Moeten ze al meteen vanuit stand duiken dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:59 schreef Tink89 het volgende:
Wat fijn be! Ik weet ook nog echt heel goed dat je de stap zette. Voelt niet als vijf jaar geleden...
Wij zijn weer thuis na een enerverend dagje bij opa en oma. Vanochtend eerst zwemles. Iemand nog tips om goed te leren duiken. Prul durft niet zo goed en slaat dan de instructie (kin op je borst, je handen eerst in het water etc) volledig in de wind. De juf oefent dan wel een paar keer extra met haar en een ander jongetje tijdens de les, maar ik wil op vakantie graag samen even oefenen.
Werkt dat niet, dan plan ik met de moeder van dat jongetje een 2 op 1 lesje na de vakantie, want het is echt nog het enige struikelpunt voor A.
Dat was het inderdaad, over m’n arm heen duiken was het geen hoe het lukte zodat ze een boogje maakte (niet door de ring of band zoals eerder beschreven). Maar zodra de arm (of flexibeam) er niet was ging hier alles weer vlak naar het waterquote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef Nolita het volgende:
[..]
Moeten ze al meteen vanuit stand duiken dan?
Hier begonnen ze in lagere badjes volgens mij eerst vanuit zit en puntmuts op het hoofd maken dacht ik. Door een hoepel (bovenrand aan het wateroppervlak), maar je kan zelf ook oefenen met onder je arm door ofzo. Daarna vanuit hurkzit duiken en als dat goed ging vanuit stand.
Ooit ruim 20 jaar geleden wel. Mijn dochter is een poosje geleden aangereden dat heb ik hier wel gemeldquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:51 schreef hilliebillie het volgende:
Wat balen f_r! Was eerder niet ook al eens een fiets van jou gestolen?
Hier hebben ze het duiken ook nooit echt goed onder de knie gekregen. Alleen als ze door een band of hoepel (drijvend op het water) doken dan lukte het, omdat ze dan getriggerd werden om met een boogje te duiken. Maar als dat weg was, werd het maar een laf duikje
Echt zo klote dat fietsenpikken, het is ook iets echt Nederlands, paar jaar geleden voor heel veel Oekrainers fietsen geregeld, die deden ze nergens op slot en die waren echt volledig in shock dat die meteen weg waren hierquote:Op zondag 16 juni 2024 12:09 schreef F_r het volgende:
[..]
Ooit ruim 20 jaar geleden wel. Mijn dochter is een poosje geleden aangereden dat heb ik hier wel gemeld
Leuk, wij waren er gister!quote:Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef Ynske het volgende:
Zo, vaderdag is al geslaagd. Zijn net na K3 geweest 🤣
Ik zag je foto. Leuk!quote:Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef Ynske het volgende:
Zo, vaderdag is al geslaagd. Zijn net na K3 geweest 🤣
Nee helemaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:17 schreef Nolita het volgende:
[..]
Leuk, wij waren er gister!
Begonnen bij jullie ook best wat kleine kinderen te brullen toen het begon (met de wolven)?![]()
Moest er wel om lachen, maar mijn bijna 4-jarige vond het halverwege eigenlijk ook nog net wat te spannend.
Nee, geen onderbreking gehad voor het einde nee.quote:Op zondag 16 juni 2024 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee helemaal niet eigenlijk.
Voor t laatste nummer was wel een technische onderbreking. Bij jullie ook?
Nee ze zijn begonnen op de knieën vanaf de zijkant en hebben het opgebouwd, maar het 'voorover vallen' vindt ze eng.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef Nolita het volgende:
[..]
Moeten ze al meteen vanuit stand duiken dan?
Hier begonnen ze in lagere badjes volgens mij eerst vanuit zit en puntmuts op het hoofd maken dacht ik. Door een hoepel (bovenrand aan het wateroppervlak), maar je kan zelf ook oefenen met onder je arm door ofzo. Daarna vanuit hurkzit duiken en als dat goed ging vanuit stand.
Misschien moest er een hoofdrolspeler onnoemelijk nodig plassenquote:Op zondag 16 juni 2024 13:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee helemaal niet eigenlijk.
Voor t laatste nummer was wel een technische onderbreking. Bij jullie ook?
Bestellen bij de Hemaquote:Op maandag 17 juni 2024 12:33 schreef Quoi het volgende:
Als iemand een idee heeft hoe dit zonder fondant, enigszins suikerloos en liefst eigenlijk moeiteloos, op te pakken: GRAAG
Bakkers drukken foto's af op eetbaar fondant/papier tegen betaling. Suikerloos niet, redelijk moeiteloos is t wel.quote:Op maandag 17 juni 2024 12:33 schreef Quoi het volgende:
Studiedagen are here. Mijn 7-jarige heeft altijd de gekste ideeën. Eentje die telkens terugkomt: een taart maken met ons portret erop![]()
![]()
Sure.
Als iemand een idee heeft hoe dit zonder fondant, enigszins suikerloos en liefst eigenlijk moeiteloos, op te pakken: GRAAG
Bij de banketbakker waar mijn dochter werkt hebben ze printbaar eetpapierquote:Op maandag 17 juni 2024 12:33 schreef Quoi het volgende:
Studiedagen are here. Mijn 7-jarige heeft altijd de gekste ideeën. Eentje die telkens terugkomt: een taart maken met ons portret erop![]()
![]()
Sure.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, eetbaar inktquote:Op maandag 17 juni 2024 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar printen ze dat dan wel met gewone inkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Taarten bakken, geen idee. Die bestel ik altijd
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |