Das wird wiedermal wehnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:57 schreef maxi-mus het volgende:
Prima eerste potje, niets mis mee. Erg nieuwsgierig naar Die Mannschaft.
quote:
Het is Duitsland - Schotland hoor, geen Engeland - Oostenrijkquote:
Zou het wat uit maken?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Het is Duitsland - Schotland hoor, geen Engeland - Oostenrijk
Aanstekelijk nummer. Wat is dit.quote:
AD.nlquote:Gastland Duitsland en Schotland trappen om 21.00 uur de zeventiende editie van het EK voetbal in gang. Voorafgaand aan het duel in München is er een openingsceremonie en een eerbetoon aan Franz Beckenbauer, die in januari op 78-jarige leeftijd overleed. 'Der Kaiser' won als voetballer met Duitsland het EK van 1972 en WK van 1974. Als bondscoach loodste hij zijn nationale ploeg in 1990 naar de wereldtitel.
De weduwe van de overleden Duitse voetballegende draagt de trofee voor het EK het veld op voor het openingsduel. Heidi Beckenbauer wordt bijgestaan door oud-aanvoerders Jürgen Klinsmann en Bernard Dietz van Duitsland. Klinsmann werd in 1990 als speler wereldkampioen en won het EK zes jaar later. Dietz was met Duitsland de beste van Europa in 1980.
Wat kunnen ze zuipen he?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]De Schotten zijn gearriveerd. Ik herhaal de Schotten zijn gearriveerd
@:maxi-mus
Tartan Army Goden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Geweldig toch, die sfeer in het stadion zal vanavond optimaal zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Pohhh wat een genot.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Genotquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
Die Schotten hebben dus helemaal niks aan onder de kilt
Wisten jullie dat al?
21:00uquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:03 schreef Karina het volgende:
Hoe laat is de opening? Half uurtje van te voren of zo?
Ik heb mijn gruwelijke fout verbeterd, collega.quote:
EK / [EK Speelschema + Stadions ]quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat deze wedstrijd om zes uur begon
Moet er nog altijd keertje werk van maken om Schotland te bezoekenquote:
De schema?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
EK / [EK Speelschema + Stadions ]
Alles staat netjes in de EK schema.
Ik ook, schijnt prachtig te zijn daar.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet er nog altijd keertje werk van maken om Schotland te bezoeken
Wordt een heerlijk weekend. Ik heb een computerprogramma geschreven (in BASIC) om alle scores en standen (berekent het programma) bij te houden. Was voorpret. Het moeilijkste gedeelte, daar moet ik nog aan beginnen: het berekenen van de wedstrijden in de achtste finales na de groepswedstrijden. Er zitten daar vier wedstrijden bij die heel raar worden berekend.quote:
Uit eigen oven of besteld?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:29 schreef Zipportal het volgende:
Om te vieren dat het EK gaat beginnen straks een pizzaatje. Ook typisch Duits.
JA. uit de oven.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Uit eigen oven of besteld?
Ter ere van dat het EK gaat beginnen deze inkopper @:Coco
de schemaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
EK / [EK Speelschema + Stadions ]
Alles staat netjes in de EK schema.
Nou jongens, hier kan maar 1 reactie op gegeven worden. (Ter opening van het EK.)quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:51 schreef Vincent_student het volgende:
Half negen op NPO 1 Studio Fussball.
De Belgen beginnen eerder: om 20.15 op VRT 1 Sporza, ik denk dat ik daar voor de leuk even naar ga kijken.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:51 schreef Vincent_student het volgende:
Half negen op NPO 1 Studio Fussball.
De Belgen beginnen eerder: om 20.15 op VRT 1 Sporza, ik denk dat ik daar voor de leuk even naar ga kijken.
Oh wat leuk!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:25 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Wordt een heerlijk weekend. Ik heb een computerprogramma geschreven (in BASIC) om alle scores en standen (berekent het programma) bij te houden. Was voorpret. Het moeilijkste gedeelte, daar moet ik nog aan beginnen: het berekenen van de wedstrijden in de achtste finales na de groepswedstrijden. Er zitten daar vier wedstrijden bij die heel raar worden berekend.
ja nu ben ik in de war hequote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
We gaan hier geen Marc Dutroux topic van maken hequote:
Pak 'm aan Vlaamse vriend!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We gaan hier geen Marc Dutroux topic van maken he
Met de HARDE HAND modererenquote:
Niet nodig, EK is een warm bad.quote:
Bovenstaande post was dan ook maar een garpjequote:
Pics van je frieten?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lust wel wat Vlaamse Frieten
@:ggmm
Geniet er lekker vanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zijn frieten
Maar mijn frieten:
[ afbeelding ]
Delletjequote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zijn frieten
Maar mijn frieten:
[ afbeelding ]
@NoNickOnequote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niet zijn frieten
Maar mijn frieten:
[ afbeelding ]
Ook alleen al de opmerking: "Lekker België 1 kijken kwart over acht", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:28 schreef Vincent_student het volgende:
Ik ga gewoon lekker België 1 kijken kwart over acht. Dat taaltje is zo zacht.
Al besproken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Lekker België 1 kijken kwart over acht", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Jeetje man.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Lekker België 1 kijken kwart over acht", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Maar goed, ik zal NPO 1 kijken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jazeker, dat was Raptorix! (Wie kent hem niet)quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Over de reactie van die Belg met die macbook. Was dat ooit echt een FOK! reactie uitgevonden door een FOK!ker?
Laat je niet beïnvloeden door anderen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:34 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Maar goed, ik zal NPO 1 kijken.
Wat gaan ze in die uur bespreken manquote:
WK winst op NL in '74quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat gaan ze in die uur bespreken man
Zal ik een gokje doen? Schotland 1-0 in de eerste 10 minuten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat gaan ze in die uur bespreken man
In Berlijn toch volgens het APquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
200k schotten in Munchen hoor ik in het journaal
Foutje van hun, de wedstrijd is Munchen, in het stadion van Bayernquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
In Berlijn toch volgens het AP
[ afbeelding ]
Is ook op het plaatje te zien.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Foutje van hun, de wedstrijd is Munchen, in het stadion van Bayern
Zucht. Wat doe ik nou in godsnaam nou verkeerd?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laat je niet beïnvloeden door anderen.
Niets maar je ging toch naar de Belg kijken en plots kijk je NPO omdat er paar een opmerking erover maaktquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:54 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Zucht. Wat doe ik nou in godsnaam nou verkeerd?
JAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
14-06-2024 @ 19:34:38
@IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [VRIJDAG 14 JUNI 21:00] [20:30 ceremonie]Duitsland - Schotland"
Jeetje man, België en Nederland zijn voor mij gelijk. Ik ga even naar een andere zender kijken en ik krijg allerlei shit over me heen. Waar gaat dit over???? Ik had GGMM altijd heel hoog zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niets maar je ging toch naar de Belg kijken en plots kijk je NPO omdat er paar een opmerking erover maakt
Zeg capuboy, jullie hebben het daar wel helemaal uitgevonden tegenwoordig he.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Niets maar je ging toch naar de Belg kijken en plots kijk je NPO omdat er paar een opmerking erover maakt
Wie begon er?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou zeg
Als dit een voorbode is voor de sfeer dit EK heb ik er geen zin meer in!
Dat was een meme, Hans.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jeetje man, België en Nederland zijn voor mij gelijk. Ik ga even naar een andere zender kijken en ik krijg allerlei shit over me heen. Waar gaat dit over???? Ik had GGMM altijd heel hoog zitten, maar hij kan van mij de klere krijgen nou.
Dit blijft genietenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Jeetje man, België en Nederland zijn voor mij gelijk. Ik ga even naar een andere zender kijken en ik krijg allerlei shit over me heen. Waar gaat dit over???? Ik had GGMM altijd heel hoog zitten, maar hij kan van mij de klere krijgen nou.
Ik ben daar niet mee akkoord. Het is niet dat een paar analisten zo over denken dat heel België erzo over denkt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeg capuboy, jullie hebben het daar wel helemaal uitgevonden tegenwoordig he.
"Ik schat Oostenrijk hoger in dan Nederland"
Dit kan echt niet.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:59 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ok, laten we het bijleggen. Vergeten en vergeven.
#TEAMWINTERTIJDquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie heeft er eigenlijk uitgevonden om rond 21u te gaan voetballen
14-17-20 zou beter zijn
of 14u30 17u30 en 20u30
Leuk dat je uit Belgie komt en op tijd naar de kelder moet maar in het voetbal gaat het ook om kijkers in Azie, Amerika en zuid-europese landen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
14-17-20 zou beter zijn
Is terstegen geen betere keeper?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:02 schreef Nober het volgende:
Nog steeds Neuer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoer wijf dat je bentquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Leuk dat je uit Belgie komt en op tijd naar de kelder moet maar in het voetbal gaat het ook om kijkers in Azie, Amerika en zuid-europese landen.
Als je die tijden wil moet je in Engeland gaan wonen
Vreemde reactie op de eerste dag van je nieuwe werk. Gemeente trekt zo je WAjong terug.quote:
Best leuk team. Spelen best fris en redelijk aanvallend voetbal. Hopelijk pakken ze de openingsgoal en dan kan het wel wat worden.quote:
Laten we het beste van maken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vreemde reactie op de eerste dag van je nieuwe werk. Gemeente trekt zo je WAjong terug.
Ligt er aan of je de bouw van The Bradge hebt of nietquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Laten we het beste van maken.
Hopelijk kunnen we door 1 deur
Ik heb afgelopen nacht nog iemand serieus genomenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou betekenen dat we je serieus nemen.
Als Trauner meedoet heeft Oranje een GROOT PROBLEEM.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeg capuboy, jullie hebben het daar wel helemaal uitgevonden tegenwoordig he.
"Ik schat Oostenrijk hoger in dan Nederland"
Dit kan echt niet.
Apotheker Trauner vs apothekerszoon Matje de Ligt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:07 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als Trauner meedoet heeft Oranje een GROOT PROBLEEM.
17h00 is te vroeg voor de loonslaven...18h00 is een prima bord-op-schoot tijd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
14-17-20 zou beter zijn
of 14u30 17u30 en 20u30
lekker frisquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Best leuk team. Spelen best fris en redelijk aanvallend voetbal. Hopelijk pakken ze de openingsgoal en dan kan het wel wat worden.
Als topic #2 er is mag die 20:30 info er weer uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is terstegen geen betere keeper?
ok baasquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als topic #2 er is mag die 20:30 info er weer uit.
Gr gr
passen die aankomen?quote:
Dat ze mogen winnenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Best leuk team. Spelen best fris en redelijk aanvallend voetbal. Hopelijk pakken ze de openingsgoal en dan kan het wel wat worden.
Ja daar gaat het al misquote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:57 schreef Vincent_student het volgende: Waar gaat dit over???? Ik had GGMM altijd heel hoog zitten.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
Is er niet eens een EK song dit jaar trouwens? Geen waka waka of Blur oid
Ze staan ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:13 schreef RipCity het volgende:
Wat een lelijke studio bij die Belgen. Zitten gelukkig geen gaten in die vloer.
En een vrouw :/ Wie is die nobuddiequote:
Zo goud waren ze niet nee.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
Leuk dat Imke spreekt over de gouden generatie, terwijl die niks bereikt hebben
En Mulder ook nog steeds?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Smerige Imke en Sonck stront. @:powerloungen
Speelt die bij de Rode Duivels vrouwen ofzo?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:16 schreef Zipportal het volgende:
Debiele NOS zal haar ook wel weer uitnodigingen.
Nog een halfjaartje wachten makkerquote:
Tijd voor een bijnaam.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
Leuk dat Imke spreekt over de gouden generatie, terwijl die niks bereikt hebben
Duitsland blijft toch een vreemde combinatie van behoorlijke spelers als Wirtz, Musiala, Kroos en Rudiger en rommel als Tah, Andrich en Mittelstadt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:02 schreef Nober het volgende:
Nog steeds Neuer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
#TEAMWINTERTIJD
Nederland finalist in 2010 met de grote vier Sneijder, Robben, Van Persie en Kuijt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Duitsland blijft toch een vreemde combinatie van behoorlijke spelers als Wirtz, Musiala, Kroos en Rudiger en rommel als Tah, Andrich en Mittelstadt.
Speelde 21 interlands.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Speelt die bij de Rode Duivels vrouwen ofzo?
hIJ hEEft eEN eiGen mEniNGquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:13 schreef Zipportal het volgende:
Smerige Imke en Sonck stront. @:powerloungen
En nog steeds niemand die de bal er regelmatig inschiet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Duitsland blijft toch een vreemde combinatie van behoorlijke spelers als Wirtz, Musiala, Kroos en Rudiger en rommel als Tah, Andrich en Mittelstadt.
Plofkraker Carrasco.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beeetje chauvinistisch om het alleen over de Belgen te hebben terwijl Duitsland - Schotland is
Ze hebben met Fullkrug wel hun eigen Weghorst, maar dan met een erg lelijke kop.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nog steeds niemand die de bal er regelmatig inschiet.
quote:
We spreken hier Nederlands.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:25 schreef RipCity het volgende:
Die Belgen wiegen je langzaam in slaap voordat de match begint
Weghorst heeft ook een lelijke kop.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze hebben met Fullkrug wel hun eigen Weghorst, maar dan met een erg lelijke kop.
Heel erg treurig voor ze.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze hebben met Fullkrug wel hun eigen Weghorst, maar dan met een erg lelijke kop.
Wat ben je toch ook een lekker huisvrouwtjequote:
Jaquote:
Mensen die naar de radio luisteren (en dan vooral radio met DJ's) zijn de allerlaagste vorm van menselijk leven.quote:
Dan zou het voetbalveld een erg vreemde vorm hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk zijn er meer dan 9 corners
Vooruit dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:37 schreef GGMM het volgende:
Ik schakel pas in om 21:00
Ik heb geen behoefte aan Joep Schreuder ik trek dat gewoon echt helemaal niet
https://www.jellinek.nl/v(...)ben-je-gokverslaafd/quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk zijn er meer dan 9 corners
TETTENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Sjoerd dan.. stotteraarquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dat spraakgebrek van Joep
Ik kan het niet negeren
Het is de eerste keer in meer dan een maand.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://www.jellinek.nl/v(...)ben-je-gokverslaafd/
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is de eerste keer in meer dan een maand.
Ik heb geen gokverslaving.
Dit boeit niemand.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:41 schreef GGMM het volgende:
Werkvoorspelling: 2-0
FOK!-voorspelling: 3-1
(ik ga dit weer het hele EK doen, ondanks dat het jullie niks interesseert)
Ik heb België gekozen als land met de minste kaarten in de groepsfase, die vallen alleen maar kinderen aan. xDquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is de eerste keer in meer dan een maand.
Ik heb geen gokverslaving.
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:41 schreef GGMM het volgende:
Werkvoorspelling: 2-0
FOK!-voorspelling: 3-1
(ik ga dit weer het hele EK doen, ondanks dat het jullie niks interesseert)
Droom verderquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:41 schreef RipCity het volgende:
Hopelijk spelen we tegen de Belgjes in de achtste finale. Zijn we meteen van ze af.
quote:Like Alert
14-06-2024 @ 20:43:38
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "EK 2024 / [VRIJDAG 14 JUNI 21:00] Duitsland - Schotland"
ik wel.quote:
België heeft een probleem in de verdedigingquote:
Die spelen dinsdag en woensdag al in Nederlandquote:
Vies varken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga morgen bitterballen in huis halen voor zondag, dat is heel lang geleden voor mij.
lol ook toevallig!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die spelen dinsdag en woensdag al in Nederland
?quote:
Laat het smaken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:45 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga morgen bitterballen in huis halen voor zondag, dat is heel lang geleden voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |