oke om geen drama te maken, maar was er nog niet over uitgepraat eigenlijk. maar ok genoeg voor nu.quote:

Weet ik maar goed om nu uur te gaan discuserenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen heeft het beste met hem voor. Hij ziet het niet in.

Goedenacht Dot!quote:

Ik ben niet zo'n groepsmens , nooit geweest ,en ik ben allergisch voor schapengedrag en ik ben ook niet bang om mijn bek los te trekkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:21 schreef kree het volgende:
weet je beste mening is hier. om populair te zijn op fok,, ga met de mening mee en lul mee.
FUCK dat. laat ik dat gelijk zeggen en nu door.

Is ook weer waar. Maar hier is gevoelsmatig de dag alweer begonnenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Goedenacht Dot!
De ochtend begint pas over anderhalf uur.

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen heeft het beste met hem voor. Hij ziet het niet in.

hi alles oke?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groepsmens , nooit geweest ,en ik ben allergisch voor schapengedrag en ik ben ook niet bang om mijn bek los te trekken

nou ik ben niet anders eigenlijk, maar wil ff geen drama weer maken hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groepsmens , nooit geweest ,en ik ben allergisch voor schapengedrag en ik ben ook niet bang om mijn bek los te trekken

Ik ben sowieso weg want KillemWieft heeft een hekel aan mijquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weet ik maar goed om nu uur te gaan discuseren

Nice!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben sowieso weg want KillemWieft heeft een hekel aan mij

nou ja ik ben nog wakker ,of dat okay is weet ik niet.quote:

laat je je wegjagen ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben sowieso weg want KillemWieft heeft een hekel aan mij

ja ik had gister een bagger nachtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nou ja ik ben nog wakker ,of dat okay is weet ik niet.
Zon gaat zo alweer schijnen

Doe dat dan nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben niet anders eigenlijk, maar wil ff geen drama weer maken hier.

Jij denkt dat vandaag de zon gaat schijnen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nou ja ik ben nog wakker ,of dat okay is weet ik niet.
Zon gaat zo alweer schijnen

tja hahahaquote:
 .  je weet hoe verleidelijk het is he,   ik wil de drama niet,   maar ik laat echt niet over me heen lopen ook.
.  je weet hoe verleidelijk het is he,   ik wil de drama niet,   maar ik laat echt niet over me heen lopen ook.   

stop genoeg is genoegquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja hahaha. je weet hoe verleidelijk het is he, ik wil de drama niet, maar ik laat echt niet over me heen lopen ook.

Nee natuurlijk niet grapjas, maar ik kan ook denken :'ik ben nog wakker ,niet geslapen het wordt zo alweer licht' Help!!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij denkt dat vandaag de zon gaat schijnen?

Morguh Puzziequote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]

Ik fantaseer liever over andere dingenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet grapjas, maar ik kan ook denken :'ik ben nog wakker ,niet geslapen het wordt zo alweer licht' Help!!
Dan fantaseer ik er liever een zonnetje bij
 .
 .

Dat zal wel een hele voorstelling zijn danquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik fantaseer liever over andere dingen.

Heyquote:
 . Hoe is het met je vriend?
. Hoe is het met je vriend?

doe datquote:

Ach ach, we lopen allemaal over je heen.... tuurlijk.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja hahaha. je weet hoe verleidelijk het is he, ik wil de drama niet, maar ik laat echt niet over me heen lopen ook.

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zal wel een hele voorstelling zijn dan

hi alles oke?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach ach, we lopen allemaal over je heen.... tuurlijk.....
Nogmaals, discussiëren is niet over iemand heenlopen. Maar jij denkt als iemand een andere mening post dat het gelijk drama is.

Mooiquote:

O ik dacht meer aan je vriend die longkanker had?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met sp3c gaat het in de regel goed.

Ik ook. Is mooi gedaanquote:

De drama maak je zelf en niemand probeert over jou heen te lopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]

ik wel ( grapje)quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De drama maak je zelf en niemand probeert over jou heen te lopen.

ja toch ligt er maar net al hoe die binnen komtquote:
 beter als die nare discussie zonder end
  beter als die nare discussie zonder end

Daar had ik gisteravond nog mee gesproken over sp3cquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht meer aan je vriend die longkanker had?

amai dat is heftigquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar had ik gisteravond nog mee gesproken over sp3c
Maar gaat niet goed met hem helaas.

He vervelend. Trek je het allemaal wel een beetje?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]

DTS vakantie.quote:

In Oostenrijkquote:

jammerquote:

hmmmm op paar na, was dat zo ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De drama maak je zelf en niemand probeert over jou heen te lopen.

komt vast goed sgatjequote:

o leuk dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:45 schreef mascara-klodder het volgende:
sp3c en hem hebben wel facetime gedaan.

Goedemorgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Fresh!
Mario en jij hebben heel vaak vakantie.

je start gewoon opnieuw?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:46 schreef kree het volgende:
maar ok ik kan slecht tegen mensen kritiek leveren die zelf niks vertellen. en of het nu is tegen mij of ander maakt niet uit.

nou was toch beetje verdrietig. eerlijk waar. ik trek me dit aan wel he.quote:

Hoe is het met je tuin hebben ze die al,onkruidvrij gemaakt?quote:

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou was toch beetje verdrietig. eerlijk waar. ik trek me dit aan wel he.
 zo en door
  zo en door

in planning, kon natuurlijk niet gelijk, maandje wachten. maar is geregeld.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je tuin hebben ze die al,onkruidvrij gemaakt?

tja ik meen dat echt hoor. moet soms moeite doen om te negeren maar wat er gezegd word allemmaal. soms is het gewoon niet leuk.quote:

O mooi. Heb je al een idee wat je er verder mee gaat doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
in planning, kon natuurlijk niet gelijk, maandje wachten. maar is geregeld.

dus doorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:49 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik meen dat echt hoor. moet soms moeite doen om te negeren maar wat er gezegd word allemmaal. soms is het gewoon niet leuk.
Maar ok vergeten en vergeven ben ik ook van./.

Ik hou wel een discussie hoor, soms met een gestrekt been erin als dat nodig isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja toch ligt er maar net al hoe die binnen komtbeter als die nare discussie zonder end

Eens gezonde discussie is prima..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou wel een discussie hoor, soms met een gestrekt been erin als dat nodig is
En soms moeten mensen beseffen /leren dat alleen maar klagen heel snel om kan gaan in drama om niets

Wow!!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
 Daar schrik ik ff van
   Daar schrik ik ff van

baby wil niet goed indalen en goed gaan liggen advies bij het breken van vruchtwater plat gaan liggen wachten op ambu. ik zei nou ga maar niet meer naar de winkel
  baby wil niet goed indalen en goed gaan liggen advies bij het breken van vruchtwater plat gaan liggen wachten op ambu. ik zei nou ga maar niet meer naar de winkel

moe hele nacht op?quote:

Ali smiley.quote:

ali?quote:

Nee, helemaal niet moe eigenlijk.quote:
 Wel de hele nacht op.
  Wel de hele nacht op.  

oke ja dat is knap ik kan dat nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet moe eigenlijk.Wel de hele nacht op.

ach ja weinig aandacht geef ik aan ali bquote:

Die is ook moe.quote:

Same samequote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet moe eigenlijk.Wel de hele nacht op.

Zijn advocaat had de strafeis hoger verwacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan straks goed uitrusten in z’n cel.

Hoe bedoel je Jacq?quote:

Volgend jaar de grote Marco B show.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn advocaat had de strafeis hoger verwacht.

wil mij niet op glad ijs wagenquote:

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wil mij niet op glad ijs wagen
Zegt wel genoeg toch?quote:

Ronnie Flex “hoofd geven”.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wil mij niet op glad ijs wagen

nee ali mag van mij langere straf krijgen.quote:

Over welke meiden heb je het dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ali mag van mij langere straf krijgen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |