Ziggo 999? Streep is nu weg.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:05 schreef Kickinalfa het volgende: Is de camera kapot? Zwarte streep rechts van het midden
Hallo MAKKERquote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:02 schreef raptorix het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
tsja..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Op de Belg want mijn favoriete ADHD commentator daar
En meteen gelegenheid om vast een keer de "bij de Belg" act te doen.
Dan kan je nog zoveel bidden, maar God kan @KingRoland deze afgang niet besparenquote:
Hier ook, waardeloos beeldquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:03 schreef tralalala het volgende:
Niemand bij Ziggy een verticale streep door het beeld heen?Dacht dat het mijn tv was.
Kroosquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
Hallo. Dagjesmens hier.
Wie zijn nu de Duitse sterspelers? Ik ken echt maar drie namen of zo.
Over de datumquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef Vincent_student het volgende:
Die Neuer gaat ook al een tijdje mee.
als ik dat had geweten , had ik een andere uitslag in de pool ingevuldquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Duitsers niet tradioneel in het wit zwart
Tut tut tut zegquote:
Tot morgenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan weer uitloggen voor vandaag
Smerig dik.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Op dit moment nog niks. Ben aan het opstarten, wel bakjes pinda's klaar gezet.
Graagquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dirk Nowitzki en Dennis Schröder. @PowerLoungenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
Hallo. Dagjesmens hier.
Goebbels, Göring, Rommel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
Hallo. Dagjesmens hier.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wagner vergetenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dirk Nowitzki en Dennis Schröder. @:powerloungen
2 beugels Grolsch, daarna potje thee of cola zeroquote:
Dat is er één die ik ken, maar dat betekent meestal dat ze al ver over de top zijnquote:
Ik leg zo een paar Brunehaut triples koud.quote:
Joey Kroos, Rudiger, Wirz, Mueselaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:08 schreef PippenScottie het volgende:
Hallo. Dagjesmens hier.
Maxi Klebertaidsquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dirk Nowitzki en Dennis Schröder. @:powerloungen
Zelden. Alleen als ik het ergens aangeboden krijg.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Drink jij wel eens een speciaal biertje?
Dat klopt. Dit wordt zijn laatste kunstjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is er één die ik ken, maar dat betekent meestal dat ze al ver over de top zijn
quote:
Ik zeg 'Hey google, lampen aan' En dan gaat de rest vanzelfquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Het word al aardig donker hier maar ik heb geen zin om op te staan om het licht aan te doen.
Ik wist dat iemand zoiets ging posten, maar het is totaal niet grappigquote:
Geen, hey google doe het licht eens aan kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Het word al aardig donker hier maar ik heb geen zin om op te staan om het licht aan te doen.
Dat is op zich ook echt zoquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is er één die ik ken, maar dat betekent meestal dat ze al ver over de top zijn
Het is puur vergif wat je aan het drinken bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Coca-cola zero een gezondere keuze vergeleken met de andere opties hier in dit topic
verrek ja dat werktquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg 'Hey google, lampen aan' En dan gaat de rest vanzelf
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen, hey google doe het licht eens aan kunnen zeggen.
Ik zou dit graag voor m’n sloten willen hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet echt over de top tho. Dit was een van zijn beste seizoenen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Dit wordt zijn laatste kunstje
Dan kijk je via internet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
Bij mij is de goal net gevallen. Ik loop 2 minuten achter
Lootquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Worden lachend kampioen, dit kan niet meer fout
Lampen op je sloten? Nou ja als jij dat leuk vindt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou dit graag voor m’n sloten willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij een vriendin!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zijn mijn vriendin ook gisteravond
ik heb 3-1 dus dit is prima... hoop wel dat de Duitsers dan ergens verslappen als ze 3-0 voor staanquote:
Heb jij een vriendin!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook gisteravond
Ik stream via Ziggo Go naar chromecast op tv. Zit altijd vertraging in.quote:
Vaker kegel oefeningen doen danquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het scoreboard is ook foeilelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom staat er DUI SCO?
DUI is duidelijk Nederlands. SCO duidelijk niet
Sinds wanneer zijn er sprekende opblaaspoppen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Scotlandquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom staat er DUI SCO?
goede vraagquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom staat er DUI SCO?
Bij de Belg staat SCH, die Belgen snappen het.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom staat er DUI SCO?
wowquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn er sprekende opblaaspoppen?
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:14 schreef RamboDirk het volgende:
wat gaan we nu kijken?Stirb Langsam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik zag net pas de 2-0 van van Basten tegen de Sovjet-Uniequote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
Bij mij is de goal net gevallen. Ik loop 2 minuten achter
@SCHquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bij de Belg staat SCH, die Belgen snappen het.
Dasajev is dood hequote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:15 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zag net pas de 2-0 van van Basten tegen de Sovjet-Unie
Ze kunnen ook vlaggetjes gebruikenquote:
Doe dan maar niet makker.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:09 schreef KingRoland het volgende:
De laatste keer dat ik Rotterdam-zuid zei op jouw post met betrekking tot het weer ging ik op vakantie @:wereldgozer
cc: @:zipportal
Geen Siri hebben…quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zullen ze wel blij zijn dat de DDR niet meer bestaat.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunnen ook vlaggetjes gebruiken
Die kunnen er weinig van iddquote:
Zijn ze nooit echt succesvol in geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb genoeg gezien
Duitsland gaat de wereld veroveren
Misschien woont hij wel in een mokergroot huis.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Geen Siri hebben…
Maar idd nog erger om het niet te automatiseren. Je zal godverdomme maar zelf je gordijnen moeten dichtdoen en lampen aan…
Dan heeft 80% van de kijkers geen idee wie er tegen elkaar speeltquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze kunnen ook vlaggetjes gebruiken
Ik wacht nog 40-45 minuten voor dit soort conclusies.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb genoeg gezien
Duitsland gaat de wereld veroveren
Dan maar Europa, daar hoort Engeland toch niet meer bij dus dat scheeltquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn ze nooit echt succesvol in geweest
Dat kan alleen als je er meer van verwacht had.quote:
Dat is toch al 100 jaar zo.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Schotten kunnen beter zuipen dan voetballen.
Dan wint Schotland, en dat kan al niet meer want Duitsland heeft al 1x gescoord.quote:
Ook een kwaliteitquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb 3-0 voorspeld.quote:
Zuipen kunnen ze ook niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:20 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:22 schreef Coco het volgende:
Er zijn users die hebben Frankrijk als kampioen voorspeld.
Zoals toen in Brazilië idd. Wonnen ze met 7-1 van het thuisland. Hadden ze mooi Iran ontweken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:21 schreef -XOR- het volgende:
Duitsland heeft weer eens een zaadmakkelijke loting en nu moeten we allemaal erg onder de indruk zijn.
Daar ben ik 1 vanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:22 schreef Coco het volgende:
Er zijn users die hebben Frankrijk als kampioen voorspeld.
Ik kan je vertellen dat je juist die huizen moet automatiseren…quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien woont hij wel in een mokergroot huis.
Die zullen nu wel denken dat Heerenveen op het veld staat!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bij de Belg staat SCH, die Belgen snappen het.
Duisburg - Heerenveenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die zullen nu wel denken dat Heerenveen op het veld staat!
Dat heb je nogal snel bij een EK met 24 teams. 18 teams kunnen er al niks van.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:23 schreef Xylos het volgende:
Is ook echt een poule van niks waar Duitsland in zit
Dit had echt niemand aan zien komenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:26 schreef NLGooner het volgende:
Hmm, het niveau wordt niet echt beter hè met 24 landen
Wel een schot.quote:
Ze hebben al een Schot op doel.quote:
Dit kijk je toch gewoon via de kabel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Npo 1 op internet loopt wel achter als de moker
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:27 schreef thedeedster het volgende:
Domme actie van die Schotten. Maar ik denk er buiten.
😂😂quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |