Sahbi le besh?quote:
Die puntjes zijn op.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent de puntjes vergeten!
Juist wel gelezen. Alleen niet toen ik 'm kocht maar pas voor ik 'm in de was smeetquote:
Lamswol?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Juist wel gelezen. Alleen niet toen ik 'm kocht maar pas voor ik 'm in de was smeet
Die zit hier helemaal blij te doen omdat hij straks weer naar zwemles mag!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
tot alles goed met mini totieee
oh zwemles leuk voor Mini Tot zwaar voor oudersquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit hier helemaal blij te doen omdat hij straks weer naar zwemles mag!
Nee hoor, die zitten allemaal in de wachtkamer tot de koters weer opgehaald mogen worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh zwemles leuk voor Mini Tot zwaar voor ouders
ow dat is een andere oplossing als in hitte staan bij zwembadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hoor, die zitten allemaal in de wachtkamer tot de koters weer opgehaald mogen worden.
Je kunt op de tv zien hoe ze het doen. Een paar kijken er wel naar, maar de meesten niet meer.
Echt niet,als vader lekker met de moeders chillem.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh zwemles leuk voor Mini Tot zwaar voor ouders
Ja dat mag niet eens bij de zwembaden hier in de omgeving die zwemlessen geven.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow dat is een andere oplossing als in hitte staan bij zwembad
leuk dat hij het leuk vind.. dochter vond het vreselijk zoon vond het wel leukquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat mag niet eens bij de zwembaden hier in de omgeving die zwemlessen geven.
Alleen bij de allereerste les mag je de eerste 10 minuten aanwezig zijn.
Ik heb wel gelijk allemaal filmpjes gemaakt van hem!Hij was zo enthousiast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |