Ik mag hopen dat Joris op de OS de technische onderdelen niet doet?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:38 schreef AgnesGru het volgende:
Zijn we klaar voor een Joris Act bij een WR?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk, wie anders?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Joris op de OS de technische onderdelen niet doet?
Klopt, sinds Stefan gestopt is welquote:Op donderdag 13 juni 2024 00:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie deed het tot recentelijk? In mijn herinnering deed Joris dit helemaal niet.
Goeiemorgen. Zie het net. Viel midden in de herhaling. Met goeie wissel naar spelen. Maar goed. Ongekend Nederlandse prestaties momenteel.quote:Op woensdag 12 juni 2024 22:56 schreef RipCity het volgende:
Slechte laatste wissel maar lekkerrrrrrr
Anderhalve dagquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dikke complimenten voor Sporza. Gewoon van a tot z alles uitzenden, geen geschakel met een studio. Met respect voor de liefhebber.
Nu moet ik verdorie een hele dag wachten tot het EK voetbal begint.
Op sportgebied veegt de VRT echt compleet de vloer aan met de NOS. Zowel op tv als met de apps van VRT Max en Sporza.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:42 schreef PippenScottie het volgende:
Dikke complimenten voor Sporza. Gewoon van a tot z alles uitzenden, geen geschakel met een studio. Met respect voor de liefhebber.
Nu moet ik verdorie een hele dag wachten tot het EK voetbal begint.
Die bedoelde ik. Jammer van die oogziekte.quote:Op donderdag 13 juni 2024 02:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt, sinds Stefan gestopt is wel
https://www.nsp.nl/2959-s(...)entator-bij-nos.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |