Leon "minder, minder, minder" de Jongquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Agema is NIET getrouwd met BosmaZe is getrouwd met Leon Hoeheethijookalweer
@Tijger_mquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Agema is NIET getrouwd met BosmaZe is getrouwd met Léon de Jong
Nee, de vergelijking klopt voor geen meter aangezien het hele idee van die stelling juist was dat geestelijkheid en kapitaal samenspanden. De macht van het tijdelijk en het eeuwige samen om het plebs te onderdrukken. De geestelijkheid is, gezien de laatste cijfers, gedecimeerd en speelt geen enkele rol van betekenis meer in het maatschappelijk domein, zo ook het concept van eeuwigheid als religieuze leerstelling.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Een heel klein stapje verder denken lijkt me voor jou inderdaad wat te hoog gegrepen.
Twitter-bubbels ofzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, de vergelijking klopt voor geen meter aangezien het hele idee van die stelling juist was dat geestelijkheid en kapitaal samenspanden. De geestelijkheid is, gezien de laatste cijfers, gedecimeerd en speelt geen enkele rol van betekenis meer in het maatschappelijk domein.
Wie zou die geestelijke anders moeten vertegenwoordigen?
Ja diequote:
Agema ligt er geloof ik regelmatig af.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar ehm, wisselt het verloop van MS niet enorm sterk van persoon tot persoon?
Ja, maar ze heeft het al even. Het ministerschap zou een negatief effect kunnen hebben op het verloop vd ziekte. Maar het is aan haar om te beslissen of ze het wel of niet doet. Al dan niet na consult met haar arts(en).quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar ehm, wisselt het verloop van MS niet enorm sterk van persoon tot persoon?
Ik zou een heel verhaal over ideologisch gedreven partijen die nu een kabinet vormen kunnen houden die hier belang bij hebben maar dat gaat bij jou geen nut hebben, dus ik sla even overquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, de vergelijking klopt voor geen meter aangezien het hele idee van die stelling juist was dat geestelijkheid en kapitaal samenspanden. De macht van het tijdelijk en het eeuwige samen om het plebs te onderdrukken. De geestelijkheid is, gezien de laatste cijfers, gedecimeerd en speelt geen enkele rol van betekenis meer in het maatschappelijk domein, zo ook het concept van eeuwigheid als religieuze leerstelling.
Welke partijen zijn niet ideologisch gedreven?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:20 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik zou een heel verhaal over ideologisch gedreven partijen die nu een kabinet vormen kunnen houden die hier belang bij hebben maar dat gaat bij jou geen nut hebben, dus ik sla even over
Hoewel 'het kapitaal' met deze niet echt samenspeelt staan heden ten dage de complottheoretici op een vergelijkbare manier in de weg als hoe meneer pastoor dat vroeger stond. En beide verkopen klinkklare onzin voor de absolute waarheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, de vergelijking klopt voor geen meter aangezien het hele idee van die stelling juist was dat geestelijkheid en kapitaal samenspanden. De macht van het tijdelijk en het eeuwige samen om het plebs te onderdrukken. De geestelijkheid is, gezien de laatste cijfers, gedecimeerd en speelt geen enkele rol van betekenis meer in het maatschappelijk domein, zo ook het concept van eeuwigheid als religieuze leerstelling.
Hoe je het ministerschap invult, is ook voor een deel aan de persoon zelf. We zagen bij Plasterk dat het niet per se een full-time functie hoeft te zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft het al even. Het ministerschap zou een negatief effect kunnen hebben op het verloop vd zoekte. Maar het is aan haar om te beslissen of ze het wel of niet doet. Al dan niet na consult met haar arts(en).
Eens, het is haar eigen keuze maar met het oog op je gezondheid is een ministerspost in de meeste gevallen al geen heel briljant idee, laat staan als je al chronisch ziek bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft het al even. Het ministerschap zou een negatief effect kunnen hebben op het verloop vd zoekte. Maar het is aan haar om te beslissen of ze het wel of niet doet. Al dan niet na consult met haar arts(en).
Wel héél pro-Israël, dat was meer het punt. Nederlandse marineschepen erheen sturen, landoffensief verdedigen en tegen een staakt-het-vuren.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:12 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ambassadeur in Griekenland en Israël, het was toch wel te verwachten dat hij hier ergens zou belanden?
Dat is niet zo relevant. Het gaat om meer of minder door ideologie gedreven. Dit kabinet lijkt een vrij definitief afscheid van de technisch-rationele benadering van het landsbestuur.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welke partijen zijn niet ideologisch gedreven?
Wel tof dat hij destijds de onderwijssalarissen nog wat extra verhoogde. Daar hoeven we met dit kabinet niet op te rekenen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe je het ministerschap invult, is ook voor een deel aan de persoon zelf. We zagen bij Plasterk dat het niet per se een full-time functie hoeft te zijn
Dat lijkt mij voor goedkeuring van de PVV wel een vereiste.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Wel héél pro-Israël, dat was meer het punt. Nederlandse marineschepen erheen sturen, landoffensief verdedigen en tegen een staakt-het-vuren.
Je kent de lijfspreuk van de PVV "Minder, minder!"quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Wel tof dat hij destijds de onderwijssalarissen nog wat extra verhoogde. Daar hoeven we met dit kabinet niet op te rekenen.
Riiight.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat is niet zo relevant. Het gaat om meer of minder door ideologie gedreven. Dit kabinet lijkt een vrij definitief afscheid van de technisch-rationele benadering van het landsbestuur.
Meer dode moslims klinkt wel als een PVV-eis ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Wel héél pro-Israël, dat was meer het punt. Nederlandse marineschepen erheen sturen, landoffensief verdedigen en tegen een staakt-het-vuren.
Zit hij wel redelijk in lijn met dit kabinet toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Tumbleweed.gifquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:26 schreef capricia het volgende:
Ben wel benieuwd welke bewindslieden er nu van buiten de politiek komen. De deskundigen.
Want extra parlementair. Iemand?
En anderen zien in de klimaatdoemprofeten en inclusiepredikers de pastoors en dominees van nu.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoewel 'het kapitaal' met deze niet echt samenspeelt staan heden ten dage de complottheoretici op een vergelijkbare manier in de weg als hoe meneer pastoor dat vroeger stond. En beide verkopen klinkklare onzin voor de absolute waarheid.
Je krijgt er geen verstandige constructieve plannen meer doorheen omdat de gemeenschappelijke onderbuik dwars ligt.
Aangezien in het regeerakkoord is opgenomen dat de ambtenarensalarissen bevroren worden als het begrotingstekort te groot wordt denk ik dat je daar gelijk in hebt. Ondanks het feit dat leraren geen ambtenaren zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Wel tof dat hij destijds de onderwijssalarissen nog wat extra verhoogde. Daar hoeven we met dit kabinet niet op te rekenen.
Ja, dat hoor je vaker over sommige extreemrechtse figuren. Maar ik denk dan: als je verstand zo goed functioneert, waarom zit je dan toch bij zo'n domme partij? Dus ik geloof daar niet zo in eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:25 schreef -XOR- het volgende:
Overigens is Agema natuurlijk wel een gewaardeerd kamerlid en voorzitster van de commissie VWS die zich altijd met ziel en zaligheid voor betere zorg heeft ingezet, altijd keurig is geweest en waar geen schandalen aan kleven. Dat zo iemand van de grootste partij dan minister VWS wordt is natuurlijk meer dan prima.
Ja, alleen dus wel jammer dat ze bij de PVV blijft hangen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:25 schreef -XOR- het volgende:
Overigens is Agema natuurlijk wel een gewaardeerd kamerlid en voorzitster van de commissie VWS die zich altijd met ziel en zaligheid voor betere zorg heeft ingezet, altijd keurig is geweest en waar geen schandalen aan kleven. Dat zo iemand van de grootste partij dan minister VWS wordt is natuurlijk meer dan prima.
Ik neem aan dat ze zo'n beslissing ten eerste persoonlijk neemt en daar advies over inwint bij haar behandeld artsen. En met die ziekte zit ze ook al tig jaar in de Kamer. Die ambitie willen waarmaken, ook al worstel je met zo'n verschrikkelijke ziekte, kan ik ik alleen maar enorm respect voor opbrengen in plaats van op scorebordjournalstiek het af te serveren als totale idiotie.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gelul. Je hebt mij nog nooit over inclusie gehoord en je hebt mij nog nooit horen zeggen dat iemand met een slopende en debiliterende ziekte, want dat is MS, minister moet kunnen worden.
Echt hoor, nu ga je flink over de schreef.
Niet op de kieslijst = van buiten.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:26 schreef capricia het volgende:
Ben wel benieuwd welke bewindslieden er nu van buiten de politiek komen. De deskundigen.
The Bad en The Ugly kunnen we wel vinden, maar The Good zoeken in dit kabinet kan nog wel een klus worden.quote:
Dat kun je ook omdraaien: PvdA, GL en SP hebben dankzij Agema aan de PVV op zorggebied vaak een nuttige bondgenoot gehad.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, alleen dus wel jammer dat ze bij de PVV blijft hangen.
Rijksambtenaren. Niet alle ambtenaren. Al is niemand meer officieel ambtenaar geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Aangezien in het regeerakkoord is opgenomen dat de ambtenarensalarissen bevroren worden als het begrotingstekort te groot wordt denk ik dat je daar gelijk in hebt. Ondanks het feit dat leraren geen ambtenaren zijn.
Omtzigt zijn neus is nu zo lang als een 5G zendmast, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:26 schreef capricia het volgende:
Van de rijksambtenaren moet er 22% uit, maar die nullijn ging toch over alle ambtenaren? Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rijksambtenaren. Niet alle ambtenaren.
Het enige goede is dat dit kabinet geen lang leven beschoren is.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
The Bad en The Ugly kunnen we wel vinden, maar The Good zoeken in dit kabinet kan nog wel een klus worden.
Wellicht, maar had ze niet veel meer kunnen bereiken met een traditioneel linkse partij?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat kun je ook omdraaien: PvdA, GL en SP hebben dankzij Agema aan de PVV op zorggebied vaak een nuttige bondgenoot gehad.
Schei toch eens uit, zeg, ik geef een mening, scorebordjournalistiek slaat helemaal nergens op, ik ben geen journalist, ik ben eigenlijk gewoon helemaal niemand, gewoon een lul met een mening.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zo'n beslissing ten eerste persoonlijk neemt en daar advies over inwint bij haar behandeld artsen. En met die ziekte zit ze ook al tig jaar in de Kamer. Die ambitie willen waarmaken, ook al worstel je met zo'n verschrikkelijke ziekte, kan ik ik alleen maar enorm respect voor opbrengen in plaats van op scorebordjournalstiek het af te serveren als totale idiotie.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze zo'n beslissing ten eerste persoonlijk neemt en daar advies over inwint bij haar behandeld artsen. En met die ziekte zit ze ook al tig jaar in de Kamer. Die ambitie willen waarmaken, ook al worstel je met zo'n verschrikkelijke ziekte, kan ik ik alleen maar enorm respect voor opbrengen in plaats van op scorebordjournalstiek het af te serveren als totale idiotie.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft het al even. Het ministerschap zou een negatief effect kunnen hebben op het verloop vd ziekte. Maar het is aan haar om te beslissen of ze het wel of niet doet. Al dan niet na consult met haar arts(en).
Het is maar een hoofdlijn, he? Kan nog alle kanten opquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van de rijksambtenaren moet er 22% uit, maar die nullijn ging toch over alle ambtenaren? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omtzigt zijn neus is nu zo lang als een 5G zendmast, geloof ik.
Dat lijkt me goed nieuws.quote:
Gaat het Rijk ook over de rest dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van de rijksambtenaren moet er 22% uit, maar die nullijn ging toch over alle ambtenaren? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Dat werkt gewoon door hoor. De VNG bijvoorbeeld ziet sowieso al nooit een noodzaak tot salarisverhoging, dus dit kan mooi weer gebruikt worden om aan te 'tonen' dat een verhoging echt niet hoeft.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rijksambtenaren. Niet alle ambtenaren. Al is niemand meer officieel ambtenaar geloof ik.
Niet noodzakelijk. Geert luistert naar haar als het op zorg aankomt dus ze heeft in haar eentje die hele partij op zorggebied naar links kunnen trekken. Daar zaten die andere partijen al dus haar impact is hier groter geweest.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht, maar had ze niet veel meer kunnen bereiken met een traditioneel linkse partij?
O ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die kan niet in het kabinet, die is fractieleider. Dat is de afspraak.
Nee. Die post is naar de Mossad gegaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:32 schreef Rnie het volgende:
Krijgt Graus, U2's Bono van Aliexpress, geen postje joh?
Auslaender raus?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Teeven gelukkig ook niet. Dat zou bijna net zo erg zijn als Gigi..
Wonen zet het beleid van De Jonge 1 op 1 door. Milieu beleid gaat ook gewoon 100% door.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:33 schreef Hexagon het volgende:
BBB op wonen![]()
Zeker overal grijze betonflats in de bebouwde kom neerzetten. Want o wee als er maar een boerenpoepveldje bebouw moet worden.
Scorebordjournalistiek slaat op het feit dat je op basis van sec een diagnose iemand a priori afserveert als totaal incapabel; dat is niet gewoon een mening, voor een mening heb je wel wat meer informatie nodig dan die diagnose, lees score.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schei toch eens uit, zeg, ik geef een mening, scorebordjournalistiek slaat helemaal nergens op, ik ben geen journalist, ik ben eigenlijk gewoon helemaal niemand, gewoon een lul met een mening.
Aangepast naar Gidi, zoals het hoortquote:
Mona toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:33 schreef Hexagon het volgende:
BBB op wonen![]()
Zeker overal grijze betonflats in de bebouwde kom neerzetten. Want o wee als er maar een boerenpoepveldje bebouw moet worden.
Nee, noaberschap, iedereen verplicht iemand in huis nemen. Behalve als je boer bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:33 schreef Hexagon het volgende:
BBB op wonen![]()
Heel veel roepen, heel weinig bereiken?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:35 schreef Tijger_m het volgende:
Wonen zet het beleid van De Jonge 1 op 1 door.
Ok, hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wonen zet het beleid van De Jonge 1 op 1 door. Milieu beleid gaat ook gewoon 100% door.
Ja, dan zet je er gewoon twintig in een bouwkeet op je erf.quote:
Ja of bij je ouders wonen tot je getrouwd bent of anders tot ze sterven.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, noaberschap, iedereen verplicht iemand in huis nemen. Behalve als je boer bent.
Nee, voor een mening heb je geen ene donder nodig behalve een mening. Dit hele forum bewijst dat iedere dag weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek slaat op het feit dat je op basis van sec een diagnose iemand a priori afserveert als totaal incapabel; dat is niet gewoon een mening, voor een mening heb je wel wat meer informatie nodig dan die diagnose, lees score.
Daar werken en slapen ze gewoon in de kassen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nee, noaberschap, iedereen verplicht iemand in huis nemen. Behalve als je boer bent.
Zie de analyse van het hoofdlijnen akkoord.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, hoe kom je aan die wijsheid?
Als ze niet willen dat alle gemeenteambtenaren wegrennen vanaf (op z'n laatst) 2026 zou het wel wijs zijn om wél loonsverhoging te geven..quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat werkt gewoon door hoor. De VNG bijvoorbeeld ziet sowieso al nooit een noodzaak tot salarisverhoging, dus dit kan mooi weer gebruikt worden om aan te 'tonen' dat een verhoging echt niet hoeft.
En ambtenaren bestaan nog wel, alleen de rechtspositie is uitgekleed.
Dat willen ze nu juist wel, vermoed ik. Minder ambtenaren is minder geld voor de gemeentes.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ze niet willen dat alle gemeenteambtenaren wegrennen va (op z'n laatst) 2026 zou het wel wijs zijn om wél loonsverhoging te geven..
Welke screening?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Ik had nooit naar de CV van Gidi gekeken, maar hij heeft verrassend veel studies gedaan.
- internationale betrekkingen aan de Hebreeuwse Universiteit van Jeruzalem
- Talmoed Hogeschool
- Nederlands recht en privaatrecht aan de Vrije Universiteit Amsterdam
- privaat- en internationaal recht aan de Universiteit van Amsterdam
Vanuit PVV-perspectief een fantastisch kandidaat voor minister van Migratie. Eerst maar kijken of hij door de screening komt.
Je weet van ravijnjaar 2026?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat willen ze nu juist wel, vermoed ik. Minder ambtenaren is minder geld voor de gemeentes.
Deze:quote:
quote:Bij de screening wordt van kandidaat-bewindslieden onderzocht of ze een strafblad hebben, bekend zijn bij de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst i en of er risico's zijn in de sfeer van hun belastinggedrag.
https://www.parlement.com(...)cedure_bewindslieden
Een fel anti-islamitische minister van migratie. Dat worden leuke debatten met de andere extreemrechtse fracties.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:39 schreef Jojoke het volgende:
Ik had nooit naar de CV van Gidi gekeken, maar hij heeft verrassend veel studies gedaan.
- Talmoed Hogeschool
Vanuit PVV-perspectief een fantastisch kandidaat voor minister van Migratie. Eerst maar kijken of hij door de screening komt.
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord maar ik denk niet dat het relevant is, dit akkoord voorziet al in een korting van 700 miljoen voor de gemeentes, dacht ik. Dus minder gemeenteambtenaren zal ze als muziek in de oren klinken.quote:
Dat is niet veel meer dan een VOG en een f-taak. Minister zijn is geen vertrouwensfunctie.quote:
En hoeveel afgerond?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:39 schreef Jojoke het volgende:
- Talmoed Hogeschool
Heel beetje, maar weet niet of dat echt erg zal uitmaken in de wereldpolitiekquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:44 schreef capricia het volgende:
Dit is een beetje een pro Israël kabinet, of zie ik dat verkeerd?
Prima, dan stort het hele gemeentelijke zootje in. Kan het Rijk het gaan overnemen. Met hun 20% minder ambtenaren (behalve bij de uitvoering).quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord maar ik denk niet dat het relevant is, dit akkoord voorziet al in een korting van 700 miljoen voor de gemeentes, dacht ik. Dus minder gemeenteambtenaren zal ze als muziek in de oren klinken.
Wat verwacht je van de partij van "Palestijnen zijn geen volk" en "Alle Palestijnen moeten uit Israel verdreven worden"?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:44 schreef capricia het volgende:
Dit is een beetje een pro Israël kabinet, of zie ik dat verkeerd?
Tijd voor een kannonade aan zielige verhalen over ambtenaren die in onzekerheid leven. Dat de regering niet begrijpt wat er aan de keukentafel bij het ambtenarengezinnen speelt. Dat er veel ambtenaren zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:29 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ze die verantwoording nooit gaan nemen, he? Dat is dan de schuld van links/asielzoekers/hurrrdurrgrmblquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Prima, dan sort het hele gemeentelijke zootje in. Kan het Rijk het gaan overnemen. Met hun 20% minder ambtenaren (behalve bij de uitvoering).
Heb begrepen dat dat niet veel voorstelt. En ik verwacht (helaas) niet dat hij daar niet doorheen komt. Daar hebben ze (en hijzelf) echt wel rekening mee gehouden.quote:
Ik neem aan dat er afspraken gemaakt zijn over wat er moet gebeuren als er bevindingen zijn…quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat is niet veel meer dan een VOG en een f-taak. Minister zijn is geen vertrouwensfunctie.
Nah ja, het is een screening...althans, zo noemen ze het iig.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb begrepen dat dat niet veel voorstelt. En ik verwacht (helaas) niet dat hij daar niet doorheen komt. Daar hebben ze (en hijzelf) echt wel rekening mee gehouden.
Lijkt me een opmaat voor verdere verharding en confrontaties.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat verwacht je van de partij van "Palestijnen zijn geen volk" en "Alle Palestijnen moeten uit Israel verdreven worden"?
Ja, die worden gerapporteerd aan de Kamervoorzitterquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er afspraken gemaakt zijn over wat er moet gebeuren als er bevindingen zijn…
Hoezo "verrassend veel"? Ik heb er ook 3 gedaan. En de "Talmoed Hogeschool" lijkt me nou niet iets waar je wat aan hebt buiten je religie. En ja, hij is joods.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:39 schreef Jojoke het volgende:
- Talmoed Hogeschool
Niet echt; zeker ook qua historie en cultuurwetenschap levert de Talmoed een schat aan informatie op. Bij religieuzen is het een zaak van geloof; bij onderzoekers van wetenschap.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo "verrassend veel"? Ik heb er ook 3 gedaan. En de "Talmied Hogeschool" lijkt me nou niet iets waar je wat aan hebt buiten je religie. En ja, hij is joods.
Dat boeit toch helemaal niet. Als de gemeenten in elkaar klappen dan moet er iets gebeuren. En dat iets is aan het Rijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ze die verantwoording nooit gaan nemen, he? Dat is dan de schuld van links/asielzoekers/hurrrdurrgrmbl
Gidi kennende gaat het bij hem sec om het geloof.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet echt; zeker ook qua historie en cultuurwetenschap levert de Talmoed een schat aan informatie op. Bij religieuzen is het een zaak van geloof; bij onderzoekers van wetenschap.
Die zijn er al legio.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me een opmaat voor verdere verharding en confrontaties.
Maar goed. Ook dat verbaast me niet.
Omdat het uitgangspunt is dat een PVV'er lbo-zwakstroom heeft gedaan en met wat mazzel nog een LOI-cursus.quote:
Jij vind dat normaal, maar er zijn er maar weinig die 3 studies hebben afgemaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo "verrassend veel"? Ik heb er ook 3 gedaan. En de "Talmoed Hogeschool" lijkt me nou niet iets waar je wat aan hebt buiten je religie. En ja, hij is joods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |