abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213926304
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 19:59 schreef Tink89 het volgende:
Wat fijn be! Ik weet ook nog echt heel goed dat je de stap zette. Voelt niet als vijf jaar geleden...

Wij zijn weer thuis na een enerverend dagje bij opa en oma. Vanochtend eerst zwemles. Iemand nog tips om goed te leren duiken. Prul durft niet zo goed en slaat dan de instructie (kin op je borst, je handen eerst in het water etc) volledig in de wind. De juf oefent dan wel een paar keer extra met haar en een ander jongetje tijdens de les, maar ik wil op vakantie graag samen even oefenen.

Werkt dat niet, dan plan ik met de moeder van dat jongetje een 2 op 1 lesje na de vakantie, want het is echt nog het enige struikelpunt voor A.
Moeten ze al meteen vanuit stand duiken dan?
Hier begonnen ze in lagere badjes volgens mij eerst vanuit zit en puntmuts op het hoofd maken dacht ik. Door een hoepel (bovenrand aan het wateroppervlak), maar je kan zelf ook oefenen met onder je arm door ofzo. Daarna vanuit hurkzit duiken en als dat goed ging vanuit stand.
pi_213928056
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef Nolita het volgende:

[..]
Hier begonnen ze in lagere badjes volgens mij eerst vanuit zit en puntmuts op het hoofd maken dacht ik. Door een hoepel (bovenrand aan het wateroppervlak), maar je kan zelf ook oefenen met onder je arm door ofzo. Daarna vanuit hurkzit duiken en als dat goed ging vanuit stand.
Dat was het inderdaad, over m’n arm heen duiken was het geen hoe het lukte zodat ze een boogje maakte (niet door de ring of band zoals eerder beschreven). Maar zodra de arm (of flexibeam) er niet was ging hier alles weer vlak naar het water
pi_213928440
Dank meiden :* Ik weet dat ik de juiste beslissing heb genomen maar het voelt best weird.

Die heb ik gelukkig niet nodig @oh-oh :D

Waar zijn de duimpjes naar benee als je ze nodig hebt? Wat ontzettend kut van je fiets @F_r :( Omdat ie zo opvallend is, kun je em best een keer voorbij zien komen.
Van dochter toen 2 fietsen in 1 week gejat.
Wat zoiets betreft ben ik best voor lijfstraffen. Handjes eraf :P

Succes met het duiken van prul @Tink89

Vandaag voetbal. Ik heb niks met voetbal alleen als Oranje speelt :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_213928502
Wat balen van je fiets @F_r :{
Fake it till you make it...
  Redactie Frontpage zondag 16 juni 2024 @ 08:52:12 #130
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_213928583
Daarom heb ik vroeger alleen A en B gehaald. Voor C moest je duiken en dat kon en kan ik niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_213930465
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 22:51 schreef hilliebillie het volgende:
Wat balen f_r! Was eerder niet ook al eens een fiets van jou gestolen?

Hier hebben ze het duiken ook nooit echt goed onder de knie gekregen. Alleen als ze door een band of hoepel (drijvend op het water) doken dan lukte het, omdat ze dan getriggerd werden om met een boogje te duiken. Maar als dat weg was, werd het maar een laf duikje :)
Ooit ruim 20 jaar geleden wel. Mijn dochter is een poosje geleden aangereden dat heb ik hier wel gemeld
  zondag 16 juni 2024 @ 12:33:41 #132
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_213930661
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 12:09 schreef F_r het volgende:

[..]
Ooit ruim 20 jaar geleden wel. Mijn dochter is een poosje geleden aangereden dat heb ik hier wel gemeld
Echt zo klote dat fietsenpikken, het is ook iets echt Nederlands, paar jaar geleden voor heel veel Oekrainers fietsen geregeld, die deden ze nergens op slot en die waren echt volledig in shock dat die meteen weg waren hier :')

Had jij niet een hond? Hoe bevalt dat?

Hier heb ik medicatie voor die nieuwe van 16, waardoor ie nu slaapt tot een uur of 7, echt perfect, gisteren en vandaag ben ik na een plasrondje gewoon weer terug naar bed gegaan en voor doordeweeks is het de perfecte tijd dus mbv clomicalm gaan wij het wel leefbaar houden met die oude jengelaar O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 juni 2024 @ 13:00:58 #133
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_213930953
Zo, vaderdag is al geslaagd. Zijn net na K3 geweest 🤣
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_213931240
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef Ynske het volgende:
Leuk, wij waren er gister!
Begonnen bij jullie ook best wat kleine kinderen te brullen toen het begon (met de wolven)? :')
Moest er wel om lachen, maar mijn bijna 4-jarige vond het halverwege eigenlijk ook nog net wat te spannend.
pi_213931318
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:00 schreef Ynske het volgende:
Ik zag je foto. Leuk!

Wij gaan donderdag naar Frozen O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 16 juni 2024 @ 13:37:51 #136
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_213931636
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:17 schreef Nolita het volgende:

[..]
Leuk, wij waren er gister!
Begonnen bij jullie ook best wat kleine kinderen te brullen toen het begon (met de wolven)? :')
Moest er wel om lachen, maar mijn bijna 4-jarige vond het halverwege eigenlijk ook nog net wat te spannend.
Nee helemaal niet eigenlijk.
Voor t laatste nummer was wel een technische onderbreking. Bij jullie ook?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_213931710
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:37 schreef Ynske het volgende:

[..]
Nee, geen onderbreking gehad voor het einde nee.
  zondag 16 juni 2024 @ 13:53:05 #138
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213931830
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2024 23:15 schreef Nolita het volgende:

[..]
Nee ze zijn begonnen op de knieën vanaf de zijkant en hebben het opgebouwd, maar het 'voorover vallen' vindt ze eng.

Txs voor alle tips!

Kut van de gestolen fiets! Ik ben nog steeds bang dat ik ooit ergens sta met twee kinderen en boodschappen en zonder bakfiets. Gelukkig wel verzekerd, maar dan sta je daar wel... Moest je bar naar huis?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 16 juni 2024 @ 13:54:08 #139
319308 Tink89
To live is to dance
pi_213931844
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 13:37 schreef Ynske het volgende:

[..]
Misschien moest er een hoofdrolspeler onnoemelijk nodig plassen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_213931904
Kak, zoon is vergeten om zn vader het staatslot te geven voor vaderdag :') Ik zat boven Outlander te kijken :@ had ie er zelf aan moeten denken. Dus niet :') Echt... :')
If they say
  maandag 17 juni 2024 @ 12:33:50 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_213945170
Studiedagen are here. Mijn 7-jarige heeft altijd de gekste ideeën. Eentje die telkens terugkomt: een taart maken met ons portret erop _O- 8)7

Sure.

Als iemand een idee heeft hoe dit zonder fondant, enigszins suikerloos en liefst eigenlijk moeiteloos, op te pakken: GRAAG :P
pi_213945245
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 12:33 schreef Quoi het volgende:

Als iemand een idee heeft hoe dit zonder fondant, enigszins suikerloos en liefst eigenlijk moeiteloos, op te pakken: GRAAG :P
Bestellen bij de Hema *) :+ :7 ;) ?
pi_213945437
quote:
Studiedagen are here. Mijn 7-jarige heeft altijd de gekste ideeën. Eentje die telkens terugkomt: een taart maken met ons portret erop _O- 8)7

Sure.

Bakkers drukken foto's af op eetbaar fondant/papier tegen betaling. Suikerloos niet, redelijk moeiteloos is t wel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Puala op 17-06-2024 13:40:28 ]
pi_213945502
quote:

Sure.

Bij de banketbakker waar mijn dochter werkt hebben ze printbaar eetpapier
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_213945543
Ik wilde net roepen, printbaar eetpapier inderdaad :)

Juul mag in haar kleding gaan zwemmen *O* Ze zwemt al elke 4 weken in haar pyjama maar nu voor het echie. Ze is zelf over the moon.
Ze kan goed zwemmen, duiken, achterstevoren, koprollen, noem het maar op, maar deze wordt wel spannend, wat langer achter elkaar zwemmen vindt ze lastig. Kleding maakt het niet makkelijker zeg maar.

Nog 4 lessen tot de zomerstop dus A wordt als alles goed gaat, vast ergens in september/oktober.

Wij hebben komende vrijdag studiedag, op naar Zeeland, 2 nachtjes Oostkapelle. Zo ontzettend veel zin in. Even in de chill modus en daarna nog 3,5 week werken (al wordt dat wellicht 3, want die laatste week werk ik zo weinig dat ik net zo goed die hele week vrij kan nemen)
  maandag 17 juni 2024 @ 13:50:56 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213945826
Grappig:
Soneal is ziek, ligt op bed (weer buikgriep, precies zoals exact een half jaar geleden), zit een film te kijken en ik zeg nog: "Als je toch TV kijkt dan heb ik liever dat je Lupin kijkt, dan krijg je tenminste nog wat mee van het Frans en dat kun je wel gebruiken"
Zegt hij: "Ik heb geen Netflix op deze TV, dat mocht niet van jou...." :{ :X :')

Dan maar geen Lupin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 juni 2024 @ 13:52:06 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213945840
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 13:12 schreef Vicky het volgende:

[..]
Bij de banketbakker waar mijn dochter werkt hebben ze printbaar eetpapier
Maar printen ze dat dan wel met gewone inkt?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213945855
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar printen ze dat dan wel met gewone inkt?
Nee, eetbaar inkt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 17 juni 2024 @ 14:06:02 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213945969
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2024 13:53 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nee, eetbaar inkt
Oh wow.... O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_213946004
Beterschap met Soneal @Leandra en toch maar Netflix toestaan op die tv ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Taarten bakken, geen idee. Die bestel ik altijd :P
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')