abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2024 @ 14:11:56 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213946019
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:10 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap met Soneal @:Leandra en toch maar Netflix toestaan op die tv ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh.... ik ga voorlopig geen Netflix of andere streamingdienst op zijn TV zetten, hij kan al heel veel met de Ziggo-dienst die er wel op zit, want het is wel volledig, en we hebben een zeer uitgebreid pakket zeg maar :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_213946045
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:11 schreef Leandra het volgende:

[..]
Neuh.... ik ga voorlopig geen Netflix of andere streamingdienst op zijn TV zetten, hij kan al heel veel met de Ziggo-dienst die er wel op zit, want het is wel volledig, en we hebben een zeer uitgebreid pakket zeg maar :D
Dan is er zat te zien idd :D
Wij hebben Netflix, Disney+ en videoland. Misschien daar maar es wat gaan skippen want tv kijken doen we nu amper :+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_213946350
Dat is wel even alles bij elkaar Leandra :*

Sterkte!
  maandag 17 juni 2024 @ 14:53:36 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213946384
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 14:14 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dan is er zat te zien idd :D
Wij hebben Netflix, Disney+ en videoland. Misschien daar maar es wat gaan skippen want tv kijken doen we nu amper :+
Die hebben wij ook, en SkyShowtime, maar die zitten alleen op de TV's beneden en in onze slaapkamer, niet op de TV in de slaapkamer van Soneal, die moet het met Ziggo Movies&Series doen, en dan heb ik twijfel of SkyShowtime het bij hem ook niet automagisch doet, want bij het pakket in, of dat er daarvoor wel moet worden ingelogd.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213947162
Quoi, ik zou gewoon wat lichtroze fondant halen, en wat haarkleurig, en dan zelf gaan kleien. Het maken vinden kinderen vaak nog leuker dan het resultaat. En dan gewoon anderen uitnodigen om het op te eten. Een printje kopen is lang niet zo leuk. Of wat kleurstof toevoegen aan slagroom en dat met kleine spuitmondjes gebruiken? Is alleen wel erg lastig om de juiste kleur te krijgen dan.

In Voorburg zit een taartenwinkel die ook ouder-kind workshops organiseert, die kan ik aanraden! Ik heb die in februari met mijn 8-jarige gedaan en hij vond het geweldig. (En ze verkopen ook eetbare prints en veel ander taartenspul).

Ik moet nog even bedenken wat ik voor de verjaardag van de meiden ga doen qua taart, die vieren we zondag.
pi_213947672
@Leandra :* Soms komt alles ook gewoon heel ongelukkig bij elkaar.
  maandag 17 juni 2024 @ 16:54:17 #157
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213947976
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 15:57 schreef FlyingFish het volgende:
Quoi, ik zou gewoon wat lichtroze fondant halen, en wat haarkleurig, en dan zelf gaan kleien. Het maken vinden kinderen vaak nog leuker dan het resultaat. En dan gewoon anderen uitnodigen om het op te eten. Een printje kopen is lang niet zo leuk. Of wat kleurstof toevoegen aan slagroom en dat met kleine spuitmondjes gebruiken? Is alleen wel erg lastig om de juiste kleur te krijgen dan.

In Voorburg zit een taartenwinkel die ook ouder-kind workshops organiseert, die kan ik aanraden! Ik heb die in februari met mijn 8-jarige gedaan en hij vond het geweldig. (En ze verkopen ook eetbare prints en veel ander taartenspul).

Ik moet nog even bedenken wat ik voor de verjaardag van de meiden ga doen qua taart, die vieren we zondag.
Die winkel kennen we! Die is geweldig. We hebben er een voetbalvorm gekocht vorig jaar en kopen er regelmatig spulletjes, zoals spuitmondjes omdat spuiten nu eenmaal leuk is.

Na de avondvierdaagse, kinderfeestjes, schoolreisje en voetbaltoernooi (bij DSO! zit jullie zoon daar?) heb ik mezelf voorgenomen om eens een redelijk suikerloos weekje in te gaan. Zit dus zo niet te wachten op fondant.

Als er energie over is morgenochtend na de tandarts en samen (!!) sporten, is het wel een ideetje om erheen te rijden.
  maandag 17 juni 2024 @ 16:54:40 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213947980
En dankje voor de suggesties! De eetbare print moeten we echt eens gaan doen.
pi_213948079
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 16:54 schreef Quoi het volgende:

[..]
Die winkel kennen we! Die is geweldig. We hebben er een voetbalvorm gekocht vorig jaar en kopen er regelmatig spulletjes, zoals spuitmondjes omdat spuiten nu eenmaal leuk is.

Na de avondvierdaagse, kinderfeestjes, schoolreisje en voetbaltoernooi (bij DSO! zit jullie zoon daar?) heb ik mezelf voorgenomen om eens een redelijk suikerloos weekje in te gaan. Zit dus zo niet te wachten op fondant.

Als er energie over is morgenochtend na de tandarts en samen (!!) sporten, is het wel een ideetje om erheen te rijden.
Mijn zoon zit op een andere lokale vereniging, maar was wel op het toernooi daar zaterdag (van JO-9). Was geen succes overigens, ze waren laatste :D alleen de laatste wedstrijd scheen nog wel oké te zijn gegaan, de rest waren ze er niet echt bij.
  Redactie Frontpage maandag 17 juni 2024 @ 17:22:03 #160
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_213948262
Wij hebben ooit een Bumbaprint gehad op een taart, inderdaad via de bakker.

Het is al wel "even" geleden :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 juni 2024 @ 17:32:21 #161
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213948353
We lijken allebei niet echt op Bumba :P
  Redactie Frontpage maandag 17 juni 2024 @ 17:44:00 #162
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_213948482
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 17:32 schreef Quoi het volgende:
We lijken allebei niet echt op Bumba :P
NIET??? Heb ik dan zo'n verkeerd beeld van jullie :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213948642
Dochter zag Dubai chocolade. Als je het koopt is het niet te betalen dus ze besloot het zelf te maken

Moet alleen nog een laagje chocola overheen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage maandag 17 juni 2024 @ 18:02:59 #164
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_213948711
Ow ja, dat heb ik gezien van Soraya (ofzo?).

Maar het is wel logisch dat het duur is, want pistache is natuurlijk ook duur ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 17 juni 2024 @ 18:13:18 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213948950
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 17:58 schreef Vicky het volgende:
Dochter zag Dubai chocolade. Als je het koopt is het niet te betalen dus ze besloot het zelf te maken

[ afbeelding ]
Moet alleen nog een laagje chocola overheen.
Moest even opzoeken wat het was maar dat zal wel goddelijk zijn idd 🤤
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213954749
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 18:13 schreef Leandra het volgende:

[..]
Moest even opzoeken wat het was maar dat zal wel goddelijk zijn idd 🤤
Ze zijn echt ontzettend lekker.

Zo was het eindresultaat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 17 juni 2024 @ 22:53:56 #167
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_213955126
Het ziet er ook heel lekker uit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_213955670
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 16:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

Hé, DSO. Daar liep ik net nog langs :P
  dinsdag 18 juni 2024 @ 00:16:28 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213955792
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 22:38 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ze zijn echt ontzettend lekker.
[ afbeelding ]
Zo was het eindresultaat
Schitterend!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213956367
Pff. Gisteravond tot laat bezig geweest met vakantie boeken en een ziek kind tussendoor. Uiteindelijk viel kind in slaap en is de helft van de vakantie geboekt, want het tweede deel had toch een nadeel wat we pas op het laatst zagen. Dadelijk eerst werken - als kind fitter is - en dan verder op zoek.

Iemand nog een suggestie voor glamping of een vakantiewoning in Normandië, op een niet te massale plek, zonder geluidsoverlast en met fatsoenlijke parkeerplek? :+
  dinsdag 18 juni 2024 @ 08:50:51 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213956919
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2024 07:25 schreef Hupje het volgende:
Pff. Gisteravond tot laat bezig geweest met vakantie boeken en een ziek kind tussendoor. Uiteindelijk viel kind in slaap en is de helft van de vakantie geboekt, want het tweede deel had toch een nadeel wat we pas op het laatst zagen. Dadelijk eerst werken - als kind fitter is - en dan verder op zoek.

Iemand nog een suggestie voor glamping of een vakantiewoning in Normandië, op een niet te massale plek, zonder geluidsoverlast en met fatsoenlijke parkeerplek? :+
Je kunt hem even crossposten naar het op vakantie met kinderen topic misschien? Voor de users die de SC niet lezen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 18 juni 2024 @ 09:28:53 #172
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_213957253
En anders kan ik de groep 'alternatieve vakanties met kinderen' op facebook ook aanraden. Daar worden vaak goede tips uitgewisseld.
in de haak.
  dinsdag 18 juni 2024 @ 09:44:20 #173
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_213957422
Vicky, wat knap en netjes gemaakt, die chocolade'reep'. Bijzondere vorm ook!

Ik zie dat ik enorm achterliep met bijlezen hier.

Mushanga: ik kan een beetje raden wat er in de spoilers stond, veel sterkte daarmee! :*
Vanyel, wat een geweldig bericht! O+
Voor alle geslaagden ook nog: hoera & gefeliciteerd! *O*
BE: gefeliciteerd met je eerste lustrum! en naar dat je moeder zo hard achteruit lijkt te gaan nu. sterkte! :*
in de haak.
pi_213957488
Ziet er lekker uit Vicky!
pi_213958597
@trui Goede tip, helaas doe ik niet aan FB.

Wat een weer zo, half juni :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')