hij heeft een extra straf carriere weg en nog meer weg dus hij zou het zwaar hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:22 schreef kree het volgende:
uitspraak zal zijn aantal uur taakstraf btw, let op mijn woorden....
ja maar is wel alles kwijt is extra straf, dus hij moet daar mee levenquote:
Ben jij wel eens gepijpt in het bijzijn van je maten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is al gedaan,komt vast een hoger beroep.
ja al genoeg gestraft Enzo daarmeequote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij heeft een extra straf carriere weg en nog meer weg dus hij zou het zwaar hebben
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben jij wel eens gepijpt in het bijzijn van je maten?
Wat mij vooral opvalt is dat hij totaal geen spijt betoont richting de slachtoffers en het vooral zielig vindt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar is wel alles kwijt is extra straf, dus hij moet daar mee leven
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat hij totaal geen spijt betoont richting de slachtoffers en het vooral zielig vindt voor zichzelf.
Euhm het gaat hier nu even niet over mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]fresh vast wel deed vast aan kwartetten
Die had toch niet zoveel gedaan? Beetje dick pics verstuurd en wat geile praat per app.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar die man van linda de mol komt er mee weg
Dat is Thijs Römer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die had toch niet zoveel gedaan? Beetje dick pics verstuurd en wat geile praat per app.
Zij heeft helemaal niets met die zaak te maken. En zij is heeft niets gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar die man van linda de mol komt er mee weg
Hij heeft ook vieze dingen gedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heeft Jeroen dan wel gedaan?
daar begint t vaak mee.. maar goed is de tijd van tegenwoordig dick pick sturenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die had toch niet zoveel gedaan? Beetje dick pics verstuurd en wat geile praat per app.
Ik wacht op antwoord.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben jij wel eens gepijpt in het bijzijn van je maten?
Dat is dus geseponeerd.Het zou om grensoverschrijdend gedrag gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heeft Jeroen dan wel gedaan?
Oh ik was in de veronderstelling dat hij geen fysiek contact had met die meiden.quote:
Jawel maar niet zo erg als Aliquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik was in de veronderstelling dat hij geen fysiek contact had met die meiden.
Je kunt ook "vieze dingen" doen zonder fysiek contactquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik was in de veronderstelling dat hij geen fysiek contact had met die meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |