Je bent mij weer aan het framen, terwijl ik de enige humane mening hier uitdraag. Jullie vinden het blijkbaar prima dat er jaarlijks duizenden mensen verdrinken op zee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hou nou maar op met je moordplannen, die horen hier niet.
Waarom doe je alsof Pieter er ook allemaal maar niks aan kan doen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Stel je voor:
Wilders appt naar Omtzigt: "Ik heb weer een minister van buiten gevonden hoor, we gaan aan de eis voldoen"
Omtzigt terug: "Fijn, ben blij dat je zo je best doet voor mijn extraparlementaire eis. Wie is het en voor welk ministerie?"
Wilders: "Klever voor BHOS"
Wat moet je dan als Omtzigt...
Je zou ze ook gewoon kunnen opvangen natuurlijk, en als ze geen recht hebben op asiel terugsturen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je bent mij weer aan het framen, terwijl ik de enige humane mening hier uitdraag. Jullie vinden het blijkbaar prima dat er jaarlijks duizenden mensen verdrinken op zee.
Wat heeft dat met minister worden te maken?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is nog een kamerlid, die heeft nog een mandaat.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:46 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
HELEMAAL AFKIJKEN!!! Want ja, dit is nu politiek relevant geworden.
@:maxi-mus toevallig nog een mening over Arnold Karskens?“Nieuws voor en door mensen een vlekje. Nieuws dat je achterlaat met een bevredigend gevoel van: o, zit het zo. Je hoeft niet na te denken, gewoon lekker aan jezelf denken en lekker luisteren. ‘Oh, dus Oekraïne is een bufferstaat met buffermensen? Dat wist ik niet.’ ‘Huh? Is er een geheime agenda?’. ‘Slaat Frans Timmermans dieren? Is hij pedofiel?’”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle lof dus voor de oprichter van de geweldige omroep Ongehoord Nederland. “Arnold Karskens is een door god aan ons gegeven geweldenaar. Hij heeft een groot, kaal hoofd. Normale mensen bestaan voor, geloof ik 90 procent uit water. Arnold Karskens bestaat voor 95 procent uit hersens. Daarom is dat hoofd zo groot. U en ik kunnen niet tippen aan de verbanden die hij weet te leggen. En daarom is het zo goed dat Arie Slob van de ChristenUnie vorig jaar heeft besloten om Arnold Karskens toe te staan om een eigen omroep te beginnen.”
Dan kun je niets meer. Maar je had van tevoren afspraken moeten maken hierover. Juist omdat je met de PVV gaat. Alles is toch al anders, kan dat er ook nog even bij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Stel je voor:
Wilders appt naar Omtzigt: "Ik heb weer een minister van buiten gevonden hoor, we gaan aan de eis voldoen"
Omtzigt terug: "Fijn, ben blij dat je zo je best doet voor mijn extraparlementaire eis. Wie is het en voor welk ministerie?"
Wilders: "Klever voor BHOS"
Wat moet je dan als Omtzigt...
Dat doe ik niet, maar niemand heeft toch het idee dat hij dit in gedachten had? Zoals hier werd gezegd: hij heeft de doos van pandora geopend en krijgt hem niet meer dicht. Nu nog het kabinet laten vallen gaat niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof Pieter er ook allemaal maar niks aan kan doen?
Even hier op in gaan: dat deed hij puur en alleen omdat hij geen enkele rechtsgrond had om ze tegen te houden en een ander besluit altijd door de rechter was teruggefloten. Hij is diezelfde week nog begonnen met wetgeving om voortaan zulke omroepen wel tegen te kunnen houden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daarom is het zo goed dat Arie Slob van de ChristenUnie vorig jaar heeft besloten om Arnold Karskens toe te staan om een eigen omroep te beginnen.”
Op zich weinig, maar dat maakt wel dat ik Markuszower blokkeren wat lastiger vind dan Klever blokkeren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met minister worden te maken?
Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar niemand heeft toch het idee dat hij dit in gedachten had? Zoals hier werd gezegd: hij heeft de doos van pandora geopend en krijgt hem niet meer dicht. Nu nog het kabinet laten vallen gaat niet meer.
Maar inderdaad: hij is zelf medeschuldig aan die puinhoop.
Ga lekker naar stormfront met deze onzinquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sorry, maar als je hier niet bestrijdt dat mijn redenatie klopt, dan snap ik echt niet wat je wilt zeggen en waarom je mijn redenatie dan alsnog "idioot" noemt.
Je durft gewoon niet toe te geven dat het soms beter is om 10 mensen dood te laten gaan en er zo 100 te redden. Dit is weer de klassieke zwakte van de westerse democratie en het humanitaire gedachtegoed.
Zelfoverschatting of zelfkastijding?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
En met zo'n Klever, Markuszower en Madlener gaat Bruins dan aan tafel zitten in de ministerraad, ik kan daar nog steeds met mijn hoofd niet bij.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:46 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
HELEMAAL AFKIJKEN!!! Want ja, dit is nu politiek relevant geworden.
@:maxi-mus toevallig nog een mening over Arnold Karskens?Wat heb ik net gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nee hoor, de zon gaat schijnen!quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
Grootste rampenkabinet aller tijden gaat dit worden, hierna is het gebeurd met guur rechts
Onderschat de kracht niet van domme mensen die dan weer gewoon achter de volgende populist aan gaan lopen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
Grootste rampenkabinet aller tijden gaat dit worden, hierna is het gebeurd met guur rechts
Aftreden is toch niet terug de Kamer inquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:51 schreef TjjWester het volgende:
Gaat de pvv nu serieus Markuszower uit de kamer halen? Met het risico dat hij later weer moet aftreden en terug de kamer in.
Ik denk niet dat hij deze namen wist. Hij had waarschijnlijk mensen zoals Schoof in gedachten, topambtenaren, hoogleraren en bestuurders van enige aanzien. Wellicht heeft hij wel de NSC namen gehoord en daar is weinig mis mee (Uitermark, Veldkamp, Van Hijum, Idsinga, Struycken, Achahbar). Daar kun je zo mee aan tafel om het land te besturen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zelfoverschatting of zelfkastijding?
Dit dus, en ik sluit niet uit dat Wilders zelfs deze clusterfuck straks nog weet te verkopen als "Ja dan had je mij maar zelf premier moeten maken, dan was dit niet gebeurd"quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderschat de kracht niet van domme mensen die dan weer gewoon achter de volgende populist aan gaan lopen.
Dat er vanuit BBB en PVV wat idioten zouden komen wist hij toch wel? Anders is het wel erg naïef.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij deze namen wist. Hij had waarschijnlijk mensen zoals Schoof in gedachten, topambtenaren, hoogleraren en bestuurders van enige aanzien. Wellicht heeft hij wel de NSC namen gehoord en daar is weinig mis mee (Uitermark, Veldkamp, Van Hijum, Idsinga, Struycken, Achahbar). Daar kun je zo mee aan tafel om het land te besturen.
Zou wel stoer zijn als hij zich nu nog terug trekt, trouwens.
Het begon allemaal met de linkse media die Plasterk aan het kruis nagelden!quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, en ik sluit niet uit dat Wilders zelfs deze clusterfuck straks nog weet te verkopen als "Ja dan had je mij maar zelf premier moeten maken, dan was dit niet gebeurd"
Er zit echt nog wel verschil tussen mensen als Agema en Beljaarts of Klever, die inderdaad misschien zelfs meer FvD dan PVV is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat er vanuit BBB en PVV wat idioten zouden komen wist hij toch wel? Anders is het wel erg naïef.
Tenzij hij echt volledig ontoerekeningsvatbaar is geworden had je dit soort totale kokosnoten wel kunnen verwachten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij deze namen wist.
Plasterk als baas van dit zootje had het inderdaad wel af gemaakt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de linkse media die Plasterk aan het kruis nagelden!
Ja, ik zou er m’n adem niet op inhouden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
Ja, er kan niet zoveel aan gedaan worden en op zich is het goed dat er wel nog enige vorm van controle en boetes worden uitgedeeld als ze weer eens uit de bocht vliegen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Even hier op in gaan: dat deed hij puur en alleen omdat hij geen enkele rechtsgrond had om ze tegen te houden en een ander besluit altijd door de rechter was teruggefloten. Hij is diezelfde week nog begonnen met wetgeving om voortaan zulke omroepen wel tegen te kunnen houden.
De schade van twintig jaar links aan de macht valt niet zomaar op te lossen in twee maanden door deze nieuwe bestuurscultuur, dat weet jij ook.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begon allemaal met de linkse media die Plasterk aan het kruis nagelden!
Misschien dachten dat als we zo'n persoon er ineens verantwoordelijk voor maken en die persoon verplicht wordt daadwerkelijk kennis van de effecten en het interne reilen en zeilen te nemen 'afschaffen' toch wel een beetje dom blijkt te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:22 schreef VoMy het volgende:
Klever die ontwikkelingshulp wil afschaffen op ontwikkelingshulp zetten. Alsof je Stef Blok minister van Volkshuisvesting maakt hahaha.
Recht op een zetel is recht op een zetel toch? Was daar niet met Mona Keijzer (kennen we die nog? Oh wacht, die wordt vice-premierquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aftreden is toch niet terug de Kamer in
Altijd leuk, mensen die politiek als een voetbal derby zien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:13 schreef KingRoland het volgende:
Linkse tranen vandaag en de komende dagen
Genot
Ook ik denk dat er nadelen zitten aan de huidige migratie met bootvluchtelingen, er vallen namelijk doden en de grootste slachtoffers van de oorlog help je niet. Misschien zou het beter kunnen door het Europese quotum aan vluchtelingen al in de landen waar de ellende is op te halen. Maar ik denk niet dat hier Europees gezien draagvlak voor zal zijn en heb sterke twijfels bij de uitvoering.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Jij denkt dat mijn redenatie niet klopt? Beargumenteer dat dan maar eens. Als er nu blijkt dat er in 10 jaar 36.000 mensen verdronken zijn en dat dat meer dan de helft van het totale aantal is ... dan is het toch een eenvoudige gok om aan te nemen dat als we de routes sluiten, er uiteindelijk mensenlevens gespaard blijven? En ja, dan gaan er waarschijnlijk in de eerste weken 2000 of 3000 mensen dood. Maar daarna vermoedelijk nooit meer iemand, want die mensen zijn echt niet gek en die horen ook wel op het nieuws dat Europa heeft besloten alle bootvluchtelingen te weigeren.
Ze trad niet af, die muts werd ontslagen omdat ze geen tyfus begreep van haar ambt als staatssecretaris.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Recht op een zetel is recht op een zetel toch? Was daar niet met Mona Keijzer (kennen we die nog? Oh wacht, die wordt vice-premier) nog een soort angst voor nadat ze aftrad ergens in 2021? Dat ze haar zetel weer zou opeisen
Waarom werkt dit dan niet met de war on drugs in zowel de middellandse zee als in de USA?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:12 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Denk je dat wanhopige mensen een 100% zekere dood tegemoet zouden gaan? Echt niet hoor. Ik geef je op een blaadje dat als wij zeggen "op 1 juli is het afgelopen", dat er dan op 3 juli geen bootjes meer komen. 0.
Jij wilt Afrikanen zonder opleiding hierheen halen en asiel geven?
Oh op die manier, ja maar volgens mij doen afgetreden bewindslieden dat in de praktijk nooit... al was Mona wel een mooi voorbeeld ja, die doet alles voor een beetje aandacht. En dat is dan in dit veld nog een van de meest acceptabele ministers.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Recht op een zetel is recht op een zetel toch? Was daar niet met Mona Keijzer (kennen we die nog? Oh wacht, die wordt vice-premier) nog een soort angst voor nadat ze aftrad ergens in 2021? Dat ze haar zetel weer zou opeisen
Dat deze coalitie uiteindelijk de post-satirische fase zou bereiken was wel een zekerheid, maar dat dat al zou gebeuren voordat ze überhaupt echt begonnen zijn... Daar had ik mijn geld niet op ingezet.quote:
Dit gaat alles waar we ooit met de LPF mee te maken kregen veruit overstijgenquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:20 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Dat deze coalitie uiteindelijk de post-satirische fase zou bereiken was wel een zekerheid, maar dat dat al zou gebeuren voordat ze überhaupt echt begonnen zijn... Daar had ik mijn geld niet op ingezet.
Jij vindt hypocrisie en onkunde gewoon prima dus?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:13 schreef KingRoland het volgende:
Genot
Je kunt geen zetel opeisen als er geen beschikbaar is. Een afgetreden minister komt dus alleen terug als er een plek vrij komt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dan schopt Geert toch iemand weg. Wie maakt hem wat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je kunt geen zetel opeisen als er geen beschikbaar is. Een afgetreden minister komt dus alleen terug als er een plek vrij komt.
Gaat vast helemaal goed komen met de woningbouw.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze trad niet af, die muts werd ontslagen omdat ze geen tyfus begreep van haar ambt als staatssecretaris.
Iets zegt me dat Geert in deze situatie wel zou zorgen dat er een beschikbaar is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je kunt geen zetel opeisen als er geen beschikbaar is. Een afgetreden minister komt dus alleen terug als er een plek vrij komt.
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Geert in deze situatie wel zou zorgen dat er een beschikbaar is.
Ik heb de PVV nog lichtelijk overwogen in november wegens gebrek aan beter, maar kon het gewoon niet over m'n hart verkrijgen erop te stemmen. Zo'n voorgevoel zeg maar.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:13 schreef KingRoland het volgende:
Genot
Maakt voor PVV eigenlijk weinig uit. Op enkele getrouwen na doet niemand aan dossierkennis, stelt geen kamervragen, alle betogen moeten toch eerst doorgelezen worden door Wilders.quote:
Ja, dat hadden we hier net ook al uitgerekend. En we weten nog 3 PVV namen van staatssecretarissen niet.quote:
Maar een lege zetel kan niet stemmen, dat kan wel een probleem zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maakt voor PVV eigenlijk weinig uit. Op enkele getrouwen na doet niemand aan dossierkennis, stelt geen kamervragen, alle betogen moeten toch eerst doorgelezen worden door Wilders.
Blij met de toppers die de rechtse partijen aan weten te trekken?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:13 schreef KingRoland het volgende:
Genot
Er zijn wat onderwerpen een vrije kwestie gebleven. Dan wil je wel al je zetels vullen, lijkt me.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maakt voor PVV eigenlijk weinig uit. Op enkele getrouwen na doet niemand aan dossierkennis, stelt geen kamervragen, alle betogen moeten toch eerst doorgelezen worden door Wilders.
Gom was ik al weer bijna vergeten, daar begon dit hele circus meequote:
Dat kan als ze niet coalitiediscipline aanhouden inderdaad. Op zich hebben ze een ruime meerderheid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar een lege zetel kan niet stemmen, dat kan wel een probleem zijn.
KingRoland in POL / [POL-Feedback] POL FB - Ook zonder popcorn toegang!quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Altijd leuk, mensen die politiek als een voetbal derby zien.
meer dan de helft gaat blijkbaar al dood voordat we de kans hebben om ze op te vangen!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zou ze ook gewoon kunnen opvangen natuurlijk, en als ze geen recht hebben op asiel terugsturen.
Als dat niet afschrikwekkend is waarom denk je dan dat jouw idee wel gaat werken? Ik snap die logica nietquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:33 schreef TAmaru het volgende:
[..]
meer dan de helft gaat blijkbaar al dood voordat we de kans hebben om ze op te vangen!
Nouja ze hebben toch genoeg overmacht om er een paar te kunnen missen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar een lege zetel kan niet stemmen, dat kan wel een probleem zijn.
Natuurlijk niet. Wappieministers met populistische denkbeelden worden gewaardeerd door de PVV stemmers, dus voor hen is het een prima keuze. Zij vinden ontwikkelingshulp e.d. ook maar niks immers.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
ja heb rechten gestudeerdquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Snap jij het verschil tussen een bestuursrechtelijke procedure en een strafzaak?
Lekker jankenquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
KingRoland in POL / [POL-Feedback] POL FB - Ook zonder popcorn toegang!
De PVV heeft de afgelopen maanden een paar keer vrij vreemde combinaties aan een meerderheid geholpen. Glyfosaat is een voorbeeld, maar er zijn er meer. Dan heb je dus lang niet altijd die ruime meerderheid die de coalitie heeft. En ze hebben uitdrukkelijk afgesproken dat alles wat niet in het hoofdlijnenakkoord staat een vrije kwestie is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja ze hebben toch genoeg overmacht om er een paar te kunnen missen?
Blijkbaar heb jij het nodig, zit diep he?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb wel een tissue voor je, hoor.
Nee, hoor, ik vind het vooral navrant dat jij met je geklaag in FB niet verder komt dan wat schoppen en inhoudsloze posts en dat dan framed als "Ze zijn links hier". Daar moet ik eigenlijk gewoon om lachen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij het nodig, zit diep he?
Dat jij hier geen ene reet doet is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik vind het vooral navrant dat jij met je geklaag in FB niet verder komt dan wat schoppen en inhoudsloze posts en dat dan framed als "Ze zijn links hier". Daar moet ik eigenlijk gewoon om lachen.
Wat staat hier orecies?quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
ja heb rechten gestudeerd
maar dat betekent niet dat ik mij vast staar in alfa achtige methoden, zie hoe de rechtstaat bijvoorbeeld wordt bedreigd door populisme. Populisme die voortkomt uit democratisch gekozen volksvertegenwoordigers, daarom zijn er meer check and balances nodig en moeten bewindspersonen meer gecontroleerd worden. Maar goed met Schoof gaat dat niet gebeuren, die heeft alleen "radicale ideeën" over een "nieuwe rechtsstaat cultuur"
quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat jij hier geen ene reet doet is niet mijn probleem.
Ga elders de clown uithangen. Bij voorkeur buiten FOK. Niet hier in ieder geval.quote:
Dubbele nationaliteit! Waaah! Loyaliteit! Waaah.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:13 schreef hollandia02 het volgende:
Met Nora Achahbar een Marokkaan in een PVV kabinet, wie had dat gedacht.
Ach de honorair consul van het meest dubieuze land binnen de EU (welke nationaliteit heeft hij eigenlijk) en een Mossad agent zijn ook geen probleemquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit! Waaah! Loyaliteit! Waaah.
En wat zijn/haar portefeuille wordt. Misschien nog wel belangrijker.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel erg benieuwd wie er namens PVV op Justitie & Veiligheid komt zitten
Wat to be kabinet betreft kun je een hoop parallellen trekken met een autocross, dus wat dat betreft..quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb in sloopauto's gereden die koersvaster waren dan Omtzigt.
Ja achteraf gezien zette dat eigenlijk de toon wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gom was ik al weer bijna vergeten, daar begon dit hele circus mee
Minster van J&V Van Weel is in elk geval geen jurist, dat is al opvallend. Al was Yeşilgöz dat ook niet en heeft Schoof wel de benodigde kennis en zijn Uitermark, Achahbar en Struycken wel juristen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En wat zijn/haar portefeuille wordt. Misschien nog wel belangrijker.
NSC was altijd al CDA 2.0, natuurlijk, maar met extra Omtzigt stokpaardjes.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:12 schreef ipa84 het volgende:
NSC wordt wel echt CDA 2.0 want die houden ook amper een zetel over na het samenwerken met de PVV zoals het CDA.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:12 schreef spapaars het volgende:
Doodziek van Rutte.
Hij bracht asielzoekers na afwijzing niet terug maar liet ze op de vrije loop, en die gasten moeten nu stelen om te overleven.
Alles met de bedoeling dat mensen met een magere inkomen stemmen een partij waar alleen de VVD mee zou kunnen samenwerken, hij zei van niet, maar Rutte is een beroepsleugenaar.
Maar toen kwam er een boerentrien, en een geestelijk onstabiele idioot om de hoek kijken die alles verknalde.
VVD is nu aanwezig om de nalatenschap van Rutte te bewaken.
Ik vind dat eigenlijk ook niet relevant, of de minister een jurist is, er lopen op V&J meer dan genoeg juristen rond, zou ik denken, om de juridische inhoud te kunnen toetsen, de minister is politiek verantwoordelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Minster van V&J Van Weel is in elk geval geen jurist, dat is al opvallend. Al was Yeşilgöz dat ook niet en heeft Schoof wel de benodigde kennis en zijn Uitermark, Achahbar en Struycken wel juristen.
Probleem is dat er wel veel juristen in de Kamer zitten. Dan krijg je al snel dat bij een debat er vragen worden gesteld die de minister pas na ruggespraak kan beantwoorden omdat hij of zij de kennis mist. Dat zag je ook bij Kaag en de commissie financiën.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook niet relevant, of de minister een jurist is, er lopen op V&J meer dan genoeg juristen rond, zou ik denken, om de juridische inhoud te kunnen toetsen, de minister is politiek verantwoordelijk.
Ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De PVV is pas weer na het vertrek van Rutte in beeld gekomen omdat Rutte nooit meer met hem heeft samengewerkt. Maar omdat hij dat dus niet gedaan heeft maar zijn opvolger de weg voor Wilders vrijgemaakt heeft is Rutte een beroepsleugenaar?
quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:12 schreef ipa84 het volgende:
NSC wordt wel echt CDA 2.0 want die houden ook amper een zetel over na het samenwerken met de PVV zoals het CDA.
Het is allemaal een complot?quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:12 schreef spapaars het volgende:
Doodziek van Rutte.
Hij bracht asielzoekers na afwijzing niet terug maar liet ze op de vrije loop, en die gasten moeten nu stelen om te overleven.
Alles met de bedoeling dat mensen met een magere inkomen stemmen een partij waar alleen de VVD mee zou kunnen samenwerken, hij zei van niet, maar Rutte is een beroepsleugenaar.
Maar toen kwam er een boerentrien, en een geestelijk onstabiele idioot om de hoek kijken die alles verknalde.
VVD is nu aanwezig om de nalatenschap van Rutte te bewaken.
Vraag mij werkelijk af of de stemmers wisten dat hij een geestelijk-gestoorde krankzinnige is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NSC was altijd al CDA 2.0, natuurlijk, maar met extra Omtzigt stokpaardjes.
De GPV bestaat al 21 jaar niet meer... en na de jaren 70/80 was de GPV ook niet echt rechts meer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij werkelijk af of de stemmers wisten dat hij een geestelijk-gestoorde krankzinnige is.
Zijn ideale partij om mee te samenwerken was de GPV.
Denk dat een hoop stemmers niet wisten hoe rechts zijn gedachtegoed is.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
De GPV bestaat al 21 jaar niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |