Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jacquelinehasselbaink op 15-06-2024 06:21:38 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
in 45 niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ga ik niet over hebbenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga ik niet over hebben
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
frankrijk wordt denk ik kampioenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zei ik gister ook al.Heb totaal geen verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
frankrijk wordt denk ik kampioen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zou goed kunnen, maar goed de bal is rond en kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zei ik gister ook al.Heb totaal geen verstand van voetbal.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Houden zoquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zei ik gister ook al.Heb totaal geen verstand van voetbal.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
heb wel punten bij poultje maar zat er naastFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen, genoten vd wedstrijd?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Morguh GGquote:
Het woord voor “kind” in het Surinaams is….pikinnengre. Oftewel kleine neger.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb het amper gezien.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goedemorgen, genoten vd wedstrijd?
Jij wel?Abonneer voor meer.![]()
ja heb er van genoten ben al tig jaar voor Duitsland wat betreft Voetbalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het amper gezien.
Jij wel?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nederland denk ik wel in top 3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen Heer GG.In noflik wykein tawinske.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Fresh, Dot, Jacq.
Eindelijk weekend.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja die schotten waren overdonderd.. duitsland heeft altijd een zelfverzekerd team... is hun brute krachtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:08 schreef gebrokenglas het volgende:
O, die 5-1, dat ene punt van de Schotten was een schot in eigen doel. Aiiii.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker doen waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Fresh, Dot, Jacq.
Eindelijk weekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die moest even door de vertaler halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer GG.In noflik wykein tawinske.![]()
Maar u hetzelfde uiteraard.
Ik winsk jo fan herte itseldeAbonneer voor meer.![]()
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gekke keerlquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:04 schreef KillemWieft het volgende:
Het woord voor “kind” in het Surinaams is….pikinnengre. Oftewel kleine neger.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker van genieten dan maar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes.
Ik heb zin in een hete mok koffie. En die staat inmiddels op mijn bureau.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even zien wat Nederland doet, met een 4-4-2 systeem, of juist overgaan op 4-3-3...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja die schotten waren overdonderd.. duitsland heeft altijd een zelfverzekerd team... is hun brute kracht
* gebrokenglas denkt interessant over te komen nu.Abonneer voor meer.![]()
ja maar kan goed uit pakkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even zien wat Nederland doet, met een 4-4-2 systeem, of juist overgaan op 4-3-3...
* gebrokenglas denkt interessant over te komen nu.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nederland nooit zo sterk tegen een underdogquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even zien wat Nederland doet, met een 4-4-2 systeem, of juist overgaan op 4-3-3...
* gebrokenglas denkt interessant over te komen nu.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zondag weten we meer.
Als je zin hebt om eens hard te rijden, kan dat zondag, want alle politieagenten zitten op het bureau, voetbal te kijken.
Abonneer voor meer.![]()
lol is vaderdag hequote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zondag weten we meer.
Als je zin hebt om eens hard te rijden kan dat zondag, want alle agenten zitten op het bureau, voetbal te kijken.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:![]()
![]()
![]()
we gaan bij schoonouders kijken
Maar even een bloemetje op het graf gaan brengen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaren terug hadden wij hier voor altijd buiten een enorme tv en keken we alle wedstrijden met elkaar. dit jaar dus nietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even een bloemetje op het graf gaan brengen.
ja soms is heftigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Soul haar vader is 3 maand geleden overleden.Dat was totaal niet heftig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
okeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar vader is 3 maand geleden overleden.Dat was totaal niet heftig.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heeft zijn gezin in de steek gelaten toen ze nog heel jong was.Ik heb die man zelfs nog nooit gezien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh ja dat is nooit fijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft zijn gezin in de steek gelaten toen ze nog heel jong was.Ik heb die man zelfs nog nooit gezien.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vooral voor Soul,ze moest wel dingen afhandelen en zulks.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh ja dat is nooit fijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, is k.tquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vooral voor Soul,ze moest wel dingen afhandelen en zulks.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Dushi.
askimFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Tatlim“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
arcadasFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
güzelim“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bir tanem“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
güneşim“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mi lobi joe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mi sabi.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fa yu tan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te laat. Is al op. Ik heb meer nodig.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt verlekkerd naar de verse koffie van Fresh
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt verlekkerd naar de verse koffie van Fresh
Mi goedoe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog maar zes dagen
Kumara, morgu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mi no frustan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sribi switiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het regent hier hard!
Mo go sribi!![]()
Ja, meer koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-06-2024 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1609 / +201 / +0 / 6510 / 7103
2. FreshFruit / 791 / +212 / +14 / 1968 / 2438
3. Dr.Mikey / 691 / +37 / +17 / 972 / 1279
4. Jacquelinehasselbaink / 574 / +18 / +19 / 1579 / 1754
5. AardappelSchotel / 501 / +2 / +0 / 1280 / 1533
6. Superbadeendje / 259 / +11 / +1 / 1205 / 1434
7. MizzezAmy / 254 / +21 / +1 / 1593 / 1818
8. devzero / 218 / +6 / +1 / 726 / 850
9. hemarookworst / 204 / +22 / +23 / 907 / 1039
10. HappyCharly / 198 / +7 / +2 / 1885 / 2052
11. kree / 194 / +2 / +31 / 901 / 1045
12. KillemWieft / 191 / +3 / +25 / 203 / 322
13. loveislikeakiss / 157 / +0 / +0 / 89 / 128
14. CrazyMind / 153 / +19 / +0 / 1432 / 1589
15. DJMO / 150 / +23 / +0 / 403 / 502
16. greysbones / 135 / +4 / +0 / 2283 / 2368
17. gebrokenglas / 135 / +0 / +1 / 1205 / 1342
18. KoningWouter / 135 / +0 / +0 / 272 / 345
19. ToT / 121 / +12 / +0 / 1431 / 1543
20. Sally / 120 / +11 / +21 / 307 / 376SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Merci!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
bakkie koffie2 LOL
hoe was de stand trouwens gister met voetbal? heb het niet meer gelezen of gezien?Do what you love, love what you do!![]()
Niet gekeken?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:51 schreef kree het volgende:
bakkie koffie2 LOL
hoe was de stand trouwens gister met voetbal? heb het niet meer gelezen of gezien?![]()
Nou, dan heb je echt wat gemist.Abonneer voor meer.![]()
Vooral de afterparty“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gruß gott ToTIk heb er één en ik ben er trots op
Magnum eten in bedquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:14 schreef hemarookworst het volgende:
zal ik slapen of een magnum eten, in allebei wel zin![]()
![]()
Goedemorgen.quote:
Vooruit. Nog een bak koffie en een peuk. Daarna maar even douchen en ontbijten en kijken of het droog wil worden buiten.Ik heb er één en ik ben er trots op
En even 💩 💩 💩 tussendoorIk heb er één en ik ben er trots op
En kakken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:18 schreef DJMO het volgende:
Vooruit. Nog een bak koffie en een peuk. Daarna maar even douchen en ontbijten en kijken of het droog wil worden buiten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tomme,net te laat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:
Altijd weer een gezellig moment.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vraag me af of @yvonne al ontglitterd is
Je maakt je zin niet afquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:26 schreef kree het volgende:
ik zweer het je als ze hier mee weg komen en ik jaren en jaren en ellende en 80 uur taakstraf kreeg om een aanrijding krasje te maken zonder iets of geweld....![]()
![]()
Met drank op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ik weer. Koop ik een prachtige nieuwe trui, mag dat kreng niet in de droger
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:36 schreef DJMO het volgende:
Heb ik weer. Koop ik een prachtige nieuwe trui, mag dat kreng niet in de drogerDan loop je toch gewoon lekker met een natte trui rond?
Zo simpel kan het leven zijn!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:36 schreef DJMO het volgende:
Heb ik weer. Koop ik een prachtige nieuwe trui, mag dat kreng niet in de droger lees ik de wasvoorschriften niet![]()
![]()
Kan gewoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:36 schreef DJMO het volgende:
Heb ik weer. Koop ik een prachtige nieuwe trui, mag dat kreng niet in de droger
Droge humor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Sahbi le besh?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja. DouchetijdIk heb er één en ik ben er trots op
tot alles goed met mini totieeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die puntjes zijn op.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent de puntjes vergeten!
Juist wel gelezen. Alleen niet toen ik 'm kocht maar pas voor ik 'm in de was smeetquote:
Lamswol?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Juist wel gelezen. Alleen niet toen ik 'm kocht maar pas voor ik 'm in de was smeet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Dat krimpt wel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die zit hier helemaal blij te doen omdat hij straks weer naar zwemles mag!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
tot alles goed met mini totieee![]()
![]()
Regen
oh zwemles leuk voor Mini Tot zwaar voor oudersquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit hier helemaal blij te doen omdat hij straks weer naar zwemles mag!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee hoor, die zitten allemaal in de wachtkamer tot de koters weer opgehaald mogen worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh zwemles leuk voor Mini Tot zwaar voor ouders
Je kunt op de tv zien hoe ze het doen. Een paar kijken er wel naar, maar de meesten niet meer.![]()
ow dat is een andere oplossing als in hitte staan bij zwembadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten allemaal in de wachtkamer tot de koters weer opgehaald mogen worden.
Je kunt op de tv zien hoe ze het doen. Een paar kijken er wel naar, maar de meesten niet meer.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Echt niet,als vader lekker met de moeders chillem.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh zwemles leuk voor Mini Tot zwaar voor ouders“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijden veranderenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja dat mag niet eens bij de zwembaden hier in de omgeving die zwemlessen geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow dat is een andere oplossing als in hitte staan bij zwembad
Alleen bij de allereerste les mag je de eerste 10 minuten aanwezig zijn.
Ik heb wel gelijk allemaal filmpjes gemaakt van hem!Hij was zo enthousiast!
![]()
![]()
Andere tijden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
leuk dat hij het leuk vind.. dochter vond het vreselijk zoon vond het wel leukquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat mag niet eens bij de zwembaden hier in de omgeving die zwemlessen geven.
Alleen bij de allereerste les mag je de eerste 10 minuten aanwezig zijn.
Ik heb wel gelijk allemaal filmpjes gemaakt van hem!Hij was zo enthousiast!
Klein snuifjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die puntjes zijn op.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat een toestand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hij liep vanuit de kleedkamer gelijk naar het water toe en wilde er meteen in duiken!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
leuk dat hij het leuk vind.. dochter vond het vreselijk zoon vond het wel leuk
Nee, eerst douchen en dan met de andere kindjes meelopen en daar aan de andere kant gaan zitten!
Ook daar kon hij maar moeilijk wachten.
Toen mocht hij er eindelijk in springen, en ging uiteraard gelijk kopje onder, ondanks de zwembandjes en alles.
Dat was gelijk even een klein beetje paniek en een beetje huilen, maar hij werd meteen heel lief vastgepakt door de zwemlerares die hem op weg hielp, en sindsdien vindt hij het helemaal geweldig!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij liep vanuit de kleedkamer gelijk naar het water toe en wilde er meteen in duiken!
Nee, eerst douchen en dan met de andere kindjes meelopen en daar aan de andere kant gaan zitten!
Ook daar kon hij maar moeilijk wachten.
Toen mocht hij er eindelijk in springen, en ging uiteraard gelijk kopje onder, ondanks de zwembandjes en alles.
Dat was gelijk even een klein beetje paniek en een beetje huilen, maar hij werd meteen heel lief vastgepakt door de zwemlerares die hem op weg hielp, en sindsdien vindt hij het helemaal geweldig!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee 100 % katoen volgens het was label.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee 100 % katoen volgens het was label.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee 100 % katoen volgens het was label.![]()
Heer Justin.quote:
het maakt altijd wel mooie topics en verhalen. gehele.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De drama maak je zelf en niemand probeert over jou heen te lopen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ali Smiley.quote:
Lady greys.quote:
Hmmmm“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En toen was er koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
En toen was er koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
Deze tekenaar is zo goed in karikaturen te tekenen dat er geen zwart balkje voor de ogen van de verdachte nodig is!![]()
![]()
Dan draai ik me nog even omDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:11 schreef greysbones het volgende:
En toen was er koffie
Douwe Egberts koffie, lekkere koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morning!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
K en Gquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douwe Egberts koffie, lekkere koffie![]()
Morning!![]()
Goedemorgen
DM’s gonzen zacht,
Pickwick thee, lekkere theequote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Douwe Egberts koffie, lekkere koffie![]()
Morning!![]()
Moguh Deisyy![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nu hier ookquote:
Nu weer niet
Nu weer wel
DM’s gonzen zacht,
Earl Grey, rooibos? Enlighten me!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Pickwick thee, lekkere thee![]()
Moguh DeisyyIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Daar wil ik wel een kopje koffie mee drinken, ook al isquote:![]()
hij ietwat ouder
DM’s gonzen zacht,
Ja wat is het nouquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu hier ook
Nu weer niet
Nu weer wel![]()
![]()
Hij droogt anders best leuk opquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een kopje koffie mee drinken, ook al is![]()
hij ietwat ouder
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Lekker met spek en witte bonen in tomatensausquote:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
En we hoeven nooit meer per ongeluk zijn hele achternaam te zeggen want Ali B.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze tekenaar is zo goed in karikaturen te tekenen dat er geen zwart balkje voor de ogen van de verdachte nodig is!![]()
Spekquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met spek en witte bonen in tomatensaus![]()
![]()
Die wordt elke dag een stukje minder mooiquote:![]()
DM’s gonzen zacht,
Ow hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat stond er ook![]()
Ik zag het nog op tijd![]()
![]()
![]()
Ninjaaaaaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat stond er ook![]()
Ik zag het nog op tijdDM’s gonzen zacht,
Dot wordt gruwelijk natquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Er trekken hier dikke grijze wolken langs
Die gaan op weg naar @:Dotteke
Er komt wat water aan dot![]()
![]()
Je wordt een dagje ouder hèquote:
DM’s gonzen zacht,
![]()
Ik had beter kunnen ontbijten voor ik ging douchen
Eeuwig 25quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal meer zo jong als greysie
DM’s gonzen zacht,
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar moeten ze het riool nog uitvinden.
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
koffie tijdFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, als Jacq jouw koffie niet lust, dan wil ik het wel. ☝quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 2 koppen gezet!Je mag er wel eentje hebben?
Abonneer voor meer.![]()
Ja, ik las het. Niet zo best daar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je woont in TIlburg? Daar hebben ze enorme rioolproblemen en dreigt de boel vol te lopen.Abonneer voor meer.![]()
Best een schijtzooi idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Niet zo best daar.![]()
![]()
Ik denk dat dit kilometer technisch dichter bij elkaar ligtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als Jacq jouw koffie niet lust, dan wil ik het wel. ☝DM’s gonzen zacht,
hi Jus hier een kusquote:
dank u kerelquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 2 koppen gezet!Je mag er wel eentje hebben?
Touchequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Not funnyquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:36 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Not funnyJeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jawel hoor, ook in Groningen. We hebben het nog niet zolang, da's waar. Maar er staat 5G in het schermpje.quote:
Abonneer voor meer.![]()
boos zijn is een emotieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Laat maar komen. Moet toch nog binnen blijven. Voorals nog schijnt de zon. Hebben al wel een stevige bui gehad vanmorgenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Er trekken hier dikke grijze wolken langs
Die gaan op weg naar @:Dotteke
Er komt wat water aan dotWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dotquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat maar komen. Moet toch nog binnen blijven. Voorals nog schijnt de zon. Hebben al wel een stevige bui gehad vanmorgen![]()
![]()
Knap je al wat op of?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat maar komen. Moet toch nog binnen blijven. Voorals nog schijnt de zon. Hebben al wel een stevige bui gehad vanmorgenDM’s gonzen zacht,
Zou het dan toch niet door het gas gekkomen zijn al die tijd maar door CrazyMindquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
Als CrazyMind boos wordt, schudt heel Groningen op z'n grondvesten.
Nou.....dat det het sowieso al!
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het dan toch niet door het gas gekkomen zijn al die tijd maar door CrazyMind![]()
![]()
Hey JKquote:
Het regende vannacht en vanochtend ook weer hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat maar komen. Moet toch nog binnen blijven. Voorals nog schijnt de zon. Hebben al wel een stevige bui gehad vanmorgenAbonneer voor meer.![]()
Ik ga de douche maar eens bolken.
@JustinK kom je me weer inzepen?I'm surrounded by morons!
Hongarije zwitserland om 15:00 uurFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het dan toch niet door het gas gekkomen zijn al die tijd maar door CrazyMind![]()
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Is goedquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ga de douche maar eens bolken.
@:justink kom je me weer inzepen?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: