Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jacquelinehasselbaink op 15-06-2024 06:21:38 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
in 45 niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ga ik niet over hebbenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga ik niet over hebben
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
frankrijk wordt denk ik kampioenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zei ik gister ook al.Heb totaal geen verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
frankrijk wordt denk ik kampioen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zou goed kunnen, maar goed de bal is rond en kan nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zei ik gister ook al.Heb totaal geen verstand van voetbal.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Houden zoquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zei ik gister ook al.Heb totaal geen verstand van voetbal.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
heb wel punten bij poultje maar zat er naastFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen, genoten vd wedstrijd?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Morguh GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het woord voor “kind” in het Surinaams is….pikinnengre. Oftewel kleine neger.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik heb het amper gezien.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goedemorgen, genoten vd wedstrijd?
Jij wel?Abonneer voor meer.![]()
ja heb er van genoten ben al tig jaar voor Duitsland wat betreft Voetbalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het amper gezien.
Jij wel?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nederland denk ik wel in top 3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goedemorgen Heer GG.In noflik wykein tawinske.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Fresh, Dot, Jacq.
Eindelijk weekend.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja die schotten waren overdonderd.. duitsland heeft altijd een zelfverzekerd team... is hun brute krachtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:08 schreef gebrokenglas het volgende:
O, die 5-1, dat ene punt van de Schotten was een schot in eigen doel. Aiiii.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker doen waar je zin in hebt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Fresh, Dot, Jacq.
Eindelijk weekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die moest even door de vertaler halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Heer GG.In noflik wykein tawinske.![]()
Maar u hetzelfde uiteraard.
Ik winsk jo fan herte itseldeAbonneer voor meer.![]()
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gekke keerlquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:04 schreef KillemWieft het volgende:
Het woord voor “kind” in het Surinaams is….pikinnengre. Oftewel kleine neger.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Lekker van genieten dan maar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes.
Ik heb zin in een hete mok koffie. En die staat inmiddels op mijn bureau.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Even zien wat Nederland doet, met een 4-4-2 systeem, of juist overgaan op 4-3-3...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja die schotten waren overdonderd.. duitsland heeft altijd een zelfverzekerd team... is hun brute kracht
* gebrokenglas denkt interessant over te komen nu.Abonneer voor meer.![]()
ja maar kan goed uit pakkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even zien wat Nederland doet, met een 4-4-2 systeem, of juist overgaan op 4-3-3...
* gebrokenglas denkt interessant over te komen nu.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nederland nooit zo sterk tegen een underdogquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even zien wat Nederland doet, met een 4-4-2 systeem, of juist overgaan op 4-3-3...
* gebrokenglas denkt interessant over te komen nu.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zondag weten we meer.
Als je zin hebt om eens hard te rijden, kan dat zondag, want alle politieagenten zitten op het bureau, voetbal te kijken.
Abonneer voor meer.![]()
lol is vaderdag hequote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zondag weten we meer.
Als je zin hebt om eens hard te rijden kan dat zondag, want alle agenten zitten op het bureau, voetbal te kijken.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:![]()
![]()
![]()
we gaan bij schoonouders kijken
Maar even een bloemetje op het graf gaan brengen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jaren terug hadden wij hier voor altijd buiten een enorme tv en keken we alle wedstrijden met elkaar. dit jaar dus nietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even een bloemetje op het graf gaan brengen.
ja soms is heftigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Soul haar vader is 3 maand geleden overleden.Dat was totaal niet heftig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
okeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar vader is 3 maand geleden overleden.Dat was totaal niet heftig.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heeft zijn gezin in de steek gelaten toen ze nog heel jong was.Ik heb die man zelfs nog nooit gezien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh ja dat is nooit fijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft zijn gezin in de steek gelaten toen ze nog heel jong was.Ik heb die man zelfs nog nooit gezien.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vooral voor Soul,ze moest wel dingen afhandelen en zulks.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh ja dat is nooit fijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: