Je bent mij weer aan het framen, terwijl ik de enige humane mening hier uitdraag. Jullie vinden het blijkbaar prima dat er jaarlijks duizenden mensen verdrinken op zee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hou nou maar op met je moordplannen, die horen hier niet.
Waarom doe je alsof Pieter er ook allemaal maar niks aan kan doen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Stel je voor:
Wilders appt naar Omtzigt: "Ik heb weer een minister van buiten gevonden hoor, we gaan aan de eis voldoen"
Omtzigt terug: "Fijn, ben blij dat je zo je best doet voor mijn extraparlementaire eis. Wie is het en voor welk ministerie?"
Wilders: "Klever voor BHOS"
Wat moet je dan als Omtzigt...
Je zou ze ook gewoon kunnen opvangen natuurlijk, en als ze geen recht hebben op asiel terugsturen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je bent mij weer aan het framen, terwijl ik de enige humane mening hier uitdraag. Jullie vinden het blijkbaar prima dat er jaarlijks duizenden mensen verdrinken op zee.
Wat heeft dat met minister worden te maken?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat is nog een kamerlid, die heeft nog een mandaat.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:46 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
HELEMAAL AFKIJKEN!!! Want ja, dit is nu politiek relevant geworden.
@:maxi-mus toevallig nog een mening over Arnold Karskens?“Nieuws voor en door mensen een vlekje. Nieuws dat je achterlaat met een bevredigend gevoel van: o, zit het zo. Je hoeft niet na te denken, gewoon lekker aan jezelf denken en lekker luisteren. ‘Oh, dus Oekraïne is een bufferstaat met buffermensen? Dat wist ik niet.’ ‘Huh? Is er een geheime agenda?’. ‘Slaat Frans Timmermans dieren? Is hij pedofiel?’”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle lof dus voor de oprichter van de geweldige omroep Ongehoord Nederland. “Arnold Karskens is een door god aan ons gegeven geweldenaar. Hij heeft een groot, kaal hoofd. Normale mensen bestaan voor, geloof ik 90 procent uit water. Arnold Karskens bestaat voor 95 procent uit hersens. Daarom is dat hoofd zo groot. U en ik kunnen niet tippen aan de verbanden die hij weet te leggen. En daarom is het zo goed dat Arie Slob van de ChristenUnie vorig jaar heeft besloten om Arnold Karskens toe te staan om een eigen omroep te beginnen.”
Dan kun je niets meer. Maar je had van tevoren afspraken moeten maken hierover. Juist omdat je met de PVV gaat. Alles is toch al anders, kan dat er ook nog even bij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Stel je voor:
Wilders appt naar Omtzigt: "Ik heb weer een minister van buiten gevonden hoor, we gaan aan de eis voldoen"
Omtzigt terug: "Fijn, ben blij dat je zo je best doet voor mijn extraparlementaire eis. Wie is het en voor welk ministerie?"
Wilders: "Klever voor BHOS"
Wat moet je dan als Omtzigt...
Dat doe ik niet, maar niemand heeft toch het idee dat hij dit in gedachten had? Zoals hier werd gezegd: hij heeft de doos van pandora geopend en krijgt hem niet meer dicht. Nu nog het kabinet laten vallen gaat niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof Pieter er ook allemaal maar niks aan kan doen?
Even hier op in gaan: dat deed hij puur en alleen omdat hij geen enkele rechtsgrond had om ze tegen te houden en een ander besluit altijd door de rechter was teruggefloten. Hij is diezelfde week nog begonnen met wetgeving om voortaan zulke omroepen wel tegen te kunnen houden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daarom is het zo goed dat Arie Slob van de ChristenUnie vorig jaar heeft besloten om Arnold Karskens toe te staan om een eigen omroep te beginnen.”
Op zich weinig, maar dat maakt wel dat ik Markuszower blokkeren wat lastiger vind dan Klever blokkeren.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met minister worden te maken?
Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, maar niemand heeft toch het idee dat hij dit in gedachten had? Zoals hier werd gezegd: hij heeft de doos van pandora geopend en krijgt hem niet meer dicht. Nu nog het kabinet laten vallen gaat niet meer.
Maar inderdaad: hij is zelf medeschuldig aan die puinhoop.
Ga lekker naar stormfront met deze onzinquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sorry, maar als je hier niet bestrijdt dat mijn redenatie klopt, dan snap ik echt niet wat je wilt zeggen en waarom je mijn redenatie dan alsnog "idioot" noemt.
Je durft gewoon niet toe te geven dat het soms beter is om 10 mensen dood te laten gaan en er zo 100 te redden. Dit is weer de klassieke zwakte van de westerse democratie en het humanitaire gedachtegoed.
Zelfoverschatting of zelfkastijding?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
En met zo'n Klever, Markuszower en Madlener gaat Bruins dan aan tafel zitten in de ministerraad, ik kan daar nog steeds met mijn hoofd niet bij.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:46 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
HELEMAAL AFKIJKEN!!! Want ja, dit is nu politiek relevant geworden.
@:maxi-mus toevallig nog een mening over Arnold Karskens?Wat heb ik net gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Nee hoor, de zon gaat schijnen!quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
Grootste rampenkabinet aller tijden gaat dit worden, hierna is het gebeurd met guur rechts
Onderschat de kracht niet van domme mensen die dan weer gewoon achter de volgende populist aan gaan lopen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
Grootste rampenkabinet aller tijden gaat dit worden, hierna is het gebeurd met guur rechts
Aftreden is toch niet terug de Kamer inquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:51 schreef TjjWester het volgende:
Gaat de pvv nu serieus Markuszower uit de kamer halen? Met het risico dat hij later weer moet aftreden en terug de kamer in.
Ik denk niet dat hij deze namen wist. Hij had waarschijnlijk mensen zoals Schoof in gedachten, topambtenaren, hoogleraren en bestuurders van enige aanzien. Wellicht heeft hij wel de NSC namen gehoord en daar is weinig mis mee (Uitermark, Veldkamp, Van Hijum, Idsinga, Struycken, Achahbar). Daar kun je zo mee aan tafel om het land te besturen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zelfoverschatting of zelfkastijding?
Dit dus, en ik sluit niet uit dat Wilders zelfs deze clusterfuck straks nog weet te verkopen als "Ja dan had je mij maar zelf premier moeten maken, dan was dit niet gebeurd"quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Onderschat de kracht niet van domme mensen die dan weer gewoon achter de volgende populist aan gaan lopen.
Dat er vanuit BBB en PVV wat idioten zouden komen wist hij toch wel? Anders is het wel erg naïef.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij deze namen wist. Hij had waarschijnlijk mensen zoals Schoof in gedachten, topambtenaren, hoogleraren en bestuurders van enige aanzien. Wellicht heeft hij wel de NSC namen gehoord en daar is weinig mis mee (Uitermark, Veldkamp, Van Hijum, Idsinga, Struycken, Achahbar). Daar kun je zo mee aan tafel om het land te besturen.
Zou wel stoer zijn als hij zich nu nog terug trekt, trouwens.
Het begon allemaal met de linkse media die Plasterk aan het kruis nagelden!quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, en ik sluit niet uit dat Wilders zelfs deze clusterfuck straks nog weet te verkopen als "Ja dan had je mij maar zelf premier moeten maken, dan was dit niet gebeurd"
Er zit echt nog wel verschil tussen mensen als Agema en Beljaarts of Klever, die inderdaad misschien zelfs meer FvD dan PVV is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat er vanuit BBB en PVV wat idioten zouden komen wist hij toch wel? Anders is het wel erg naïef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |