Haha toevallig, die kabel opbergtas leek mij ook al erg praktisch.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:45 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. We hebben ook zo'n kabelopbergtas gekocht en die is ook wel echt handig en degelijk zo op het eerste gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach @BE![]()
Hoop dat je morgen toch een beetje van je jubileum kunt genieten. En heel veel sterkte!
[ Bericht 29% gewijzigd door Mushanga71 op 15-06-2024 14:16:59 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Oh wat leuk zeg! Doe haar de groeten!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:34 schreef BE het volgende:
@:amsel Ange, een vriendin van je moeder is er ook vandaag. Dat vind wel echt een gave gedachte!
Zij maakt glassieraden waar evt as in verwerkt kan worden.
Hopelijk wordt het toch een mooie dag.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:34 schreef BE het volgende:
@:amsel Ange, een vriendin van je moeder is er ook vandaag. Dat vind wel echt een gave gedachte!
Zij maakt glassieraden waar evt as in verwerkt kan worden.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 21:25 schreef Mushanga71 het volgende:
@:oh-ohPrecies de reden waarom ik de accountant juist overal buiten zou laten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach @:BE![]()
Hoop dat je morgen toch een beetje van je jubileum kunt genieten. En heel veel sterkte!
Ik ken alleen goede strafrechtadvocaten daar, gelukkig heb je die niet nodig.
@BE hopelijk wordt het een succes en een fijne dag, ondanks dat je moeder er niet bij kan zijn![]()
Vijf jaar alweer joh, ik weet nog goed dat je de stap zette, zo tof.
Mijn vader wordt 31-7 80 maar we durven niks te plannen zo broos is ie
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Voor (NRZ) A hoef je niet te kunnen duiken vanaf de kant!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:59 schreef Tink89 het volgende:
Iemand nog tips om goed te leren duiken. Prul durft niet zo goed en slaat dan de instructie (kin op je borst, je handen eerst in het water etc) volledig in de wind. De juf oefent dan wel een paar keer extra met haar en een ander jongetje tijdens de les, maar ik wil op vakantie graag samen even oefenen.
Werkt dat niet, dan plan ik met de moeder van dat jongetje een 2 op 1 lesje na de vakantie, want het is echt nog het enige struikelpunt voor A.
Er is geen rand, dwz geen verhoging: het water is net zo hoog als de rand dus. In de app staat 'beginners hoekduik' als manier om te water te gaan bij 'door het poortje op de bodem zwemmen' en bij 'te water gaan' staat dat ze door het gat in het zeil moeten zwemmen en daarbij vanaf de voeten moeten duiken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:49 schreef Hupje het volgende:
[..]
Voor (NRZ) A hoef je niet te kunnen duiken vanaf de kant!
Hoe hoog is de kant, en is er bijv een goot? Dan kan ik wel wat gerichte tips geven.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:14 schreef F_r het volgende:
En dan stelen ze je fiets. Ik was met mijn jongste naar de kermis. Oudste kwam wat later toen stond mijn fiets er nog. Gewoon in een half uur tijd weggehaald. Ik baal er zo van.
Echt enorm balen zeg. Het is bijna niet meer leuk om een elektrische fiets te hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:58 schreef F_r het volgende:
[..]
Ja. Wel een opvallende kleur dus niet zo geliefd had ik gehoopt
Verzekerd gelukkig. Alleen fiets met korting gekocht want fietsenzaak ging weg. Dezelfde kan ik niet voor het verzekerde bedrag terug kopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:02 schreef Hupje het volgende:
@:F-rZonde. Ben je hiervoor verzekerd of heb je nu dubbel pech?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |