Lekker met spek en witte bonen in tomatensausquote:
En we hoeven nooit meer per ongeluk zijn hele achternaam te zeggen want Ali B.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze tekenaar is zo goed in karikaturen te tekenen dat er geen zwart balkje voor de ogen van de verdachte nodig is!
Spekquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker met spek en witte bonen in tomatensaus
Die wordt elke dag een stukje minder mooiquote:
Ow hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat stond er ook![]()
Ik zag het nog op tijd
Ninjaaaaaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:21 schreef maily het volgende:
[..]
Dat stond er ook![]()
Ik zag het nog op tijd
Dot wordt gruwelijk natquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Er trekken hier dikke grijze wolken langs
Die gaan op weg naar @:Dotteke
Er komt wat water aan dot
Je wordt een dagje ouder hèquote:
Eeuwig 25quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal meer zo jong als greysie
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar moeten ze het riool nog uitvinden.
Ja, als Jacq jouw koffie niet lust, dan wil ik het wel. ☝quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 2 koppen gezet!Je mag er wel eentje hebben?
Ja, ik las het. Niet zo best daar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je woont in TIlburg? Daar hebben ze enorme rioolproblemen en dreigt de boel vol te lopen.
Best een schijtzooi idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Niet zo best daar.
Ik denk dat dit kilometer technisch dichter bij elkaar ligtquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, als Jacq jouw koffie niet lust, dan wil ik het wel. ☝
hi Jus hier een kusquote:
dank u kerelquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb per ongeluk 2 koppen gezet!Je mag er wel eentje hebben?
Touchequote:
Not funnyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:36 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Not funnyJeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jawel hoor, ook in Groningen. We hebben het nog niet zolang, da's waar. Maar er staat 5G in het schermpje.quote:
Laat maar komen. Moet toch nog binnen blijven. Voorals nog schijnt de zon. Hebben al wel een stevige bui gehad vanmorgenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:23 schreef greysbones het volgende:
Er trekken hier dikke grijze wolken langs
Die gaan op weg naar @:Dotteke
Er komt wat water aan dot
Dotquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat maar komen. Moet toch nog binnen blijven. Voorals nog schijnt de zon. Hebben al wel een stevige bui gehad vanmorgen
Knap je al wat op of?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat maar komen. Moet toch nog binnen blijven. Voorals nog schijnt de zon. Hebben al wel een stevige bui gehad vanmorgen
Zou het dan toch niet door het gas gekkomen zijn al die tijd maar door CrazyMindquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:37 schreef ToT het volgende:
Als CrazyMind boos wordt, schudt heel Groningen op z'n grondvesten.
Nou.....dat det het sowieso al!
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het dan toch niet door het gas gekkomen zijn al die tijd maar door CrazyMind
Hey JKquote:
Het regende vannacht en vanochtend ook weer hier.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg maar niksquote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou het dan toch niet door het gas gekkomen zijn al die tijd maar door CrazyMind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |