Hi devjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben wel een dramaqueen soms, maar ik denk niet dat het over mij ging

ff advocaat van de duivel spelen.......quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
de mee too meiden .. de echte slachtoffers worden gekwetst

Dit gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

Jij hebt inside info? Wie de echte slachtoffers zijn en de me-too meiden?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

nee zijn echte slachtoffers hoor..quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:14 schreef kree het volgende:
[..]
ff advocaat van de duivel spelen.......
En vind hem schuldig btw.
maar waren het niet mooie kansen voor die meiden om verder te komen en daarom gedaan?
lukt het niet en huilde?

nee . daarom ga ik mij verder niet aan branden. hij is degene die zijn fikken thuis had moeten houdenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Jij hebt inside info? Wie de echte slachtoffers zijn en de me-too meiden?

ja en vertrouw die Ali voor geen meter, maar toch.....quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee zijn echte slachtoffers hoor..

tja blijft een nare gevoelige kwestiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja en vertrouw die Ali voor geen meter, maar toch.....

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:16 schreef kree het volgende:
vond het wel mooi luisterde dat,
voor pussy grabben 3 maand cel
Metr penis 3.
tja.

ik vind dat ie cel moet krijgen lig., maar zal wel weer eindeloos verhaal worden was.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tja blijft een nare gevoelige kwestie

Verschil aanranding/verkrachting.quote:

ik vind dat juist goed onderzocht moet worden. en het aan de rechter isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:17 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind dat ie cel moet krijgen lig., maar zal wel weer eindeloos verhaal worden was.

nou wat denk jij dat eruit komt?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik vind dat juist goed onderzocht moet worden. en het aan de rechter is

is vreselijk gewoon beide zijn fout aanranding verkrachtingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verschil aanranding/verkrachting.

ik denk niets vind het lastig ga mij er niet aan branden. ik hoop dat alles tot bodem uitgezocht wordtquote:

ik hoop dat ie de cel in gaat persoonlijk. want drama mannetje ook nu. en hoe erg Enzo. voor zichzelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik denk niets vind het lastig ga mij er niet aan branden. ik hoop dat alles tot bodem uitgezocht wordt

Dat is al gedaan,komt vast een hoger beroep.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik denk niets vind het lastig ga mij er niet aan branden. ik hoop dat alles tot bodem uitgezocht wordt

ja en drie jaar toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is al gedaan,komt vast een hoger beroep.

Yep dat is de strafeis.quote:

hij heeft een extra straf carriere weg en nog meer weg dus hij zou het zwaar hebbenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:22 schreef kree het volgende:
uitspraak zal zijn aantal uur taakstraf btw, let op mijn woorden....

ja maar is wel alles kwijt is extra straf, dus hij moet daar mee levenquote:

Ben jij wel eens gepijpt in het bijzijn van je maten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is al gedaan,komt vast een hoger beroep.

ja al genoeg gestraft Enzo daarmeequote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hij heeft een extra straf carriere weg en nog meer weg dus hij zou het zwaar hebben

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben jij wel eens gepijpt in het bijzijn van je maten?

Wat mij vooral opvalt is dat hij totaal geen spijt betoont richting de slachtoffers en het vooral zielig vindt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja maar is wel alles kwijt is extra straf, dus hij moet daar mee leven

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat hij totaal geen spijt betoont richting de slachtoffers en het vooral zielig vindt voor zichzelf.

Euhm het gaat hier nu even niet over mij.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]fresh vast wel deed vast aan kwartetten

Die had toch niet zoveel gedaan? Beetje dick pics verstuurd en wat geile praat per app.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar die man van linda de mol komt er mee weg

Dat is Thijs Römer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die had toch niet zoveel gedaan? Beetje dick pics verstuurd en wat geile praat per app.

Zij heeft helemaal niets met die zaak te maken. En zij is heeft niets gedaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
maar die man van linda de mol komt er mee weg

Hij heeft ook vieze dingen gedaanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heeft Jeroen dan wel gedaan?

daar begint t vaak mee.. maar goed is de tijd van tegenwoordig dick pick sturenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die had toch niet zoveel gedaan? Beetje dick pics verstuurd en wat geile praat per app.

Ik wacht op antwoord.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben jij wel eens gepijpt in het bijzijn van je maten?

Dat is dus geseponeerd.Het zou om grensoverschrijdend gedrag gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat heeft Jeroen dan wel gedaan?

Oh ik was in de veronderstelling dat hij geen fysiek contact had met die meiden.quote:

Jawel maar niet zo erg als Aliquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik was in de veronderstelling dat hij geen fysiek contact had met die meiden.

Je kunt ook "vieze dingen" doen zonder fysiek contactquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh ik was in de veronderstelling dat hij geen fysiek contact had met die meiden.

Ik heb niemand geld zien eisen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:32 schreef kree het volgende:
ik kan me voorstellen soort van, dat het iets is met coach en intiem want hoe je het went of keert dat is er wel.
En dat meid dacht ik maak er ff gebruik van ook? doe wat meer in hoop van carrière etc.
En als het dan niet lukt. tja. en dan?
geld eisen?
Ik weert niet hoor vind die Ali echt niet ok, maar er zitten twee kanten aan dit verhaal?

Jill een van de slachtoffers wil alleen een sorry horen.quote:

erkennngquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jill een van de slachtoffers wil alleen een sorry horen.

Dat bedoel ik.quote:

i knowquote:

En de slutshaming op social media.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
lijkt mij vreselijk alles breed uitgemeten in de krant en op tv

Deze man.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:39 schreef kree het volgende:
ik denk nou niet echt he....en moet ik beetje grafisch omschrijven. maar als je als meid midden in de nacht komt en geneukt werd al aan ste ene kant en dat ste andere er eentje in je mond stopte dat dat nou onder dwang was....
dus pro punt voor Ali, maar ok hij was ver en ver over de schreef van wat normaal was.

zwartjes?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeiden die zwartjes ook!!

vrij bizar, bij deze die analyze. scheel hoop onderzoek geld enzo.quote:

pardon?quote:

Trustenquote:

Die wilden ook alleen maar erkenning en excuses en nu willen ze geld zien!quote:

ben er met 1 getrouwd en heb er kds van dusquote:

grapjasquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die wilden ook alleen maar erkenning en excuses en nu willen ze geld zien!

quote:

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben er met 1 getrouwd en heb er kds van dus![]()
![]()

quote:
quote:
ik wil geld van hem zienquote:

Ik wil geld van jullie zien!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik wil geld van hem zien![]()
![]()
![]()

dat kan maar heb alleen pinpas hierquote:

Ik stuur je wel een tikkie.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan maar heb alleen pinpas hier

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik wil geld van hem zien![]()
![]()
![]()

quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die wilden ook alleen maar erkenning en excuses en nu willen ze geld zien!

Altijd goedquote:

Het is echt zo. Maakt mij niet uit, ik wil alleen weten waar ik m’n bankrekeningnummer moet invullen.quote:

bij de belastingquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is echt zo. Maakt mij niet uit, ik wil alleen weten waar ik m’n bankrekeningnummer moet invullen.

Sorry maar dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Het is echt zo. Maakt mij niet uit, ik wil alleen weten waar ik m’n bankrekeningnummer moet invullen.

Je klaagt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:48 schreef kree het volgende:
mss moet ik trouwens niet zo klagen, want heb de hulp ook nodig gehad en dat heeft ook gekost aan staat,\
Hmmms vergeet dat soms.
Maargoed geloof ook wel dat ik het onderhand terug betaald heb.

Eens en mensen zwartjes noemen vind ik persoonlijk zo kortzichtigquote:

Jezus is een grap. Ben zelf Surinaams en deels van Afrikaanse komaf. Man man manquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Eens en mensen zwartjes noemen vind ik persoonlijk zo kortzichtig

dat kan hier zijn ze ook surinaams maar vind zwartjes een naar woordquote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jezus is een grap. Ben zelf Surinaams en deels van Afrikaans komaf. Man man man

Mag nengre dan wel?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 05:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan hier zijn ze ook surinaams maar vind zwartjes een naar woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |