? ik geloof niet dat ik iemand heb beschuldigd hoor?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Dikke lul, jouw fucking status boeit mij geen reet en ik haat jou helemaal niet, ook ik heb een klein hartje. Hopelijk zie je ooit in dat een discussie over een onderwerp en het met elkaar oneens zijn gewoon mag op Fok en in Nederland en dan nog kun je gewoon respect hebben voor elkaar i.p.v. iemand beschuldigen van zuigen.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:02 schreef kree het volgende:
ik laat me soms teveel mee gaan in jullie zuigers voor drama. dat is wel mijn valkuil joh.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:02 schreef Sally het volgende:
Ik doelde op je opmerkingen over lobby voor de zonnebrandmiddelen.
Wat betreft de THT zal het me een reet roesten, want daar let ik zelf ook zelden op, behalve bij vis en kip.
En je mag ook je telefoon wel opnieuw "en zo" leren (het is mét spatie, mss snaptie het dan beter).
Net als "of zo". Ook mét spatie. Werkt ook vast beter.
Dan hoeven we niet steeds te denken aan Enzo Knol, of de prachtige Griekse eilanden![]()
![]()
Al zou je de foon óók best 'enzo' & 'ofzo' kunnen aanleren. Dat versta ik ook wel
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey.
Een zuiger wens ik mij NIET te laten noemen.
Zou onderhand dat over jou kunnen denken.
Djeez man, doe normaal.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:04 schreef kree het volgende:
[..]
tja min of meer, ik zie er geen drama in hoor, haargoed altijd als ik kritisch ga worden hier dan krijg ik toch drama. hahaha
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:05 schreef kree het volgende:
[..]
ik noem geen namen he?????? tis maar wie zich aangesproken voelt. enne ok voor jou dan, je bent er niet eentje van hoor
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
ik hou wel van kritiek, maar dan met onderbouwing en kennis van zaken, niet onderbuik
===========================quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan nog.
Ik neem het óók op voor de anderen.
Zij praten geen poep, maar spreken jou wel tegen.
Helemaal over de Lobby voor Zonnebrand.
Maar moeten dat BLIJVEN DOEN, omdat JIJ er niet over ophoudt.
Nice.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:41 schreef kree het volgende:
Dus doe niet, wees is beetje open en je FOK fiucking status boeit mij geen reet.
Je blijft maar doorgaan . Je hoeft hier niet te posten als je alleen maar komt klagen over van alles en niets. Prima dat je een mening hebt maar je bent zelf ook wel een dramaqueen nuquote:
Dit:quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:55 schreef kree het volgende:
hmmmm hou niet zo van iedereen die dan Elle lange terug gaan zoeken en in eens 1 keer neer zetten eigenlijk @:Sally
Wat is er het nut eigenlijk van om dat neer te zetten?
Of moet ik ook historie gaan zoeken van iedereen hier?
Laten zien dat je niet heel erg lief deed.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 02:32 schreef Sally het volgende:
LIEF DOEN?!?!
Wie doet er nu niet lief.
*zucht*
Welterusten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit:
[..]
Laten zien dat je niet heel erg lief deed.
Maar ik ga nu echt slapen, morgen vroeg op.
En scheld niet zo. met je FOK fucking... (met typefout ook nogquote:
zucht lees DM. en morgen als ik zin heb trouwens nog om nog te reageren dan mss verder. voor nu ben i9k er totaal klaar mee.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:05 schreef Sally het volgende:
[..]
En scheld niet zo. met je FOK fucking... (met typefout ook nog)
hmmm leef nog wel hoor, maar geen zin meer in om over voorgaande te pratenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |