quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat jij hier geen ene reet doet is niet mijn probleem.
Ga elders de clown uithangen. Bij voorkeur buiten FOK. Niet hier in ieder geval.quote:
Dubbele nationaliteit! Waaah! Loyaliteit! Waaah.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:13 schreef hollandia02 het volgende:
Met Nora Achahbar een Marokkaan in een PVV kabinet, wie had dat gedacht.
Ach de honorair consul van het meest dubieuze land binnen de EU (welke nationaliteit heeft hij eigenlijk) en een Mossad agent zijn ook geen probleemquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit! Waaah! Loyaliteit! Waaah.
En wat zijn/haar portefeuille wordt. Misschien nog wel belangrijker.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel erg benieuwd wie er namens PVV op Justitie & Veiligheid komt zitten
Wat to be kabinet betreft kun je een hoop parallellen trekken met een autocross, dus wat dat betreft..quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb in sloopauto's gereden die koersvaster waren dan Omtzigt.
Ja achteraf gezien zette dat eigenlijk de toon wel.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gom was ik al weer bijna vergeten, daar begon dit hele circus mee
Minster van J&V Van Weel is in elk geval geen jurist, dat is al opvallend. Al was Yeşilgöz dat ook niet en heeft Schoof wel de benodigde kennis en zijn Uitermark, Achahbar en Struycken wel juristen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En wat zijn/haar portefeuille wordt. Misschien nog wel belangrijker.
NSC was altijd al CDA 2.0, natuurlijk, maar met extra Omtzigt stokpaardjes.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:12 schreef ipa84 het volgende:
NSC wordt wel echt CDA 2.0 want die houden ook amper een zetel over na het samenwerken met de PVV zoals het CDA.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:12 schreef spapaars het volgende:
Doodziek van Rutte.
Hij bracht asielzoekers na afwijzing niet terug maar liet ze op de vrije loop, en die gasten moeten nu stelen om te overleven.
Alles met de bedoeling dat mensen met een magere inkomen stemmen een partij waar alleen de VVD mee zou kunnen samenwerken, hij zei van niet, maar Rutte is een beroepsleugenaar.
Maar toen kwam er een boerentrien, en een geestelijk onstabiele idioot om de hoek kijken die alles verknalde.
VVD is nu aanwezig om de nalatenschap van Rutte te bewaken.
Ik vind dat eigenlijk ook niet relevant, of de minister een jurist is, er lopen op V&J meer dan genoeg juristen rond, zou ik denken, om de juridische inhoud te kunnen toetsen, de minister is politiek verantwoordelijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Minster van V&J Van Weel is in elk geval geen jurist, dat is al opvallend. Al was Yeşilgöz dat ook niet en heeft Schoof wel de benodigde kennis en zijn Uitermark, Achahbar en Struycken wel juristen.
Probleem is dat er wel veel juristen in de Kamer zitten. Dan krijg je al snel dat bij een debat er vragen worden gesteld die de minister pas na ruggespraak kan beantwoorden omdat hij of zij de kennis mist. Dat zag je ook bij Kaag en de commissie financiën.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk ook niet relevant, of de minister een jurist is, er lopen op V&J meer dan genoeg juristen rond, zou ik denken, om de juridische inhoud te kunnen toetsen, de minister is politiek verantwoordelijk.
Ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De PVV is pas weer na het vertrek van Rutte in beeld gekomen omdat Rutte nooit meer met hem heeft samengewerkt. Maar omdat hij dat dus niet gedaan heeft maar zijn opvolger de weg voor Wilders vrijgemaakt heeft is Rutte een beroepsleugenaar?
quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:12 schreef ipa84 het volgende:
NSC wordt wel echt CDA 2.0 want die houden ook amper een zetel over na het samenwerken met de PVV zoals het CDA.
Het is allemaal een complot?quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:12 schreef spapaars het volgende:
Doodziek van Rutte.
Hij bracht asielzoekers na afwijzing niet terug maar liet ze op de vrije loop, en die gasten moeten nu stelen om te overleven.
Alles met de bedoeling dat mensen met een magere inkomen stemmen een partij waar alleen de VVD mee zou kunnen samenwerken, hij zei van niet, maar Rutte is een beroepsleugenaar.
Maar toen kwam er een boerentrien, en een geestelijk onstabiele idioot om de hoek kijken die alles verknalde.
VVD is nu aanwezig om de nalatenschap van Rutte te bewaken.
Vraag mij werkelijk af of de stemmers wisten dat hij een geestelijk-gestoorde krankzinnige is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NSC was altijd al CDA 2.0, natuurlijk, maar met extra Omtzigt stokpaardjes.
De GPV bestaat al 21 jaar niet meer... en na de jaren 70/80 was de GPV ook niet echt rechts meer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij werkelijk af of de stemmers wisten dat hij een geestelijk-gestoorde krankzinnige is.
Zijn ideale partij om mee te samenwerken was de GPV.
Denk dat een hoop stemmers niet wisten hoe rechts zijn gedachtegoed is.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
De GPV bestaat al 21 jaar niet meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |