SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 04:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Publiek forum, zolang er niet gescholden wordt mag je zeggen wat je wil. Geen persoonlijke aanvallen maar een mening geven zorgvuldig gekozen met woorden mag gewoon.
Trust nobody![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit professioneel. De pastoor in Groesbeek in een keldertje verbaal vernederen tegen betaling.quote:Op zondag 16 juni 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit professioneel. De pastoor in Groesbeek in een keldertje verbaal vernederen tegen betaling.![]()
En dat is gewoon niet waar.quote:Op zondag 16 juni 2024 04:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Publiek forum, zolang er niet gescholden wordt mag je zeggen wat je wil. Geen persoonlijke aanvallen maar een mening geven zorgvuldig gekozen met woorden mag gewoon.Trust nobody![]()
Vertel eens dan. Ik heb nog nooit een moment gehad, dat er geen ruimte was voor feestje...quote:Op zondag 16 juni 2024 04:48 schreef HappyCharly het volgende:
Oké. Ik ga weer voor ik weer n note krijg.![]()
?quote:Op zondag 16 juni 2024 04:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit is een zware boze bevestiging van jouw goede nachtrust!
Ik wens je gewoon n fijne nachtTrust nobody![]()
Laat ik het zo stellen, dit is niet mijn mening maar laat ik zeggen dat er een user is die "Saartje" heet. Dan mag ik tegen "Saartje" zeggen dat ik van mening ben dat zij alles doet om een topic te laten ontsporen, niet constructief is, bezig is met eigen gewin voor haar eigen doel (welke dat mogen zijn). En ik "Saartje" daarom een irriterend persoon vind in mijn ogen.quote:
Dat kan gewoon gezegd worden. Het "Saartje" en het "haar" kan daarbij natuurlijk vervangen worden door een "Tom" en een "Hij".
Dus je kan gewoon je mening geven, als het geen persoonlijke aanval is.
Als ik nu tegen jou zou zeggen, hey HC ik vind je echt een kut user, en je loopt alleen maar te kutten. Dat is een persoonlijke aanval op jou, en dat kan gewoon NIET. Maar er zit natuurlijk wel een nuance in hoe sommige dingen gezegd worden. Dit dus allemaal even als voorbeeld.
Joh je wil niet weten wat ik al naar mn hoofd geslingerd heb gehad. Maar gewoon iemand die zegt dat ie iemand anders niet tof vind en aangeeft waarom? Dat is geen persoonlijke aanval in mijn opzicht.
Ik vind jou wel leuk, vooral ook in TRU in het film en serie topic. Dus dat kan ik gewoon zeggen. Maar zou ik zeggen HC ik vind je kut om je kutflims en series dat is een persoonlijke aanval.Snappie?
Ik vind het prima dat jij denkt dat het zo werkt.quote:Op zondag 16 juni 2024 04:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, dit is niet mijn mening maar laat ik zeggen dat er een user is die "Saartje" heet. Dan mag ik tegen "Saartje" zeggen dat ik van mening ben dat zij alles doet om een topic te laten ontsporen, niet constructief is, bezig is met eigen gewin voor haar eigen doel (welke dat mogen zijn). En ik "Saartje" daarom een irriterend persoon vind in mijn ogen.
Dat kan gewoon gezegd worden. Het "Saartje" en het "haar" kan daarbij natuurlijk vervangen worden door een "Tom" en een "Hij".
Dus je kan gewoon je mening geven, als het geen persoonlijke aanval is.
Als ik nu tegen jou zou zeggen, hey HC ik vind je echt een kut user, en je loopt alleen maar te kutten. Dat is een persoonlijke aanval op jou, en dat kan gewoon NIET. Maar er zit natuurlijk wel een nuance in hoe sommige dingen gezegd worden. Dit dus allemaal even als voorbeeld.
Joh je wil niet weten wat ik al naar mn hoofd geslingerd heb gehad. Maar gewoon iemand die zegt dat ie iemand anders niet tof vind en aangeeft waarom? Dat is geen persoonlijke aanval in mijn opzicht.
Ik vind jou wel leuk, vooral ook in TRU in het film en serie topic. Dus dat kan ik gewoon zeggen. Maar zou ik zeggen HC ik vind je kut om je kutflims en series dat is een persoonlijke aanval.Snappie?
Ik weet inmiddels dat het niet klopt.
Ga er verder niet op in. Geen zin in gedoe.
En ik wens jullie wel oprecht een fijne nacht.
Trust nobody![]()
Okidoki, tot zoquote:Op zondag 16 juni 2024 05:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat jij denkt dat het zo werkt.
Ik weet inmiddels dat het niet klopt.
Ga er verder niet op in. Geen zin in gedoe.
En ik wens jullie wel oprecht een fijne nacht.![]()
Je snapt het echt wel.Lach met een schone bips![]()
En wie zou ik mogen noten dan? Ben niet eens een mod hier.quote:Op zondag 16 juni 2024 04:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vertel eens dan. Ik heb nog nooit een moment gehad, dat er geen ruimte was voor feestje...Lach met een schone bips![]()
Geen idee waarom je dat zegtquote:Op zondag 16 juni 2024 05:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Okidoki, tot zo![]()
Je snapt het echt wel.
Raar dat je me niet gewoon gelooft.Trust nobody![]()
Je voelt je aangevallen, maar dat is juist het tegendeel ervan met wat ik probeer uit te leggen. En dat jij zegt dat je gaat slapen, ik ken je inmiddels te goed dat je toch even de reacties afwachtquote:Op zondag 16 juni 2024 05:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dat zegt
Raar dat je me niet gewoon gelooft.![]()
Maak je niet druk HCAll is good
quote:Op zondag 16 juni 2024 05:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen, maar dat is juist het tegendeel ervan met wat ik probeer uit te leggen. En dat jij zegt dat je gaat slapen, ik ken je inmiddels te goed dat je toch even de reacties afwacht![]()
Maak je niet druk HCAll is good
Trust nobody![]()
AtelierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wil je iets voor mij doen? kost je 2 avonden op het forum om mee te kijken ergens anders. Misschien dat ik je op die manier kan uitleggen waarom sommige users nogal overdreven op jou reageren.quote:Lach met een schone bips![]()
?quote:Op zondag 16 juni 2024 05:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je iets voor mij doen? kost je 2 avonden op het forum om mee te kijken ergens anders. Misschien dat ik je op die manier kan uitleggen waarom sommige users nogal overdreven op jou reageren.Trust nobody![]()
Ga eens slapen jullie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We kunnen een aantal topics op het forum langslopen, en kan ik je laten zien waarom veel users op een bepaalde manier op een andere user reageert vaak negatief. Dat wil ik je graag laten zien. Ik denk dat het jou ook kan helpen zodat andere users ook op een andere manier op jou reageren. Ik mag je serieus graag HC, we hebben best vaak leuke gesprekken gehad. Maar ik zie hier in dit topic ook wel een reden waarom sommige users zo vijandig op jou reageren.quote:
Misschien als we samen wat topics doorlopen, dat je snapt waarom sommige users reageren zoals ze doen. Maar de keus is aan jou. We lopen ze door en in DM of PM kan ik je zeggen waarom die reacties zo zijn.Lach met een schone bips![]()
Jetlag is klote, je krijgt van mij een slagroompuntquote:Op zondag 16 juni 2024 05:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog immer jet lag, pass mij 1 pleasssseeeeben de beroerdste niet
![]()
![]()
HELD!!!quote:Op zondag 16 juni 2024 05:23 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jetlag is klote, je krijgt van mij een slagroompuntben de beroerdste niet
Eet smakelijk!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker genietenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vervelende droom even sigaretje en weer naar bed.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet je wat een hele goeie oplossing daarvoor is?quote:Op zondag 16 juni 2024 05:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vervelende droom even sigaretje en weer naar bed.Lach met een schone bips![]()
Kom maar door.quote:Op zondag 16 juni 2024 05:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je wat een hele goeie oplossing daarvoor is?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Krijg je er ook tweequote:Op zondag 16 juni 2024 05:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat en de mijne nog niet eens hier... Voel me verneuktheb er nog 8
![]()
![]()
Gelukkig rook ik nietquote:Op zondag 16 juni 2024 05:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Na peuk kon ik juist nooit meer slapen als ik die tussendoor deed.![]()
![]()
Ik hoef niet te pissenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik viel altijd om, na een halve peuk!. Na een half kratje pils was t goed slapenquote:Op zondag 16 juni 2024 05:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Na peuk kon ik juist nooit meer slapen als ik die tussendoor deed.![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 05:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik viel altijd om, na een halve peuk!. Na een half kratje pils was t goed slapen![]()
![]()
Lekker peukje voor het slapengaan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het helpt trouwens wel, ik rook nog maar zelden inmiddels. Als ik opsta en pak ik een peuk dan leg ik die weer even weg drink een glas water en pleur die peuk weg. Doe het in de pauzes op werk ook. Rook nu nog 3 sigaretten per dag maximaal...quote:
(disclaimer vakanties en drank niet meegenomen in excessief sigarettenverbruik)Lach met een schone bips![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sigaartje doe ik wel soms, niet over longen.quote:Op zondag 16 juni 2024 05:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het helpt trouwens wel, ik rook nog maar zelden inmiddels. Als ik opsta en pak ik een peuk dan leg ik die weer even weg drink een glas water en pleur die peuk weg. Doe het in de pauzes op werk ook. Rook nu nog 3 sigaretten per dag maximaal...
(disclaimer vakanties en drank niet meegenomen in excessief sigarettenverbruik)
Vind dat wel lekker![]()
Kom net terug uit Thailand van vakantie, had er 1 ook een sigaartje zei ze me.... Niet mijn ding, ging over mijn nek.quote:Op zondag 16 juni 2024 05:38 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Sigaartje doe ik wel soms, niet over longen.
Vind dat wel lekkerLach met een schone bips![]()
Lekker met een glas cognac somsquote:Op zondag 16 juni 2024 05:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kom net terug uit Thailand van vakantie, had er 1 ook een sigaartje zei ze me.... Niet mijn ding, ging over mijn nek.![]()
![]()
Gewoon ordinair bakje leutquote:Op zondag 16 juni 2024 05:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat? Zo'n Thaise sigaar of Cognac?![]()
![]()
Ah ok, dan begreep je de sigaar opmerking niet zo goed denk ik met betrekking tot Thailandquote:en cognac lust ik niet. Beide niet trouwens voor een handige harrie hier weer te snel conclusies trekt
Snapte het wel, ellie die Henk isquote:Op zondag 16 juni 2024 05:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ah ok, dan begreep je de sigaar opmerking niet zo goed denk ik met betrekking tot Thailanden cognac lust ik niet. Beide niet trouwens voor een handige harrie hier weer te snel conclusies trekt
![]()
![]()
Henk henkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb niks tegen ze hoor, maar unknowing ineens een champignon voelen of zien groeien. Dat gaat zelfs mij te ver.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 06:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb niks tegen ze hoor, maar unknowing ineens een champignon voelen of zien groeien. Dat gaat zelfs mij te ver.of eerst vragen, laat je kut zien
![]()
![]()
Mij gelukkig nooit gebeurd.quote:Op zondag 16 juni 2024 06:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier hebben we er 1 met ervaring jongens!!!!
Hou mijn eigen wel bij de vaste scharrels![]()
![]()
You dirty 'ol dog!! Ga je vaker naar Thailand dan?quote:Op zondag 16 juni 2024 06:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Mij gelukkig nooit gebeurd.
Hou mijn eigen wel bij de vaste scharrelsLach met een schone bips![]()
Wat moet ik daar doen?quote:Op zondag 16 juni 2024 06:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
You dirty 'ol dog!! Ga je vaker naar Thailand dan?
Hou helemaal niet van dat soort landen.
Gewoon een lekker Nederlands wijf.
Niet om te discrimineren, maar hou niet van die donkere![]()
Discriminatie! Tegenwoordig hoor je van donkere dames te houdenquote:Op zondag 16 juni 2024 06:14 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen?
Hou helemaal niet van dat soort landen.
Gewoon een lekker Nederlands wijf.
Niet om te discrimineren, maar hou niet van die donkere
quote:Op zondag 16 juni 2024 06:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Discriminatie! Tegenwoordig hoor je van donkere dames te houden![]()
![]()
Succes ermeequote:Op zondag 16 juni 2024 06:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu de jetlag proberen te brekenTot overmorgen
![]()
![]()
![]()
Twijfels... Verder proberen te slapen of koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goed gezienquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Tot 6 uur ga ik wel terug maar daarna niet meer. Had bovendien 8 uur slaap gehadquote:Op zondag 16 juni 2024 06:55 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Als ik eenmaal wakker ben ga ik ook niet weer terugIk heb er één en ik ben er trots op
Oh dan ben je gewoon klaarquote:Op zondag 16 juni 2024 07:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tot 6 uur ga ik wel terug maar daarna niet meer. Had bovendien 8 uur slaap gehadTrust nobody![]()
GoedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
hi alles oke?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ook goedquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja is vaderdag nar schoonouders. en voetbal kijken jij?quote:Op zondag 16 juni 2024 07:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Das mooi. Nog wat bijzonders doen vandaag?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou, ik zou ook wel eens gewoon willen gaan slapen zonder wakker te worden en dan om eens een keer om een uur of tien wakker worden. Vooral omdat @Rob een nachtbraker is en dus vaak pas laat wakker wordt in het weekend. Zit ik dan m'n tijd te verdoenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Precies zo, zo mijn ouweheer koffie op bed brengen met een slagroompuntquote:Op zondag 16 juni 2024 07:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja is vaderdag nar schoonouders. en voetbal kijken jij?
En voetbal kijken![]()
![]()
wat denk je wint nederland vandaag? hebben sterke goede spelers maar komt t eruit? ik denk vandaag wel winst.. maar of heel toernooi sterk blijft twijfel ik nogquote:Op zondag 16 juni 2024 07:12 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Precies zo, zo mijn ouweheer koffie op bed brengen met een slagroompunt
En voetbal kijkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Winnen met 4-1 gaat er wel uitkomen.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat denk je wint nederland vandaag? hebben sterke goede spelers maar komt t eruit? ik denk vandaag wel winst.. maar of heel toernooi sterk blijft twijfel ik nog
Koeman houd ze wel scherp![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 07:15 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Winnen met 4-1 gaat er wel uitkomen.
Koeman houd ze wel scherpja maar is dat genoeg.. komen redelijk ver gok ik dan he, maar de winst gaat denk ik naar frankrijkquote:Op zondag 16 juni 2024 07:15 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Winnen met 4-1 gaat er wel uitkomen.
Koeman houd ze wel scherpFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
We zullen zien.. Denk eerder Duitsland dan Frankrijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
ja maar is dat genoeg.. komen redelijk ver gok ik dan he, maar de winst gaat denk ik naar frankrijk
Ned bij laatste 4![]()
Vaderdag... Doe ik al jaren niet meer aanm'n eigen vader is al bijna 20 jaar dood
Wens straks alleen de pleegvader van m'n zoons even een fijne dag (en de vader van m'n jongste uiteraard ook) en voor de rest vindt ik het een te commerciële uitgemolken dag(evenzo met valentijnsdag en moederdag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
dat hoop ik duitsland ben al tig jaar fan van Duitslands voetbalquote:Op zondag 16 juni 2024 07:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
We zullen zien.. Denk eerder Duitsland dan Frankrijk.
Ned bij laatste 4Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
@SeaOfLove ben hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Fijne dagquote:Op zondag 16 juni 2024 07:20 schreef Bally-b het volgende:
Ga even deur verder.
Ouwe is wakker en staat zijn kippen te voeren
Fijne dagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nog een bak koffie dan maar. En misschien even een was aanzetten, de vaatwasser vullen. Maar eerst een peuk
zo beter ritme is dit. later wakkerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Over pleegzorg en jeugdzorg gesproken. Ik kwam deze post tegen op m'n tijdlijn.
Lopen ze in kleding ja? Het is een grof schandaal!Ik heb er één en ik ben er trots op
eerst koffie pakken nuFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zal ik eieren koken of bakken straks? #sundaymorningstrugglesIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-06-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1704 / +95 / +0 / 7107 / 7727
2. FreshFruit / 828 / +46 / +5 / 2085 / 2574
3. Dr.Mikey / 706 / +23 / +9 / 1041 / 1366
4. Jacquelinehasselbaink / 592 / +31 / +6 / 1733 / 1925
5. AardappelSchotel / 501 / +0 / +0 / 1280 / 1533
6. Superbadeendje / 265 / +7 / +0 / 1254 / 1484
7. MizzezAmy / 254 / +1 / +0 / 1600 / 1826
8. HappyCharly / 244 / +15 / +33 / 1994 / 2182
9. devzero / 231 / +14 / +0 / 750 / 876
10. kree / 226 / +63 / +0 / 946 / 1104
11. hemarookworst / 221 / +37 / +3 / 975 / 1114
12. KillemWieft / 216 / +38 / +12 / 245 / 383
13. DJMO / 170 / +14 / +6 / 416 / 523
14. CrazyMind / 159 / +6 / +0 / 1529 / 1704
15. loveislikeakiss / 157 / +0 / +0 / 89 / 128
16. gebrokenglas / 145 / +11 / +0 / 1253 / 1395
17. ToT / 144 / +23 / +0 / 1573 / 1699
18. greysbones / 140 / +4 / +1 / 2381 / 2470
19. KoningWouter / 135 / +0 / +0 / 272 / 345
20. Sally / 125 / +21 / +5 / 308 / 378SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
zon schijnt hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Vanmiddag even naar het stadsarchief. Lijkt me bar interessant...Ik heb er één en ik ben er trots op
goedemorgenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dat is balen ik heb vannacht juist beter geslapen werd later wakker . als voorheen ...quote:Op zondag 16 juni 2024 07:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedemorgen! Te vroeg wakker voor een zondagFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bolk in de ochtend!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
morguhquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ah dat is fijn voor je! Meer slaap is beter!quote:Op zondag 16 juni 2024 07:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is balen ik heb vannacht juist beter geslapen werd later wakker . als voorheen ...![]()
Ik doe nog even mn ogen dicht denk ik
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
oke trusten dan nog maarquote:Op zondag 16 juni 2024 07:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat is fijn voor je! Meer slaap is beter!![]()
Ik doe nog even mn ogen dicht denk ikFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Uitslapen.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo beter ritme is dit. later wakker
How can I make this topic about me?![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik hoop het! Fijne dag alvast! Maar denk dat ik straks wel weer binnen kom vallenquote:Op zondag 16 juni 2024 07:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke trusten dan nog maar
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
ja en je zou zien kan ik eindelijk wat uitslapen is mijn vakantie voorbij.quote:
goedemorgen
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
* DJMO steelt koffie van @gebrokenglasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
* Jacquelinehasselbaink was het maar zomerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het zonnetje schijnt
de lucht is blauwFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Eensch. Buiten is het grauw, geen zon, en slechts 12 graden.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
* Jacquelinehasselbaink was het maar zomerHow can I make this topic about me?![]()
zette de zomer maar eindelijk doorquote:Op zondag 16 juni 2024 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Eensch. Buiten is het grauw, geen zon, en slechts 12 graden.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Met genoeg suiker proef ik daar niks vanquote:
Ja. 25 graden en zon.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zette de zomer maar eindelijk doorHow can I make this topic about me?![]()
Jullie hebben pechik heb de zomer gereserveerd voor volgende week in Luxemburg, en de eerste twee weken van augustus in Berlijn!
ja en gewoon weken langquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hoop t voor jequote:Op zondag 16 juni 2024 07:46 schreef DJMO het volgende:
Jullie hebben pechik heb de zomer gereserveerd voor volgende week in Luxemburg, en de eerste twee weken van augustus in Berlijn!
Ik ga maar eens een was draaien. Daltarief stroom nu dus..Ik heb er één en ik ben er trots op
Zegquote:Op zondag 16 juni 2024 07:46 schreef DJMO het volgende:
![]()
Wij willen ook zomer....
Dan weet je wat je te doen staat. Een vakantie boeken naar Luxemburg of Berlijnquote:
komt vast goed met de zomerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Euhh. Nee hoor vind het helemaal prima zo.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe is het met jou?quote:Op zondag 16 juni 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhh. Nee hoor vind het helemaal prima zo.How can I make this topic about me?![]()
niet anders verwachtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen TotFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Shitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh kut. Moet m'n medicatie nog innemen
En een herhaal bestelling plaatsen bij de apotheek
M'n bloeddruk wellicht wel jaquote:
baby kan elk moment komen![]()
![]()
![]()
Het topic niet nee. Bepaalde personen daarentegenquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
hiquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oma staat in de startblokken... Mobieltje permanent opgeladen, de tas met spullen staat klaar...quote:How can I make this topic about me?![]()
Er moet even nieuwe gezet worden, DJMO heeft daarnet het laatste restje opgedronken.
Klaar om de kleine alvast als woningzoekende in te schrijven!quote:Op zondag 16 juni 2024 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oma staat in de startblokken... Mobieltje permanent opgeladen, de tas met spullen staat klaar...![]()
![]()
ja auto vol. maar ze wil maar niet goed gaan liggenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oma staat in de startblokken... Mobieltje permanent opgeladen, de tas met spullen staat klaar...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
je zou het nog doen ook tegenwoordigquote:Op zondag 16 juni 2024 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Klaar om de kleine alvast als woningzoekende in te schrijven!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, en lid van de voetbalvereniging.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Klaar om de kleine alvast als woningzoekende in te schrijven!How can I make this topic about me?![]()
In een aantal gemeenten kan het!quote:Op zondag 16 juni 2024 08:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je zou het nog doen ook tegenwoordig![]()
![]()
is niet zo gek in deze tijdquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ow!quote:Op zondag 16 juni 2024 08:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.huurstunt.nl/blog/baby-inschrijven-sociale-huurwoning
Was een 1 april stunt.![]()
![]()
Dacht ik gisteren avond ook Maar helaas een hele nare benauwde al hoestende nacht gehad.quote:Op zondag 16 juni 2024 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het nu alweer wat beter ging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi hoiquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh beterschap dat je snel mag herstellenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Beetje in de stijl van: "I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly."quote:![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 08:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje in de stijl van: "I may be drunk, Miss, but in the morning I will be sober and you will still be ugly."
Pfff. Drukke week voor de boeg
Vandaag: expo in de Bazel en Gideon Italiaander
Maandag: Emmerich Elten
Dinsdag: fysio en medicatie ophalen bij de apotheek
Woensdag: naar m'n jongens in Rotterdam
Donderdag: koffer inpakken en auto inruimen
Vrijdqg: vakantie!
Straks alvast een tafeltje reserveren bij café Du Pont voor de 26e
drukke week betekend wel dat het snel om gaat , dat is een voordeel ervanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hebben jullie een hotel of een huisje?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:12 schreef DJMO het volgende:
Pfff. Drukke week voor de boeg
Vandaag: expo in de Bazel en Gideon Italiaander
Maandag: Emmerich Elten
Dinsdag: fysio en medicatie ophalen bij de apotheek
Woensdag: naar m'n jongens in Rotterdam
Donderdag: koffer inpakken en auto inruimen
Vrijdqg: vakantie!
Straks alvast een tafeltje reserveren bij café Du Pont voor de 26eWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker vooruitzicht op vakantie gaan
https://maps.app.goo.gl/NHJPuMWEweB392LA7quote:Op zondag 16 juni 2024 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben jullie een hotel of een huisje?Ik heb er één en ik ben er trots op
niet gekliktFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Onderweg overnachten we in Brussel, en op de terug weg in Mesch. (geloof ik)Ik heb er één en ik ben er trots op
Kan niet kijken heb geen googlemaps op mijn telquote:Op zondag 16 juni 2024 08:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/NHJPuMWEweB392LA7Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
leuk vooruitzichtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geniet ervan saampjesquote:Op zondag 16 juni 2024 08:16 schreef DJMO het volgende:
Onderweg overnachten we in Brussel, en op de terug weg in Mesch. (geloof ik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://birkelt.huopenair.com/quote:Op zondag 16 juni 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet kijken heb geen googlemaps op mijn telIk heb er één en ik ben er trots op
volgend jaar 3 weken amerika zoon wil er gaan wonen . heeft gisteren adam curry ontmoetFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hoe gaat t met je?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja koffie gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
ook goed slaap beterquote:![]()
![]()
![]()
nog wat leuks doen vandaag?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Morguhquote:
vanmiddag nederland
Fussball kijkenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nog wat leuks doen vandaag?![]()
![]()
dat ze vandaag mogen winnenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
easy polenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
al hoewel easy meestal lastiger tegen een land die niet zo beren sterk is... spel wordt dan vertraagtFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Proest.. als nederland gewoon net zo zelfverzekerd gaat spelen als duitsland deed welquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee daarom . is vaak lastig tegen zulke underdogs. maar hebben er van geleerd ga ik vanuitquote:Op zondag 16 juni 2024 08:31 schreef JustinK het volgende:
We hebben vaak genoeg niet gewonnen van PolenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goede tactiekquote:Op zondag 16 juni 2024 08:32 schreef ToT het volgende:
Gewoon per ongeluk 11 sixpacks Tyskie bier in hun kleedkamer laten rondslingeren.![]()
![]()
Italie was ook niet zo zelfverzekerd .... hebben voor veel geld op veld staan kwam er niet uitFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hoewel dat misschien niet genoeg kan zijn aangezien ze vaak chronisch dronken zijn.quote:
Misschien 22 sixpacks doen?![]()
![]()
ja als ze zelfverzekerd zijn en gewoon doen wat ze moeten doen. als je kijk wat voor spelers er op veld gaat staan moet dat gewoon lukkenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nederland heeft 61.5% kans om te winnen, en Polen 15.5%.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja zou het zekere voor het onzekere nemenquote:Op zondag 16 juni 2024 08:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoewel dat misschien niet genoeg kan zijn aangezien ze vaak chronisch dronken zijn.
Misschien 22 sixpacks doen?![]()
![]()
En anders een wit busje bij de ingang zetten en zeggen dat er nog ergens een zwart klusje te doen valt.quote:Op zondag 16 juni 2024 08:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zou het zekere voor het onzekere nemen![]()
![]()
Albanie kwam in 22 sec voor te staan. en hoe dat doelpunt ontstond
Metselen ze het hele doel dichtquote:Op zondag 16 juni 2024 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
En anders een wit busje bij de ingang zetten en zeggen dat er nog ergens een zwart klusje te doen valt.![]()
![]()
moet zeggen zijn prachtige stadions hoorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zondag 16 juni 2024 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang ze hun doel maar niet dichtmetselen!![]()
![]()
2e helft wel een probleem danquote:Op zondag 16 juni 2024 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang ze hun doel maar niet dichtmetselen!![]()
![]()
💩 💩 💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
en hun kopske niet laten hangen staan we bekend om. en om slechte panaltyFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hebben ze een busje vol met Polen ingehuurd om die te bouwen?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
moet zeggen zijn prachtige stadions hoor![]()
heul nietquote:Op zondag 16 juni 2024 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze een busje vol met Polen ingehuurd om die te bouwen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dan zijn ze nu bekafquote:Op zondag 16 juni 2024 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze een busje vol met Polen ingehuurd om die te bouwen?![]()
![]()
zoon was gisteren bij adam curry in amsterdamquote:Op zondag 16 juni 2024 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben ze een busje vol met Polen ingehuurd om die te bouwen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Was ie pittig?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zoon was gisteren bij adam curry in amsterdam![]()
![]()
ik had trouwens wel erheen gewild als duitsland speelde
Geen idee mijn zoon was er happy meequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooiquote:Op zondag 16 juni 2024 08:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geen idee mijn zoon was er happy meeIk had laatst wel een pittige curry 🍛
![]()
![]()
dat kan.... maar zoon kreeg veel informatie over het leven in amerika enz... en kan hulp van hem krijgen straks met emigratiequote:Op zondag 16 juni 2024 08:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
MooiIk had laatst wel een pittige curry 🍛
jensen was er ook en die rare willem engel
Dat is wel fijnquote:Op zondag 16 juni 2024 08:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan.... maar zoon kreeg veel informatie over het leven in amerika enz... en kan hulp van hem krijgen straks met emigratie![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 08:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jensen was er ook en die rare willem engelOw dan heb je het voor elkaar!
![]()
![]()
manmanmanquote:Op zondag 16 juni 2024 08:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jensen was er ook en die rare willem engel![]()
ja was erg vreemd ... want adam was hier voor te vertellen over amerika enz.... zat die engel daar kreeg ook geen aandacht is weggegaanquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
TR gemacht voor die kopquote:Op zondag 16 juni 2024 08:41 schreef ToT het volgende:
Had ik ooit nog een Photoshopje van gemaakt, in een topic over Rutte op de fiets.
[ afbeelding ]![]()
Tot ben je druk?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ff rustig aan doen hier, zo een 2e kop koffie pakken en straks met Mini-ToT de tuin in om wat bloemzaadjes te planten.quote:
Hoezo?![]()
ik kan niet dmmen maar wil je wat vragen. krijg foto niet verkleint voor avaterquote:Op zondag 16 juni 2024 08:46 schreef ToT het volgende:
[..]
ff rustig aan doen hier, zo een 2e kop koffie pakken en straks met Mini-ToT de tuin in om wat bloemzaadjes te planten.
Hoezo?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Ow dat kan ik wel ff doen, linkje?quote:Op zondag 16 juni 2024 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik kan niet dmmen maar wil je wat vragen. krijg foto niet verkleint voor avater
Moet 60 X 60 worden voor UI?![]()
ja graag en je kan wel in mijn dm gooien die krijg ik welquote:Op zondag 16 juni 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat kan ik wel ff doen, linkje?
Moet 60 X 60 worden voor UI?
Zag net op tv hoeveel politie er op de been is. Schandalig dat dit nodig is. Kost de maatschappij klquwen met geld. En voor wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
voor het ek gevoel en de titelFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
alwaysquote:
Niet voor de fans, want dat gaat bij de landen meestal wel goed. Terreur dreiging....quote:Op zondag 16 juni 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag net op tv hoeveel politie er op de been is. Schandalig dat dit nodig is. Kost de maatschappij klquwen met geld. En voor wat?![]()
![]()
Dit gaat echt kut worden!quote:Op zondag 16 juni 2024 08:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja graag en je kan wel in mijn dm gooien die krijg ik wel
[ link | afbeelding ]
Maar goed, ik doe wat ik kan.![]()
![]()
voor beide gok ik sommige fansquote:Op zondag 16 juni 2024 08:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet voor de fans, want dat gaat bij de landen meestal wel goed. Terreur dreiging....
ja heb al tig keer geprobeerdquote:Op zondag 16 juni 2024 08:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit gaat echt kut worden!
Maar goed, ik doe wat ik kan.
Om 22 miljonairs een opgeblazen varken in elkaars netje te zien trappen natuurlijk!quote:Op zondag 16 juni 2024 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag net op tv hoeveel politie er op de been is. Schandalig dat dit nodig is. Kost de maatschappij klquwen met geld. En voor wat?![]()
![]()
Maar het levert het land ook veel op zo'n EKquote:Op zondag 16 juni 2024 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor beide gok ik sommige fans![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Om 22 miljonairs een opgeblazen varken in elkaars netje te zien trappen natuurlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
het is een geweldig spel
Prachtig tochquote:Op zondag 16 juni 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Om 22 miljonairs een opgeblazen varken in elkaars netje te zien trappen natuurlijk!![]()
![]()
precies .. ik hou er echt van het ek en wk ... beter als het euro songfestival gedoe bijvbquote:Op zondag 16 juni 2024 08:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het levert het land ook veel op zo'n EKFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: