Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
LIEF DOEN?!?!
Wie doet er nu niet lief.
*zucht*Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En ik had: Niet de leukste onderwerpen... als TT.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
[quote]Op zaterdag 15 juni 2024 02:32 schreef Sally het volgende:
LIEF DOEN?!?!
en val echt toch niemand aan?Do what you love, love what you do!![]()
geen zin meer in eigenlijk om het uit te typen nog, hoop maar dat sommige denken dat ik het allemaal echt wel goed bedoel, voor de rest, ja maak lekker drama.
Oh ja, ik zou gaan slapen, een ruim uur geleden al.
Is het geen kloon, is het wel een belangrijk onderwerp om nog even op door te gaan![]()
Maar ik beloof je kree, ik zal het topic vanaf hier open laten staan en verder lezen waar jij gebleven was.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee, jij maakt het grootste drama.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:34 schreef kree het volgende:
geen zin meer in eigenlijk om het uit te typen nog, hoop maar dat sommige denken dat ik het allemaal echt wel goed bedoel, voor de rest, ja maak lekker drama.
en ons dan ook nog zuigers noemen ook nog.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
of het is gewoon een onderwerp waar blijkbaar niemand mee om kan gaan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
nee, jij maakt het grootste drama.
en ons dan ook nog zuigers noemen ook nog.Do what you love, love what you do!![]()
Whut?!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
of het is gewoon een onderwerp waar blijkbaar niemand mee om kan gaan?
"de grote lobby van de fabrikanten, om zonnebrandmiddelen te slijten. De grootste onzin... 'als je het mij vraagt' "
Zo ongeveer waren je letterlijke woorden. Vorige topic. Kan het voor je opzoeken hoor.
Edit: oh ja, ook iets met 'onzinnig om te gebruiken'. Of zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
tis wel grappig en bevestigd dit alles trouwens, je kunt beter mee gaan in de massa en heb je geen gezeur en likes en hahaha owh we zijn het allemaal zo met elkaar eens.
Dat is het stomme van dit topic, want zo doet meerderheid. hahaha lol eens etc en zodra iemand afwijkt allemaal erop. haha allemaal eens.
Dikke lul. zal het nu voor eens en voor altijd zeggen, ik doe daar niet aan mee, en ok als jullie me erdoor haten, dan doe je dat maar/. Maar weet net zo goed en weten andere dat ik een klein hartje heb.
Dus doe niet, wees is beetje open en je FOK fiucking status boeit mij geen reet.Do what you love, love what you do!![]()
tis dat er geen ander soortgelijk forum is als dit, anders was ik echt al meerdere keren weg geweest. LOLDo what you love, love what you do!![]()
All we ever hear from you is blah, blah, blah
So, all we ever do is go ya, ya, ya
And we don't even care about what they say
'Cause it's ya-ya, ya-ya
Blah-blah, blah-blahUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja liedje dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
All we ever hear from you is blah, blah, blah
So, all we ever do is go ya, ya, ya
And we don't even care about what they say
'Cause it's ya-ya, ya-ya
Blah-blah, blah-blahDo what you love, love what you do!![]()
nou er is maar eentje die ik weet dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:45 schreef hemarookworst het volgende:
Shotje voor elke Enzo, nu ben ik halfdoodDo what you love, love what you do!![]()
Dikke lul, jouw fucking status boeit mij geen reet en ik haat jou helemaal niet, ook ik heb een klein hartje. Hopelijk zie je ooit in dat een discussie over een onderwerp en het met elkaar oneens zijn gewoon mag op Fok en in Nederland en dan nog kun je gewoon respect hebben voor elkaar i.p.v. iemand beschuldigen van zuigen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:41 schreef kree het volgende:
tis wel grappig en bevestigd dit alles trouwens, je kunt beter mee gaan in de massa en heb je geen gezeur en likes en hahaha owh we zijn het allemaal zo met elkaar eens.
Dat is het stomme van dit topic, want zo doet meerderheid. hahaha lol eens etc en zodra iemand afwijkt allemaal erop. haha allemaal eens.
Dikke lul. zal het nu voor eens en voor altijd zeggen, ik doe daar niet aan mee, en ok als jullie me erdoor haten, dan doe je dat maar/. Maar weet net zo goed en weten andere dat ik een klein hartje heb.
Dus doe niet, wees is beetje open en je FOK fiucking status boeit mij geen reet.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:53 schreef kree het volgende:
moet zeggen als het zonnetje wel doorkomt dan is ie wel verraderlijk.
maaarja 99% neemt de huidkanker lobby wel aan, LOLquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:55 schreef kree het volgende:
lol hier ook en echt heb dit in 20 jaar niet gezien, dispensers met zonnebrand ineens, want zo gevaarlijk die zon?
Dam'n zie alleen regen een wolken en die shit is ook nog maar de vraag wat erin zit, mooie voor keuringsdienst van waarde.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
dat er ineens heel overdreven promo gemaakt wordt van hoe gevaarlijk de zon is Enzo en je krijgt er kanker van hoor tenzij?????? (je middel xxx smeert van lobby dit en dat)quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:57 schreef kree het volgende:
je krijgt kanker van vlees ook? of teveel frisdrank, ook niet goed, teveel zuivel, neeeeeej gluten.
flikker toch toch op zich, als je die allemaal niet doet, slik vooral wel pillen om aan te vullenquote:quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
denk je dat het er beter op wordt dan? met alles wat staat je gaat verbieden of je erop gaat belasten?
Ik denk het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik maak me er niet zoveel zorgen over? welke zon trouwens?
de lobby doet alsof we hier in een sahara wonen (en ben er geweest en weet ja dan verbrand je)
Hier keertje 1x per jaar goh. beetje rood meer is het niet.
Drama over niks. er zijn belangrijkere dingen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:05 schreef kree het volgende:
ik denk jeugd van tegewoordig en ben zo blij dat ik niet kind ben in deze tijd.
laat maar binnen zitten hoor achter iPad, ipv buiten hutten bouwen spelen en noem het op.
Want OEH straks verbrand ie nog........ WTFquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:06 schreef kree het volgende:
AI vermaakt je wel Enzo........ focking hell.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:07 schreef kree het volgende:
naja hou erover op, want draaf door en krijg ik zo weer gezeik erover, maar weet dat is wel mijn mening. en btw ik leef nog na het gegeten te hebben wat mijn dood zou zijn haastquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg niet dat anderen dat niet moeten doen (insmeren). doe wat je wil, ik zeg alleen het zal niet zo'n vaart lopen wss.<<< het beste advies dat je gegeven hebt - over de zonnebrand dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:10 schreef kree het volgende:
ik vind het allemaal beetje te overdreven gedoe, maar is echt mijn mening he? Het is geen advies om daar in tegen te gaan?
Zal mij een zorg zijn, smeer je in etc/quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar na alle onderzoek is zowat alles slecht voor je? en is er betere keuze, ik weet dat wel.
Dat is mijn punt niet, maar vind dat mensen dat zelf moeten mogen kiezen wat ze wel en niet willen.
En niet opgelegd door belastingen of andere bs maatregelen. en dat is echt gewoon principieel punt.
van mezelf hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:15 schreef kree het volgende:
naja wat maakt mij het ook uit, bemoei me steeds minder met politiek Enzo, omdat ik er geen vertrouwen in heb sowieso.
Ik zie het wel en zolang ik ok kan leven etc en het naar mijn zin hebt. prima voor mij. laat de rest zich er maar druk om maken.
Zeg het ff omdat ik dit kwijt wil, maar mij boeit t me dus geen reet meer. Zie wel hoe het loopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn vader had leverkanker.........
en alvleesklierkanker, niks te maken met roken dat btw.
neef overleden aan bloedkanker voor 20?
Zijn opa ervoor hartproblemen. en zit in de familie.
Mijn oma werd 97
Er is gewoon geen pijl op te trekken jongens en meiden, soms ga je eerder dood, en ook mensen die goed leefde?
maatje van mij 20. Lymfeklier kanker. die overleefde het na een hele zware tijd....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:20 schreef kree het volgende:
er is niks duidelijk over alle ons. en laat dat duidelijk zijn, je kunt morgen dood zijn door een ongeluk.
Of een ellendige weg hebben? met ziekte?
Tja, er zorgen over maken, dat heeft vooral geen zin iig.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:21 schreef kree het volgende:
nou zie het maar als niks he? maar zo zie ik het wel onderhand.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:30 schreef kree het volgende:
ik snap niet, dat jullie mijn punt niet snappen gewoon?
Ik bespreek dit ook wel eens met collega's Enzo en grofweg hoor, maar over het algemeen en die zijn beetje van mijn generatie, die snappen me dan wel.
Hier krijg ik steeds tegendrift van een hoop toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
Nog 1 ding en dan wil ik het proberen achter me te laten, @:kree
Ik vind (dus mening), en dat vind ik uitermate jammer, dat je spot met de medische wetenschap (nota bene mijn eigen opleiding en vakgebied geweest). En dat je zo ongeveer tart met levens.
Dat jij je eigen leven niet veel waard vindt, iig niet genoeg blijkbaar om zonnebrand iets nuttigs te vinden, mag jij vinden.
Maar wat iemand al zei; leg het een ander niet op.
En nog belangrijker wellicht, of op zn minst prettiger: zeg het 1 keer.
En blijf er alsjeblieft niet mee doorgaan...
Maar ja, my 3* cents.
*opzettelijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 01:57 schreef kree het volgende:
[..]
je neemt het te zwaar hoor? ik neem medici echt wel serieus. die zij het hele probleem niet?
Enne ok ik zeg ook niet dat ik hier de waarheid heb, maar weet gewoon dat ik bv dus die chinees best gewoon kon eten. en hele drama hier van ja dan kan dit en dat etc...... waar is dat op gebaseerd denk je de meeste mening>?
Van wat ze je vertellen Enzo. tuurlijk ze vertellen het natuurlijk zo goed voor zich zelf dus trek er week af Enzo dan zitten we als commissie altijd veilig.... hun geen verantwoording. dat wil niet zeggen dat het gelijk slecht is.
Ok voor jou persoonlijk ff nog dan, want ik bedoel dit echt dus niet kwaad of tegen iets ouzo en respecteer alle mening, maar mag ook die van mij toch?
Wat is de waarheid? denk die ligt in het midden wss?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
doe ik ook denk ik toch wel?
Ik heb er wel een mening over? en of die klopt of niet, tja dat is maar de vraag.
Maarre je kunt mij niet betichten dat ik hier mensen disrespectvol behandel over hun mening, (overgestemde wel waar, maargoed)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
? ik geloof niet dat ik iemand heb beschuldigd hoor?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Dikke lul, jouw fucking status boeit mij geen reet en ik haat jou helemaal niet, ook ik heb een klein hartje. Hopelijk zie je ooit in dat een discussie over een onderwerp en het met elkaar oneens zijn gewoon mag op Fok en in Nederland en dan nog kun je gewoon respect hebben voor elkaar i.p.v. iemand beschuldigen van zuigen.
tis soms beetje vervelend want krijg ik 10 berichten en quotes en sommige ok sommige niet. tja. ik zie er het leuke wel in en humor, en meeste trouwens. maar soms zijn er aantal die me kwetsen en daar heb ik problemen mee?
\
\Snap niet dat jou het je aangrijpt? tis niks naar jou?Do what you love, love what you do!![]()
het maakt me niet uit alle, boeie, haat me of niet, ik denk niet dat ik iemand aanval hier.
en soms heb ik mening, deal er maar mee, want gaat niet veranderen, of krijg ik daar ban voor
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:02 schreef kree het volgende:
ik laat me soms teveel mee gaan in jullie zuigers voor drama. dat is wel mijn valkuil joh.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:02 schreef Sally het volgende:
Ik doelde op je opmerkingen over lobby voor de zonnebrandmiddelen.
Wat betreft de THT zal het me een reet roesten, want daar let ik zelf ook zelden op, behalve bij vis en kip.
En je mag ook je telefoon wel opnieuw "en zo" leren (het is mét spatie, mss snaptie het dan beter).
Net als "of zo". Ook mét spatie. Werkt ook vast beter.
Dan hoeven we niet steeds te denken aan Enzo Knol, of de prachtige Griekse eilanden![]()
![]()
Al zou je de foon óók best 'enzo' & 'ofzo' kunnen aanleren. Dat versta ik ook welquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey.
Een zuiger wens ik mij NIET te laten noemen.
Zou onderhand dat over jou kunnen denken.
Djeez man, doe normaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
tja min of meer, ik zie er geen drama in hoor, haargoed altijd als ik kritisch ga worden hier dan krijg ik toch drama. hahahaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik noem geen namen he?????? tis maar wie zich aangesproken voelt. enne ok voor jou dan, je bent er niet eentje van hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
ik hou wel van kritiek, maar dan met onderbouwing en kennis van zaken, niet onderbuik===========================quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan nog.
Ik neem het óók op voor de anderen.
Zij praten geen poep, maar spreken jou wel tegen.
Helemaal over de Lobby voor Zonnebrand.
Maar moeten dat BLIJVEN DOEN, omdat JIJ er niet over ophoudt.
Zo. Effe de posts gequote die je had gezegd (incl wat andere relevante er tussen door - sorry als diegenen niet gequote hadden willen worden)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
hmmmm hou niet zo van iedereen die dan Elle lange terug gaan zoeken en in eens 1 keer neer zetten eigenlijk @Sally
Wat is er het nut eigenlijk van om dat neer te zetten?
Of moet ik ook historie gaan zoeken van iedereen hier?Do what you love, love what you do!![]()
Nice.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:41 schreef kree het volgende:
Dus doe niet, wees is beetje open en je FOK fiucking status boeit mij geen reet.
Mij boeit jouw status niet, maar wel wat je zegt.
En je blijft maar (door)drammen, vat ons tegengas verkeerd op, beschuldigt ons van zuigen.
Hm. Nee, dat vind ik persoonlijk "niet lief doen".
En hou er over op - je zei het ZELF: post #204 uit het vorige topic.
Ik ga maar slapen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je blijft maar doorgaan . Je hoeft hier niet te posten als je alleen maar komt klagen over van alles en niets. Prima dat je een mening hebt maar je bent zelf ook wel een dramaqueen nuquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit:quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:55 schreef kree het volgende:
hmmmm hou niet zo van iedereen die dan Elle lange terug gaan zoeken en in eens 1 keer neer zetten eigenlijk @:Sally
Wat is er het nut eigenlijk van om dat neer te zetten?
Of moet ik ook historie gaan zoeken van iedereen hier?Laten zien dat je niet heel erg lief deed.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:32 schreef Sally het volgende:
LIEF DOEN?!?!
*zucht*
Maar ik ga nu echt slapen, morgen vroeg op.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Laten zien dat je niet heel erg lief deed.
Maar ik ga nu echt slapen, morgen vroeg op.![]()
![]()
En scheld niet zo. met je FOK fucking... (met typefout ook nogquote:)
zucht lees DM. en morgen als ik zin heb trouwens nog om nog te reageren dan mss verder. voor nu ben i9k er totaal klaar mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
En scheld niet zo. met je FOK fucking... (met typefout ook nog)
ga bolken of zo. .Do what you love, love what you do!![]()
hmmm leef nog wel hoor, maar geen zin meer in om over voorgaande te pratenquote:
tis natuurlijk dat er soms geniale ideetjes hier komen in de nacht om over te praten?
Ik zat daar op te wachten eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Zat je op mij te wachten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:55 schreef kree het volgende:
tis natuurlijk dat er soms geniale ideetjes hier komen in de nacht om over te praten?
Ik zat daar op te wachten eigenlijk?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ging het weer over mijquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:32 schreef Sally het volgende:
En ik had: Niet de leukste onderwerpen... als TT.![]()
![]()
llaat gaan alle mekkerde zijn slapen nu.quote:
nu weer ff slap ouwehoeren.Do what you love, love what you do!![]()
Je komt te weinig in DTS zo te lezenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:36 schreef Sally het volgende:
[..]
nee, jij maakt het grootste drama.
en ons dan ook nog zuigers noemen ook nog.![]()
laat gaan @Sally is wel lief ook, ze bedoelt t niet verkeerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Je komt te weinig in DTS zo te lezen
Hoewel ik het wel met je eens ben, maar ok.
BOY's onderwerp nu?Do what you love, love what you do!![]()
nope en boeit me ook niet ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:05 schreef devzero het volgende:
even terug gelezen, niet in het vorige topic. Oh @:kree leer je het nooit.
Ik bedoelde meer van "heb je de act genaamd kree nog niet door"quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:01 schreef kree het volgende:
[..]
laat gaan @:Sally is wel lief ook, ze bedoelt t niet verkeerd.
Hoewel ik het wel met je eens ben, maar ok.
BOY's onderwerp nu?![]()
Je bent zelluf.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:59 schreef kree het volgende:
l
[..]
laat gaan alle mekkerde zijn slapen nu.
nu weer ff slap ouwehoeren.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:05 schreef kree het volgende:
ik zat te denken he, wil eigenlijk piloot licence dus halen?![]()
![]()
Ik geloof er niets van
![]()
nouja jullie denken altijd dat het een act is van me....?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer van "heb je de act genaamd kree nog niet door"
Maar is helemaal niet zo?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zal maar niet zeggen wat ik echt denkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
nouja jullie denken altijd dat het een act is van me....?
Maar is helemaal niet zo?![]()
![]()
ik geloof echt en meen ik uit mijn hart, dat ik hier mss nog wel de meest eerlijke was met alles Enzo.
en wordt ik gelijk gesteld door mensen die het beter weten en niet eens durven te vertellen wat van hun zelf....
Dat is de waarheid. en onthou die maar goed.Do what you love, love what you do!![]()
Ik niet hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
Maar is helemaal niet zo?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
uitzonderingen daar gelaten he, maar die zijn ook niet de meeste die drama maken, die zelf teveel niet over zelf zeggen wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
GoedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
wij houden van jou maar je ziet het niet in lieverd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
Maar is helemaal niet zo?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2024 04:11:36 ]![]()
Lekker laten lullen joh. Maakt jou het nou uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten he, maar die zijn ook niet de meeste die drama maken, die zelf teveel niet over zelf zeggen wel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nouja ik zie de liefde opzich wel en om geven, dat geef ik eerlijk toe.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wij houden van jou maar je ziet het niet in lieverd.
Maar zie ook het altijd graag vragen en uitlokken, en dat is echt waar want heerlijk dat dan weer en drama. en fix ik wel weer want ik doe niks verkeerd, maar moet eerlijk zeggen. het gaat me beetje vermoeien.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb ook geen uiteindigede verhalen he....? nog veel.
maar ook dan is het weer kreeVc-show. Jha.Do what you love, love what you do!![]()
Je kunt het ook negeren, hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:12 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik zie de liefde opzich wel en om geven, dat geef ik eerlijk toe.
Maar zie ook het altijd graag vragen en uitlokken, en dat is echt waar want heerlijk dat dan weer en drama. en fix ik wel weer want ik doe niks verkeerd, maar moet eerlijk zeggen. het gaat me beetje vermoeien.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kree kan je stoppenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:hi goedemorgenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
tuurlijk, maar voor de rest is fok geen reet aan ook. en rest internet..... hier heb ik lig nog soms leuke discussie of praatje.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee dat heb ik nog nooit gedacht bij jou.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:07 schreef kree het volgende:
[..]
Maar is helemaal niet zo?
Jij bent kreeMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jij vermoeit me nog meer met je schuld in andermans schoenen schuiven. Je start een discussie, krijgt reacties, gewoon een discussie die loopt en ineens is er drama volgens jou en iedereen is tegen jou.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:12 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik zie de liefde opzich wel en om geven, dat geef ik eerlijk toe.
Maar zie ook het altijd graag vragen en uitlokken, en dat is echt waar want heerlijk dat dan weer en drama. en fix ik wel weer want ik doe niks verkeerd, maar moet eerlijk zeggen. het gaat me beetje vermoeien.
Realiseer je gewoon eens dat je best kan discussiëren en het oneens kan zijn en dat het niet altijd drama is, zoals jij het noemt en je meteen een slachtoffer maakt hier.....
Maar ben wel een beetje klaar met je slachtoffergezeik nu....................![]()
Gezellig weer zeg de kree showFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik heb helemaal geen zin in dat iemand mij zo noemt?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij vermoeit me nog meer met je schuld in andermans schoenen schuiven. Je start een discussie, krijgt reacties, gewoon een discussie die loopt en ineens is er drama volgens jou en iedereen is tegen jou.
Realiseer je gewoon eens dat je best kan discussiëren en het oneens kan zijn en dat het niet altijd drama is, zoals jij het noemt en je meteen een slachtoffer maakt hier.....
Maar ben wel een beetje klaar met je slachtoffergezeik nu....................
Doe niet zo dramatisch? ik zeg gewoon dingen en mag je het eens zijn mee of niet.
Doe niet zo gelijk alsof ik jullie in een slachtoffer rol doe?
Dat is namelijk niet zo.
Niet omdraaien dit verhaal.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gezellig weer zeg de kree show
nou in ieder geval was voetbal gister wel leuk
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen zin in dat iemand mij zo noemt?
Doe niet zo dramatisch? ik zeg gewoon dingen en mag je het eens zijn mee of niet.
Doe niet zo gelijk alsof ik jullie in een slachtoffer rol doe?
Dat is namelijk niet zo.
Niet omdraaien dit verhaal.
maar begrijp. ja ikke doe jullie allemaal in een hoekje en aanval en mij in slachtoffer rol.?
WTF helemaal niet. ik zeg gewoon wat ik denk hoor ben zonder me aan te trekken van rest of meningen.
En ja vallen jullie me aan??? ja best wel?
Val ik jullie aan? niet echt.Do what you love, love what you do!![]()
weet je beste mening is hier. om populair te zijn op fok,, ga met de mening mee en lul mee.
FUCK dat. laat ik dat gelijk zeggen en nu door.Do what you love, love what you do!![]()
zo en door?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:20 schreef kree het volgende:
maar begrijp. ja ikke doe jullie allemaal in een hoekje en aanval en mij in slachtoffer rol.?
WTF helemaal niet. ik zeg gewoon wat ik denk hoor ben zonder me aan te trekken van rest of meningen.
En ja vallen jullie me aan??? ja best wel?
Val ik jullie aan? niet echt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja want haat jullie niet of zo? allemaal niet, maar moet ff maar duidelijk maken dat ik principes heb die niet afhangen van media fok ai of twitter en et.quote:
Dus ok?Do what you love, love what you do!![]()
oke jongen aai over je bolquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja want haat jullie niet ouzo? allemaal niet, maar moet ff maar duidelijk maken dat ik principes heb die niet afhangen van media fok ai of twitter en et.
Dus ok?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey Kreequote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja want haat jullie niet of zo? allemaal niet, maar moet ff maar duidelijk maken dat ik principes heb die niet afhangen van media fok ai of twitter en et.
Dus ok?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waarom zou je überhaupt populair willen zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:21 schreef kree het volgende:
weet je beste mening is hier. om populair te zijn op fok,, ga met de mening mee en lul mee.
FUCK dat. laat ik dat gelijk zeggen en nu door.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat zou lief zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke jongen aai over je bol
want ok kan het wel vertellen maar echt leuk vind ik dit toch niet he?Do what you love, love what you do!![]()
genoeg oke?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:25 schreef kree het volgende:
[..]
dat zou lief zijn?
want ok kan het wel vertellen maar echt leuk vind ik dit toch niet he?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Morguh Killemquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt populair willen zijn?
![]()
![]()
![]()
Iedereen heeft het beste met hem voor. Hij ziet het niet in.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke jongen aai over je bol![]()
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
oke om geen drama te maken, maar was er nog niet over uitgepraat eigenlijk. maar ok genoeg voor nu.quote:
Doe wel mee even beetje als leuk is.Do what you love, love what you do!![]()
Weet ik maar goed om nu uur te gaan discuserenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen heeft het beste met hem voor. Hij ziet het niet in.
Goedenacht Dot!quote:
De ochtend begint pas over anderhalf uur.
Ik ben niet zo'n groepsmens , nooit geweest ,en ik ben allergisch voor schapengedrag en ik ben ook niet bang om mijn bek los te trekkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:21 schreef kree het volgende:
FUCK dat. laat ik dat gelijk zeggen en nu door.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is ook weer waar. Maar hier is gevoelsmatig de dag alweer begonnenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Goedenacht Dot!
De ochtend begint pas over anderhalf uur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Iedereen heeft het beste met hem voor. Hij ziet het niet in.![]()
Ik niet.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hi alles oke?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groepsmens , nooit geweest ,en ik ben allergisch voor schapengedrag en ik ben ook niet bang om mijn bek los te trekkenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nou ik ben niet anders eigenlijk, maar wil ff geen drama weer maken hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groepsmens , nooit geweest ,en ik ben allergisch voor schapengedrag en ik ben ook niet bang om mijn bek los te trekkenDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben sowieso weg want KillemWieft heeft een hekel aan mijquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Weet ik maar goed om nu uur te gaan discuseren![]()
![]()
Nice!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben sowieso weg want KillemWieft heeft een hekel aan mij
nou ja ik ben nog wakker ,of dat okay is weet ik niet.quote:
Zon gaat zo alweer schijnen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
laat je je wegjagen ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben sowieso weg want KillemWieft heeft een hekel aan mijDo what you love, love what you do!![]()
ja ik had gister een bagger nachtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nou ja ik ben nog wakker ,of dat okay is weet ik niet.
Zon gaat zo alweer schijnenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Doe dat dan nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ben niet anders eigenlijk, maar wil ff geen drama weer maken hier.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Jij denkt dat vandaag de zon gaat schijnen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
nou ja ik ben nog wakker ,of dat okay is weet ik niet.
Zon gaat zo alweer schijnen
tja hahahaquote:. je weet hoe verleidelijk het is he, ik wil de drama niet, maar ik laat echt niet over me heen lopen ook.
stop genoeg is genoegquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja hahaha. je weet hoe verleidelijk het is he, ik wil de drama niet, maar ik laat echt niet over me heen lopen ook.
Nee natuurlijk niet grapjas, maar ik kan ook denken :'ik ben nog wakker ,niet geslapen het wordt zo alweer licht' Help!!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij denkt dat vandaag de zon gaat schijnen?
Dan fantaseer ik er liever een zonnetje bij
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Morguh Puzziequote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n groepsmens , nooit geweest ,en ik ben allergisch voor schapengedrag en ik ben ook niet bang om mijn bek los te trekken
Ik fantaseer liever over andere dingenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet grapjas, maar ik kan ook denken :'ik ben nog wakker ,niet geslapen het wordt zo alweer licht' Help!!
Dan fantaseer ik er liever een zonnetje bij.
Dat zal wel een hele voorstelling zijn danquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik fantaseer liever over andere dingen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heyquote:. Hoe is het met je vriend?
doe datquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ach ach, we lopen allemaal over je heen.... tuurlijk.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
tja hahaha. je weet hoe verleidelijk het is he, ik wil de drama niet, maar ik laat echt niet over me heen lopen ook.
Nogmaals, discussiëren is niet over iemand heenlopen. Maar jij denkt als iemand een andere mening post dat het gelijk drama is.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat zal wel een hele voorstelling zijn dan
hi alles oke?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach ach, we lopen allemaal over je heen.... tuurlijk.....
Nogmaals, discussiëren is niet over iemand heenlopen. Maar jij denkt als iemand een andere mening post dat het gelijk drama is.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mooiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ik dacht meer aan je vriend die longkanker had?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met sp3c gaat het in de regel goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ook. Is mooi gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De drama maak je zelf en niemand probeert over jou heen te lopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:32 schreef kree het volgende:
[..]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik wel ( grapje)quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De drama maak je zelf en niemand probeert over jou heen te lopen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja toch ligt er maar net al hoe die binnen komtquote:beter als die nare discussie zonder end
Daar had ik gisteravond nog mee gesproken over sp3cquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik dacht meer aan je vriend die longkanker had?
Maar gaat niet goed met hem helaas.![]()
amai dat is heftigquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Daar had ik gisteravond nog mee gesproken over sp3c
Maar gaat niet goed met hem helaas.
He vervelend. Trek je het allemaal wel een beetje?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar gaat niet goed met hem helaas.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DTS vakantie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In Oostenrijkquote:
jammerquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hmmmm op paar na, was dat zo ja?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De drama maak je zelf en niemand probeert over jou heen te lopen.
Geloof heb toch wel wart aardig kritiek gekregen, wat ok was toen en nog ok. Maar t ontspoorde.Do what you love, love what you do!![]()
komt vast goed sgatjequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
o leuk dat ze dat doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:45 schreef mascara-klodder het volgende:
sp3c en hem hebben wel facetime gedaan.
maar ok ik kan slecht tegen mensen kritiek leveren die zelf niks vertellen. en of het nu is tegen mij of ander maakt niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Fresh!![]()
Mario en jij hebben heel vaak vakantie.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je start gewoon opnieuw?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:46 schreef kree het volgende:
maar ok ik kan slecht tegen mensen kritiek leveren die zelf niks vertellen. en of het nu is tegen mij of ander maakt niet uit.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nou was toch beetje verdrietig. eerlijk waar. ik trek me dit aan wel he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoe is het met je tuin hebben ze die al,onkruidvrij gemaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou was toch beetje verdrietig. eerlijk waar. ik trek me dit aan wel he.zo en door
in planning, kon natuurlijk niet gelijk, maandje wachten. maar is geregeld.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met je tuin hebben ze die al,onkruidvrij gemaakt?Do what you love, love what you do!![]()
Morguh FFWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja ik meen dat echt hoor. moet soms moeite doen om te negeren maar wat er gezegd word allemmaal. soms is het gewoon niet leuk.quote:
Maar ok vergeten en vergeven ben ik ook van./.Do what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O mooi. Heb je al een idee wat je er verder mee gaat doen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
in planning, kon natuurlijk niet gelijk, maandje wachten. maar is geregeld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dus doorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:49 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik meen dat echt hoor. moet soms moeite doen om te negeren maar wat er gezegd word allemmaal. soms is het gewoon niet leuk.
Maar ok vergeten en vergeven ben ik ook van./.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik hou wel een discussie hoor, soms met een gestrekt been erin als dat nodig isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja toch ligt er maar net al hoe die binnen komtbeter als die nare discussie zonder end
![]()
En soms moeten mensen beseffen /leren dat alleen maar klagen heel snel om kan gaan in drama om niets
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Eens gezonde discussie is prima..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou wel een discussie hoor, soms met een gestrekt been erin als dat nodig is![]()
En soms moeten mensen beseffen /leren dat alleen maar klagen heel snel om kan gaan in drama om nietsFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wow!!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar gaat niet goed met hem helaas.Daar schrik ik ff van
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
dochterbaby wil niet goed indalen en goed gaan liggen advies bij het breken van vruchtwater plat gaan liggen wachten op ambu. ik zei nou ga maar niet meer naar de winkel
moe hele nacht op?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ali smiley.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ali?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee, helemaal niet moe eigenlijk.quote:Wel de hele nacht op.
oke ja dat is knap ik kan dat nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet moe eigenlijk.Wel de hele nacht op.
ach ja weinig aandacht geef ik aan ali bquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die is ook moe.quote:
Same samequote:Op zaterdag 15 juni 2024 04:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet moe eigenlijk.Wel de hele nacht op.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Zijn advocaat had de strafeis hoger verwacht.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kan straks goed uitrusten in z’n cel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar die meiden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe bedoel je Jacq?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgend jaar de grote Marco B show.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn advocaat had de strafeis hoger verwacht.
wil mij niet op glad ijs wagenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wil mij niet op glad ijs wagenZegt wel genoeg toch?quote:![]()
Ronnie Flex “hoofd geven”.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wil mij niet op glad ijs wagen
nee ali mag van mij langere straf krijgen.quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Over welke meiden heb je het dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ali mag van mij langere straf krijgen.![]()
![]()
de mee too meiden .. de echte slachtoffers worden gekwetstFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
meer zeg ik er niet over zeer gevoelige kwestie. en hopelijk komt er gerechtigheidFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hi devjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben wel een dramaqueen soms, maar ik denk niet dat het over mij gingFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ff advocaat van de duivel spelen.......quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de mee too meiden .. de echte slachtoffers worden gekwetst
En vind hem schuldig btw.
maar waren het niet mooie kansen voor die meiden om verder te komen en daarom gedaan?
lukt het niet en huilde?Do what you love, love what you do!![]()
Dit gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de mee too meiden .. de echte slachtoffers worden gekwetst
Jij hebt inside info? Wie de echte slachtoffers zijn en de me-too meiden?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de mee too meiden .. de echte slachtoffers worden gekwetst![]()
nee zijn echte slachtoffers hoor..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:14 schreef kree het volgende:
[..]
ff advocaat van de duivel spelen.......
En vind hem schuldig btw.
maar waren het niet mooie kansen voor die meiden om verder te komen en daarom gedaan?
lukt het niet en huilde?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee . daarom ga ik mij verder niet aan branden. hij is degene die zijn fikken thuis had moeten houdenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij hebt inside info? Wie de echte slachtoffers zijn en de me-too meiden?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja en vertrouw die Ali voor geen meter, maar toch.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee zijn echte slachtoffers hoor..Do what you love, love what you do!![]()
tja blijft een nare gevoelige kwestiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja en vertrouw die Ali voor geen meter, maar toch.....Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
vond het wel mooi luisterde dat,
voor pussy grabben 3 maand cel
Metr penis 3.
tja.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:16 schreef kree het volgende:
vond het wel mooi luisterde dat,
voor pussy grabben 3 maand cel
Metr penis 3.
tja.
ik vind dat ie cel moet krijgen lig., maar zal wel weer eindeloos verhaal worden was.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tja blijft een nare gevoelige kwestieDo what you love, love what you do!![]()
Verschil aanranding/verkrachting.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vind dat juist goed onderzocht moet worden. en het aan de rechter isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat ie cel moet krijgen lig., maar zal wel weer eindeloos verhaal worden was.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nou wat denk jij dat eruit komt?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind dat juist goed onderzocht moet worden. en het aan de rechter isDo what you love, love what you do!![]()
is vreselijk gewoon beide zijn fout aanranding verkrachtingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verschil aanranding/verkrachting.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik denk niets vind het lastig ga mij er niet aan branden. ik hoop dat alles tot bodem uitgezocht wordtquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik hoop dat ie de cel in gaat persoonlijk. want drama mannetje ook nu. en hoe erg Enzo. voor zichzelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik denk niets vind het lastig ga mij er niet aan branden. ik hoop dat alles tot bodem uitgezocht wordt
Onwijze doodstraf ouzo voor hem geloof ik niet in, want er zal een verhaal zijn van twee kanten. maar ok jaartje mss ff en dan is het wat mbt afgedaan voor AliDo what you love, love what you do!![]()
Dat is al gedaan,komt vast een hoger beroep.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik denk niets vind het lastig ga mij er niet aan branden. ik hoop dat alles tot bodem uitgezocht wordt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
uitspraak zal zijn aantal uur taakstraf btw, let op mijn woorden....Do what you love, love what you do!![]()
ja en drie jaar toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is al gedaan,komt vast een hoger beroep.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Yep dat is de strafeis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hij heeft een extra straf carriere weg en nog meer weg dus hij zou het zwaar hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:22 schreef kree het volgende:
uitspraak zal zijn aantal uur taakstraf btw, let op mijn woorden....Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja maar is wel alles kwijt is extra straf, dus hij moet daar mee levenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ben jij wel eens gepijpt in het bijzijn van je maten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is al gedaan,komt vast een hoger beroep.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja al genoeg gestraft Enzo daarmeequote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij heeft een extra straf carriere weg en nog meer weg dus hij zou het zwaar hebben. fuck me, jaar cel minimaal/.
maar die man van linda de mol komt er mee wegFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben jij wel eens gepijpt in het bijzijn van je maten?fresh vast wel deed vast aan kwartetten
Wat mij vooral opvalt is dat hij totaal geen spijt betoont richting de slachtoffers en het vooral zielig vindt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar is wel alles kwijt is extra straf, dus hij moet daar mee leven“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat hij totaal geen spijt betoont richting de slachtoffers en het vooral zielig vindt voor zichzelf.
ik zweer het je als ze hier mee weg komen en ik jaren en jaren en ellende en 80 uur taakstraf kreeg om een aanrijding krasje te maken zonder iets of geweld....Do what you love, love what you do!![]()
Vieze JeroentjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Euhm het gaat hier nu even niet over mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]fresh vast wel deed vast aan kwartetten
Die had toch niet zoveel gedaan? Beetje dick pics verstuurd en wat geile praat per app.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar die man van linda de mol komt er mee wegProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is Thijs Römer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die had toch niet zoveel gedaan? Beetje dick pics verstuurd en wat geile praat per app.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zij heeft helemaal niets met die zaak te maken. En zij is heeft niets gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar die man van linda de mol komt er mee wegMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij heeft ook vieze dingen gedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heeft Jeroen dan wel gedaan?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
daar begint t vaak mee.. maar goed is de tijd van tegenwoordig dick pick sturenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die had toch niet zoveel gedaan? Beetje dick pics verstuurd en wat geile praat per app.
Ik wacht op antwoord.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben jij wel eens gepijpt in het bijzijn van je maten?
Dat is dus geseponeerd.Het zou om grensoverschrijdend gedrag gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heeft Jeroen dan wel gedaan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ik was in de veronderstelling dat hij geen fysiek contact had met die meiden.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jawel maar niet zo erg als Aliquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik was in de veronderstelling dat hij geen fysiek contact had met die meiden.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je kunt ook "vieze dingen" doen zonder fysiek contactquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik was in de veronderstelling dat hij geen fysiek contact had met die meiden.![]()
ik kan me voorstellen soort van, dat het iets is met coach en intiem want hoe je het went of keert dat is er wel.
En dat meid dacht ik maak er ff gebruik van ook? doe wat meer in hoop van carrière etc.
En als het dan niet lukt. tja. en dan?
geld eisen?
Ik weet niet hoor vind die Ali echt niet ok, maar er zitten twee kanten aan dit verhaal?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb niemand geld zien eisen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:32 schreef kree het volgende:
ik kan me voorstellen soort van, dat het iets is met coach en intiem want hoe je het went of keert dat is er wel.
En dat meid dacht ik maak er ff gebruik van ook? doe wat meer in hoop van carrière etc.
En als het dan niet lukt. tja. en dan?
geld eisen?
Ik weert niet hoor vind die Ali echt niet ok, maar er zitten twee kanten aan dit verhaal?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat gaat nederland doen met voetbal . tegen polen wordt denk appeltje eitjeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jill een van de slachtoffers wil alleen een sorry horen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
erkennngquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jill een van de slachtoffers wil alleen een sorry horen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat bedoel ik.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
i knowquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik denk nou niet echt he....en moet ik beetje grafisch omschrijven. maar als je als meid midden in de nacht komt en geneukt werd al aan ste ene kant en dat ste andere er eentje in je mond stopte dat dat nou onder dwang was....
dus pro punt voor Ali, maar ok hij was ver en ver over de schreef van wat normaal was.Do what you love, love what you do!![]()
lijkt mij vreselijk alles breed uitgemeten in de krant en op tvFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En de slutshaming op social media.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lijkt mij vreselijk alles breed uitgemeten in de krant en op tv“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:39 schreef kree het volgende:
ik denk nou niet echt he....en moet ik beetje grafisch omschrijven. maar als je als meid midden in de nacht komt en geneukt werd al aan ste ene kant en dat ste andere er eentje in je mond stopte dat dat nou onder dwang was....
dus pro punt voor Ali, maar ok hij was ver en ver over de schreef van wat normaal was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zwartjes?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeiden die zwartjes ook!!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
vrij bizar, bij deze die analyze. scheel hoop onderzoek geld enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
pardon?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Trustenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Die wilden ook alleen maar erkenning en excuses en nu willen ze geld zien!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ben er met 1 getrouwd en heb er kds van dusquote:![]()
![]()
grapjasquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die wilden ook alleen maar erkenning en excuses en nu willen ze geld zien!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
ik zat me btw te verbazen jongens........
ik doe dus storingsdiensten. en is ongeveer 300 euro dus per week en is 24/7
na belasting 150 netto over?
wtf?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben er met 1 getrouwd en heb er kds van dus![]()
![]()
quote:quote:ik wil geld van hem zienquote:![]()
![]()
![]()
Ik wil geld van jullie zien!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik wil geld van hem zien![]()
![]()
dat kan maar heb alleen pinpas hierquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik stuur je wel een tikkie.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan maar heb alleen pinpas hierProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik wil geld van hem zien![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die wilden ook alleen maar erkenning en excuses en nu willen ze geld zien!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
mss moet ik trouwens niet zo klagen, want heb de hulp ook nodig gehad en dat heeft ook gekost aan staat,\
Hmmms vergeet dat soms.
Maargoed geloof ook wel dat ik het onderhand terug betaald heb.Do what you love, love what you do!![]()
Altijd goedquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Het is echt zo. Maakt mij niet uit, ik wil alleen weten waar ik m’n bankrekeningnummer moet invullen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
bij de belastingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is echt zo. Maakt mij niet uit, ik wil alleen weten waar ik m’n bankrekeningnummer moet invullen.
Sorry maar dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is echt zo. Maakt mij niet uit, ik wil alleen weten waar ik m’n bankrekeningnummer moet invullen.![]()
PipoMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je klaagt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:48 schreef kree het volgende:
mss moet ik trouwens niet zo klagen, want heb de hulp ook nodig gehad en dat heeft ook gekost aan staat,\
Hmmms vergeet dat soms.
Maargoed geloof ook wel dat ik het onderhand terug betaald heb.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eens en mensen zwartjes noemen vind ik persoonlijk zo kortzichtigquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jezus is een grap. Ben zelf Surinaams en deels van Afrikaanse komaf. Man man manquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Eens en mensen zwartjes noemen vind ik persoonlijk zo kortzichtigProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
dat kan hier zijn ze ook surinaams maar vind zwartjes een naar woordquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezus is een grap. Ben zelf Surinaams en deels van Afrikaans komaf. Man man manFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mag nengre dan wel?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan hier zijn ze ook surinaams maar vind zwartjes een naar woordProud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: