quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:32 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Hilliebillie
Thanx
Allereerst heel veel sterkte, de keuze is niet niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Puala op 15-06-2024 09:12:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meiden, dank jullie wel. Voor advies en steun, dank![]()
Whaha, @LeSage
[ Bericht 18% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:04:32 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:38 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Adrian4
Er is niks mis met saaiheid, als je gewoon verder nog over vanalles en nogwat kunt praten, dezelfde interesses hebt. Gewoon lekker blijven zitten waar je zit![]()
@:Hilliebillie ik ga doen wat @:Puala zegt. Dat lijkt me ook het handigst. Ik heb daar niet eens aan gedacht want we hebben een accountant. Niet bij stil gestaan dat dat dus ook kan. Man gaat na het weekend bellen, denk dat hij wel wegen weet hoe en wat.
@:BE zo denk ik er inmiddels ook over. Straks in m`n uppie met zoon verder, geen gedoe en zo. Rust in de tent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meiden, dank jullie wel. Voor advies en steun, dank![]()
Whaha, @:LeSage
[ Bericht 7% gewijzigd door Puala op 15-06-2024 09:12:56 ]
Das toch hartstikke tof? En fijn dat hij je er in steuntquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:41 schreef Hupje het volgende:
Ik heb trouwens de laatste jaren ook wel nagedacht over mijn leven, wat wil ik? Dus is nu de volgende stap dat ik inderdaad het bedrijfje waar ik parttime werk, overneem. Spannend! Vriend steunt me hier in en ik denk dat dit een leuke nieuwe uitdaging wordt.![]()
Niet dat het méér tijd oplevert voor mijn relatie, maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Mushanga71 op 14-06-2024 21:04:56 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:54 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Puala
Niet quoten, haal het zo weer weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Puala op 15-06-2024 09:13:47 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Oh, wat gaaf zeg!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:41 schreef Hupje het volgende:
Ik heb trouwens de laatste jaren ook wel nagedacht over mijn leven, wat wil ik? Dus is nu de volgende stap dat ik inderdaad het bedrijfje waar ik parttime werk, overneem. Spannend! Vriend steunt me hier in en ik denk dat dit een leuke nieuwe uitdaging wordt.![]()
Ach BEquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:08 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, wat gaaf zeg!
Je eigen toko is zo leuk! Maar wel hard werken!
Ik organiseer morgen een uitvaartmarkt ter ere van mijn 5-jarig bestaan dit jaar. Retespannend! Zo benieuwd of er mensen gaan komen!Studio Hemeltjelief komt een kist wrappen, zoals de kist van Jeffrey uit Over mijn lijk, met een ontwerp van een pioenroos!
En nog veel meer toffe dingen!
Maar wel heel dubbel, want mijn moeder is inmiddels zo ziek dat zij niet meer kan komen...Ze gaat de laatste paar dagen best op en neer en even dacht ik dat ik mss zelf niet eens bij de markt zou kunnen zijn.
Mijn zus is nog tot maandag op vakantie en ik ben bang dat het daarna misschien wel niet lang meer duurt voor mijn moeder zegt 'het is genoeg geweest'.
Wat een stap! Heel gedurfd. Knap hoorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:41 schreef Hupje het volgende:
Mwah, ik blijf ernaast voorlopig gewoon 2 dagen in loondienst, net zoals nu. Dus het risico is in die zin beperkt. Maar toch, spannend is het welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat een stap! Heel gedurfd. Knap hoor
Dit precies!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:07 schreef BE het volgende:
Nou, ik weet wel... na deze, als er ooit een breuk zou komen, ga ik iig echt never nooit meer samenwonen en heel eerlijk gezegd weet ik niet of ik uberhaupt nog wel zin zou hebben in een nieuwe relatie.Dat gezeik...
Wat spannend en leuk BE! En al je 5- jarig jubileum! Wauw! Ik hoop dat het een hele geslaagde dag wordt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:08 schreef BE het volgende:
[..]
Oh, wat gaaf zeg!
Je eigen toko is zo leuk! Maar wel hard werken!
Ik organiseer morgen een uitvaartmarkt ter ere van mijn 5-jarig bestaan dit jaar. Retespannend! Zo benieuwd of er mensen gaan komen!Studio Hemeltjelief komt een kist wrappen, zoals de kist van Jeffrey uit Over mijn lijk, met een ontwerp van een pioenroos!
En nog veel meer toffe dingen!
Maar wel heel dubbel, want mijn moeder is inmiddels zo ziek dat zij niet meer kan komen...Ze gaat de laatste paar dagen best op en neer en even dacht ik dat ik mss zelf niet eens bij de markt zou kunnen zijn.
Mijn zus is nog tot maandag op vakantie en ik ben bang dat het daarna misschien wel niet lang meer duurt voor mijn moeder zegt 'het is genoeg geweest'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |