Wat spannend en leuk BE! En al je 5- jarig jubileum! Wauw! Ik hoop dat het een hele geslaagde dag wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:08 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, wat gaaf zeg!
Je eigen toko is zo leuk! Maar wel hard werken!
Ik organiseer morgen een uitvaartmarkt ter ere van mijn 5-jarig bestaan dit jaar. Retespannend! Zo benieuwd of er mensen gaan komen!Studio Hemeltjelief komt een kist wrappen, zoals de kist van Jeffrey uit Over mijn lijk, met een ontwerp van een pioenroos!
En nog veel meer toffe dingen!
Maar wel heel dubbel, want mijn moeder is inmiddels zo ziek dat zij niet meer kan komen...Ze gaat de laatste paar dagen best op en neer en even dacht ik dat ik mss zelf niet eens bij de markt zou kunnen zijn.
Mijn zus is nog tot maandag op vakantie en ik ben bang dat het daarna misschien wel niet lang meer duurt voor mijn moeder zegt 'het is genoeg geweest'.
Haha toevallig, die kabel opbergtas leek mij ook al erg praktisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:45 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. We hebben ook zo'n kabelopbergtas gekocht en die is ook wel echt handig en degelijk zo op het eerste gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach @BE![]()
Hoop dat je morgen toch een beetje van je jubileum kunt genieten. En heel veel sterkte!
[ Bericht 29% gewijzigd door Mushanga71 op 15-06-2024 14:16:59 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Oh wat leuk zeg! Doe haar de groeten!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:34 schreef BE het volgende:
@:amsel Ange, een vriendin van je moeder is er ook vandaag. Dat vind wel echt een gave gedachte!
Zij maakt glassieraden waar evt as in verwerkt kan worden.
Hopelijk wordt het toch een mooie dag.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:34 schreef BE het volgende:
@:amsel Ange, een vriendin van je moeder is er ook vandaag. Dat vind wel echt een gave gedachte!
Zij maakt glassieraden waar evt as in verwerkt kan worden.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:25 schreef Mushanga71 het volgende:
@:oh-ohPrecies de reden waarom ik de accountant juist overal buiten zou laten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach @:BE![]()
Hoop dat je morgen toch een beetje van je jubileum kunt genieten. En heel veel sterkte!
Ik ken alleen goede strafrechtadvocaten daar, gelukkig heb je die niet nodig.
@BE hopelijk wordt het een succes en een fijne dag, ondanks dat je moeder er niet bij kan zijn![]()
Vijf jaar alweer joh, ik weet nog goed dat je de stap zette, zo tof.
Mijn vader wordt 31-7 80 maar we durven niks te plannen zo broos is ie
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Voor (NRZ) A hoef je niet te kunnen duiken vanaf de kant!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:59 schreef Tink89 het volgende:
Iemand nog tips om goed te leren duiken. Prul durft niet zo goed en slaat dan de instructie (kin op je borst, je handen eerst in het water etc) volledig in de wind. De juf oefent dan wel een paar keer extra met haar en een ander jongetje tijdens de les, maar ik wil op vakantie graag samen even oefenen.
Werkt dat niet, dan plan ik met de moeder van dat jongetje een 2 op 1 lesje na de vakantie, want het is echt nog het enige struikelpunt voor A.
Er is geen rand, dwz geen verhoging: het water is net zo hoog als de rand dus. In de app staat 'beginners hoekduik' als manier om te water te gaan bij 'door het poortje op de bodem zwemmen' en bij 'te water gaan' staat dat ze door het gat in het zeil moeten zwemmen en daarbij vanaf de voeten moeten duiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:49 schreef Hupje het volgende:
[..]
Voor (NRZ) A hoef je niet te kunnen duiken vanaf de kant!
Hoe hoog is de kant, en is er bijv een goot? Dan kan ik wel wat gerichte tips geven.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:14 schreef F_r het volgende:
En dan stelen ze je fiets. Ik was met mijn jongste naar de kermis. Oudste kwam wat later toen stond mijn fiets er nog. Gewoon in een half uur tijd weggehaald. Ik baal er zo van.
Echt enorm balen zeg. Het is bijna niet meer leuk om een elektrische fiets te hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:58 schreef F_r het volgende:
[..]
Ja. Wel een opvallende kleur dus niet zo geliefd had ik gehoopt
Verzekerd gelukkig. Alleen fiets met korting gekocht want fietsenzaak ging weg. Dezelfde kan ik niet voor het verzekerde bedrag terug kopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:02 schreef Hupje het volgende:
@:F-rZonde. Ben je hiervoor verzekerd of heb je nu dubbel pech?
Moeten ze al meteen vanuit stand duiken dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:59 schreef Tink89 het volgende:
Wat fijn be! Ik weet ook nog echt heel goed dat je de stap zette. Voelt niet als vijf jaar geleden...
Wij zijn weer thuis na een enerverend dagje bij opa en oma. Vanochtend eerst zwemles. Iemand nog tips om goed te leren duiken. Prul durft niet zo goed en slaat dan de instructie (kin op je borst, je handen eerst in het water etc) volledig in de wind. De juf oefent dan wel een paar keer extra met haar en een ander jongetje tijdens de les, maar ik wil op vakantie graag samen even oefenen.
Werkt dat niet, dan plan ik met de moeder van dat jongetje een 2 op 1 lesje na de vakantie, want het is echt nog het enige struikelpunt voor A.
Dat was het inderdaad, over m’n arm heen duiken was het geen hoe het lukte zodat ze een boogje maakte (niet door de ring of band zoals eerder beschreven). Maar zodra de arm (of flexibeam) er niet was ging hier alles weer vlak naar het waterquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef Nolita het volgende:
[..]
Moeten ze al meteen vanuit stand duiken dan?
Hier begonnen ze in lagere badjes volgens mij eerst vanuit zit en puntmuts op het hoofd maken dacht ik. Door een hoepel (bovenrand aan het wateroppervlak), maar je kan zelf ook oefenen met onder je arm door ofzo. Daarna vanuit hurkzit duiken en als dat goed ging vanuit stand.
Ooit ruim 20 jaar geleden wel. Mijn dochter is een poosje geleden aangereden dat heb ik hier wel gemeldquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:51 schreef hilliebillie het volgende:
Wat balen f_r! Was eerder niet ook al eens een fiets van jou gestolen?
Hier hebben ze het duiken ook nooit echt goed onder de knie gekregen. Alleen als ze door een band of hoepel (drijvend op het water) doken dan lukte het, omdat ze dan getriggerd werden om met een boogje te duiken. Maar als dat weg was, werd het maar een laf duikje
Echt zo klote dat fietsenpikken, het is ook iets echt Nederlands, paar jaar geleden voor heel veel Oekrainers fietsen geregeld, die deden ze nergens op slot en die waren echt volledig in shock dat die meteen weg waren hierquote:Op zondag 16 juni 2024 12:09 schreef F_r het volgende:
[..]
Ooit ruim 20 jaar geleden wel. Mijn dochter is een poosje geleden aangereden dat heb ik hier wel gemeld
Leuk, wij waren er gister!quote:Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef Ynske het volgende:
Zo, vaderdag is al geslaagd. Zijn net na K3 geweest 🤣
Ik zag je foto. Leuk!quote:Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef Ynske het volgende:
Zo, vaderdag is al geslaagd. Zijn net na K3 geweest 🤣
Nee helemaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:17 schreef Nolita het volgende:
[..]
Leuk, wij waren er gister!
Begonnen bij jullie ook best wat kleine kinderen te brullen toen het begon (met de wolven)?![]()
Moest er wel om lachen, maar mijn bijna 4-jarige vond het halverwege eigenlijk ook nog net wat te spannend.
Nee, geen onderbreking gehad voor het einde nee.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee helemaal niet eigenlijk.
Voor t laatste nummer was wel een technische onderbreking. Bij jullie ook?
Nee ze zijn begonnen op de knieën vanaf de zijkant en hebben het opgebouwd, maar het 'voorover vallen' vindt ze eng.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef Nolita het volgende:
[..]
Moeten ze al meteen vanuit stand duiken dan?
Hier begonnen ze in lagere badjes volgens mij eerst vanuit zit en puntmuts op het hoofd maken dacht ik. Door een hoepel (bovenrand aan het wateroppervlak), maar je kan zelf ook oefenen met onder je arm door ofzo. Daarna vanuit hurkzit duiken en als dat goed ging vanuit stand.
Misschien moest er een hoofdrolspeler onnoemelijk nodig plassenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee helemaal niet eigenlijk.
Voor t laatste nummer was wel een technische onderbreking. Bij jullie ook?
Bestellen bij de Hemaquote:Op maandag 17 juni 2024 12:33 schreef Quoi het volgende:
Als iemand een idee heeft hoe dit zonder fondant, enigszins suikerloos en liefst eigenlijk moeiteloos, op te pakken: GRAAG
Bakkers drukken foto's af op eetbaar fondant/papier tegen betaling. Suikerloos niet, redelijk moeiteloos is t wel.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:33 schreef Quoi het volgende:
Studiedagen are here. Mijn 7-jarige heeft altijd de gekste ideeën. Eentje die telkens terugkomt: een taart maken met ons portret erop![]()
![]()
Sure.
Als iemand een idee heeft hoe dit zonder fondant, enigszins suikerloos en liefst eigenlijk moeiteloos, op te pakken: GRAAG
Bij de banketbakker waar mijn dochter werkt hebben ze printbaar eetpapierquote:Op maandag 17 juni 2024 12:33 schreef Quoi het volgende:
Studiedagen are here. Mijn 7-jarige heeft altijd de gekste ideeën. Eentje die telkens terugkomt: een taart maken met ons portret erop![]()
![]()
Sure.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eetbaar inktquote:Op maandag 17 juni 2024 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar printen ze dat dan wel met gewone inkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taarten bakken, geen idee. Die bestel ik altijd
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op maandag 17 juni 2024 14:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap met Soneal @:Leandra en toch maar Netflix toestaan op die tv
Neuh.... ik ga voorlopig geen Netflix of andere streamingdienst op zijn TV zetten, hij kan al heel veel met de Ziggo-dienst die er wel op zit, want het is wel volledig, en we hebben een zeer uitgebreid pakket zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is er zat te zien iddquote:Op maandag 17 juni 2024 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik ga voorlopig geen Netflix of andere streamingdienst op zijn TV zetten, hij kan al heel veel met de Ziggo-dienst die er wel op zit, want het is wel volledig, en we hebben een zeer uitgebreid pakket zeg maar
Die hebben wij ook, en SkyShowtime, maar die zitten alleen op de TV's beneden en in onze slaapkamer, niet op de TV in de slaapkamer van Soneal, die moet het met Ziggo Movies&Series doen, en dan heb ik twijfel of SkyShowtime het bij hem ook niet automagisch doet, want bij het pakket in, of dat er daarvoor wel moet worden ingelogd.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:14 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan is er zat te zien idd![]()
Wij hebben Netflix, Disney+ en videoland. Misschien daar maar es wat gaan skippen want tv kijken doen we nu amper
Die winkel kennen we! Die is geweldig. We hebben er een voetbalvorm gekocht vorig jaar en kopen er regelmatig spulletjes, zoals spuitmondjes omdat spuiten nu eenmaal leuk is.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:57 schreef FlyingFish het volgende:
Quoi, ik zou gewoon wat lichtroze fondant halen, en wat haarkleurig, en dan zelf gaan kleien. Het maken vinden kinderen vaak nog leuker dan het resultaat. En dan gewoon anderen uitnodigen om het op te eten. Een printje kopen is lang niet zo leuk. Of wat kleurstof toevoegen aan slagroom en dat met kleine spuitmondjes gebruiken? Is alleen wel erg lastig om de juiste kleur te krijgen dan.
In Voorburg zit een taartenwinkel die ook ouder-kind workshops organiseert, die kan ik aanraden! Ik heb die in februari met mijn 8-jarige gedaan en hij vond het geweldig. (En ze verkopen ook eetbare prints en veel ander taartenspul).
Ik moet nog even bedenken wat ik voor de verjaardag van de meiden ga doen qua taart, die vieren we zondag.
Mijn zoon zit op een andere lokale vereniging, maar was wel op het toernooi daar zaterdag (van JO-9). Was geen succes overigens, ze waren laatstequote:Op maandag 17 juni 2024 16:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die winkel kennen we! Die is geweldig. We hebben er een voetbalvorm gekocht vorig jaar en kopen er regelmatig spulletjes, zoals spuitmondjes omdat spuiten nu eenmaal leuk is.
Na de avondvierdaagse, kinderfeestjes, schoolreisje en voetbaltoernooi (bij DSO! zit jullie zoon daar?) heb ik mezelf voorgenomen om eens een redelijk suikerloos weekje in te gaan. Zit dus zo niet te wachten op fondant.
Als er energie over is morgenochtend na de tandarts en samen (!!) sporten, is het wel een ideetje om erheen te rijden.
NIET??? Heb ik dan zo'n verkeerd beeld van julliequote:
Moest even opzoeken wat het was maar dat zal wel goddelijk zijn idd 🤤quote:Op maandag 17 juni 2024 17:58 schreef Vicky het volgende:
Dochter zag Dubai chocolade. Als je het koopt is het niet te betalen dus ze besloot het zelf te maken
[ afbeelding ]
Moet alleen nog een laagje chocola overheen.
Ze zijn echt ontzettend lekker.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moest even opzoeken wat het was maar dat zal wel goddelijk zijn idd 🤤
Hé, DSO. Daar liep ik net nog langsquote:Op maandag 17 juni 2024 16:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die winkel kennen we! Die is geweldig. We hebben er een voetbalvorm gekocht vorig jaar en kopen er regelmatig spulletjes, zoals spuitmondjes omdat spuiten nu eenmaal leuk is.
Na de avondvierdaagse, kinderfeestjes, schoolreisje en voetbaltoernooi (bij DSO! zit jullie zoon daar?) heb ik mezelf voorgenomen om eens een redelijk suikerloos weekje in te gaan. Zit dus zo niet te wachten op fondant.
Als er energie over is morgenochtend na de tandarts en samen (!!) sporten, is het wel een ideetje om erheen te rijden.
Schitterend!quote:Op maandag 17 juni 2024 22:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze zijn echt ontzettend lekker.
[ afbeelding ]
Zo was het eindresultaat
Je kunt hem even crossposten naar het op vakantie met kinderen topic misschien? Voor de users die de SC niet lezen...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 07:25 schreef Hupje het volgende:
Pff. Gisteravond tot laat bezig geweest met vakantie boeken en een ziek kind tussendoor. Uiteindelijk viel kind in slaap en is de helft van de vakantie geboekt, want het tweede deel had toch een nadeel wat we pas op het laatst zagen. Dadelijk eerst werken - als kind fitter is - en dan verder op zoek.
Iemand nog een suggestie voor glamping of een vakantiewoning in Normandië, op een niet te massale plek, zonder geluidsoverlast en met fatsoenlijke parkeerplek?
+1quote:Op dinsdag 18 juni 2024 09:44 schreef trui het volgende:
Vicky, wat knap en netjes gemaakt, die chocolade'reep'. Bijzondere vorm ook!
Ik zie dat ik enorm achterliep met bijlezen hier.
Mushanga: ik kan een beetje raden wat er in de spoilers stond, veel sterkte daarmee!
Vanyel, wat een geweldig bericht!
Voor alle geslaagden ook nog: hoera & gefeliciteerd!![]()
BE: gefeliciteerd met je eerste lustrum! en naar dat je moeder zo hard achteruit lijkt te gaan nu. sterkte!
Nu zat ik gisteren per ongeluk te bakken op een bankje in de speeltuin (zwarte spijkerbroek dus dat trekt er lekker in) en vind ik de regen wel weer verfrissend.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:10 schreef F_r het volgende:
Ik ben zo klaar met de regen ik heb gewoon de neiging de verwarming aan te zetten.
Ja zeker verfrissend, maar 29 mm in 1 dag, ik vind het behoorlijk veel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu zat ik gisteren per ongeluk te bakken op een bankje in de speeltuin (zwarte spijkerbroek dus dat trekt er lekker in) en vind ik de regen wel weer verfrissend.![]()
Zondag naar de Efteling, dan ziet het er goed uit.
ow, irritant is dat.. Hopelijk trekt het vlot weg..quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:30 schreef hilliebillie het volgende:
Hier flink buikpijn na het ontbijt en ik moet eigenlijk gaan, zo eerst twee uur in de auto voor een vergadering (en hoe later ik vertrek hoe meer file ik ga hebben, dus moet eigenlijk toch echt gaan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 08:35 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
ow, irritant is dat.. Hopelijk trekt het vlot weg..
Hier vanavond naar mijn allereerste echte concert ooit. En dan gelijk naar Green Day in het Gelredome met 34000 andere idioten. #midlifecrisis-actie
Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
[..]
Hier vanavond naar mijn allereerste echte concert ooit. En dan gelijk naar Green Day in het Gelredome met 34000 andere idioten. #midlifecrisis-actie
veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
beterschap, weet je wel zeker dat je kunt gaan?quote:Op woensdag 19 juni 2024 06:30 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja zeker verfrissend, maar 29 mm in 1 dag, ik vind het behoorlijk veel.
Gelukkig was het in de ochtend een moment droog en ben ik wel kunnen gaan hardlopen. Daarna mocht ik werken en heb ik er (behalve een hoge luchtvochtigheid) weinig last van gehad.
Hier flink buikpijn na het ontbijt en ik moet eigenlijk gaan, zo eerst twee uur in de auto voor een vergadering (en hoe later ik vertrek hoe meer file ik ga hebben, dus moet eigenlijk toch echt gaan)
[..]
Veel plezierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Troel, dat klinkt vervelend
Fake it till you make it...
Je gelukkig ging het wel, ben maar gewoon in de auto gaan zitten en gelukkig werd het steeds minder naar mate de tijd vorderde.quote:Op woensdag 19 juni 2024 10:21 schreef trui het volgende:
[..]
beterschap, weet je wel zeker dat je kunt gaan?
Oei, dat klinkt niet fijn! Goed dat je de huisarts een bericht gestuurd hebt!quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:08 schreef Troel het volgende:
Ik zei volgens mij pas al dat het me niet zo heel erg lekker ging. Inmiddels speelt de tremor in mijn rechterhand dusdanig op dat het me soms moeite kost om te schrijven, maar ook om te 'muizen'. Vandaag maar een bericht richting de huisarts gedaan, want ik dacht dat het allemaal door de stress kwam, maar kind is geslaagd, dus die stress is weg en ook het festival van afgelopen weekend heb ik gewoon overleefd.
Ik zou altijd voor de kleurrijke gaan. Lak aan de pubers. Die willen binnenkort sowieso niet meer naast je fietsen, welke kleur fiets dan ookquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:23 schreef Nijna het volgende:
Ik ben gaan kijken voor een nieuwe fiets, maar die keuzes... ik weet intussen welk model het wordt, maar nu nog het kleur-dilemma. Ga ik voor een "iedereen kiest deze kleur die niet opvalt" of ga ik voor "deze vind je in elk geval heel makkelijk terug in een volle fietsenstalling, maar vinden mijn pubers zo lelijk dat ze nooit meer naast me willen fietsen".(geen garantie dat ze met die saaie kleur wel naast me willen fietsen trouwens
)
Soberso gekleurd.quote:Op woensdag 19 juni 2024 20:23 schreef Nijna het volgende:
Ik ben gaan kijken voor een nieuwe fiets, maar die keuzes... ik weet intussen welk model het wordt, maar nu nog het kleur-dilemma. Ga ik voor een "iedereen kiest deze kleur die niet opvalt" of ga ik voor "deze vind je in elk geval heel makkelijk terug in een volle fietsenstalling, maar vinden mijn pubers zo lelijk dat ze nooit meer naast me willen fietsen".(geen garantie dat ze met die saaie kleur wel naast me willen fietsen trouwens
)
Als je pubers niet naast je willen fietsen omdat de kleur van je fiets OMFG MAM!! WAT HEB JE NOU GEDAAN??? is, dan willen ze hem waarschijnlijk ook niet lenen als ze zelf een lekke band of weet ik wat hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2024 20:23 schreef Nijna het volgende:
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |