SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lach met een schone bips![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 04:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Publiek forum, zolang er niet gescholden wordt mag je zeggen wat je wil. Geen persoonlijke aanvallen maar een mening geven zorgvuldig gekozen met woorden mag gewoon.
Trust nobody![]()
quote:Op zondag 16 juni 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit professioneel. De pastoor in Groesbeek in een keldertje verbaal vernederen tegen betaling.quote:Op zondag 16 juni 2024 04:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dit professioneel. De pastoor in Groesbeek in een keldertje verbaal vernederen tegen betaling.![]()
En dat is gewoon niet waar.quote:Op zondag 16 juni 2024 04:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Publiek forum, zolang er niet gescholden wordt mag je zeggen wat je wil. Geen persoonlijke aanvallen maar een mening geven zorgvuldig gekozen met woorden mag gewoon.Trust nobody![]()
Vertel eens dan. Ik heb nog nooit een moment gehad, dat er geen ruimte was voor feestje...quote:Op zondag 16 juni 2024 04:48 schreef HappyCharly het volgende:
Oké. Ik ga weer voor ik weer n note krijg.![]()
?quote:Op zondag 16 juni 2024 04:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit is een zware boze bevestiging van jouw goede nachtrust!
Ik wens je gewoon n fijne nachtTrust nobody![]()
Laat ik het zo stellen, dit is niet mijn mening maar laat ik zeggen dat er een user is die "Saartje" heet. Dan mag ik tegen "Saartje" zeggen dat ik van mening ben dat zij alles doet om een topic te laten ontsporen, niet constructief is, bezig is met eigen gewin voor haar eigen doel (welke dat mogen zijn). En ik "Saartje" daarom een irriterend persoon vind in mijn ogen.quote:
Dat kan gewoon gezegd worden. Het "Saartje" en het "haar" kan daarbij natuurlijk vervangen worden door een "Tom" en een "Hij".
Dus je kan gewoon je mening geven, als het geen persoonlijke aanval is.
Als ik nu tegen jou zou zeggen, hey HC ik vind je echt een kut user, en je loopt alleen maar te kutten. Dat is een persoonlijke aanval op jou, en dat kan gewoon NIET. Maar er zit natuurlijk wel een nuance in hoe sommige dingen gezegd worden. Dit dus allemaal even als voorbeeld.
Joh je wil niet weten wat ik al naar mn hoofd geslingerd heb gehad. Maar gewoon iemand die zegt dat ie iemand anders niet tof vind en aangeeft waarom? Dat is geen persoonlijke aanval in mijn opzicht.
Ik vind jou wel leuk, vooral ook in TRU in het film en serie topic. Dus dat kan ik gewoon zeggen. Maar zou ik zeggen HC ik vind je kut om je kutflims en series dat is een persoonlijke aanval.Snappie?
Ik vind het prima dat jij denkt dat het zo werkt.quote:Op zondag 16 juni 2024 04:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen, dit is niet mijn mening maar laat ik zeggen dat er een user is die "Saartje" heet. Dan mag ik tegen "Saartje" zeggen dat ik van mening ben dat zij alles doet om een topic te laten ontsporen, niet constructief is, bezig is met eigen gewin voor haar eigen doel (welke dat mogen zijn). En ik "Saartje" daarom een irriterend persoon vind in mijn ogen.
Dat kan gewoon gezegd worden. Het "Saartje" en het "haar" kan daarbij natuurlijk vervangen worden door een "Tom" en een "Hij".
Dus je kan gewoon je mening geven, als het geen persoonlijke aanval is.
Als ik nu tegen jou zou zeggen, hey HC ik vind je echt een kut user, en je loopt alleen maar te kutten. Dat is een persoonlijke aanval op jou, en dat kan gewoon NIET. Maar er zit natuurlijk wel een nuance in hoe sommige dingen gezegd worden. Dit dus allemaal even als voorbeeld.
Joh je wil niet weten wat ik al naar mn hoofd geslingerd heb gehad. Maar gewoon iemand die zegt dat ie iemand anders niet tof vind en aangeeft waarom? Dat is geen persoonlijke aanval in mijn opzicht.
Ik vind jou wel leuk, vooral ook in TRU in het film en serie topic. Dus dat kan ik gewoon zeggen. Maar zou ik zeggen HC ik vind je kut om je kutflims en series dat is een persoonlijke aanval.Snappie?
Ik weet inmiddels dat het niet klopt.
Ga er verder niet op in. Geen zin in gedoe.
En ik wens jullie wel oprecht een fijne nacht.
Trust nobody![]()
Okidoki, tot zoquote:Op zondag 16 juni 2024 05:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat jij denkt dat het zo werkt.
Ik weet inmiddels dat het niet klopt.
Ga er verder niet op in. Geen zin in gedoe.
En ik wens jullie wel oprecht een fijne nacht.![]()
Je snapt het echt wel.Lach met een schone bips![]()
En wie zou ik mogen noten dan? Ben niet eens een mod hier.quote:Op zondag 16 juni 2024 04:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vertel eens dan. Ik heb nog nooit een moment gehad, dat er geen ruimte was voor feestje...Lach met een schone bips![]()
Geen idee waarom je dat zegtquote:Op zondag 16 juni 2024 05:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Okidoki, tot zo![]()
Je snapt het echt wel.
Raar dat je me niet gewoon gelooft.Trust nobody![]()
Je voelt je aangevallen, maar dat is juist het tegendeel ervan met wat ik probeer uit te leggen. En dat jij zegt dat je gaat slapen, ik ken je inmiddels te goed dat je toch even de reacties afwachtquote:Op zondag 16 juni 2024 05:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dat zegt
Raar dat je me niet gewoon gelooft.![]()
Maak je niet druk HCAll is good
quote:Op zondag 16 juni 2024 05:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen, maar dat is juist het tegendeel ervan met wat ik probeer uit te leggen. En dat jij zegt dat je gaat slapen, ik ken je inmiddels te goed dat je toch even de reacties afwacht![]()
Maak je niet druk HCAll is good
Trust nobody![]()
AtelierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wil je iets voor mij doen? kost je 2 avonden op het forum om mee te kijken ergens anders. Misschien dat ik je op die manier kan uitleggen waarom sommige users nogal overdreven op jou reageren.quote:Lach met een schone bips![]()
?quote:Op zondag 16 juni 2024 05:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wil je iets voor mij doen? kost je 2 avonden op het forum om mee te kijken ergens anders. Misschien dat ik je op die manier kan uitleggen waarom sommige users nogal overdreven op jou reageren.Trust nobody![]()
Ga eens slapen jullie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We kunnen een aantal topics op het forum langslopen, en kan ik je laten zien waarom veel users op een bepaalde manier op een andere user reageert vaak negatief. Dat wil ik je graag laten zien. Ik denk dat het jou ook kan helpen zodat andere users ook op een andere manier op jou reageren. Ik mag je serieus graag HC, we hebben best vaak leuke gesprekken gehad. Maar ik zie hier in dit topic ook wel een reden waarom sommige users zo vijandig op jou reageren.quote:
Misschien als we samen wat topics doorlopen, dat je snapt waarom sommige users reageren zoals ze doen. Maar de keus is aan jou. We lopen ze door en in DM of PM kan ik je zeggen waarom die reacties zo zijn.Lach met een schone bips![]()
Jetlag is klote, je krijgt van mij een slagroompuntquote:Op zondag 16 juni 2024 05:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog immer jet lag, pass mij 1 pleasssseeeeben de beroerdste niet
![]()
![]()
HELD!!!quote:Op zondag 16 juni 2024 05:23 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Jetlag is klote, je krijgt van mij een slagroompuntben de beroerdste niet
Eet smakelijk!quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker genietenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vervelende droom even sigaretje en weer naar bed.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet je wat een hele goeie oplossing daarvoor is?quote:Op zondag 16 juni 2024 05:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vervelende droom even sigaretje en weer naar bed.Lach met een schone bips![]()
Kom maar door.quote:Op zondag 16 juni 2024 05:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je wat een hele goeie oplossing daarvoor is?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: