Het lijkt erop dat 'ze' alleen maar aan het werk zijn voor hun eigen carriere.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:25 schreef KareldeStoute het volgende:
Wat een toppers
Potverdikkie, da's een verrassing zeg.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:25 schreef KareldeStoute het volgende:
Wat een toppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |