SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
Eronder.quote:
Ze hebben nog een kans om zich te plaatsen.quote:
Nee, 48.46 hebben ze gelopen.quote:
Nog snel ff xHamster voordat die alle video's verwijderen.quote:
quote:
Allemaal medicijn van hun papa per ongeluk in de pasta of sperma geslikt van hun partnerquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
11 goud voor Italië
Eens kijken hoeveel er de komende twee jaar alsnog in twijfel worden getrokken. Lekker geprepareerd jongens en meisjes
Respect voor de huisartsen daarquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
11 goud voor Italië
Eens kijken hoeveel er de komende twee jaar alsnog in twijfel worden getrokken. Lekker geprepareerd jongens en meisjes
Mooie scorequote:Op woensdag 12 juni 2024 22:58 schreef kilon het volgende:
En zo eindigen we met 3 goud, 4 zilver en 5 brons
Meeste tickets zijn vergeven op de World Relays. Toen haalden ze het niet, mede door een verkeerde wissel. Dan zijn er nog 2 tickets over gebaseerd op de snelste tijd en daarin hebben ze 38.30 gelopen, dezelfde tijd als de nummer 2 op basis van tijd, maar later gelopen en dus erachter.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:57 schreef RipCity het volgende:
Hoezo mag je als zilver land niet eens naar de OS? *Noob*
Mogen 3-8 ook niet gaan dan?
JORANEDquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ek pooltje invullen en locked up abroad
Breng ze niet op ideeënquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom doen ze geen mix bij de sprintonderdelen?
Willen we ervan af, wil jij het juist erbijquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Na afloop in de kleedkamers. Schijnt zelfs gefilmd te worden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Oh bestaat datquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Willen we ervan af, wil jij het juist erbij
Duitsland in 2022 als gastland 6-6-2 naar 1-3-7 in Rome...quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
11 goud voor Italië
Qua absolute aantallen niet slechter....quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsland in 2022 als gastland 6-6-2 naar 1-3-7 in Rome...
Gelukkig kunnen we hierna weer terecht bij Ziggy en bij de OS bij Eurosport.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:02 schreef hhh38 het volgende:
Waarom spoilt die Belg alle sprongen
Dan ga je bijna verlangen naar de nepspanning van Joris
Blijft toch een bizar fenomeen. Maar deze Italiaanse sweep vertrouw ik voor geen meter.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Duitsland in 2022 als gastland 6-6-2 naar 1-3-7 in Rome...
quote:
En dan die Griek er wel overheen en Duplantis niet.quote:
Zeilt hem eroverheen.quote:
Pas maar op, je voelde je al niet helemaal goed.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:13 schreef PippenScottie het volgende:
Als hij nu 6 meter springt eet ik mijn telefoon op
Laat die jongen het proberenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:14 schreef hhh38 het volgende:
Karelis denkt 15 cm boven z’n PR te gaan springen?
Dat kwam door z'n Nokia gisterenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pas maar op, je voelde je al niet helemaal goed.
Wat heeft het voor zin om diezelfde hoogte te proberen, dan sta je er nog steeds achter. Ik snap 'm wel...quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Karalis respectloos naar 6.02, Mondo countert door 6.02 te skippen. Walgelijke jongen die Griek
PR is een PR, 15cm boven je PR gaan proberen slaat nergens opquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin om diezelfde hoogte te proberen, dan sta je er nog steeds achter. Ik snap 'm wel...
En dan een blessure oplopenquote:
Hij is in ieder geval de stroopwafeldealer van Duplantisquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:19 schreef Nober het volgende:
Vloon kan nu goed afkijken bij de meester. Dit word goud in Parijs. Schrijf maar op.
Breedte van mijn rijtjeshuis is 6.20.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:22 schreef Dutch_view het volgende:
Wat een hoogte is t ook![]()
Gewoon over een huis heen springen qua hoogte
Ja, ik snap hoe het werkt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:23 schreef kilon het volgende:
[..]
Eerst nog langs 6,26 6.27 6.28 en 6.29. Financieel een stuk aantrekkelijker.
Cantare, oh, oh, oh, oh!quote:
Gistermiddag ging het ook niet geweldig.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:24 schreef Felagund het volgende:
8 stuks, 3 keer goud, 1 keer zilver, 2 keer brons.
Het is niet de avond van David.
Wat zei hij toen?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gistermiddag ging het ook niet geweldig.
6,30 of zo? Het is niet dat hij makkelijk een WR springt.quote:
In de bek?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar heb je toch een co-commentator voor
Weet niet meer precies maar ze waren behoorlijk moe.quote:
Die is voor het poepenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar heb je toch een co-commentator voor
Zijwind.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:29 schreef Nober het volgende:
Bij die Duitser eerder bleef de lat wel liggen.
Soms heb je geluk, meestal nietquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:29 schreef Nober het volgende:
Bij die Duitser eerder bleef de lat wel liggen.
Owh wat erg.. Zie meteen Van der Plas voor mequote:
Europa wordt alvast voorbereid op De Vuist.quote:
Ik wil wonderwallquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zometeen nog Hey Jude en we hebben ze allemaal
Live gezien.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zometeen nog Hey Jude en we hebben ze allemaal
quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Europa wordt alvast voorbereid op De Vuist.
Denk aan minister Wiersma.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh wat erg.. Zie meteen Van der Plas voor me
Dat helpt niet hoor, ik ben geen manquote:
Echoes van Pink Floyd.quote:
Femke Wiersmaquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat helpt niet hoor, ik ben geen man
Weet ik toch? IK ben geen manquote:
Hij is het gewendquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me ook best apart dat er een heel stadion op jou zit te wachten
Zitten er nog Duitsers in het stadion?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Ik vroeg me al af waar L’Amour Toujours bleef
Die zijn er allemaal eruit denk ik.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zitten er nog Duitsers in het stadion?
Ik vind dit ook wel iets moois hebben, einde van het toernooi en iedereen moet verplicht gaan genieten van een grootheid, geen lopers of kogelstoters tussendoorquote:
Of misschien had hij een verzoeknummer?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mondo vraagt of die teringmuziek uit kan
Hij wil ABBA.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mondo vraagt of die teringmuziek uit kan
The winner takes it all?quote:
Ik mag hopen dat Joris op de OS de technische onderdelen niet doet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:38 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn we klaar voor een Joris Act bij een WR?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, wie anders?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Joris op de OS de technische onderdelen niet doet?
Klopt, sinds Stefan gestopt is welquote:Op donderdag 13 juni 2024 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie deed het tot recentelijk? In mijn herinnering deed Joris dit helemaal niet.
Goeiemorgen. Zie het net. Viel midden in de herhaling. Met goeie wissel naar spelen. Maar goed. Ongekend Nederlandse prestaties momenteel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:56 schreef RipCity het volgende:
Slechte laatste wissel maar lekkerrrrrrr
Anderhalve dagquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dikke complimenten voor Sporza. Gewoon van a tot z alles uitzenden, geen geschakel met een studio. Met respect voor de liefhebber.
Nu moet ik verdorie een hele dag wachten tot het EK voetbal begint.
Op sportgebied veegt de VRT echt compleet de vloer aan met de NOS. Zowel op tv als met de apps van VRT Max en Sporza.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dikke complimenten voor Sporza. Gewoon van a tot z alles uitzenden, geen geschakel met een studio. Met respect voor de liefhebber.
Die bedoelde ik. Jammer van die oogziekte.quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, sinds Stefan gestopt is wel
https://www.nsp.nl/2959-s(...)entator-bij-nos.html
Jammer dat ze Joris overal in willen zitten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik. Jammer van die oogziekte.
Terwijl er geen sport is waar hij écht verstand van heeft. Het is een beetje lachwekkend, maar blijkbaar denkt de NOS dat iedereen op zijn overacting zit te wachten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Jammer dat ze Joris overal in willen zitten.
Analisten ziekte van Nederland. Er moet altijd maar weer naar een studio gegaan worden om daar alles maar tot in puntjes herhalen en te analyseren. Nu weet deze gozer nog wel goed te praten maar bij voetbal komt er weinig meer zinnigs uit dan wat we zelf ook zien/weten. Met als toppunt van Basten die tijdens de wedstrijd gewoon iets anders loopt te doen en dan maar wat onzin uit kraamt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:51 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Op sportgebied veegt de VRT echt compleet de vloer aan met de NOS. Zowel op tv als met de apps van VRT Max en Sporza.
Het blijft echt beschamend wat de NOS presteert met alle rechten die ze hebben.
Gullit ook. Voorbeelden te over. Echt genant. Ik heb redelijke kennis van voetbal. Sta vaak verbaasd dat Gullit of van Basten de simpelste dingen niet weten of paraat hebben. Ik ben een sportliefhebber, kan meepraten over algemeenheden. Lees dan ook graag mee. Ben dan een leek en laat de cijfertjes aan de kenners over. Verbaas me dan van de kennis hier, terwijl ikzelf hetzelfde ben maar dan met voetballen. Oh ja, tegenwoordig bij Studio Sport een analiste voor een schoolbord die uitlegt wat buitenspel is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Analisten ziekte van Nederland. Er moet altijd maar weer naar een studio gegaan worden om daar alles maar tot in puntjes herhalen en te analyseren. Nu weet deze gozer nog wel goed te praten maar bij voetbal komt er weinig meer zinnigs uit dan wat we zelf ook zien/weten. Met als toppunt van Basten die tijdens de wedstrijd gewoon iets anders loopt te doen en dan maar wat onzin uit kraamt.
Wees blij, samen met een paar dagen in Juli zijn het de enige vrije dagen tot het einde van de Vuelta.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Amenquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Analisten ziekte van Nederland. Er moet altijd maar weer naar een studio gegaan worden om daar alles maar tot in puntjes herhalen en te analyseren. Nu weet deze gozer nog wel goed te praten maar bij voetbal komt er weinig meer zinnigs uit dan wat we zelf ook zien/weten. Met als toppunt van Basten die tijdens de wedstrijd gewoon iets anders loopt te doen en dan maar wat onzin uit kraamt.
Dat was echt mokerdomquote:Op woensdag 12 juni 2024 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
Vlaamse commentator geeft de Spanjaard als winnaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |