Das wird wiedermal wehnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 06:57 schreef maxi-mus het volgende:
Prima eerste potje, niets mis mee. Erg nieuwsgierig naar Die Mannschaft.
quote:
Het is Duitsland - Schotland hoor, geen Engeland - Oostenrijkquote:
Zou het wat uit maken?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Het is Duitsland - Schotland hoor, geen Engeland - Oostenrijk
Aanstekelijk nummer. Wat is dit.quote:
AD.nlquote:Gastland Duitsland en Schotland trappen om 21.00 uur de zeventiende editie van het EK voetbal in gang. Voorafgaand aan het duel in München is er een openingsceremonie en een eerbetoon aan Franz Beckenbauer, die in januari op 78-jarige leeftijd overleed. 'Der Kaiser' won als voetballer met Duitsland het EK van 1972 en WK van 1974. Als bondscoach loodste hij zijn nationale ploeg in 1990 naar de wereldtitel.
De weduwe van de overleden Duitse voetballegende draagt de trofee voor het EK het veld op voor het openingsduel. Heidi Beckenbauer wordt bijgestaan door oud-aanvoerders Jürgen Klinsmann en Bernard Dietz van Duitsland. Klinsmann werd in 1990 als speler wereldkampioen en won het EK zes jaar later. Dietz was met Duitsland de beste van Europa in 1980.
Wat kunnen ze zuipen he?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[ x ]De Schotten zijn gearriveerd. Ik herhaal de Schotten zijn gearriveerd
@:maxi-mus
Tartan Army Goden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Geweldig toch, die sfeer in het stadion zal vanavond optimaal zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Pohhh wat een genot.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
Genotquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:20 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:08 schreef Caland het volgende:
Die Schotten hebben dus helemaal niks aan onder de kilt
Wisten jullie dat al?
21:00uquote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:03 schreef Karina het volgende:
Hoe laat is de opening? Half uurtje van te voren of zo?
Ik heb mijn gruwelijke fout verbeterd, collega.quote:
EK / [EK Speelschema + Stadions ]quote:Op vrijdag 14 juni 2024 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat deze wedstrijd om zes uur begon
Moet er nog altijd keertje werk van maken om Schotland te bezoekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |