Zat je op mij te wachten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:55 schreef kree het volgende:
tis natuurlijk dat er soms geniale ideetjes hier komen in de nacht om over te praten?
Ik zat daar op te wachten eigenlijk?
Ging het weer over mijquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:32 schreef Sally het volgende:
En ik had: Niet de leukste onderwerpen... als TT.
laat gaan alle mekkerde zijn slapen nu.quote:
Je komt te weinig in DTS zo te lezenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
nee, jij maakt het grootste drama.
en ons dan ook nog zuigers noemen ook nog.
laat gaan @Sally is wel lief ook, ze bedoelt t niet verkeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Je komt te weinig in DTS zo te lezen
nope en boeit me ook niet ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:05 schreef devzero het volgende:
even terug gelezen, niet in het vorige topic. Oh @:kree leer je het nooit.
Ik bedoelde meer van "heb je de act genaamd kree nog niet door"quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:01 schreef kree het volgende:
[..]
laat gaan @:Sally is wel lief ook, ze bedoelt t niet verkeerd.
Hoewel ik het wel met je eens ben, maar ok.
BOY's onderwerp nu?
Je bent zelluf.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:59 schreef kree het volgende:
l
[..]
laat gaan alle mekkerde zijn slapen nu.
nu weer ff slap ouwehoeren.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:05 schreef kree het volgende:
ik zat te denken he, wil eigenlijk piloot licence dus halen?
nouja jullie denken altijd dat het een act is van me....?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van "heb je de act genaamd kree nog niet door"
Ik zal maar niet zeggen wat ik echt denkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
nouja jullie denken altijd dat het een act is van me....?
Maar is helemaal niet zo?
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten he, maar die zijn ook niet de meeste die drama maken, die zelf teveel niet over zelf zeggen wel.quote:
wij houden van jou maar je ziet het niet in lieverd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
Lekker laten lullen joh. Maakt jou het nou uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten he, maar die zijn ook niet de meeste die drama maken, die zelf teveel niet over zelf zeggen wel.
nouja ik zie de liefde opzich wel en om geven, dat geef ik eerlijk toe.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wij houden van jou maar je ziet het niet in lieverd.
Je kunt het ook negeren, hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:12 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik zie de liefde opzich wel en om geven, dat geef ik eerlijk toe.
Maar zie ook het altijd graag vragen en uitlokken, en dat is echt waar want heerlijk dat dan weer en drama. en fix ik wel weer want ik doe niks verkeerd, maar moet eerlijk zeggen. het gaat me beetje vermoeien.
quote:
hi goedemorgenquote:
tuurlijk, maar voor de rest is fok geen reet aan ook. en rest internet..... hier heb ik lig nog soms leuke discussie of praatje.quote:
Nee dat heb ik nog nooit gedacht bij jou.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
Jij vermoeit me nog meer met je schuld in andermans schoenen schuiven. Je start een discussie, krijgt reacties, gewoon een discussie die loopt en ineens is er drama volgens jou en iedereen is tegen jou.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:12 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik zie de liefde opzich wel en om geven, dat geef ik eerlijk toe.
Maar zie ook het altijd graag vragen en uitlokken, en dat is echt waar want heerlijk dat dan weer en drama. en fix ik wel weer want ik doe niks verkeerd, maar moet eerlijk zeggen. het gaat me beetje vermoeien.
ik heb helemaal geen zin in dat iemand mij zo noemt?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij vermoeit me nog meer met je schuld in andermans schoenen schuiven. Je start een discussie, krijgt reacties, gewoon een discussie die loopt en ineens is er drama volgens jou en iedereen is tegen jou.
Realiseer je gewoon eens dat je best kan discussiëren en het oneens kan zijn en dat het niet altijd drama is, zoals jij het noemt en je meteen een slachtoffer maakt hier.....
Maar ben wel een beetje klaar met je slachtoffergezeik nu....................
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gezellig weer zeg de kree show
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen zin in dat iemand mij zo noemt?
Doe niet zo dramatisch? ik zeg gewoon dingen en mag je het eens zijn mee of niet.
Doe niet zo gelijk alsof ik jullie in een slachtoffer rol doe?
Dat is namelijk niet zo.
Niet omdraaien dit verhaal.
zo en door?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:20 schreef kree het volgende:
maar begrijp. ja ikke doe jullie allemaal in een hoekje en aanval en mij in slachtoffer rol.?
WTF helemaal niet. ik zeg gewoon wat ik denk hoor ben zonder me aan te trekken van rest of meningen.
En ja vallen jullie me aan??? ja best wel?
Val ik jullie aan? niet echt.
Ja want haat jullie niet of zo? allemaal niet, maar moet ff maar duidelijk maken dat ik principes heb die niet afhangen van media fok ai of twitter en et.quote:
oke jongen aai over je bolquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja want haat jullie niet ouzo? allemaal niet, maar moet ff maar duidelijk maken dat ik principes heb die niet afhangen van media fok ai of twitter en et.
Dus ok?
Hey Kreequote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja want haat jullie niet of zo? allemaal niet, maar moet ff maar duidelijk maken dat ik principes heb die niet afhangen van media fok ai of twitter en et.
Dus ok?
Waarom zou je überhaupt populair willen zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:21 schreef kree het volgende:
weet je beste mening is hier. om populair te zijn op fok,, ga met de mening mee en lul mee.
FUCK dat. laat ik dat gelijk zeggen en nu door.
dat zou lief zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke jongen aai over je bol
genoeg oke?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:25 schreef kree het volgende:
[..]
dat zou lief zijn?
want ok kan het wel vertellen maar echt leuk vind ik dit toch niet he?
Morguh Killemquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt populair willen zijn?
Iedereen heeft het beste met hem voor. Hij ziet het niet in.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke jongen aai over je bol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |