abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213881984
Yay voor geslaagde kinderen en goed-nieuwsgesprekken *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_213881997
Vanyel *O* *O* *O*
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:25:54 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213882504
Zo, een goed-nieuws-bankje. Dat mocht wel weer eens een keer!
Gefeliciteerd Ingrid, Vanyel en Troel!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213882539
Goed nieuws bankje *O* O+ :*
Fake it till you make it...
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:33:41 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_213882568
Gefeliciteerd mama's, met jullie geslaagde kinderen! *O*

En Vanyel! *O* O+ *O*

Oh, en jarigen ook nog! *O*
  woensdag 12 juni 2024 @ 17:35:19 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213882586
De jarigen ook nog gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213882592
Gefeliciteerd allemaal!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_213882750
Gefeliciteerd Ingrid en troel!

En wat super fijn Vanyel!
pi_213882996
Yesss, gefeliciteerd Ingrid en Troel *O* *O*

Oh wat fijn Vanyel! *O*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  woensdag 12 juni 2024 @ 18:31:01 #10
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_213883165
Gefeliciteerd Ingrid en Troel! *O*

En Vanyel, wat een supergoed nieuws ! O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 juni 2024 @ 18:34:03 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_213883197
Gefeliciteerd allemaal!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_213883246
Gefeliciteerd jarigen!
Van harte met alle geslaagden!

en

*O* *O* *O* voor Vanyel!
pi_213883273
Gefeliciteerd iedereen *O* *O* *O* *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  woensdag 12 juni 2024 @ 19:12:22 #14
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_213883659
Gefeliciteerd voor alle geslaagden! O+
En Vanyel, jompels voor jou! *O* *O* *O* *O*
  woensdag 12 juni 2024 @ 19:19:14 #15
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_213883752
Beide dames geslaagd hier 🎉.

Iedereen met geslaagde in huis van harte en voor de herkansers nog succes met de laatste loodjes.
If you can dream it, you can do it...
pi_213883840
Gefeliciteerd Books! *O*

Ben zo met kleinzoons verjaardag bezig dat ik vergat dat mijn nichtje vandaag óók de uitslag kreeg :@ :') Maar, geslaagd :D
If they say
  woensdag 12 juni 2024 @ 19:37:57 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_213883997
Wauw Vanyel, wat heerlijk!
En Kim ook geslaafd, fijn Ingrid!
Books ook wat jompels!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213884619
Wat een geweldig nieuws allemaal O+
pi_213884742
Vanyel, wat een fantastisch nieuws *O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd alle trotse ouders met geslaagde kinderen *O* *O* *O*

Gefeliciteerd alle jarigen *O* *O* !
pi_213885335
Gefeliciteerd alle jarigen en geslaagden!!
*O* @Vanyel wat een geweldig nieuws!!

Zo laat die zomer maar komen 🌞
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_213886301
Ik probeerde net een minicruise naar Newcastle te boeken. Hele proces door, betaald via IDeal, vervolgens een foutmelding. Nu is het geld wel afgeschreven, maar de boeking zelf is foetsie -O-. Ik trek dat zo slecht. De onzekerheid of het goed gegaan is, wat als de boeking opnieuw moet maar die datum dan niet meer beschikbaar is? Het geld komt wel goed, maar ik zou het echt kak vinden als het hierdoor helemaal niet door kan gaan :'(. Ik wil een keer iets leuks doen met de oudste…

Edit: yay, 2 uur na boeking is hij toch zichtbaar in mijn account *O*. Gelukkig, kan ik zo slapen :').

[ Bericht 18% gewijzigd door Phaidra op 12-06-2024 23:09:33 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_213886753
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 21:15 schreef Vicky het volgende:
Gefeliciteerd alle jarigen en geslaagden!!
*O* @:Vanyel wat een geweldig nieuws!!

[ afbeelding ]
Zo laat die zomer maar komen 🌞
Wel slim, je zwembad vullen met regenwater. Dat scheelt weer geld! ;)

Wat fijn Vanyel *O*

En alle (ouders van) geslaagden ook gefeliciteerd!
pi_213886808
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:14 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Wel slim, je zwembad vullen met regenwater. Dat scheelt weer geld! ;)

Wat fijn Vanyel *O*

En alle (ouders van) geslaagden ook gefeliciteerd!
Whaha ja he. Scheelt toch wel een paar cent 🤣🤣
Maar het wordt beter.. zeggen ze...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_213886932
Gelukkig @Phaidra dat de boeking toch gelukt is! Ik zou zoiets ook slecht trekken. Wanneer ga je?
Zoon is net terug uit Newcastle maar ik wil ook een keertje samen met hem. Volgend jaar ofzo maar dan wel iets langer.

Hij heeft buikpijn, teveel gegeten :') Slaapt wel eindelijk, met de prullenbak naast zn bed :+
If they say
pi_213888252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Gelukkig @:Phaidra dat de boeking toch gelukt is! Ik zou zoiets ook slecht trekken. Wanneer ga je?
Zoon is net terug uit Newcastle maar ik wil ook een keertje samen met hem. Volgend jaar ofzo maar dan wel iets langer.

Hij heeft buikpijn, teveel gegeten :') Slaapt wel eindelijk, met de prullenbak naast zn bed :+
We gaan 16 juli. DFDS heeft een aanbieding met 50% zomerkorting, dus mooie deal! Oudste is een week eerder vrij in groep 8, dus gaan we lekker samen op pad O+.

Alles erin gebleven vannacht? :X
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_213888685
Gefeliciteerd voor alle geslaagden! O+ w/
pi_213888707
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]
We gaan 16 juli. DFDS heeft een aanbieding met 50% zomerkorting, dus mooie deal! Oudste is een week eerder vrij in groep 8, dus gaan we lekker samen op pad O+.

Alles erin gebleven vannacht? :X
Oeh, das een mooie aanbieding! Moet je je bij DFDS aanmelden voor acties? Ik keek vorige week en toen schrok ik best van de prijzen. Hotels in Newcastle zijn dan weer niet duur, want dat wil ik dan wel, paar nachtjes daar blijven.
Lekker, een week eerder vrij O+ Bij zoon is het niet duidelijk, staat niks ingeroosterd. Vorig jaar was het inhaalweek en hij had niks in te halen. Ik heb maar geen risico genomen om die week toch iets te boeken :+

Gelukkig geen gekots vannacht maar heb hem wel ziek gemeld. Hij zat net weer op de plee en op school is dat niet handig. Dagje thuiswerken voor hem :)
If they say
pi_213888957
Ah beterschap daar Mush!

Ik maakte gisteren de restant betalingen over naar 2 verschillende bankrekeningen in Zweden. In Euro's ipv Kronen, dus ik wisselkoers gedaan, naar boven afgerond en extra hoog gezet.
Krijg ik van beide bericht dat ik te weinig heb overgemaakt. Gewoon ook 12 Euro, dat is niets op het totaal bedrag, maar ik vind het een groot verschil met wat ik zelf had berekend.
Overigens hoef ik dat niet meer te betalen O+ Het was dus meer een medeling van ze. Maar was wel verbaasd.
  donderdag 13 juni 2024 @ 09:32:29 #29
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_213888995
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 09:29 schreef exode het volgende:
Ah beterschap daar Mush!

Ik maakte gisteren de restant betalingen over naar 2 verschillende bankrekeningen in Zweden. In Euro's ipv Kronen, dus ik wisselkoers gedaan, naar boven afgerond en extra hoog gezet.
Krijg ik van beide bericht dat ik te weinig heb overgemaakt. Gewoon ook 12 Euro, dat is niets op het totaal bedrag, maar ik vind het een groot verschil met wat ik zelf had berekend.
Overigens hoef ik dat niet meer te betalen O+ Het was dus meer een medeling van ze. Maar was wel verbaasd.
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom heb je het niet in kronen overgemaakt? Of is de wisselkoers dan veel ongustiger? Ik heb alle betalingen naar Zweden in kronen gedaan. We fijn dat ze niet moeilijk doen ;)
pi_213889116
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom heb je het niet in kronen overgemaakt? Of is de wisselkoers dan veel ongustiger? Ik heb alle betalingen naar Zweden in kronen gedaan. We fijn dat ze niet moeilijk doen ;)
Omdat het in kronen een wereldbetaling is en je daar extra voor betaalt. En aangezien ik in totaal 4x over moest maken, liep dat wel op.
pi_213891408
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:57 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oeh, das een mooie aanbieding! Moet je je bij DFDS aanmelden voor acties? Ik keek vorige week en toen schrok ik best van de prijzen. Hotels in Newcastle zijn dan weer niet duur, want dat wil ik dan wel, paar nachtjes daar blijven.
Lekker, een week eerder vrij O+ Bij zoon is het niet duidelijk, staat niks ingeroosterd. Vorig jaar was het inhaalweek en hij had niks in te halen. Ik heb maar geen risico genomen om die week toch iets te boeken :+

Gelukkig geen gekots vannacht maar heb hem wel ziek gemeld. Hij zat net weer op de plee en op school is dat niet handig. Dagje thuiswerken voor hem :)
Nee je hoeft je niet aan te melden, het is een openbare actie (klik). Er zijn ook vaak goede aanbiedingen via Social Deal, maar uiteraard niet geldig in de zomermaanden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_213892791
Volgende week is verloofde jarig en ze was gisterenavond niet thuis. Goed moment om aan de kinderen te vragen wat ze voor haar wilden kopen. Ik opperde wat ideetjes maar ze stopten me allebei. Ze wisten meteen wat ze wilden kopen en toen smolt ik wel hoor, wat een lieve, attente, oplettende wezens hebben wij in huis.

B wil perse een Lego setje kopen (Brickheadz Mirabel want ze spaart Disney Brickheadz) en een badbom van Lush omdat ze die zelf duur vindt maar wel heel fijn. O+ En mijnheer weet ook welke geuren erin moeten zitten want ze houdt niet van roos en zo, meldde hij.

Juul zei meteen: een egelhuisje voor in de tuin of als dat niet kon een padden huisje. Ze is namelijk erg begaan met al het leven in onze tuin en roept meteen het hele gezin naar buiten als ze weer eens een pad, kikker, salamander of egel zit rondstruinen.

Ik vind dat heel bijzonder dat ze dat beide zo goed zien en meekrijgen. O+ Want het zijn echt topcadeaus en inderdaad wat ze erg leuk zou vinden.

Dus deze moeder heeft weer van alles besteld en gaat morgenmiddag met B met de trein naar Lush in Utrecht. 8-)
  donderdag 13 juni 2024 @ 16:20:11 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213893340
Wat lief exode!

Ik liet zojuist een traguspiercing zetten. AUW. En nog eens AUW. Maar wel te doen op zich, het was gewoon effe heel gemeen.... Volgens mn man heb ik een midlifecrisis. Ik twijfel weer eens aan alles en liet nu redelijk impulsief die piercing zetten. Ik wilde 'm al 20 jaar, maar toch... _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213894430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 12:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Nee je hoeft je niet aan te melden, het is een openbare actie (klik). Er zijn ook vaak goede aanbiedingen via Social Deal, maar uiteraard niet geldig in de zomermaanden.
Thanx! Voor deze prijs wil ik wel gaan :D
Ik probeer de minicruise met overnachting te boeken maar ik krijg geen keuzeopties voor ontbijt of avondeten. Heb al tig keer geprobeerd, voor die zonder hotel kan dat er wel bijgeboekt worden, maar met overnachting in Newcastle, mag dat blijkbaar niet :')

Oooh, wat superlief van ze exode O+

Edit: op mobiel geeft ie ook alleen maar champagne en druiven aan :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Mushanga71 op 13-06-2024 18:19:37 ]
If they say
pi_213896309
Idd knap en mooi dat ze zo'n passend kado bedenken voor haar exode.

Ik val hier even binnen met een reisgerelateerde vraag. Ik ben op zoek naar een nieuwe ophangtoilettas. Eentje die helemaal dicht kan (nu heb ik een rolding waar dingen tussen uit kunnen vallen). Voldoende groot, wil mijn normale shampoo flessen etc mee kunnen nemen. Iemand tips voor een specifieke of een bepaald merk?
pi_213896398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 20:46 schreef Nolita het volgende:

Ik val hier even binnen met een reisgerelateerde vraag. Ik ben op zoek naar een nieuwe ophangtoilettas. Eentje die helemaal dicht kan (nu heb ik een rolding waar dingen tussen uit kunnen vallen). Voldoende groot, wil mijn normale shampoo flessen etc mee kunnen nemen. Iemand tips voor een specifieke of een bepaald merk?
Ik heb deze van Reisenthel, perfect!
pi_213899916
Als het goed is, wordt vandaag het gat in mn tuin éindelijk gedicht. De vorige tegelmepper heeft er blijkbaar de brui aan gegeven want die zou vorige week vrijdag terugkomen. Nóóit meer gezien :')
If they say
pi_213900558
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 20:46 schreef Nolita het volgende:

Die zocht ik ook, ik heb die van reismonkey besteld, ziet er degelijk uit en handige vakjes. We gaan hem volgende week uittesten.
pi_213900594
Tuin is gefixt *O* Duurde 10 minuten :')
If they say
pi_213900693
Stenaline heeft ook aanbiedingen naar de UK, kinderen onder de 13 jaar varen gratis. Weet niet of dat interessant is voor iemand hier.
pi_213900709
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 16:20 schreef Tink89 het volgende:
Wat lief exode!

Ik liet zojuist een traguspiercing zetten. AUW. En nog eens AUW. Maar wel te doen op zich, het was gewoon effe heel gemeen.... Volgens mn man heb ik een midlifecrisis. Ik twijfel weer eens aan alles en liet nu redelijk impulsief die piercing zetten. Ik wilde 'm al 20 jaar, maar toch... _O-
De mensen die in mijn omgeving een midlifecrisis lijken te hebben gaan allemaal vreemd en willen scheiden terwijl ze nog kleine kindjes hebben, dus dan is een piercing heel onschuldig.

Oh ja, mijn bazen hebben in hun midlifecrisis ineens besloten om na 10 jaar weer te gaan roken _O- daar lachen we ze dus iedere dag om uit :D

Ik ben overigens wel bevooroordeeld, want piercings O+
Mijn midlifecrisis was een conch en een neuspiercing _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_213900812
Ik ben helemaal nog niet midlife dus heb ook geen crisis.
pi_213900822
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 09:52 schreef exode het volgende:

[..]
Die zocht ik ook, ik heb die van reismonkey besteld, ziet er degelijk uit en handige vakjes. We gaan hem volgende week uittesten.
Deze heb ik nu ook op het oog, de XL.
Leek me nog net wat handiger dan de reisenthel, maar fijn om ervaringen te lezen.
Is hij wat je ervan verwachtte nav de foto's?
pi_213901067
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:14 schreef exode het volgende:
Ik ben helemaal nog niet midlife dus heb ook geen crisis.
Maar quarterlife is het ook niet meer. Ik weet niet hoe we de crisis van 30-40 jarigen moeten benoemen, want die is hier in de omgeving dus wel gaande.
pi_213901207
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:16 schreef Nolita het volgende:

[..]
Deze heb ik nu ook op het oog, de XL.
Leek me nog net wat handiger dan de reisenthel, maar fijn om ervaringen te lezen.
Is hij wat je ervan verwachtte nav de foto's?
Ja, eigenlijk wel. We hebben ook zo'n kabelopbergtas gekocht en die is ook wel echt handig en degelijk zo op het eerste gezicht.
pi_213901229
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:36 schreef LeSage het volgende:

[..]
Maar quarterlife is het ook niet meer. Ik weet niet hoe we de crisis van 30-40 jarigen moeten benoemen, want die is hier in de omgeving dus wel gaande.
Op je 30e ben je toch niet midlife? Ik word ouder dan 60 hoor, ik ga die rollator echt rocken op mijn 90e.

Misschien de afterCorona crisis? Al is dat wat laat om die nu te hebben.
pi_213901304
Ik weet niet hoe oud ik ga worden, maar ik kom al redelijk tegen midlife aan denk ik als ik de leeftijden van m’n opa’s en oma’s pak (en de verwachting is sowieso dat wij minder oud zullen worden dan onze ouders).

Hier herken ik die trend overigens niet LeSage. Zelfs de stellen die bij ons op het ‘die worden nooit oud samen’-lijstje stonden zijn nog samen. Eén daarvan heeft zelfs de 25 jaar samen mijlpaal al aangetikt…
pi_213901417
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 10:05 schreef LeSage het volgende:

[..]
De mensen die in mijn omgeving een midlifecrisis lijken te hebben gaan allemaal vreemd en willen scheiden terwijl ze nog kleine kindjes hebben, dus dan is een piercing heel onschuldig.

Oh ja, mijn bazen hebben in hun midlifecrisis ineens besloten om na 10 jaar weer te gaan roken _O- daar lachen we ze dus iedere dag om uit :D

Ik ben overigens wel bevooroordeeld, want piercings O+
Mijn midlifecrisis was een conch en een neuspiercing _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm...
Mijn vriendinnen zijn inmiddels gescheiden. Het lijkt idd wel een virus.

Niet Quoten! Ik haal het straks weg.
SPOILER
Maar dan weten jullie dat ;)

Geen idee wanneer de midlifecrisis begint _O- Óf stopt :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:01:51 ]
If they say
pi_213901506
Wij hebben juist allemaal trouwerijen om ons heen. :)

Ik negeer dat als ik in de familie rondkijk, 80 het maximaal haalbare lijkt. Ik word bijna 44, dus volgend jaar is mijn midlifecrisis (90 jaar he!). Ik ga voor een sportauto denk ik.
pi_213901516
Mush :*
pi_213901570
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 11:06 schreef exode het volgende:
Wij hebben juist allemaal trouwerijen om ons heen. :)

Ik negeer dat als ik in de familie rondkijk, 80 het maximaal haalbare lijkt. Ik word bijna 44, dus volgend jaar is mijn midlifecrisis (90 jaar he!). Ik ga voor een sportauto denk ik.
Thanx :)

Das iig positief, die trouwerijen :)
Mijn grootouders werden over de 90, de generatie van net voor en net na de oorlog zijn in mijn familie niet oud geworden. Geen idee waarom.
Ik wil alleen oud worden zonder gebreken. Als mn geest het begeeft, shoot me. En een rollator wil ik ook niet. Wel een scootmobiel en dan scheur ik iedereen omver *)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 11:15:47 ]
If they say
pi_213901734
Knuffel voor jou Mush!
SPOILER
Ik hoop ook niet in mijn midlife te zitten nu hoor. Heb zelf ook geen crisis, heb geen plannen om te scheiden.

Ik weet niet wat het is, maar in de klassen van de jongens heeft een substantieel deel gescheiden ouders (en half-, stief-constructies, stief van klasgenootjes enzovoort).
Collega en ik grappen vaak dat ons leven saai/burgerlijk is, maar saai is goed :D
pi_213901743
Zijn dat dan 1e trouwerijen of 2e Exode? Hier is echt iedereen die wilde allang getrouwd. Vorig jaar nog een nakomer (voor de bruidegom de 2e keer). Wij zijn 9 jaar geleden getrouwd, en daarna hebben we er nog 2 gehad in totaal. Maar van onze vrienden en familie is dus ook nog niemand gescheiden, terwijl op 1 na iedereen wel getrouwd is… of nouja, ik heb een zus die erg jong getrouwd was en een half jaar later ging scheiden, maar die is nu ook alweer 15 jaar getrouwd en 20+ jaar samen.

Gezien je eerdere posts klinkt het als de juiste beslissing Mushanga. Sterkte! Enne, een scootmobiel kun je ook nu al gewoon aanschaffen hoor ;)
pi_213901760
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 11:22 schreef FlyingFish het volgende:
Zijn dat dan 1e trouwerijen of 2e Exode? Hier is echt iedereen die wilde allang getrouwd. Vorig jaar nog een nakomer (voor de bruidegom de 2e keer). Wij zijn 9 jaar geleden getrouwd, en daarna hebben we er nog 2 gehad in totaal. Maar van onze vrienden en familie is dus ook nog niemand gescheiden, terwijl op 1 na iedereen wel getrouwd is… of nouja, ik heb een zus die erg jong getrouwd was en een half jaar later ging scheiden, maar die is nu ook alweer 15 jaar getrouwd en 20+ jaar samen.

Gezien je eerdere posts klinkt het als de juiste beslissing Mushanga. Sterkte! Enne, een scootmobiel kun je ook nu al gewoon aanschaffen hoor ;)
1 is tweede huwelijk, een goede vriendin. Die zijn al 10 jaar samen en gaan nu dus trouwen.
Verder allemaal eerste huwelijken, verloofde en ik zijn tenslotte ook nog niet getrouwd. O-)
pi_213901842
Mush 😘
Maar ook wat @LeSage in haar spoiler zet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_213901849
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 11:23 schreef exode het volgende:

[..]
1 is tweede huwelijk, een goede vriendin. Die zijn al 10 jaar samen en gaan nu dus trouwen.
Verder allemaal eerste huwelijken, verloofde en ik zijn tenslotte ook nog niet getrouwd. O-)
Daar zitten we in dit topic ook al tig jaar op te wachten idd ;)

Maar wel leuk, dergelijke feestjes! Wij zitten nu in de 12,5 tot 25 jaar getrouwd/samen feestjes, en de eerste 50-jaar feestjes komen er ook aan.

Sowieso absurd hoe hard de tijd gaat. Ik kan me nog herinneren dat m’n moeder 50 werd en we allerlei dingen georganiseerd hadden, en nu wordt mn oudste zwager over een paar maanden al 50, gevolgd door de rest van de familie (behalve m’n schoonzusje en ik, die moeten nog 40 worden).
pi_213901886
Mijn broer en zus zijn al 50, dus die feestjes hebben wij al gehad.

Mijn vriendinnen hebben op mijn verjaardag een dagje geregeld, dus ik word ontvoerd O+ Het komt eigenlijk helemaal niet goed uit, want B komt die dag ook thuis van Scoutingkamp etc etc. Maar ik word de deur uit geschopt door die vrouw waarmee ik ooit trouw. Heel veel zin in.

Volgend jaar februari zijn we 20 jaar samen, we denken aan Disneyland om het te vieren. Maar het al boeken, vind ik wel spannend.
pi_213901910
Dit is ook het beste :Y

Deze haal ik ook straks weg :@ dus niet quoten.
SPOILER

[ Bericht 24% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:02:33 ]
If they say
pi_213901939
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 11:34 schreef exode het volgende:
Mijn broer en zus zijn al 50, dus die feestjes hebben wij al gehad.

Mijn vriendinnen hebben op mijn verjaardag een dagje geregeld, dus ik word ontvoerd O+ Het komt eigenlijk helemaal niet goed uit, want B komt die dag ook thuis van Scoutingkamp etc etc. Maar ik word de deur uit geschopt door die vrouw waarmee ik ooit trouw. Heel veel zin in.

Volgend jaar februari zijn we 20 jaar samen, we denken aan Disneyland om het te vieren. Maar het al boeken, vind ik wel spannend.
Is volgend jaar februari dan niet ook meteen een mooie gelegenheid om te trouwen? :)
If they say
pi_213901952
Ik post dit wel op het goede bankje _O-
If they say
pi_213902117
Ik héb al een soort van scootmobiel: een vw polo :7
If they say
pi_213902138
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 11:39 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Is volgend jaar februari dan niet ook meteen een mooie gelegenheid om te trouwen? :)
Dat hebben we wel geroepen, maar dat zie ik niet voor me zoals het nu gaat. Of we moeten het heeeeel klein en zonder gedoe vieren. Maar anders gaan we de 'stress' niet opzoeken.
pi_213902146
De beslissing lijkt me de enige juiste Mush, maar wel sterkte en liefde! Het komt wel goed met jou. O+
pi_213902398
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 12:00 schreef exode het volgende:

[..]
Dat hebben we wel geroepen, maar dat zie ik niet voor me zoals het nu gaat. Of we moeten het heeeeel klein en zonder gedoe vieren. Maar anders gaan we de 'stress' niet opzoeken.
Nee, dan is dat geen optie want reken maar dat alleen al het geregel stress oplevert.
Dat papiertje komt wel, jullie zijn gelukkig samen en dat is het enige wat écht telt :Y O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 12:00 schreef exode het volgende:
De beslissing lijkt me de enige juiste Mush, maar wel sterkte en liefde! Het komt wel goed met jou. O+
Dank :* Ik hoop het :Y
If they say
pi_213903036
SPOILER
pi_213903215
We zijn overigens al een eeuwigheid geregistreerd partners, gelukkig, want anders was het met de kinderen ook meer geregel geweest.
Dus volgens de wet zijn we eigenlijk al 'getrouwd'.

Die datum vieren we niet, alleen de dag dat we elkaar hebben leren kennen. Dat is onze dag O+ En helemaal blij dat 20 jaar dus middenin de Voorjaarsvakantie valt.
pi_213903344
@hilliebillie
Thanx :*
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:03:16 ]
If they say
pi_213903404
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 13:22 schreef exode het volgende:
We zijn overigens al een eeuwigheid geregistreerd partners, gelukkig, want anders was het met de kinderen ook meer geregel geweest.
Dus volgens de wet zijn we eigenlijk al 'getrouwd'.

Die datum vieren we niet, alleen de dag dat we elkaar hebben leren kennen. Dat is onze dag O+ En helemaal blij dat 20 jaar dus middenin de Voorjaarsvakantie valt.
Dat is het he, als er kinderen zijn of komen, is welk papiertje ook, wel belangrijk.
Dochter trouwde ook vanwege kleinzoon, is toch handiger :Y
If they say
pi_213903640
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 11:22 schreef LeSage het volgende:
Knuffel voor jou Mush!
SPOILER
Ik hoop ook niet in mijn midlife te zitten nu hoor. Heb zelf ook geen crisis, heb geen plannen om te scheiden.

Ik weet niet wat het is, maar in de klassen van de jongens heeft een substantieel deel gescheiden ouders (en half-, stief-constructies, stief van klasgenootjes enzovoort).
Collega en ik grappen vaak dat ons leven saai/burgerlijk is, maar saai is goed :D
Hmm
Ik had het laatst in de kroeg hierover. Over een paar generaties bestaat monogamie niet meer denk ik. Het is gewoon echt heel saai om elke dag op de bank te zitten met dezelfde persoon en steeds meer is men snel verveeld en wil steeds iets anders. Open relaties zijn ook heel hip.
Maar mensen beseffen niet hoe luxe het is om saai op te bank te kunnen zitten (zonder te vrezen voor veiligheid of honger of zo)

Ik blijf ook maar lekker saai bij dezelfde kerel O+ en ik moet echt niet denken aan een open relatie. Brrr, wat een gedoe.

SPOILER
pi_213903823
Dat is een goede vraag @Mushanga71

Maar ik zou beide typen adviseur eens bellen en vragen of het in hun expertise ligt. Maar ik denk een financieel adviseur ivm hypotheek en overwaarde en zo

SPOILER
pi_213904039
Volgens mij helpen mediators ook met de financiële kant van het verhaal.
En zoek die écht op. Zelf regelen is zo verdomd lastig en je wil niet later nog scheve gezichten omdat het niet ‘eerlijk’ is gegaan.
pi_213904090
Oh mijn god nee, een open relatie lijkt me echt zoveel gedoe opleveren. En dan ben ik niet eens jaloers van mezelf.
Ik vind het zelf heel fijn dat er thuis gewoon een goede basis is. Daar is het goed.
En ik vind mijn vriend in zijn rol als vader ook nog eens heel erg leuk! Dus als ik daar geen deel meer van zou zijn zou ik ook dat heel erg missen.

Sowieso is buiten alles de tijd met z’n 4tjes het allerleukst O+
pi_213904262
Mush :*. Ik heb geen concrete tips voor je, adviseur klinkt wel heel handig en logisch. Maar vooral veel sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_213904463
Mrs V is met afstand mijn allerfavorietste mens op aerd. Kost me al moeite om met alle andere zut in mijn leven genoeg (genoeg voor mij, los van de absolute waarde) tijd te hebben/maken omet haar samen te zijn, laat staan dat ik die tijd ook nog moest verdelen over meer mensen :{w

Vroegah, toen ik alle tijd van de wereld had, had ik er vast meer voor open gestaan maar nu is mijn romantische tijd daar echt te schaars voor.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 14 juni 2024 @ 14:49:09 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213904467

En ik heb weleens kriebels voor een ander ofzo, maar ben toch ook echt wel heel gelukkig met m'n vent en gezin, dus doe daar niks mee. Maar m'n leven is wel een beetje boel sleur nu, dus we zijn er wel hard aan aan het werken om elkaar wat vaker te vinden.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213904484
Eens met het advies advies. Beter met een neutrale derde dit rondbreien dan samen, in de emotie, met materie waar je toch minder in thuis bent.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 14 juni 2024 @ 15:07:46 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_213904807
Nou, ik weet wel... na deze, als er ooit een breuk zou komen, ga ik iig echt never nooit meer samenwonen en heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik uberhaupt nog wel zin zou hebben in een nieuwe relatie. :o Dat gezeik...
pi_213905295
Hahahaha, jongste heeft hier een vriendinnetje spelen en hij begint ineens uit het niets te grappen dat zijn vader niet thuis is omdat wij gescheiden zijn :o
Dus ik zeg: ‘waar is papa echt?’
‘Oh gewoon, op zijn werk, maar vond ik een leuk grapje.’

Zo krijg je de roddels wel een schoolplein op _O- :+
En blijkbaar leest mijn 6-jarige hier mee ofzo.
pi_213905331
Ik heb die scheiding en tamelijk radicaal andere partner een decennium geleden al gehad dus ik ben zó blij dat ik dat niet meer hoef :+ de basis van zo'n 'tegen de klippen op' -relatie voelt voor mij ook zo anders dan 'samen volwassen geworden en steeds een volgende stap gezet', dat ik me, mochten er geen idiote dingen gebeuren, goed kan voorstellen dat ik dat circus nog een keer ga doen. Maar je weet het nooit.

Sterkte Mushanga, nooit te laten om voor je eigen (en elkaars) geluk te kiezen. Verstandig om je goed te laten adviseren.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 15:54:00 #80
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_213905504
pi_213905757
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 13:32 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Hilliebillie
Thanx :*
SPOILER
Allereerst heel veel sterkte, de keuze is niet niks.

[ Bericht 6% gewijzigd door Puala op 15-06-2024 09:12:36 ]
pi_213905949
Ach @Mushanga71 Dapper besluit. Laat je inderdaad goed informeren en regel de dingen goed.
pi_213906002
@Adrian4
Er is niks mis met saaiheid, als je gewoon verder nog over vanalles en nogwat kunt praten, dezelfde interesses hebt. Gewoon lekker blijven zitten waar je zit ;)

@hilliebillie ik ga doen wat @Puala zegt. Dat lijkt me ook het handigst. Ik heb daar niet eens aan gedacht want we hebben een accountant. Niet bij stil gestaan dat dat dus ook kan. Man gaat na het weekend bellen, denk dat hij wel wegen weet hoe en wat.

@BE zo denk ik er inmiddels ook over. Straks in m`n uppie met zoon verder, geen gedoe en zo. Rust in de tent :Y

SPOILER
En meiden, dank jullie wel. Voor advies en steun, dank :*

Whaha, @LeSage :D

[ Bericht 18% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:04:32 ]
If they say
pi_213906051
Ik heb trouwens de laatste jaren ook wel nagedacht over mijn leven, wat wil ik? Dus is nu de volgende stap dat ik inderdaad het bedrijfje waar ik parttime werk, overneem. Spannend! Vriend steunt me hier in en ik denk dat dit een leuke nieuwe uitdaging wordt. O+
Niet dat het méér tijd oplevert voor mijn relatie, maar goed :D
pi_213906128
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 16:38 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Adrian4
Er is niks mis met saaiheid, als je gewoon verder nog over vanalles en nogwat kunt praten, dezelfde interesses hebt. Gewoon lekker blijven zitten waar je zit ;)

@:Hilliebillie ik ga doen wat @:Puala zegt. Dat lijkt me ook het handigst. Ik heb daar niet eens aan gedacht want we hebben een accountant. Niet bij stil gestaan dat dat dus ook kan. Man gaat na het weekend bellen, denk dat hij wel wegen weet hoe en wat.

@:BE zo denk ik er inmiddels ook over. Straks in m`n uppie met zoon verder, geen gedoe en zo. Rust in de tent :Y

SPOILER
En meiden, dank jullie wel. Voor advies en steun, dank :*

Whaha, @:LeSage :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Puala op 15-06-2024 09:12:56 ]
pi_213906133
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 16:41 schreef Hupje het volgende:
Ik heb trouwens de laatste jaren ook wel nagedacht over mijn leven, wat wil ik? Dus is nu de volgende stap dat ik inderdaad het bedrijfje waar ik parttime werk, overneem. Spannend! Vriend steunt me hier in en ik denk dat dit een leuke nieuwe uitdaging wordt. O+
Das toch hartstikke tof? En fijn dat hij je er in steunt :Y Weet je al hoe en wat?
If they say
pi_213906240
@Puala
Niet quoten, haal het zo weer weg.
SPOILER

[ Bericht 42% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:04:56 ]
If they say
pi_213906283
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 16:54 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Puala
Niet quoten, haal het zo weer weg.
SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door Puala op 15-06-2024 09:13:47 ]
pi_213906323
Jup, ik hoop het ook. Zeker voor zoon en kleinzoon is het wel handig plus zakelijk :Y
If they say
  vrijdag 14 juni 2024 @ 17:43:07 #90
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_213906847
SPOILER
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 14 juni 2024 @ 18:08:07 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_213907084
quote:
Oh, wat gaaf zeg! _O_

Je eigen toko is zo leuk! Maar wel hard werken! :Y

Ik organiseer morgen een uitvaartmarkt ter ere van mijn 5-jarig bestaan dit jaar. Retespannend! Zo benieuwd of er mensen gaan komen! ;) Studio Hemeltjelief komt een kist wrappen, zoals de kist van Jeffrey uit Over mijn lijk, met een ontwerp van een pioenroos! O+ En nog veel meer toffe dingen!

Maar wel heel dubbel, want mijn moeder is inmiddels zo ziek dat zij niet meer kan komen... ;( Ze gaat de laatste paar dagen best op en neer en even dacht ik dat ik mss zelf niet eens bij de markt zou kunnen zijn. :{ Mijn zus is nog tot maandag op vakantie en ik ben bang dat het daarna misschien wel niet lang meer duurt voor mijn moeder zegt 'het is genoeg geweest'.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 18:20:49 #92
37150 livelink
pi_213907226
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 18:08 schreef BE het volgende:

[..]
Oh, wat gaaf zeg! _O_

Ik organiseer morgen een uitvaartmarkt ter ere van mijn 5-jarig bestaan dit jaar. Retespannend! Zo benieuwd of er mensen gaan komen! ;) Studio Hemeltjelief komt een kist wrappen, zoals de kist van Jeffrey uit Over mijn lijk, met een ontwerp van een pioenroos! O+ En nog veel meer toffe dingen!

Maar wel heel dubbel, want mijn moeder is inmiddels zo ziek dat zij niet meer kan komen... ;( Ze gaat de laatste paar dagen best op en neer en even dacht ik dat ik mss zelf niet eens bij de markt zou kunnen zijn. :{ Mijn zus is nog tot maandag op vakantie en ik ben bang dat het daarna misschien wel niet lang meer duurt voor mijn moeder zegt 'het is genoeg geweest'.
Ach BE :{
Maar wel bijzonder morgen. Alvast veel succes en plezier gewenst.
  vrijdag 14 juni 2024 @ 18:22:33 #93
37150 livelink
pi_213907250
quote:
Wat een stap! Heel gedurfd. Knap hoor _O_
  vrijdag 14 juni 2024 @ 18:23:41 #94
37150 livelink
pi_213907266
@Mushanga71 ik heb geen zinnig advies voor je, maar het klinkt als een noodzakelijke stap. En zonder enig verstand van zaken lijkt het me dat jullie het op de goede manier aanpakken.
pi_213907381
Ach @BE :* Wat dubbel is dat dan...
pi_213907396
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 18:22 schreef livelink het volgende:

[..]
Wat een stap! Heel gedurfd. Knap hoor _O_
Mwah, ik blijf ernaast voorlopig gewoon 2 dagen in loondienst, net zoals nu. Dus het risico is in die zin beperkt. Maar toch, spannend is het wel :D
pi_213907426
@BE leuk die markt! Hopelijk veel animo er voor!

En sterkte met je moeder, lijkt me heftig om je moeder zo achteruit te zien gaan :*
pi_213907498
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 15:07 schreef BE het volgende:
Nou, ik weet wel... na deze, als er ooit een breuk zou komen, ga ik iig echt never nooit meer samenwonen en heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik uberhaupt nog wel zin zou hebben in een nieuwe relatie. :o Dat gezeik...
Dit precies!

En sterkte met je moeder :*

@mush, klinkt als een verstandig besluit :*
Fake it till you make it...
pi_213908093
BE :*
Mush sterkte dapper besluit

Gefeliciteerd voor alle geslaagden
Vanyel jeej goed nieuws
pi_213908517
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 18:08 schreef BE het volgende:

[..]
Oh, wat gaaf zeg! _O_

Wat spannend en leuk BE! En al je 5- jarig jubileum! Wauw! Ik hoop dat het een hele geslaagde dag wordt.

En verdrietig zeg dat je moeder zo ziek is dat ze niet kan komen.
:*

Mushanga, dapper en moeilijk besluit heb je/hebben jullie genomen; veel sterkte met alles. Hopelijk komen jullie er goed uit.

LeSage; wat een grapjas die van jou, haha zo krijg je de praatjes de wereld in :D
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')