Wel slim, je zwembad vullen met regenwater. Dat scheelt weer geld!quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:15 schreef Vicky het volgende:
Gefeliciteerd alle jarigen en geslaagden!!@:Vanyel wat een geweldig nieuws!!
[ afbeelding ]
Zo laat die zomer maar komen 🌞
Whaha ja he. Scheelt toch wel een paar cent 🤣🤣quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:14 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wel slim, je zwembad vullen met regenwater. Dat scheelt weer geld!
Wat fijn Vanyel
En alle (ouders van) geslaagden ook gefeliciteerd!
We gaan 16 juli. DFDS heeft een aanbieding met 50% zomerkorting, dus mooie deal! Oudste is een week eerder vrij in groep 8, dus gaan we lekker samen op padquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Gelukkig @:Phaidra dat de boeking toch gelukt is! Ik zou zoiets ook slecht trekken. Wanneer ga je?
Zoon is net terug uit Newcastle maar ik wil ook een keertje samen met hem. Volgend jaar ofzo maar dan wel iets langer.
Hij heeft buikpijn, teveel gegetenSlaapt wel eindelijk, met de prullenbak naast zn bed
Oeh, das een mooie aanbieding! Moet je je bij DFDS aanmelden voor acties? Ik keek vorige week en toen schrok ik best van de prijzen. Hotels in Newcastle zijn dan weer niet duur, want dat wil ik dan wel, paar nachtjes daar blijven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
We gaan 16 juli. DFDS heeft een aanbieding met 50% zomerkorting, dus mooie deal! Oudste is een week eerder vrij in groep 8, dus gaan we lekker samen op pad.
Alles erin gebleven vannacht?
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom heb je het niet in kronen overgemaakt? Of is de wisselkoers dan veel ongustiger? Ik heb alle betalingen naar Zweden in kronen gedaan. We fijn dat ze niet moeilijk doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:29 schreef exode het volgende:
Ah beterschap daar Mush!
Ik maakte gisteren de restant betalingen over naar 2 verschillende bankrekeningen in Zweden. In Euro's ipv Kronen, dus ik wisselkoers gedaan, naar boven afgerond en extra hoog gezet.
Krijg ik van beide bericht dat ik te weinig heb overgemaakt. Gewoon ook 12 Euro, dat is niets op het totaal bedrag, maar ik vind het een groot verschil met wat ik zelf had berekend.
Overigens hoef ik dat niet meer te betalenHet was dus meer een medeling van ze. Maar was wel verbaasd.
Omdat het in kronen een wereldbetaling is en je daar extra voor betaalt. En aangezien ik in totaal 4x over moest maken, liep dat wel op.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom heb je het niet in kronen overgemaakt? Of is de wisselkoers dan veel ongustiger? Ik heb alle betalingen naar Zweden in kronen gedaan. We fijn dat ze niet moeilijk doen
Nee je hoeft je niet aan te melden, het is een openbare actie (klik). Er zijn ook vaak goede aanbiedingen via Social Deal, maar uiteraard niet geldig in de zomermaanden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oeh, das een mooie aanbieding! Moet je je bij DFDS aanmelden voor acties? Ik keek vorige week en toen schrok ik best van de prijzen. Hotels in Newcastle zijn dan weer niet duur, want dat wil ik dan wel, paar nachtjes daar blijven.
Lekker, een week eerder vrijBij zoon is het niet duidelijk, staat niks ingeroosterd. Vorig jaar was het inhaalweek en hij had niks in te halen. Ik heb maar geen risico genomen om die week toch iets te boeken
![]()
Gelukkig geen gekots vannacht maar heb hem wel ziek gemeld. Hij zat net weer op de plee en op school is dat niet handig. Dagje thuiswerken voor hem
Thanx! Voor deze prijs wil ik wel gaanquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee je hoeft je niet aan te melden, het is een openbare actie (klik). Er zijn ook vaak goede aanbiedingen via Social Deal, maar uiteraard niet geldig in de zomermaanden.
Ik heb deze van Reisenthel, perfect!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:46 schreef Nolita het volgende:
Idd knap en mooi dat ze zo'n passend kado bedenken voor haar exode.
Ik val hier even binnen met een reisgerelateerde vraag. Ik ben op zoek naar een nieuwe ophangtoilettas. Eentje die helemaal dicht kan (nu heb ik een rolding waar dingen tussen uit kunnen vallen). Voldoende groot, wil mijn normale shampoo flessen etc mee kunnen nemen. Iemand tips voor een specifieke of een bepaald merk?
Die zocht ik ook, ik heb die van reismonkey besteld, ziet er degelijk uit en handige vakjes. We gaan hem volgende week uittesten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:46 schreef Nolita het volgende:
Idd knap en mooi dat ze zo'n passend kado bedenken voor haar exode.
Ik val hier even binnen met een reisgerelateerde vraag. Ik ben op zoek naar een nieuwe ophangtoilettas. Eentje die helemaal dicht kan (nu heb ik een rolding waar dingen tussen uit kunnen vallen). Voldoende groot, wil mijn normale shampoo flessen etc mee kunnen nemen. Iemand tips voor een specifieke of een bepaald merk?
De mensen die in mijn omgeving een midlifecrisis lijken te hebben gaan allemaal vreemd en willen scheiden terwijl ze nog kleine kindjes hebben, dus dan is een piercing heel onschuldig.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:20 schreef Tink89 het volgende:
Wat lief exode!
Ik liet zojuist een traguspiercing zetten. AUW. En nog eens AUW. Maar wel te doen op zich, het was gewoon effe heel gemeen.... Volgens mn man heb ik een midlifecrisis. Ik twijfel weer eens aan alles en liet nu redelijk impulsief die piercing zetten. Ik wilde 'm al 20 jaar, maar toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Deze heb ik nu ook op het oog, de XL.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:52 schreef exode het volgende:
[..]
Die zocht ik ook, ik heb die van reismonkey besteld, ziet er degelijk uit en handige vakjes. We gaan hem volgende week uittesten.
Maar quarterlife is het ook niet meer. Ik weet niet hoe we de crisis van 30-40 jarigen moeten benoemen, want die is hier in de omgeving dus wel gaande.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:14 schreef exode het volgende:
Ik ben helemaal nog niet midlife dus heb ook geen crisis.
Ja, eigenlijk wel. We hebben ook zo'n kabelopbergtas gekocht en die is ook wel echt handig en degelijk zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:16 schreef Nolita het volgende:
[..]
Deze heb ik nu ook op het oog, de XL.
Leek me nog net wat handiger dan de reisenthel, maar fijn om ervaringen te lezen.
Is hij wat je ervan verwachtte nav de foto's?
Op je 30e ben je toch niet midlife? Ik word ouder dan 60 hoor, ik ga die rollator echt rocken op mijn 90e.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar quarterlife is het ook niet meer. Ik weet niet hoe we de crisis van 30-40 jarigen moeten benoemen, want die is hier in de omgeving dus wel gaande.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:05 schreef LeSage het volgende:
[..]
De mensen die in mijn omgeving een midlifecrisis lijken te hebben gaan allemaal vreemd en willen scheiden terwijl ze nog kleine kindjes hebben, dus dan is een piercing heel onschuldig.
Oh ja, mijn bazen hebben in hun midlifecrisis ineens besloten om na 10 jaar weer te gaan rokendaar lachen we ze dus iedere dag om uit
![]()
Ik ben overigens wel bevooroordeeld, want piercings![]()
Mijn midlifecrisis was een conch en een neuspiercing
Uhm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendinnen zijn inmiddels gescheiden. Het lijkt idd wel een virus.
Niet Quoten! Ik haal het straks weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan weten jullie dat![]()
Geen idee wanneer de midlifecrisis begintÓf stopt
[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:01:51 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |