Wel slim, je zwembad vullen met regenwater. Dat scheelt weer geld!quote:Op woensdag 12 juni 2024 21:15 schreef Vicky het volgende:
Gefeliciteerd alle jarigen en geslaagden!!@:Vanyel wat een geweldig nieuws!!
[ afbeelding ]
Zo laat die zomer maar komen 🌞
Whaha ja he. Scheelt toch wel een paar cent 🤣🤣quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:14 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wel slim, je zwembad vullen met regenwater. Dat scheelt weer geld!
Wat fijn Vanyel
En alle (ouders van) geslaagden ook gefeliciteerd!
We gaan 16 juli. DFDS heeft een aanbieding met 50% zomerkorting, dus mooie deal! Oudste is een week eerder vrij in groep 8, dus gaan we lekker samen op padquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:30 schreef Mushanga71 het volgende:
Gelukkig @:Phaidra dat de boeking toch gelukt is! Ik zou zoiets ook slecht trekken. Wanneer ga je?
Zoon is net terug uit Newcastle maar ik wil ook een keertje samen met hem. Volgend jaar ofzo maar dan wel iets langer.
Hij heeft buikpijn, teveel gegetenSlaapt wel eindelijk, met de prullenbak naast zn bed
Oeh, das een mooie aanbieding! Moet je je bij DFDS aanmelden voor acties? Ik keek vorige week en toen schrok ik best van de prijzen. Hotels in Newcastle zijn dan weer niet duur, want dat wil ik dan wel, paar nachtjes daar blijven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
We gaan 16 juli. DFDS heeft een aanbieding met 50% zomerkorting, dus mooie deal! Oudste is een week eerder vrij in groep 8, dus gaan we lekker samen op pad.
Alles erin gebleven vannacht?
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom heb je het niet in kronen overgemaakt? Of is de wisselkoers dan veel ongustiger? Ik heb alle betalingen naar Zweden in kronen gedaan. We fijn dat ze niet moeilijk doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:29 schreef exode het volgende:
Ah beterschap daar Mush!
Ik maakte gisteren de restant betalingen over naar 2 verschillende bankrekeningen in Zweden. In Euro's ipv Kronen, dus ik wisselkoers gedaan, naar boven afgerond en extra hoog gezet.
Krijg ik van beide bericht dat ik te weinig heb overgemaakt. Gewoon ook 12 Euro, dat is niets op het totaal bedrag, maar ik vind het een groot verschil met wat ik zelf had berekend.
Overigens hoef ik dat niet meer te betalenHet was dus meer een medeling van ze. Maar was wel verbaasd.
Omdat het in kronen een wereldbetaling is en je daar extra voor betaalt. En aangezien ik in totaal 4x over moest maken, liep dat wel op.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig, maar waarom heb je het niet in kronen overgemaakt? Of is de wisselkoers dan veel ongustiger? Ik heb alle betalingen naar Zweden in kronen gedaan. We fijn dat ze niet moeilijk doen
Nee je hoeft je niet aan te melden, het is een openbare actie (klik). Er zijn ook vaak goede aanbiedingen via Social Deal, maar uiteraard niet geldig in de zomermaanden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oeh, das een mooie aanbieding! Moet je je bij DFDS aanmelden voor acties? Ik keek vorige week en toen schrok ik best van de prijzen. Hotels in Newcastle zijn dan weer niet duur, want dat wil ik dan wel, paar nachtjes daar blijven.
Lekker, een week eerder vrijBij zoon is het niet duidelijk, staat niks ingeroosterd. Vorig jaar was het inhaalweek en hij had niks in te halen. Ik heb maar geen risico genomen om die week toch iets te boeken
![]()
Gelukkig geen gekots vannacht maar heb hem wel ziek gemeld. Hij zat net weer op de plee en op school is dat niet handig. Dagje thuiswerken voor hem
Thanx! Voor deze prijs wil ik wel gaanquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee je hoeft je niet aan te melden, het is een openbare actie (klik). Er zijn ook vaak goede aanbiedingen via Social Deal, maar uiteraard niet geldig in de zomermaanden.
Ik heb deze van Reisenthel, perfect!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:46 schreef Nolita het volgende:
Idd knap en mooi dat ze zo'n passend kado bedenken voor haar exode.
Ik val hier even binnen met een reisgerelateerde vraag. Ik ben op zoek naar een nieuwe ophangtoilettas. Eentje die helemaal dicht kan (nu heb ik een rolding waar dingen tussen uit kunnen vallen). Voldoende groot, wil mijn normale shampoo flessen etc mee kunnen nemen. Iemand tips voor een specifieke of een bepaald merk?
Die zocht ik ook, ik heb die van reismonkey besteld, ziet er degelijk uit en handige vakjes. We gaan hem volgende week uittesten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:46 schreef Nolita het volgende:
Idd knap en mooi dat ze zo'n passend kado bedenken voor haar exode.
Ik val hier even binnen met een reisgerelateerde vraag. Ik ben op zoek naar een nieuwe ophangtoilettas. Eentje die helemaal dicht kan (nu heb ik een rolding waar dingen tussen uit kunnen vallen). Voldoende groot, wil mijn normale shampoo flessen etc mee kunnen nemen. Iemand tips voor een specifieke of een bepaald merk?
De mensen die in mijn omgeving een midlifecrisis lijken te hebben gaan allemaal vreemd en willen scheiden terwijl ze nog kleine kindjes hebben, dus dan is een piercing heel onschuldig.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:20 schreef Tink89 het volgende:
Wat lief exode!
Ik liet zojuist een traguspiercing zetten. AUW. En nog eens AUW. Maar wel te doen op zich, het was gewoon effe heel gemeen.... Volgens mn man heb ik een midlifecrisis. Ik twijfel weer eens aan alles en liet nu redelijk impulsief die piercing zetten. Ik wilde 'm al 20 jaar, maar toch...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Deze heb ik nu ook op het oog, de XL.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:52 schreef exode het volgende:
[..]
Die zocht ik ook, ik heb die van reismonkey besteld, ziet er degelijk uit en handige vakjes. We gaan hem volgende week uittesten.
Maar quarterlife is het ook niet meer. Ik weet niet hoe we de crisis van 30-40 jarigen moeten benoemen, want die is hier in de omgeving dus wel gaande.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:14 schreef exode het volgende:
Ik ben helemaal nog niet midlife dus heb ook geen crisis.
Ja, eigenlijk wel. We hebben ook zo'n kabelopbergtas gekocht en die is ook wel echt handig en degelijk zo op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:16 schreef Nolita het volgende:
[..]
Deze heb ik nu ook op het oog, de XL.
Leek me nog net wat handiger dan de reisenthel, maar fijn om ervaringen te lezen.
Is hij wat je ervan verwachtte nav de foto's?
Op je 30e ben je toch niet midlife? Ik word ouder dan 60 hoor, ik ga die rollator echt rocken op mijn 90e.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar quarterlife is het ook niet meer. Ik weet niet hoe we de crisis van 30-40 jarigen moeten benoemen, want die is hier in de omgeving dus wel gaande.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:05 schreef LeSage het volgende:
[..]
De mensen die in mijn omgeving een midlifecrisis lijken te hebben gaan allemaal vreemd en willen scheiden terwijl ze nog kleine kindjes hebben, dus dan is een piercing heel onschuldig.
Oh ja, mijn bazen hebben in hun midlifecrisis ineens besloten om na 10 jaar weer te gaan rokendaar lachen we ze dus iedere dag om uit
![]()
Ik ben overigens wel bevooroordeeld, want piercings![]()
Mijn midlifecrisis was een conch en een neuspiercing
Uhm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vriendinnen zijn inmiddels gescheiden. Het lijkt idd wel een virus.
Niet Quoten! Ik haal het straks weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan weten jullie dat![]()
Geen idee wanneer de midlifecrisis begintÓf stopt
[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:01:51 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Thanxquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:06 schreef exode het volgende:
Wij hebben juist allemaal trouwerijen om ons heen.
Ik negeer dat als ik in de familie rondkijk, 80 het maximaal haalbare lijkt. Ik word bijna 44, dus volgend jaar is mijn midlifecrisis (90 jaar he!). Ik ga voor een sportauto denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop ook niet in mijn midlife te zitten nu hoor. Heb zelf ook geen crisis, heb geen plannen om te scheiden.
Ik weet niet wat het is, maar in de klassen van de jongens heeft een substantieel deel gescheiden ouders (en half-, stief-constructies, stief van klasgenootjes enzovoort).
Collega en ik grappen vaak dat ons leven saai/burgerlijk is, maar saai is goed
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
1 is tweede huwelijk, een goede vriendin. Die zijn al 10 jaar samen en gaan nu dus trouwen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:22 schreef FlyingFish het volgende:
Zijn dat dan 1e trouwerijen of 2e Exode? Hier is echt iedereen die wilde allang getrouwd. Vorig jaar nog een nakomer (voor de bruidegom de 2e keer). Wij zijn 9 jaar geleden getrouwd, en daarna hebben we er nog 2 gehad in totaal. Maar van onze vrienden en familie is dus ook nog niemand gescheiden, terwijl op 1 na iedereen wel getrouwd is… of nouja, ik heb een zus die erg jong getrouwd was en een half jaar later ging scheiden, maar die is nu ook alweer 15 jaar getrouwd en 20+ jaar samen.
Gezien je eerdere posts klinkt het als de juiste beslissing Mushanga. Sterkte! Enne, een scootmobiel kun je ook nu al gewoon aanschaffen hoor
Daar zitten we in dit topic ook al tig jaar op te wachten iddquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:23 schreef exode het volgende:
[..]
1 is tweede huwelijk, een goede vriendin. Die zijn al 10 jaar samen en gaan nu dus trouwen.
Verder allemaal eerste huwelijken, verloofde en ik zijn tenslotte ook nog niet getrouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:02:33 ]If they say
Is volgend jaar februari dan niet ook meteen een mooie gelegenheid om te trouwen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:34 schreef exode het volgende:
Mijn broer en zus zijn al 50, dus die feestjes hebben wij al gehad.
Mijn vriendinnen hebben op mijn verjaardag een dagje geregeld, dus ik word ontvoerdHet komt eigenlijk helemaal niet goed uit, want B komt die dag ook thuis van Scoutingkamp etc etc. Maar ik word de deur uit geschopt door die vrouw waarmee ik ooit trouw. Heel veel zin in.
Volgend jaar februari zijn we 20 jaar samen, we denken aan Disneyland om het te vieren. Maar het al boeken, vind ik wel spannend.
Dat hebben we wel geroepen, maar dat zie ik niet voor me zoals het nu gaat. Of we moeten het heeeeel klein en zonder gedoe vieren. Maar anders gaan we de 'stress' niet opzoeken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:39 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Is volgend jaar februari dan niet ook meteen een mooie gelegenheid om te trouwen?
Nee, dan is dat geen optie want reken maar dat alleen al het geregel stress oplevert.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:00 schreef exode het volgende:
[..]
Dat hebben we wel geroepen, maar dat zie ik niet voor me zoals het nu gaat. Of we moeten het heeeeel klein en zonder gedoe vieren. Maar anders gaan we de 'stress' niet opzoeken.
Dankquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:00 schreef exode het volgende:
De beslissing lijkt me de enige juiste Mush, maar wel sterkte en liefde! Het komt wel goed met jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:03:16 ]If they say
Dat is het he, als er kinderen zijn of komen, is welk papiertje ook, wel belangrijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:22 schreef exode het volgende:
We zijn overigens al een eeuwigheid geregistreerd partners, gelukkig, want anders was het met de kinderen ook meer geregel geweest.
Dus volgens de wet zijn we eigenlijk al 'getrouwd'.
Die datum vieren we niet, alleen de dag dat we elkaar hebben leren kennen. Dat is onze dagEn helemaal blij dat 20 jaar dus middenin de Voorjaarsvakantie valt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:22 schreef LeSage het volgende:
Knuffel voor jou Mush!HmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop ook niet in mijn midlife te zitten nu hoor. Heb zelf ook geen crisis, heb geen plannen om te scheiden.
Ik weet niet wat het is, maar in de klassen van de jongens heeft een substantieel deel gescheiden ouders (en half-, stief-constructies, stief van klasgenootjes enzovoort).
Collega en ik grappen vaak dat ons leven saai/burgerlijk is, maar saai is goed
Ik had het laatst in de kroeg hierover. Over een paar generaties bestaat monogamie niet meer denk ik. Het is gewoon echt heel saai om elke dag op de bank te zitten met dezelfde persoon en steeds meer is men snel verveeld en wil steeds iets anders. Open relaties zijn ook heel hip.
Maar mensen beseffen niet hoe luxe het is om saai op te bank te kunnen zitten (zonder te vrezen voor veiligheid of honger of zo)
Ik blijf ook maar lekker saai bij dezelfde kerelen ik moet echt niet denken aan een open relatie. Brrr, wat een gedoe.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:32 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Hilliebillie
Thanx
Allereerst heel veel sterkte, de keuze is niet niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Puala op 15-06-2024 09:12:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meiden, dank jullie wel. Voor advies en steun, dank![]()
Whaha, @LeSage
[ Bericht 18% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:04:32 ]If they say
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:38 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Adrian4
Er is niks mis met saaiheid, als je gewoon verder nog over vanalles en nogwat kunt praten, dezelfde interesses hebt. Gewoon lekker blijven zitten waar je zit![]()
@:Hilliebillie ik ga doen wat @:Puala zegt. Dat lijkt me ook het handigst. Ik heb daar niet eens aan gedacht want we hebben een accountant. Niet bij stil gestaan dat dat dus ook kan. Man gaat na het weekend bellen, denk dat hij wel wegen weet hoe en wat.
@:BE zo denk ik er inmiddels ook over. Straks in m`n uppie met zoon verder, geen gedoe en zo. Rust in de tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meiden, dank jullie wel. Voor advies en steun, dank![]()
Whaha, @:LeSage
[ Bericht 7% gewijzigd door Puala op 15-06-2024 09:12:56 ]
Das toch hartstikke tof? En fijn dat hij je er in steuntquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:41 schreef Hupje het volgende:
Ik heb trouwens de laatste jaren ook wel nagedacht over mijn leven, wat wil ik? Dus is nu de volgende stap dat ik inderdaad het bedrijfje waar ik parttime werk, overneem. Spannend! Vriend steunt me hier in en ik denk dat dit een leuke nieuwe uitdaging wordt.![]()
Niet dat het méér tijd oplevert voor mijn relatie, maar goed
[ Bericht 42% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:04:56 ]If they say
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:54 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Puala
Niet quoten, haal het zo weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Puala op 15-06-2024 09:13:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh, wat gaaf zeg!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:41 schreef Hupje het volgende:
Ik heb trouwens de laatste jaren ook wel nagedacht over mijn leven, wat wil ik? Dus is nu de volgende stap dat ik inderdaad het bedrijfje waar ik parttime werk, overneem. Spannend! Vriend steunt me hier in en ik denk dat dit een leuke nieuwe uitdaging wordt.![]()
Ach BEquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:08 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, wat gaaf zeg!
Je eigen toko is zo leuk! Maar wel hard werken!
Ik organiseer morgen een uitvaartmarkt ter ere van mijn 5-jarig bestaan dit jaar. Retespannend! Zo benieuwd of er mensen gaan komen!Studio Hemeltjelief komt een kist wrappen, zoals de kist van Jeffrey uit Over mijn lijk, met een ontwerp van een pioenroos!
En nog veel meer toffe dingen!
Maar wel heel dubbel, want mijn moeder is inmiddels zo ziek dat zij niet meer kan komen...Ze gaat de laatste paar dagen best op en neer en even dacht ik dat ik mss zelf niet eens bij de markt zou kunnen zijn.
Mijn zus is nog tot maandag op vakantie en ik ben bang dat het daarna misschien wel niet lang meer duurt voor mijn moeder zegt 'het is genoeg geweest'.
Wat een stap! Heel gedurfd. Knap hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:41 schreef Hupje het volgende:
Mwah, ik blijf ernaast voorlopig gewoon 2 dagen in loondienst, net zoals nu. Dus het risico is in die zin beperkt. Maar toch, spannend is het welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een stap! Heel gedurfd. Knap hoor
Dit precies!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:07 schreef BE het volgende:
Nou, ik weet wel... na deze, als er ooit een breuk zou komen, ga ik iig echt never nooit meer samenwonen en heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik uberhaupt nog wel zin zou hebben in een nieuwe relatie.Dat gezeik...
Wat spannend en leuk BE! En al je 5- jarig jubileum! Wauw! Ik hoop dat het een hele geslaagde dag wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:08 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, wat gaaf zeg!
Je eigen toko is zo leuk! Maar wel hard werken!
Ik organiseer morgen een uitvaartmarkt ter ere van mijn 5-jarig bestaan dit jaar. Retespannend! Zo benieuwd of er mensen gaan komen!Studio Hemeltjelief komt een kist wrappen, zoals de kist van Jeffrey uit Over mijn lijk, met een ontwerp van een pioenroos!
En nog veel meer toffe dingen!
Maar wel heel dubbel, want mijn moeder is inmiddels zo ziek dat zij niet meer kan komen...Ze gaat de laatste paar dagen best op en neer en even dacht ik dat ik mss zelf niet eens bij de markt zou kunnen zijn.
Mijn zus is nog tot maandag op vakantie en ik ben bang dat het daarna misschien wel niet lang meer duurt voor mijn moeder zegt 'het is genoeg geweest'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |