quote:
Gekke keerlquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:04 schreef KillemWieft het volgende:
Het woord voor “kind” in het Surinaams is….pikinnengre. Oftewel kleine neger.
Lekker van genieten dan maar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes.
Ik heb zin in een hete mok koffie. En die staat inmiddels op mijn bureau.
[ afbeelding ]
Even zien wat Nederland doet, met een 4-4-2 systeem, of juist overgaan op 4-3-3...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja die schotten waren overdonderd.. duitsland heeft altijd een zelfverzekerd team... is hun brute kracht
ja maar kan goed uit pakkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even zien wat Nederland doet, met een 4-4-2 systeem, of juist overgaan op 4-3-3...
* gebrokenglas denkt interessant over te komen nu.
nederland nooit zo sterk tegen een underdogquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even zien wat Nederland doet, met een 4-4-2 systeem, of juist overgaan op 4-3-3...
* gebrokenglas denkt interessant over te komen nu.
lol is vaderdag hequote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zondag weten we meer.
Als je zin hebt om eens hard te rijden kan dat zondag, want alle agenten zitten op het bureau, voetbal te kijken.
quote:
Maar even een bloemetje op het graf gaan brengen.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar even een bloemetje op het graf gaan brengen.
Soul haar vader is 3 maand geleden overleden.Dat was totaal niet heftig.quote:
niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul haar vader is 3 maand geleden overleden.Dat was totaal niet heftig.
Heeft zijn gezin in de steek gelaten toen ze nog heel jong was.Ik heb die man zelfs nog nooit gezien.quote:
oh ja dat is nooit fijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heeft zijn gezin in de steek gelaten toen ze nog heel jong was.Ik heb die man zelfs nog nooit gezien.
Vooral voor Soul,ze moest wel dingen afhandelen en zulks.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh ja dat is nooit fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |